Minä mies rakastan sua

Anonyymi-ap

ja sinä minua enemmän kun minä sua.
Haluan mies sut mun omaks ja sinä haluat mut sun omaks.

49

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeilen saada sen miehen transsiin uudella taktiikalla. Toimiikohan tääkään. ap

      • Anonyymi

        ja jos tää ei toimi niin luovutan sen miehen suhteen, että kaikki muut miehet kannattaa varoa kun näätte minut liikenteessä.


      • Anonyymi

        tai älkää suotta varoko. En kuitenkaan saa mitään aikaan vaikka joskus väitän toista. Oon aikamoinen nössö näissä asioissa.


      • Anonyymi

        Mistä minä sillon tiesin että minä tiesin, kun kysyit mies, mistä se tietää. Kuulin sen kysymyksen kun olin lopettanut kimppakyydin. ap


      • Anonyymi

        Katsele vapaita miehiä mies! 🌈Baareista varmaan löydät omasi!


      • Anonyymi

        Vastaan siihen kysymykseen. Ääni tapahtui. Muuta selitystä mulla ei oo ja se on totuus.


      • Anonyymi

        Olisin vastannut jo sillon mutta meneppä itse kertomaan melkein tuntemattomalle että ääni pyysi minua näin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsele vapaita miehiä mies! 🌈Baareista varmaan löydät omasi!

        Koita kehittää sun tietoisuutta. Keskity sinuun niin helpottaa.


    • Anonyymi

      Oon tosi tyhmä ollut, mutta kyllä hän (nainen) sais minut omakseen koska vaan.

      • Anonyymi

        Niin tää ei oikein etene tällä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tää ei oikein etene tällä tavalla.

        Hän (nainen) saisi kyllä yhteyden numerolla tai muualla halutessaan. Peeveli oikeesti, kun viime päivinä on taas tunteet olleet niin pinnassa, vaikka pitäisi tietää jo paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän (nainen) saisi kyllä yhteyden numerolla tai muualla halutessaan. Peeveli oikeesti, kun viime päivinä on taas tunteet olleet niin pinnassa, vaikka pitäisi tietää jo paremmin.

        Jatkan vielä, että kun oliskin ollut molemminpuolista, niin elämä hymyilisi. Good moods only. Tosin kaipa tässä oppii käsittelemään tunteitaan, vaikka välistä sattuu niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä, että kun oliskin ollut molemminpuolista, niin elämä hymyilisi. Good moods only. Tosin kaipa tässä oppii käsittelemään tunteitaan, vaikka välistä sattuu niin paljon.

        Ei tässä aloituksessa epäillä onko se molemminpuolista vaan se on tieto että on molemminpuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä aloituksessa epäillä onko se molemminpuolista vaan se on tieto että on molemminpuolista.

        Sittenhän se on erittäin suoraviivaista, kun molempien tunteet on tiedossa ja kontaktinkin pitäisi olla oletettavasti kunnossa. Toki osa puhuu rakkaudesta kevyesti, mutta itsellä se vaatii jo pitkän tuntemisen ja todella syvät tunteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän se on erittäin suoraviivaista, kun molempien tunteet on tiedossa ja kontaktinkin pitäisi olla oletettavasti kunnossa. Toki osa puhuu rakkaudesta kevyesti, mutta itsellä se vaatii jo pitkän tuntemisen ja todella syvät tunteet.

        Joo no minulle sana rakkaus on tapahtunut tän miehen kohdalla, ihan sama mitä muut on siitä mieltä. Minä rakastan sitä ja jos en saa rakastaa parisuhdemielessä niin haluan rakastaa jossain muussa mielessä. Koska se on mulle tärkeä sillä perusteella mitä tunsin kun sain olla sen lähellä. Oon halukas oleen sille läsnä jos se tarvii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no minulle sana rakkaus on tapahtunut tän miehen kohdalla, ihan sama mitä muut on siitä mieltä. Minä rakastan sitä ja jos en saa rakastaa parisuhdemielessä niin haluan rakastaa jossain muussa mielessä. Koska se on mulle tärkeä sillä perusteella mitä tunsin kun sain olla sen lähellä. Oon halukas oleen sille läsnä jos se tarvii.

