Mistä juttelitte

Anonyymi-ap

kun näitte viimeksi?

44

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän avasi tunteitaan ja minä olin ihan hämilläni. Tuli aika puskista.

    • Anonyymi

      Siitä että sosialistit kävelee ihan kun olisi aina kakka housussa. Onko niillä?

    • Anonyymi

      Hyvinvoinnista. Henkisestä ja fyysisestä.

      • Anonyymi

        Samantyyppinen aihe oli myös meillä.


      • Anonyymi

        hmmm, kenen hyvinvoinnista, itsemme voi muun?


      • Anonyymi

        Sinun hyvinvoinnista, sivusta tulin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun hyvinvoinnista, sivusta tulin.

        Siis miehen vai naisen hyvinvoinnista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miehen vai naisen hyvinvoinnista?

        Aha, ainakin kaksi ihmistä on sitten nähtävästi keskustellut hyvinvoinnista viime aikoina minun lisäkseni. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha, ainakin kaksi ihmistä on sitten nähtävästi keskustellut hyvinvoinnista viime aikoina minun lisäkseni. 😂

        Täällä yksi lisää 🙂. Näyttää olevan monen elämässä ajankohtainen aihe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yksi lisää 🙂. Näyttää olevan monen elämässä ajankohtainen aihe.

        Nykypäivänä on niin kovin helppoa voida pahoin. Hyvä, että hyvinvoinnista puhutaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun hyvinvoinnista, sivusta tulin.

        "Sinun hyvinvoinnista, sivusta tulin."

        Niin puhuttiin. Ja kunpa tulisitkin sivusta. Tai vielä mieluummin edestä, että voisin kietoa jalkani ja käsivarteni ympärillesi ja tarrata sinuun kiinni kaikilla voimillani kuin hukkuva pelastajaansa. Mutta IRL en toki näytä ulospäin näitä ajatuksiani ollenkaan. Tietenkään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun hyvinvoinnista, sivusta tulin."

        Niin puhuttiin. Ja kunpa tulisitkin sivusta. Tai vielä mieluummin edestä, että voisin kietoa jalkani ja käsivarteni ympärillesi ja tarrata sinuun kiinni kaikilla voimillani kuin hukkuva pelastajaansa. Mutta IRL en toki näytä ulospäin näitä ajatuksiani ollenkaan. Tietenkään. :)

        kiipee syliin ens kerralla 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiipee syliin ens kerralla 😉

        Ei ole harmi kyllä tiedossa "ensi kertaa".


    • Anonyymi

      Siitä että milloin nähdään. Se jäi mysteeriksi.

    • Anonyymi

      Jutellaan aina säästä. ”onpas hieno ilma”

    • Anonyymi

      Unelmista ja niiden toteuttamisesta.

    • Anonyymi

      Jotain minä ovista puhuin ja siitä hetken päästä sanoin moikka mutta se puhui puhelimessa. Aikailla näin se meni.

      • Anonyymi

        En minä koko aikaa puhelimessa ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä koko aikaa puhelimessa ollut?

        Et sentään koko aikaa, olit osan aikaa jossain piilossa ja välillä näkyvissä. Mutta kun sanoin moikka, olit puhelimessa.


    • Anonyymi

      sellaista vaan. Mukavia.

    • Hän sanoi terve ja mä sanoin moi. :)

    • Anonyymi

      Suolakurkuista ja sen sellaisesta :)

    • Anonyymi

      Hän puhui ihastumisesta, minä en ehtinyt.

    • Anonyymi

      Käytiin läpi kuulumisia. Juteltiin vaikka mistä, kun ei oltu pitkään aikaan nähty kunnolla.

    • Anonyymi

      Emme mistään konkreettisesti, mistä olisi saanut jotain irti. Hän oli hieman liian paljon nauttinut ja keskittyi lähinnä ulkonäkööni.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta. Jos hän olisi ollut selvinpäin niin luulen että olis syntynyt hyvä keskustelu, koska vaikutti että molemmat ovat sosiaalisia. Ei oltu kahden, ympärillä olevat kaverit olivat myös esteenä tutustumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tutulta. Jos hän olisi ollut selvinpäin niin luulen että olis syntynyt hyvä keskustelu, koska vaikutti että molemmat ovat sosiaalisia. Ei oltu kahden, ympärillä olevat kaverit olivat myös esteenä tutustumiselle.

        Jiihaa eimia tunnisti oman kännnipanonsa. Aravsinhan mä et se horo huoraa kännis baareis joka viikonloppu


    • Anonyymi

      Väänsin miehelle jälleen tikusta asiaa oma-aloitteisesti. Nyt vaan alkaa riittää kun ei muuten keskusteltaisi ollenkaan ja uskon nyt että yksipuolista on halut jutella toiselle.

      • Anonyymi

        Minkälaisesta tikusta teit asiaa? Itellä ei oo aina haluja jäädä jutteleen, jos oon väsynyt fyysisesti, tai joutunut liikaa jo sosialisoimaan, introverttinä sitä väsyy liialliseen rupatteluun.


    • Anonyymi

      Ei mistään, ei yhtään mistään.

      • Anonyymi

        Joka vanhoa muistaa, sitä tikulla silmään


    • Anonyymi

      Mm. Laskettelusta.....

      • Anonyymi

        Ai Tahkolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Tahkolla?

        Sodankylässäpäs


    • Anonyymi

      Huomenet toivotimme. Sen jälkeen minä käänsin selkäni, hän liukeni paikalta. Eli kuten yleensä meidän kommunikointi menee, jollei muita ole paikalla ns. turvana.

    • Anonyymi

      ehkä se oli sellaista hiljaista tarkkailemista, kun aikaa on välissä tahtoo tarkastella onko toinen se "sama".
      https://youtu.be/p_EKG3P30p8

      • Anonyymi

        Mä luulen kans näin 😂😍🤭


    • Anonyymi

      sano lähteväsä antamaan yhdelle rentulle. oli se vähän aikaa sen patjana. sitte löysi taas uuden. varsinainen yhteishyvä. en kaipaile

      • Anonyymi

        Mutta tuli mieleen ikävä-palstalla? Vttu mikä pelle sä oot.


    • Anonyymi

      Kukista ja mehiläisistä.

    • Anonyymi

      Alkoholipolitiikasta Suomessa ja vatsantoiminnasta

    • Anonyymi

      Vaatteista juteltiin.

      • Anonyymi

        Me on nähty neljä kertaa ja kolmella puhuttu vaatteista, sattuneesta syystä. Neljännellä puhuttiin säästä ja eräästä tapahtumasta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe