Miika 3:10 rakennatte Siionia veritöillä ja Jerusalemia vääryydellä.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Jer. 22:13 Voi häntä, joka ei vanhurskaudella taloansa rakenna eikä yläsalejansa oikeudella; joka ilmaiseksi teettää työtä lähimmäisellään eikä anna hänelle hänen palkkaansa.
Hab. 2:12 Voi sitä, joka rakentaa kaupungin verivelkojen varaan ja perustaa linnan vääryyden varaan!
Heti aluksi:Nämä Raamatunkohdat on alunperin annettu israelilailaisille!
Toiseksi: Termin "karkit pitäisi palauttaa' sain sinulta tuntematon palstakirjoittaja! Kiitos siitä!
Vl-puhujat eivät koskaan kehoita anteeksipyytäjää palauttamaan vääryydellä saamaansa hyötyä omistajalleen,-eivät ikinä. Monet puhujat tekevät samaa itsekin, pitävät hyödyn mutta ottavat anteeksiannon. Raamattu pitää välttämättömänä ryövätyn hyödyn palauttamista korkojen kera ,anteeksiannon ehtona!
Vl-anteeksianto suorastaan opettaa siihen että röyhkeys ja häikäilemättömyys palkitaan aina,-edellytyksenä vain on se, että saat vaikka mitä, jos ilkeät tehdä sen ja ilkeät pyytää anteeksi puhujalta. Uhri pyörittelee vain silmiään ja jos hän ei turvaudu Suomen lain tuomaan turvaan, niin hän ei oikeutta saa.
Tiedän että tuo vl-uskon uhrin suojaton asema ja vääryyteen alistaminen on johtanut lukuisiin vl-uskosta luopumisiin ja veljesvälirikkoihin.
Rakennatteko Siionia veritöillä? Karkit pitäisi palauttaa!
11
146
Vastaukset
Tässäpä Raamatun todistusta:
3Moos. 6:5 kaiken, jonka tähden hän oli väärin vannonut; ja korvatkoon sen täyteen määräänsä ja pankoon siihen vielä lisäksi viidennen osan sen arvosta. Sille, jonka oma se on, hän antakoon sen sinä päivänä, jona hän vikauhrinsa toimittaa.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
2Moos. 22:7 Jos joku antaa toiselle rahaa tai tavaraa säilytettäväksi ja se varastetaan tämän talosta, niin varas, jos hänet tavataan, korvatkoon sen kaksinkertaisesti- Anonyymi
"Vl-puhujat eivät koskaan kehoita anteeksipyytäjää palauttamaan vääryydellä saamaansa hyötyä omistajalleen,-eivät ikinä. Monet puhujat tekevät samaa itsekin, pitävät hyödyn mutta ottavat anteeksiannon. Raamattu pitää välttämättömänä ryövätyn hyödyn palauttamista korkojen kera ,anteeksiannon ehtona!"
Tätä menettelyä olen ihmetellyt jo pitkään. Johtuu suurimmaksi osaksi vsrmaan juuri siitä, että "Monet puhujat tekevät samaa itsekin, pitävät hyödyn mutta ottavat anteeksiannon." Olen kuunnellut nettiseuralähetyksiä eri paikkakunnilta ja todennut, että puheet tältä osin ovat hyvin erilaisia. Pari viikkoa sitten kuuntelin puheen, jossa asiat kehotettiin korjaamaan vääryys myös viranomaisten tasolla. Aivan ihmeellistä.Sanahelinää julkisen painostuksen tuomana, mutta vääryydellä saatua hyötyä ei kehoiteta palauttamaan.
- Anonyymi
Tekevät mitä? 🤔
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Paremminkin jättävät tekemättä!
Huorulan upotettu pahan valtaamana.
Anonyymi kirjoitti:
Huorulan upotettu pahan valtaamana.
Ymmärrän että sinulla on paha kismitys, mutta etkö pysty mihinkään järkevaan keskusteluun?
- Anonyymi
SaaleminPastori-ko kirjoitti:
Ymmärrän että sinulla on paha kismitys, mutta etkö pysty mihinkään järkevaan keskusteluun?
Jopa menee taas ööveriksi pastorilla. Sinulla taitaa olla tosi paha olo.
Anonyymi kirjoitti:
Jopa menee taas ööveriksi pastorilla. Sinulla taitaa olla tosi paha olo.
Niin mikä?
Kummallista miten te vellut häpeätte talosteluanne.
Ei minulla mikään paha olo ole, toimin vaan tuntojentulkkina heille, joilla vl-vääryyksien takia on paha olo.
- Anonyymi
Karkit on syöty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211825
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511175Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?461052Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47866Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38777