Todettu tuo ibs kauan sitten, tähystykset tehty polyyppeja poistettu .Minulla ummetus/ripulipainotteinen muoto.Tuleeko kellään joskus verta paperiin wc käynnin jälkeen minulla toisinaan ,mistäköhän johtunee?Pitäisikö kiiruusti mennä lääkäriin?Onko tää tähän vaivaan mahdollisesti liittyvää vai jotain pahempaa?Stressaa kauhiasti ,mutta täällä meillä päin pitkät matkat lääkäriin ,puhelin tk.hon aina varattu.Siksi täältä nyt kyselisin jospa joku voisi kertoa onko samanlaista tapahtunut,kiitos paljon jos joku kertoisi!
Vastaukset 1
- Anonyymi
Minulla aina ummetuksen jälkeen, kun oikein saa punnertaa ulostaessa tulee kyllä verta paperiin ja usein myös alavatsa kipuja ,minulla tuo ibs ripuli/ummetus sorttia eli molemmat ja ne kivut ovat väliin ihan kauhiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711126
- 65916
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 46693
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79641- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35585IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67581