Miksi ette ole tehneet mitään viimeisen 4 vuoden aikana eläkeläisille demarien antamanne vaalilupauksen vappusatasen eteen?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kaikki Suomalaiset Muistaa SDP:n ministeri Tuppuraisen sanoman !
--------------- " Oma Kansa ensin, ajattelu on vahingollista " -------------
.
Miten SDP:n ministeri Tuppurainen edes Kehtaa sanoa tuollaista ? ?
- siis Miten Kehtaakin sanoa ? ?
. - Anonyymi
Tuohan on suoraan SDP:n vaaliohjelmasta, että Suomalaiset ei oo mittään !
- Anonyymi
Äänestä persuja.
- Anonyymi
Kannattaa googlailla Toivo J Kanninen Santeri Kanninen Tytti Tuppurainen.
Steel Ring Santeri Kannisen rahoittama ammattinyrkkeilytalli, Steel Ring toimii Oulun Kamppailuklubin tarjoamissa tiloissa. - Anonyymi00006
555
- Anonyymi00007
Missä se satanen viipyy TYTTI!
- Anonyymi00008
On maksettu jo moneen kertaan. Miksi persut leikkasivat köyhiltä, vaikkei sen pitänyt sopia persuille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518