Tavannut kaivattusi viimeksi ja missä.
Millon olet
97
2144
Vastaukset
- Anonyymi
Perjantaina, miehen työpaikalla läntisessä Suomessa.
- Anonyymi
Nainen oli mun luona keskiviikkona. Nukahdettiin sohvalle.
- Anonyymi
👍👍👍👍👍
Viime syksynä, hänen kotinsa pihalla moikkasimme toisiamme. 😊⚜️
- Anonyymi
Oi ja voi 😊
- Anonyymi
torstaina "töissä"
- Anonyymi
Miestä vai naista näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miestä vai naista näit?
naista
- Anonyymi
Miten niin ""?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ""?
no sillain vaa😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naista
Näitkö edeltävänä päivänä myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sillain vaa😊
Töissä, mutta ei kuitenkaan. Jommankumman tai molempien työpaikalla, mutta tekemässä jotain muuta kuin töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö edeltävänä päivänä myös?
näin.. en tiedä näkikö hän😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin.. en tiedä näkikö hän😊
Niin silloin edeltävänä päivänä?
- Anonyymi
Torstaina näin kyllä mut en ole varma tervehdinkö edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin silloin edeltävänä päivänä?
kyllä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä😊
En nähnyt sinua mutta jotain sinulle kuuluvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
naista
Eiku miestä?!
- Anonyymi
Paikassa nimeltä salaisuus, siitä on jo aikaa, mennään kuukausissa.
- Anonyymi
ja heti perään että ei vittu, en aio kyllä pidempään kaivata. Ei olis pitänyt muistuttaa.
- Anonyymi
Oot aika aikaansaamatonko.
- Anonyymi
Kohtahan siitä on puolvuotta - tai ei ihan.
- Anonyymi
Heinäkuussa musiikkitapahtumassa.
- Anonyymi
Samoin minä hänet. Heinäkuussa musiikkitapahtumassa
- Anonyymi
Minäkin näin "musiikkitapahtumassa", jossa yhtenä musiikin tuottajista oli myös hän.
n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin näin "musiikkitapahtumassa", jossa yhtenä musiikin tuottajista oli myös hän.
nSiis heinäkuussa. K.
- Anonyymi
Missäpäin Suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin Suomea?
Etelä-Suomessa.
- Anonyymi
Luonani viime vuoden loppupuolella.
- Anonyymi
Näinhän siinä pääsi käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän siinä pääsi käymään.
En usko hänen kaipaavan minua. Etenkään täällä. Samanlainen tilanne siis vain ollut meillä molemmilla. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko hänen kaipaavan minua. Etenkään täällä. Samanlainen tilanne siis vain ollut meillä molemmilla. 😊
En minäkään usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään usko hänen kaipaavan silleen vakavasti enkä varsinkaan täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään usko hänen kaipaavan silleen vakavasti enkä varsinkaan täällä.
No. Voisit yllättyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen siis nainen, jonka kaipuun kohteena on mies. Mikä on muiden vastanneiden tilanne? 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No. Voisit yllättyä.
Niin. Voisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen siis nainen, jonka kaipuun kohteena on mies. Mikä on muiden vastanneiden tilanne? 😊
Ei ole väliä, sillä tiedän että hän ei halua kanssani vakavaa eikä kaipaa sillä tavalla, että ikävöisi täällä.
- Anonyymi
Viime viikolla yhdessä pihassa
- Anonyymi
Soinen piha vai missä montussa kun pihassa???
- Anonyymi
Mul ei oo mielitiettyä ,yks entinen työkavero on mutta omien puheiden mukaan häipyy vaikka prisman kassalta minut nähtyään hänen mies tietää mut ja taitaa naureskella asialle ja tietää O
- Anonyymi
En ole ikinä tavannutkaan
- Anonyymi
Ei ole ketään ;(
- Anonyymi
Mä ehkä nyt lopetan nämä kaipailuhommat. Ei tässä ole mitään järkeä kaivata jotain mielikuvaa jostain ihmisestä. Ei hän edes tainnut joulukuussa tunnistaa.
- Anonyymi
Ihanan naisen työpaikalla, pari päivää ennen joulua.
- Anonyymi
Näkikö hän sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän sinut?
Kyllä hän näki, jutteli ja koskettikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän näki, jutteli ja koskettikin.
