Miika 3:10 rakennatte Siionia veritöillä ja Jerusalemia vääryydellä.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Jer. 22:13 Voi häntä, joka ei vanhurskaudella taloansa rakenna eikä yläsalejansa oikeudella; joka ilmaiseksi teettää työtä lähimmäisellään eikä anna hänelle hänen palkkaansa.
Hab. 2:12 Voi sitä, joka rakentaa kaupungin verivelkojen varaan ja perustaa linnan vääryyden varaan!
Heti aluksi:Nämä Raamatunkohdat on alunperin annettu israelilailaisille!
Toiseksi: Termin "karkit pitäisi palauttaa' sain sinulta tuntematon palstakirjoittaja! Kiitos siitä!
Vl-puhujat eivät koskaan kehoita anteeksipyytäjää palauttamaan vääryydellä saamaansa hyötyä omistajalleen,-eivät ikinä. Monet puhujat tekevät samaa itsekin, pitävät hyödyn mutta ottavat anteeksiannon. Raamattu pitää välttämättömänä ryövätyn hyödyn palauttamista korkojen kera ,anteeksiannon ehtona!
Vl-anteeksianto suorastaan opettaa siihen että röyhkeys ja häikäilemättömyys palkitaan aina,-edellytyksenä vain on se, että saat vaikka mitä, jos ilkeät tehdä sen ja ilkeät pyytää anteeksi puhujalta. Uhri pyörittelee vain silmiään ja jos hän ei turvaudu Suomen lain tuomaan turvaan, niin hän ei oikeutta saa.
Tiedän että tuo vl-uskon uhrin suojaton asema ja vääryyteen alistaminen on johtanut lukuisiin vl-uskosta luopumisiin ja veljesvälirikkoihin.
Rakennatteko Siionia veritöillä? Karkit pitäisi palauttaa!
11
283
Vastaukset 11
Tässäpä Raamatun todistusta:
3Moos. 6:5 kaiken, jonka tähden hän oli väärin vannonut; ja korvatkoon sen täyteen määräänsä ja pankoon siihen vielä lisäksi viidennen osan sen arvosta. Sille, jonka oma se on, hän antakoon sen sinä päivänä, jona hän vikauhrinsa toimittaa.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
2Moos. 22:7 Jos joku antaa toiselle rahaa tai tavaraa säilytettäväksi ja se varastetaan tämän talosta, niin varas, jos hänet tavataan, korvatkoon sen kaksinkertaisesti- Anonyymi
"Vl-puhujat eivät koskaan kehoita anteeksipyytäjää palauttamaan vääryydellä saamaansa hyötyä omistajalleen,-eivät ikinä. Monet puhujat tekevät samaa itsekin, pitävät hyödyn mutta ottavat anteeksiannon. Raamattu pitää välttämättömänä ryövätyn hyödyn palauttamista korkojen kera ,anteeksiannon ehtona!"
Tätä menettelyä olen ihmetellyt jo pitkään. Johtuu suurimmaksi osaksi vsrmaan juuri siitä, että "Monet puhujat tekevät samaa itsekin, pitävät hyödyn mutta ottavat anteeksiannon." Olen kuunnellut nettiseuralähetyksiä eri paikkakunnilta ja todennut, että puheet tältä osin ovat hyvin erilaisia. Pari viikkoa sitten kuuntelin puheen, jossa asiat kehotettiin korjaamaan vääryys myös viranomaisten tasolla. Aivan ihmeellistä.Sanahelinää julkisen painostuksen tuomana, mutta vääryydellä saatua hyötyä ei kehoiteta palauttamaan.
- Anonyymi
Tekevät mitä? 🤔
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Paremminkin jättävät tekemättä!
Huorulan upotettu pahan valtaamana.
Anonyymi kirjoitti:
Huorulan upotettu pahan valtaamana.
Ymmärrän että sinulla on paha kismitys, mutta etkö pysty mihinkään järkevaan keskusteluun?
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Ymmärrän että sinulla on paha kismitys, mutta etkö pysty mihinkään järkevaan keskusteluun?
Jopa menee taas ööveriksi pastorilla. Sinulla taitaa olla tosi paha olo.
Anonyymi kirjoitti:
Jopa menee taas ööveriksi pastorilla. Sinulla taitaa olla tosi paha olo.
Niin mikä?
Kummallista miten te vellut häpeätte talosteluanne.
Ei minulla mikään paha olo ole, toimin vaan tuntojentulkkina heille, joilla vl-vääryyksien takia on paha olo.
- Anonyymi
Karkit on syöty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa711777- 261277
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341162Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.200859- 64704
- 77682
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo208655On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32538- 62530
- 55517
- 36494
- 24479
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398