Ei liene kuulu juuri tälle foorumille, mutta kysytään kuitenkin. Onko enää nykyään mahdollista tehdä puhelimeen (OnePlus Nord) valmiiksi omia valmiita tekstiviestipohjia ? Osaaville tietäjille suuri kiitos etukäteen.
Tekstiviestipohjat ?
6
602
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se tuossakin mahdollista ole, omassa anroid pohjaisessa erimerkkisessä löytyy asetuksista nimellä pikavastaus
- Anonyymi
Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.
Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?
Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.
Minulla vaihtoehto pikavastaukselle tulee kun aloittaa tekstarin lisäämällä vastaanottajan, ensimmäisen viestin lähetyksen jälkeen viestihistoriastakin pääsee tähän suoraan, näihin pikavastauksiin pääsee viestit sovelluksen plus-kuvakkeesta
Mutta näitä viestisovelluksia voi olla erilaisia tämän suhteen -kokeile.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2003184Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos621984Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt351602Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651573- 931280
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221225Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501013Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva5952Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61927Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan187922