Oletko botti kyselee

Anonyymi-ap

No en ole. En edes robotti.

17

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten botti voi ymmärtää suomenkielistä tekstiä ja kuvaa?

    • Anonyymi

      Putinin valhe: Venäjä on rauhaa rakastava eikä käy hyökkäyssotaa.
      Suomi24:n valve on tuo botti.
      Yhteinen asia: kumpikin tekee.

    • Anonyymi

      Hei!

      Kyseisen ilmoituksen saa, jos Googlen automaattinen järjestelmä (reCAPTCHA) epäilee, että viestin lähettäjä saattaa olla ns. botti. Joskus käyttäjän VPN-yhteys voi aiheuttaa sen.
      Ystävällisin terveisin,

      Lydia
      Käyttäjätuki


      Kai humaatte yp:n normivastauksen eli itse kysymykseen ei vastata. Tämäkin vastaus on yhtä tyhjän kanssa, ei selvitä yhtään kysymystä.

      Automaatti epäilee... saattaa olla...
      Noilla perusteilla jokainen viesti voisi olla. Etenkin kun amerikkalainen suomea osaamaton järjestelmä olettaa.

      • Anonyymi

        Jos Teemu sanoo, että asia on noin, niin sitten se kanssa on noin!


      • Anonyymi

        Tapaavat ongelmaan kuin ongelmaan lähettää yhden ja saman viestin.
        Turhauttavaa, kun se itse ongelma jää hoitamatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaavat ongelmaan kuin ongelmaan lähettää yhden ja saman viestin.
        Turhauttavaa, kun se itse ongelma jää hoitamatta!

        Kaiken huipuksi he näkevät, millä yhteydellä lähetys on tapahtunut.
        Mutta tuolla syy koetetaan vierittää käyttäjän kontolle.


    • Anonyymi

      ... mutta sen sijaan oikeat bottispämmerit menevät sukkana läpi. Seksipalstat ovat HEINOLAN ISOKIRJAIHOURUPÄÄN lisäksi täynnä pelkkää robottispämmiä.

      Ehkäpä tarkoituksena on estää asiallisten viestien kirjoittaminen?

      • Anonyymi

        On kyllä hassua kun oikeita kirjoittajia bannataan liukuhihnalta ilman mitään syytä, mutta oikeat botit saavat melastaa vapaasti. Jotain vikaa ja pahasti yIIäpidon päässä, kaikessa toimitaan päinvastoin kuin pitäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä hassua kun oikeita kirjoittajia bannataan liukuhihnalta ilman mitään syytä, mutta oikeat botit saavat melastaa vapaasti. Jotain vikaa ja pahasti yIIäpidon päässä, kaikessa toimitaan päinvastoin kuin pitäisi.

        Kirjoita törkeyksiä yksityishenkilöstä tämä nimeltä mainiten. Jatka toimintaasi vuosia rauhassa, koska palstasta vastuussa oleva johtaja Teemu Puurunen rakastaa sellaista toimintaa. Todisteet lojuvat Janakkala-palstalla. Sitä ei ole kukaan jaksanut siivota enää aikoihin. Normaalille ihmiselle todella vastenmielistä luettavaa, Puuruselle todella mieluista.


    • Anonyymi

      Eihän yksittäinen käyttäjä edes voi olla botti.

    • Anonyymi

      Eikä se ole reChapta joka vastaa epäilevänsä.

      Tuossa vaalitulosten ruuhkassa meni langaton tosi ruuhkaiseksi eikä tieto juossut vaan mateli. Kaikki meni todella hitaasti. Ihmettelin, miten bottiepäily tuli sekunnissa,, vaikka oli lähetyskoneelta ja polkuja pitkin Suomi24n koneelle ja sieltä edelleen,... ja sama takaisin.

      Laitoin seurantaa päälle ja kas kummaa, tuolloin ei koneeltani lähtenytkään mitään maailmalle, mutta bottiepäily tuli.

      Pitkään sekoilin mutta viimein kirkastui. Olin aiemmin hyväksynyt Suomi24:n evästeen ja se sisälsikin haitakkeen, kotoisemmin viruksen. Kun suomi24 aktivoi sen, ei kone enää lähetä juttua palvelimelle, vaan tuo eväste estää sen.

      Noin näyttää Suomi24 toimivan. Onhan tuo lainkin vastaista, mutta koskas siitä piitataan!