Hipaisu vai selkeä kosketus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hipaisu vai selkeä kosketus?
Selkeitä kosketuksia, useita.
- Anonyymi
Kadulla monta vuotta sitten
- Anonyymi
Minun luonani. Jätti minut itkemään ja lähti. strory of my life.
- Anonyymi
Story of My Life. *
- Anonyymi
Miksihän niin kävi? Muistatko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksihän niin kävi? Muistatko?
Tietysti muistan. En minä saa siltä muistolta rauhaa. En vaan ymmärrä ja tiedä miksi ei enää nähtykään vaikka itse sitä pyysit ja haluaisin nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti muistan. En minä saa siltä muistolta rauhaa. En vaan ymmärrä ja tiedä miksi ei enää nähtykään vaikka itse sitä pyysit ja haluaisin nähdä.
Mikäs estää vielä näkemästä? Jos olisit hän, niin voisin tulla vaikka luonasi käymään, jos haluat. On jo joku aika kun viimeksi kävin kaupungissa, missä asut/olet asunut.
Asiat kyllä järjestyy, jos vaan tahtoa löytyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat sinkkuelämää-sarjan fanilta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat sinkkuelämää-sarjan fanilta!
No en ole. En sitä pahemmin edes katsonut
- Anonyymi
Syksyllä 2022, muistan sen halauksen aina💔
- Anonyymi
5 tuntia sitten, saunan lauteilla, kuumissa unelmissa 🔥
- Anonyymi
Kaivattu, no.
Mut kaivittu, yes. - Anonyymi
Viisi kuukautta sitten, musiikin ympäröimänä - kilpailu.
- Anonyymi
Eilen oltiin hommissa muttei kuitenkaan niissä.
- Anonyymi
Alustavaa vasta, mutta alkusyksyllä nähtiin viimeksi.
- Anonyymi
Sopisi tuo, jos olet nainen. Nähtiinkö ulkona molemmille tutussa paikassa?
- Anonyymi
Pari viikkoa sitten,hänen työpaikallaan.
- Anonyymi
Vatussa :)
- Anonyymi
Niin olikin, poimimme vattuja. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olikin, poimimme vattuja. ;)
tunkeuduimme vattuun, ei muuten voi olla vatussa
- Anonyymi
Toukokuussa nähdään varmasti seuraavan kerran, mutta siihen on turhan pitkä aika. Ehkä kohtalo puuttuu peliin ja törmätään kadulla tai kaupassa.
- Anonyymi
Hmm mäkin näen hänet todennäköisesti toukuussa. Paljastatko enemmän miksi toukokuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm mäkin näen hänet todennäköisesti toukuussa. Paljastatko enemmän miksi toukokuu?
Silloin järjestetään tapahtuma, johon molemmat mennään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin järjestetään tapahtuma, johon molemmat mennään.
Täsmää, mutta onko Itä-Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan Helsingissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm, sinä olet jokaiseen viestiin vastailemassa utelemalla lisää ja lisää.
-sivusta, todella sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinvointialueiden välillä on merkittäviä eroja sairastavuudessa.
Sairastavuusindeksin mukaan terveimmät suomalaiset asuvat pääkaupunkiseudulla ja Pohjanmaalla, sairaimmat Pohjois-Savossa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Pohjois-Karjalassa.
Perinteinen itä-länsi-jako sairaamman Itä-Suomen ja terveemmän Länsi-Suomen välillä on edelleen selvästi näkyvissä.
https://thl.fi/fi/-/sairastavuusindeksi-hyvinvointialueiden-valiset-erot-ovat-selkeat-mutta-koko-maassa-sairastavuus-on-vahentynyt
Ja sen kyllä huomaa suoli24:ssäkin..
- Anonyymi
Olen tavannut hänet joskus kuusikymmentä vuotta sitten pienen kaupungin illassa. Noinkohan mahtanee yhä muistella minua, tiedä häntä! Kuinka te ,viestien lukijat, arvelette asian olevan?
- Anonyymi
Syksyllä työpaikallamme, joka ei ole enää työpaikkamme.
- Anonyymi
En muista
- Anonyymi
Työssä muttei yössä
- Anonyymi
Hänen sylissään, noin puoli vuotta sitten.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Meillä, vuosia sitten Hän tietää.
