Ei liene kuulu juuri tälle foorumille, mutta kysytään kuitenkin. Onko enää nykyään mahdollista tehdä puhelimeen (OnePlus Nord) valmiiksi omia valmiita tekstiviestipohjia ? Osaaville tietäjille suuri kiitos etukäteen.
Tekstiviestipohjat ?
6
715
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän se tuossakin mahdollista ole, omassa anroid pohjaisessa erimerkkisessä löytyy asetuksista nimellä pikavastaus
- Anonyymi
Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. mutta kun ei tarvi tuota pikavastausta. Kyseessä olisi valmis tekstiviesti, jolla kytkettäisiin virta päälle ulkopistorasiaan, jossa sim-kortti.
Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin käytän juuri vastaavaan ohjaukseen tuota pikavastaus toimintoa -mikä siinä muka sinulle ongelma?
Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se pikavastaus toimi nimensä mukaisesti, eli sillä pystyy vain vastaamaan itselle tulleeseen viestiin ? Mutta kun tämä pistorasia ei lähetä mitään viestiä mihin voisi vastata. Jos olen väärässä, niin nöyrästi otan rautalankaohjeita vastaan on kuinka se toimii haluamallani tavalla.
Minulla vaihtoehto pikavastaukselle tulee kun aloittaa tekstarin lisäämällä vastaanottajan, ensimmäisen viestin lähetyksen jälkeen viestihistoriastakin pääsee tähän suoraan, näihin pikavastauksiin pääsee viestit sovelluksen plus-kuvakkeesta
Mutta näitä viestisovelluksia voi olla erilaisia tämän suhteen -kokeile.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414608Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161995- 113858
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh60847Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70834- 137785
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48726