    • Anonyymi

      Kun en tiedä mistä kysyn, niin umpimähkään kysyn täältä.... miksi jokin ketju suljetaan ja kenen toimesta? Onko ylläpito, ketjun aloittaja vai joku häirikkö joka niin tekee?
      Mun on turha ylläpidolta mitään kysyä, sieltä mitään vastata koskaan.
      Voiko joku ystävällinen ihminen vastata, itse en tunne alustan käytätöjä, ei ole vastaan moista aiemmin tullut, että seuraamani aktiivinen ketju onkin suljettu

      • Anonyymi

        Ylläpito niitä sulkee. Sulkeminen liittyy lähinnä siihen, että onko keskustelun aihe ylläpidon mieleen. Esimerkiksi jos avaat satoja keskusteluja, joissa vuosien ajan hyökkäät törkeällä tavalla yksityishenkilön ja tämän perheen kimppuun ei ylläpito siihen puutu, koska se on ylläpidon mielestä todella hienoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläpito niitä sulkee. Sulkeminen liittyy lähinnä siihen, että onko keskustelun aihe ylläpidon mieleen. Esimerkiksi jos avaat satoja keskusteluja, joissa vuosien ajan hyökkäät törkeällä tavalla yksityishenkilön ja tämän perheen kimppuun ei ylläpito siihen puutu, koska se on ylläpidon mielestä todella hienoa.

        ok,kiitän asiallisesta vastauksesta, ja hyvää kesää sinulle.
        ketjussa ei ollut mitään asiatonta, ei ketään haukuttu, oli vain yksi ketju, jota en itse avannut.
        Oli iloinen hyvänmielen ketju.
        Pari trollia eksyi ajanmittaan, ne ilmoitettin asiattomaksi ja niitä ei poistettu.
        Luulin, ettei ylläpito edes lue niitä asiattomiksi ilmoitettuja, koska ne ei poistu.
        Voiko joku ilmoittaa ketjun suljettavaksi ilman mitään perusteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok,kiitän asiallisesta vastauksesta, ja hyvää kesää sinulle.
        ketjussa ei ollut mitään asiatonta, ei ketään haukuttu, oli vain yksi ketju, jota en itse avannut.
        Oli iloinen hyvänmielen ketju.
        Pari trollia eksyi ajanmittaan, ne ilmoitettin asiattomaksi ja niitä ei poistettu.
        Luulin, ettei ylläpito edes lue niitä asiattomiksi ilmoitettuja, koska ne ei poistu.
        Voiko joku ilmoittaa ketjun suljettavaksi ilman mitään perusteita?

        En tiedä, onko niillä ilmoituksilla mitään vaikutusta. Lähinnä vaikuttaa siltä, ettei aktiivista ylläpitoa ole, tai sitten ylläpito keskittyy poistamaan vääränlaisia mielipiteitä. Esimerkiksi Hämeenlinna-palstalla on pari melko häiriintynyttä keskustelua. Niitä ei poisteta, koska ylläpidon mielestä ne on oikein hienoja. Mutta jos laittaa tämän palstan vastuuhenkilön nimen ja yhteystiedot siinä muodossa, kun firma itse ne julkaisee, niin se viesti poistetaan äkkiä.

        Eli lyhyesti, häiriintynyt häiriköinti on ok, vastuuhenkilön julkiset yhteystiedot ei ole ok.

        Loogista, eikö vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, onko niillä ilmoituksilla mitään vaikutusta. Lähinnä vaikuttaa siltä, ettei aktiivista ylläpitoa ole, tai sitten ylläpito keskittyy poistamaan vääränlaisia mielipiteitä. Esimerkiksi Hämeenlinna-palstalla on pari melko häiriintynyttä keskustelua. Niitä ei poisteta, koska ylläpidon mielestä ne on oikein hienoja. Mutta jos laittaa tämän palstan vastuuhenkilön nimen ja yhteystiedot siinä muodossa, kun firma itse ne julkaisee, niin se viesti poistetaan äkkiä.

        Eli lyhyesti, häiriintynyt häiriköinti on ok, vastuuhenkilön julkiset yhteystiedot ei ole ok.

        Loogista, eikö vaan?

        Jep...ainahan tämä on ollut melko sakeeta menoa, joitain vuosia sitten luin ja kommentoinkin joskus, sitten oli varmaan liki 5v taukoa ja viime vuonna löytyi mukava ketju jonneka muutaman muun kanssa kirjoittelimme. Toissapäivänä se sitten olikin yllättäen suljettu, ties mistä syystä.
        Noin jos menetellään ilman näkyvää syytä, niin olisi kohtuullista ilmoittaa ketjun lopussa, miksi suljettiin.


    • Anonyymi

      Olen taas tänään mahdollisesti botti. Meinaa identiteettikriisi iskeä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe