ABC Kippari

Anonyymi-ap

Siellähän ne teinipojat haistatteli tänäänkin henkilökunnalla ja väkisin menivät/yrittävät sisälle riehumaan. Eikö näistä nyt voi oikeasti soittaa poliisille, ja lasu-ilmoitus ja vanhempien luo kasvamaan tai voisko näiden vanhemmat hakea kakaransa pois. Ei ole kiva syödä kenenkään tuolla ja työntekijöille varmasti rankkaa...

37

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmistä ei saa rajoittaa, koska on tuhoapina, poikkeaa viidakkoapinasta sikäli, että on karvaton ja hämmästyttävän tyhmä.

    • Anonyymi

      Onko nämä Suomen tyhmimmät teinit ja abc:llä riehujat haminalaisten päättäjien kakaroita? Onko joku muu syy, miksi näitä ei laiteta järjestykseen?

    • Anonyymi

      Se on tämä "hyvinvointialeelle"" siirtymisen tuotosta, että lastensuojelukin on näköjään osaamattomien käsissä. Osalta vanhemmista sitä osaamista ei ole koskaan ollutkaan. He ovat ulkoistaneet vastuun koululle, opettajille ja kaupungille. Ei muuta kun rikosilmoitusta tekemään esiteineistä ja heidän huoltajistaan.

    • Anonyymi

      Olisit käynyt auttamassa henkilökuntaa ja nostanut teinit korvasta pihalle.

      • Anonyymi

        Korva voi jäädä käteen. Niska-pers ote on parempi. Eikö ässällä ole varaa palkata vartijaa?


    • Anonyymi

      jos ny vaik huikkan vihjeltaisii keit hyö lienee, nää teroristit? tytöi vai poikii ovat? vaiko sekosukupuolisii?

      • Anonyymi

        Koulupudokkaita ovat, tulevia diilereitä.


    • Anonyymi

      Kukas tangoosastolle kuuluva täällä kirjoittelee

      • Anonyymi

        Anna enemmän itsestäsi vinkkiä kuin tuo tango-osasto. Taidat olla myös koulupudokas.


    • Anonyymi

      Sensuurista päätellen ei ollu haminalaispojat asialla.

      • Anonyymi

        Slava Ukraini


    • Anonyymi

      Ihan kotimaiset pikku runkkarit siellä riehuvat ja uhkailevat henkilökuntaa,hajottivat kaikki wc:t,varastelivat ja huumeiden käyttö oli se viimeinen tippa,minkä takia ikäraja tuli.

    • Anonyymi

      Vapaan kasvatuksen loisivat ja saastuvat hälläväliä-kunhan-pää-sekaisin notkujakusiaivo idioottiongelmajätepaskaläjät.

    • Oletko varma hän ei ollut kurdilainen

      • Anonyymi

        Entä jos sinä olet venäläinen?


    • Anonyymi

      Tulevia VatosLocoseja :D Prospecteja vielä, joille Kassut ja muut nerot käy kuiskimassa "tehtäviä"

      • Sanon jos olisin


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Sanon jos olisin

        Turkkilainen sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turkkilainen sitten.

        Amerikkalainen.USA


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Amerikkalainen.USA

        En usko, ryssä kusettaa aina


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko, ryssä kusettaa aina

        Se on ihan sama uskot tai et,Is same ,Amerikkalainen florida miami


    • Anonyymi

      Tää porukka tunnetaan nimellä apinalauma. Naamat muistissa ja maine pilattu.
      Tällä sakilla ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin muuttaa pois mahdollisimman kauas tältä paikkakunnalta, sillä täällä heille nauretaan vatsat kippurassa. Tyhmiä ovat, eikä siksi mitään tulevaisuutta näillä luusereilla Hamina-Kotka alueella. Bye bye.

      • Kardox89

        Suomalainen valkoinen nainen ja blonde rakasta apinalauma,Joskus olen surullinen suomalainen miehet


      • Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

        Suomalainen valkoinen nainen ja blonde rakasta apinalauma,Joskus olen surullinen suomalainen miehet

        Nämä Haminassa ovat ihan lumiapinoita. Mieluusti sanotaan teineille, että kyllä te tulette pärjäämään elämässä, mutta näille ei voi ruusuista tulevaisuutta luvata. Maine näiltä jo mennyt, näitä hyysää jatkossa vain sossu.


    • Hei suomalainen missä on sananvapus ,Suomalainen nauravat saudi arabi ja islami maailma sananvapaus,Mutta heti kuin olet eri mieltä heidään kanssa kaikki hyökkää,Kaksoisnaama

      • Anonyymi

        Minne katosi sananvapaus Venäjällä?


      • Anonyymi

        Kuule varttivenäläinen. Jos aiot kirjoitella tänne, opettele suomenkieltä tai lopeta tuo huono soomi kirjoittelu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule varttivenäläinen. Jos aiot kirjoitella tänne, opettele suomenkieltä tai lopeta tuo huono soomi kirjoittelu.

        Venäläinen,Sanon jos olisin,Kirjoitan mitä halua,Suomi 24 fi ei sinun ,Tiedän nyt sinulla maha on kipeä,Kyllä en katson venäjä sananvapaus,Venäjä tai saudi arabi ei koska sanova he ovat demokratiaa,Mutta suomi on demokrati maa.Ja 24 h suomalainen itkeä oma demokratiaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule varttivenäläinen. Jos aiot kirjoitella tänne, opettele suomenkieltä tai lopeta tuo huono soomi kirjoittelu.

        Kuule varttisuomalainen syö masenttu laketta.Tai opettele myös mitä tarkoita sananvapaus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule varttivenäläinen. Jos aiot kirjoitella tänne, opettele suomenkieltä tai lopeta tuo huono soomi kirjoittelu.

        Jos oot noin vihainen venäläiset oot mies en usko,Mene sotaan,Älä istu tietokone takana muovi tiikeri


    • Ukranilaiset heillä on oikeaus puolustaa oma maa,Sama oikeaus myös irakilainen afganilainen venäjälainen amerikalainen suomalainen

      • Anonyymi

        Eipä sinne kannata mennä korvista repimään syyte tulee varmasti. Kyseinen korvaan tarttuja on suurin rikollinen varsinkin jos pojat on varustettu suojavärillä, en tiedä onko. Ei tuollaista käytöstä ollut ennen kulttuurin rikastajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä sinne kannata mennä korvista repimään syyte tulee varmasti. Kyseinen korvaan tarttuja on suurin rikollinen varsinkin jos pojat on varustettu suojavärillä, en tiedä onko. Ei tuollaista käytöstä ollut ennen kulttuurin rikastajia.

        Laitta valot jos oot menossa wc


    • Anonyymi

      kirjastoauton myymän speedin voimalla uhotaan ja tuhotaan

    • Anonyymi

      Urkit imeköö munaa

    • Anonyymi

      Voi hyvänen hyssykät mitä tekstiä täällä muka aikuisilta ihmisiltä. Ja sitten arvostellaan nuoria huonosta käytöksestä!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe