Tekstiviestipohjat ?

Anonyymi-ap

Ei liene kuulu juuri tälle foorumille, mutta kysytään kuitenkin. Onko enää nykyään mahdollista tehdä puhelimeen (OnePlus Nord) valmiiksi omia valmiita tekstiviestipohjia ? Osaaville tietäjille suuri kiitos etukäteen.

6

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän se tuossakin mahdollista ole, omassa anroid pohjaisessa erimerkkisessä löytyy asetuksista nimellä pikavastaus

• Anonyymi

Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.

Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?

Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.

Minulla vaihtoehto pikavastaukselle tulee kun aloittaa tekstarin lisäämällä vastaanottajan, ensimmäisen viestin lähetyksen jälkeen viestihistoriastakin pääsee tähän suoraan, näihin pikavastauksiin pääsee viestit sovelluksen plus-kuvakkeesta
        Mutta näitä viestisovelluksia voi olla erilaisia tämän suhteen -kokeile.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      60
      854
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      803
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      48
      677
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      228
      675
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      46
      599
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      560
    7. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      533
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      91
      530
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      526
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      40
      508
    Aihe