FUDE skootteri..

rianca

Onko kellään kokemusta?
Miten on toiminut ja paljon maksoi?
Kauan se on ollut sinulla ja paljon sillä pääsee?
Kertokaa kaikkia mahdollinen tuosta.. :)
Onko ns. "hyvä ostos?"
:)

25

33922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanatic fan from Oulu

      Mulla on kauko-ohjattava fude. on makeeta ampuu se käymään baarin ulkopuolella ja hypätä sen selkään vauhdista. Olen kytkeny myös rannekelloon sen ja pystyn aktivoimaan mopon käyntiin sen kautta. Jos se lähtee.

      oon antanu fudelleni nimen, Immu. Immussa on se hyvä pointti että se on myös hyvä kumppani. Immu on mulla sisällä yöt koska ei sitä voi jättää ulos sateeseen. Se ei kestäs sitä.

      elämä oli tyhjää ennen Immua. Tai ainaski musta tuntuu siltä.

      Tilasin Immulle uuden putken koska musta tuntu että Immu oli ahdistunut. Samaan satsiin tulee sytönsäätöpalikat koska musta tuntu että Immu oli vähän jälkikäyntinen...

      onko muilla samoja kokemuksia? voitais järjestää koeajot, käydä vaikka Zeppelinissä porukalla kahvilla. Olis kiva saada Immulle uusia kamuja!

      • fanatic fan from oulu

      • Rock Speed

        Moro,

        Olen aikonut hommata Kiinasta omaan Fudeeni vakionopeudensäätimen. On kuulemma halpa ja helppo asentaa. Sitten siinä on kaikki varusteet. Oletko itse jo hommannut vakkarin?


      • Kylläpä repes!

      • Rolle244535

        Onko tietoo paljon öljyy pitää laittaa fuden koneeseen ??


    • naurata

      no ei vitus

      • fwe

        haha fude


    • Fude Pappa

      15 000 ajettu ja pari variaattorin hihnaa ja yksi tulppa vaihdettu ja tietysti öljyt 3000 km välein. Niin menee tasaseen eikä haise pakokaasu kun on nelitahti. Pari litraa sataselle kuluttaa.
      60 km/h voi pitää matkanopeutena mutta 70 km/h se kulkee tasasella jos ei oo vastatuulta. Hinta taitaa nykyään olla pikkusta alle 700,-
      Tänävuonna markkinaosuus tällä kiinalaisella jota myydään usealla eri nimellä (sama vehje kuitenkin) lähentelee jo 50%, joten eiköhän sekin kerro jotain. Ei se varmaan pärjää ajo-ominaisuuksilla pösöille, aprilioille ym. kalliimmille vehkeille. Samahan se pätee autoihinkin. Mutta kestävyys on ihan ok. Varaosia saa parinpäivän viiveellä postissa kotiin TRV-SPEEDSHOPISTA, joka on maahantuoja. Soitto vain, ei tarvii jonottaa liikkeessä.
      Ihan hyvä ostos. Yamahan moottorit tehdään samassa tehtaassa kiinassa kuin Fudenkin, sitä ei vain kerrota, jostain kumman syystä. Mielikuvat ne on jotka hallitsee ostajan mieltä. Ei nokian kännykkäkään ole välttämättä suomessa tehty. Toyotaakin tehdään jo Intiassa ja puolassa, että kannattaa unohtaa vanhat ja alkaa elämään tätä vuosituhatta. Eipä muuta.

      • ulledulle

        fude on vähä tommone persaukisen vaihtoehto. Jos on rahaa ni osta parempi. Kai noi sen yhen kesän kestää ja sitten hommaat piikin.


      • moni kakku päältä kaunis!?

        todella moni sanoo että "vittu joku fude" vaikka se onkin ihan käypä vehe..


      • Fude race

        Millä pirulla te nikkarit saatte fuden kulkeen 70 km/h.Riittääkö sähköisen rajoittimen poisto,ja seosten säätäminen Terv.race 1500km/1,5kk


    • pasi

      ei todellakaan hyvä ostos .. kaverin peli kesti 2kk eikä ne nyt kovaa kyllä kuljekkaan

      • sgjsgj

        kuinka paljon sulla sit on kokemusta fudesta??


    • Rolluska

      No ei kannata ostaa siihen palaa rahaa ihan helvetisti osta multa fude pitäs kattoo mikä on vikana ku se lopetti toimintansa... veikkaan et uus tulppa vaan niin sil mut täältä ei saa siihen tulppii ja en viittis tilata netistä.. ! Vastaile mailiin

    • joa-petteri

      noin 70km/h pienin säädöin mut ei uutta osaa toimii vielä ihan hyvin ajettu 2000km

    • Lehkis

      Fude on aikas halpa mutta aika paska ostat mielummin kunnollisen ettei tarvii työntää kotimatkoja :D

      • Illlu

        Melkein 3000 km ajettu ja kulkee suoralla 75km/h,
        Aluksi oli vika kun ei lähtenyt kuumana käymään..
        otin "aivoista" akun vierestä johdot irti ja takaisin eli resetoin muistin ja jopa lähtee.


      • totuuden kertoja

        fude on HALPA mutta ei paska ainut vika siinä on et bensa letku on vähä heikko ja sen saa kiinni nippusiteellä suosittelen fudea se on hyvä skope ittellä on ollu jo kasi luokalta asti fude ja oon päässy ysiltä viimme kesänä ja ei oo mitää vikoja tullu ajanu jo jtn 7554KM ja huoltanu monesti (kaikki skopet pitää huoltaa vällillä)


      • Lehkis
        totuuden kertoja kirjoitti:

        fude on HALPA mutta ei paska ainut vika siinä on et bensa letku on vähä heikko ja sen saa kiinni nippusiteellä suosittelen fudea se on hyvä skope ittellä on ollu jo kasi luokalta asti fude ja oon päässy ysiltä viimme kesänä ja ei oo mitää vikoja tullu ajanu jo jtn 7554KM ja huoltanu monesti (kaikki skopet pitää huoltaa vällillä)

        En nyt niin tyhmä kyll ole et luulisin et mitää mopoja/skopia ei tarvis huoltaa ... mulla on pv ja se on toiminu hyvi tässä pari vuotta ajellu laillisesti ;D


      • njaaaaaaaaa

        OLE HILJAAAA!!!!


    • kun on TAKUU?

      Mitä sit jos leviää 2kk jos on takuu 4000km asti??? ja oliko sit joku vuoden muuten..

    • fude kuski

      joo itte oon ajany fudella jo jonkin aikaa maksanu vain 900e mut hyvin on kulken hyvin on kiihtyny en oo virittäny yhtää ja 60km/h vakiona menee sosittelen fudea ps:hyvä poljin on :D

      • fuikkeli

        Joo kyllä se fude toimii ihan näppärästi, mitä nyt änkkä kahsti katkennu ym ym.. mutta melkee 20000km ajettu että ei siinä sitten. kulkee vakionaki ihan nätisti, meni se mulla alamäkeen jopa sen 80km/h :) tietysti näissä on se viimeistely jääny vähän toissijaiseksi eli ku saat sen ni eiku pultit ja mutterit tiukasti kiinni :) www.sanili.tk sieltä löytyy kaikki tarpeellinen tieto :)


    • fydelimään

      fuden viritys on iha simppelii ota ilmanputsarista sellai pikki putki vekee ja sitte kaasarista ruuvi joka rajottaa kaasun pohjaanmenemistä myös vekee jos sitä ei ole ni sellai musta kansi kaasarin päält veke ja siin oleva sellai messinki tappi poies ja luukku takas ja kyl muutes lähtee tarvittaes kaasarin rikastuksen säädöstä pieniä muutuksia

    • njaaaaaaa

      vuojen ollu ja toimii hyvin!!! kulkee 67 km/h

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe