Todettu tuo ibs kauan sitten, tähystykset tehty polyyppeja poistettu .Minulla ummetus/ripulipainotteinen muoto.Tuleeko kellään joskus verta paperiin wc käynnin jälkeen minulla toisinaan ,mistäköhän johtunee?Pitäisikö kiiruusti mennä lääkäriin?Onko tää tähän vaivaan mahdollisesti liittyvää vai jotain pahempaa?Stressaa kauhiasti ,mutta täällä meillä päin pitkät matkat lääkäriin ,puhelin tk.hon aina varattu.Siksi täältä nyt kyselisin jospa joku voisi kertoa onko samanlaista tapahtunut,kiitos paljon jos joku kertoisi!
Ibs ja välillä verta
Anonyymi-ap
1
304
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla aina ummetuksen jälkeen, kun oikein saa punnertaa ulostaessa tulee kyllä verta paperiin ja usein myös alavatsa kipuja ,minulla tuo ibs ripuli/ummetus sorttia eli molemmat ja ne kivut ovat väliin ihan kauhiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319