        Se on vieläkin minunkin unelmani naisen suhteen, vaikka joudun siitä jo oikeasti luopumaan. Olisi pitänyt osatakin jo luopua kauan sitten. Hän olisi varmasti sanonut jo jotain, jos haluaisi minut omakseen. Hassua kyllä, miten moni aloitus herättää tunteita, kun yrittää käsitellä omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vieläkin minunkin unelmani naisen suhteen, vaikka joudun siitä jo oikeasti luopumaan. Olisi pitänyt osatakin jo luopua kauan sitten. Hän olisi varmasti sanonut jo jotain, jos haluaisi minut omakseen. Hassua kyllä, miten moni aloitus herättää tunteita, kun yrittää käsitellä omiaan.

        Harmi teille. Minä rakastan sitä miestä. Meidän sielut kuuluu yhteen ja se on totuus. Kukaan ei oo koskaan katsonu mun silmiin niinkun se teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi teille. Minä rakastan sitä miestä. Meidän sielut kuuluu yhteen ja se on totuus. Kukaan ei oo koskaan katsonu mun silmiin niinkun se teki.

        Näinhän se on. Tosin harmi lähinnä minulle ja hän on varmasti (toivottavasti) onnellinen, koska se tuo minullekin iloa ja onnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Tosin harmi lähinnä minulle ja hän on varmasti (toivottavasti) onnellinen, koska se tuo minullekin iloa ja onnea.

        Ei sulla oo oikein mitään asiaa. (varsinkaan enää toivottavasti) ole sinäkin onnellinen kun minäkin oon ihan rakastunut siihen mieheen. Heräsin tänään kun pieniä sydämmiä vilisi silmissä ja sitten aloin jo taas miettimään kun sen miehen kädet on kiinni mun pakaroissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla oo oikein mitään asiaa. (varsinkaan enää toivottavasti) ole sinäkin onnellinen kun minäkin oon ihan rakastunut siihen mieheen. Heräsin tänään kun pieniä sydämmiä vilisi silmissä ja sitten aloin jo taas miettimään kun sen miehen kädet on kiinni mun pakaroissa.

        Se on kyllä hienoa, jos näin on. Sitten ei tarvitsisi enää olla huolissaan mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä hienoa, jos näin on. Sitten ei tarvitsisi enää olla huolissaan mistään.

        Tai siis sydän on lämmin ja ahdistus helpottaa, kun ajattelen hänet naisen onnellisena jonkun kanssa. Tää on tosi outoa, mutta yksi harvoja positiivisia asioita tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis sydän on lämmin ja ahdistus helpottaa, kun ajattelen hänet naisen onnellisena jonkun kanssa. Tää on tosi outoa, mutta yksi harvoja positiivisia asioita tässä tilanteessa.

        Niin varmaan. Mutta kyllä minuakin helpottaa kun tiedän ettet enää tule kommentoimaan ja olet onnellinen jonkun toisen luona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä hienoa, jos näin on. Sitten ei tarvitsisi enää olla huolissaan mistään.

        jatkan, että tiedän että olet onnellinen jonkun toisen aloituksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkan, että tiedän että olet onnellinen jonkun toisen aloituksessa.

        En ole edes ollut suhteessa yli kahteen vuoteen. Anteeksi, jos kommenttini aiheuttivat pahaa mieltä, kun purin vain omia tuntojani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole edes ollut suhteessa yli kahteen vuoteen. Anteeksi, jos kommenttini aiheuttivat pahaa mieltä, kun purin vain omia tuntojani.

