Ei liene kuulu juuri tälle foorumille, mutta kysytään kuitenkin. Onko enää nykyään mahdollista tehdä puhelimeen (OnePlus Nord) valmiiksi omia valmiita tekstiviestipohjia ? Osaaville tietäjille suuri kiitos etukäteen.
Tekstiviestipohjat ?
6
344
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se tuossakin mahdollista ole, omassa anroid pohjaisessa erimerkkisessä löytyy asetuksista nimellä pikavastaus
- Anonyymi
Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.
Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?
Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.
Minulla vaihtoehto pikavastaukselle tulee kun aloittaa tekstarin lisäämällä vastaanottajan, ensimmäisen viestin lähetyksen jälkeen viestihistoriastakin pääsee tähän suoraan, näihin pikavastauksiin pääsee viestit sovelluksen plus-kuvakkeesta
Mutta näitä viestisovelluksia voi olla erilaisia tämän suhteen -kokeile.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362436- 372421
- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861291Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2691042- 53989
- 27750
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747