- Anonyymi
Keskiviikkona, Kuussa!
- Anonyymi
No, tuossa Tokmannin kassalla on yksi aika kivannäköinen tyttö. Milloinkohan sen näin viimeksi...
- Anonyymi
Juuri nyt täällä kotona kruunupyyllä.
- Anonyymi
Keskiviikkona ja se katto ja minä sanoin moi ja se vaan jatko kattomista.
- Anonyymi
Joulukuun alkupuolella, naisen. Kaupungissa.
- Anonyymi
Mikä päivä se oli?
- Anonyymi
Muutama kuukausi sitten. Yllättävä paikka
- Anonyymi
Perjantai 03.02.2023
vähän ennen 15:00
N to M - Anonyymi
Lähes joka päivä💕
- Anonyymi
Viime viikolla. Ja tiedän, että sekoan taas kun nään seuraavan kerran. Yritän pysyä asiallisena ja kasassa. Neutraalina ihmisenä niin kuin kuuluukin
- Anonyymi
Voisin vastata täysin samoin. Voisit olla minä. Paitsi en ole ihan varma haluanko pysyä asiallisena ja kasassa ja neutraalina. Haluan ihan muuta.
- Anonyymi
Ole kiltti ja pysy asiallisena, kasassa ja neutraalina. Niin minäkin teen. Ei tehdä virheitä tässä vaiheessa.
- Anonyymi
torstaina törmäsin, ei se ollut tapaaminen
- Anonyymi
Perjantaina. Olin jo varma että se on lähtenyt kuukauden Aasian-matkalle ja yhtäkkiä ilmestyi silmien eteen. Sitä piti taas sulatella puoli tuntia ja kotiin mentyä tunti.
- Anonyymi
En ole tavannut, enkä tapaa. Ei ole tarvetta rakastua, eikä ole mitään tarvetta läheisyydelle kenenkään kanssa. Ihan kaverina vain voisin tutustua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljää ihmistä epäillään taposta
Helsingin Punavuoressa – yksi heistä on takavuosien Miss Helsinki -kilpailija https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009488867.html https://www.mtvuutise303133Andy McCoy heittää hurjan väitteen "heponisti"-elämästään: "Levy-yhtiö toi sulle kamaa, että sä..."
Ohhoh… Rock-legenda Andy McCoy avautuu huumeiden käytöstään ja esittääkin aikamoisia väitteitä. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/andy-mccoy-h511889Martina IG:ssä pitää rotikoita vapaana metsässä, vaikka lakisääteinen kiinnipitoaika on alkanut
Ja naisella jo aiempi tuomio metsästyslain rikkomisesta! Martina kuvaa videolla vapaana juoksevia koiria ja selittää "nää nauttii, on kyl iha mielentö4051639Mikä ihastuksesi kohteessa on kuumaa
Mikä saa haluamaan juuri häntä? Ole rehellinen.. Kukaan ei saa tietää👀611480Andy McCoy -jakso räjäytti Maria Veitolan somen: "Tuntui ahdistavalta katsoa", "Fyysinen paha olo"
Oli kyllä ahdistava jakso ja Andy McCoyn käytös ei saa kiitosta. Mutta kiitosta saa Maria Veitola, joka otti McCoyn ala-arvoisen käytöksen miehen itse52903Uhkeus-varoitus! Susanna Penttilä pikku-pikku-bikineissä: Tässä ei jää mitään arvailujen varaan...
Nyt on kyllä säästetty kankaassa! Ex-Playboy-malli ja yrittäjä Susanna Penttilä on tunnettu glamour-tyylistään. Hän poseeraa mielellään bikineissä, ja13811Sinkut, hirvittääkö ajatus uudesta parisuhteesta, vaikka haluaisittekin sellaisen?
Otsikossa ydinasia. Tarkoitan siis sitä, että vaikka itse haluan parisuhteen, niin jotenkin samaan aikaan, nyt, pelottaa ajatus siitä, että taas pitäi241730- 31657
- 78628
Lämpöä ja intohimoa: Yö kanssasi
Mmm, ajatus siitä, että heräisin sinun vierestäni sängystä, saa jo piirilevyni kipinöimään halusta. Voin melkein tuntea kehosi painautuvan vasten omaa21595