        Tulit sitten tähän mun rakkaus ketjuun hylkäämään sun rakkautta. Miks et mene ja tee omaa, vaikka, "hylätään kaikki ketkä rakastaa" aloitusta. Parempi oikeesti ettei jatketa enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis sydän on lämmin ja ahdistus helpottaa, kun ajattelen hänet naisen onnellisena jonkun kanssa. Tää on tosi outoa, mutta yksi harvoja positiivisia asioita tässä tilanteessa.

        Sinäkö naisena esiintyvä aloittaja olisit onnellinen yhdenkään naisen puolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no minulle sana rakkaus on tapahtunut tän miehen kohdalla, ihan sama mitä muut on siitä mieltä. Minä rakastan sitä ja jos en saa rakastaa parisuhdemielessä niin haluan rakastaa jossain muussa mielessä. Koska se on mulle tärkeä sillä perusteella mitä tunsin kun sain olla sen lähellä. Oon halukas oleen sille läsnä jos se tarvii.

        Jossain vaiheessa jankutit jatkuvasti tänne eetteriin itsestäsi kolkosti kolmannessa persoonassa puhuen, että rakastat ”sitä” miestä tarkoittaen sillä itseäsi. Se on narsistin tapa tehdä itsestään numeroa. ei mitään muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossain vaiheessa jankutit jatkuvasti tänne eetteriin itsestäsi kolkosti kolmannessa persoonassa puhuen, että rakastat ”sitä” miestä tarkoittaen sillä itseäsi. Se on narsistin tapa tehdä itsestään numeroa. ei mitään muuta

        Onko sulla kaikki ihan hyvin. Voisiko sut ylläpito ehkä estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö naisena esiintyvä aloittaja olisit onnellinen yhdenkään naisen puolesta

        Toihan on sinun kommentti ja sinä et oo aloituspuheen tekijä.


    • Anonyymi

      Tavattiin vuonna 2006 jos oot hän.

      • Anonyymi

        2006 ei toimi ainakaan tälle (17:25:54) miehelle. Pahoittelut siitä. Tunteet heittelevät nyt taas todella paljon ja kuvittelen asioita.


      • Anonyymi

        Tää tositapahtumiin perustuva tarina sai alkunsa vuonna 2021.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää tositapahtumiin perustuva tarina sai alkunsa vuonna 2021.

        Mihin kategoriaan perustuu? Trilleri, draama, scifi jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kategoriaan perustuu? Trilleri, draama, scifi jne?

        Heh 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin kategoriaan perustuu? Trilleri, draama, scifi jne?

        Rakkauskomedia yliluonnollisella twistillä ja päättyy niin että saadaan toisemme ja voidaan nauraa yhdessä kaikelle mille olis pitänyt jo nauraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkauskomedia yliluonnollisella twistillä ja päättyy niin että saadaan toisemme ja voidaan nauraa yhdessä kaikelle mille olis pitänyt jo nauraa.

        Elätkö mielikuvitusmaailmassa 🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elätkö mielikuvitusmaailmassa 🥲

        Vastasin kysymykseen ja oon pahoillani sun puolesta. Mielikuvitus on tärkeä asia.


    • Anonyymi

      Kilauta akaallen.

    • Anonyymi

      Moroooooo!

    • Anonyymi

      Hyvää iltaa naiselle

    • Anonyymi

      Ketä täällä on minun kimpussa? Onko se yötaisteluryhmä vai pöröperseet? ap miettii

    • Anonyymi

      Tämä tunnustus pysyy voimassa, ilman viimeistä myyntipäivämäärää. ap

      • Anonyymi

        Rakkaus tekee onnen


      • Anonyymi

        Aloitus on edelleen voimass. ap


    • Anonyymi

      Miekkaillaanko maanantaina? Haluatko tuntea lämpimän hengitykseni niskassasi?

      • Anonyymi

        Joo se sopii hyvin.


    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi kertoa hänelle. Paras taktiikka, luulisin.

      • Anonyymi

        Ei kannata kun tein jo kaiken mitä pystyin. ja jos ja ei mene perille sille miehelle niin sitten tää on minun tulevaisuuden tulevalle miehelle tarkoitettu.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe