Kävi tässä yhtenä päivänä niin, kun olin tulossa Alavistalta päin autolla ja kännyin Hirsitielle mennäkseni pankkiin, niin ylhäältä päin tuli joku läskipyörä suojatielle päin jumalatonta kyytiä pää kolmantena jalkana ja meinasi ajaa autoni kylkeen. Oikein piti painaa kaasua, että ehdin pois alta. Ei ennen vanhaan vaan 70-luvulla, kun itse kävin koulua, kukaan ajamalla tullut suojatielle, vaan kiltisti talutettiin risteyksen ohi.
Nykynuoret eivät osaa pyöräillä turvallisesti
4
501
Vastaukset
- Anonyymi
Korostan vielä, että kääntyessäni risteykseen ei pyöräilijää vielä näkynyt mailla halmeilla, jalankulkijoita kuitenkin reippaanlaisesti tulossa kauempaa , kun kello oli 15.00 ja koulutunnit ilmeisesti päättyneet .
- Anonyymi
Tosiaan , vaikka sanotaan, että pyöräilijöillä on etuoikeus mainitussa risteyksessä ja muutenkin, lienee kuitenkin jonkinlainen itsesuojeluvaisto myös tarpeen, jos meinaa elää yhtä vanhaksi kuin muutkin.
- Anonyymi
Inkeriäisten tiellä kaksi tyttöä pyöräilivät keskellä tietä
- Anonyymi
Tää s....n läskipyörä ajelee pyöräteillä ihan helvetin lujaa. Sen alle kun jää niin pahaa jälkeä. Aikuinen mues on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214