ja Toyotat alkavat kukkimaan.
Pian tulee kevät
20
54
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin mun vihreä Vw. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan.
- Anonyymi
...ruostetta
- Anonyymi
Niin sille metallille vaan käy, kun se kohtaa veden.
- Anonyymi
Wesivärit on todella ruostumis alttiita ku on ohut kerros maalii niinku Tojotas
- Anonyymi
Ja opelissa ja kaikis muissakin autois! Toyota varmaan vähemmän!
- Anonyymi
Ei muovista ja paperista tehty auto kuki.
https://www.copart.fi/lot/50218193/Photos- Anonyymi
Tähän voisi oikeastaan linkittää minkä tahansa auton, vaikka jo ihan pienestäkin maalipinnan raapaisusta alkaneen ruostumisen. Eli ei tarvitse vetää noin överiksi tarkoituksellakaan todetakseen tätä asiaa, että niin siinä vaan yleensä käy, kun vesi kohtaa paljaan metallin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voisi oikeastaan linkittää minkä tahansa auton, vaikka jo ihan pienestäkin maalipinnan raapaisusta alkaneen ruostumisen. Eli ei tarvitse vetää noin överiksi tarkoituksellakaan todetakseen tätä asiaa, että niin siinä vaan yleensä käy, kun vesi kohtaa paljaan metallin.
Kyllä Toyotan korin korroosiokäsittely on surkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Toyotan korin korroosiokäsittely on surkea.
Minkä auton ei olisi jos maalipinta naarmuuntuu paljaaseen metalliin asti?
Mä en ole vielä tähän päiväänkään asti vielä nähnyt sellaista autonpeltipintaa, joka ei ruostuisi jos maalipinta on naarmuuntunut ensin päältä pois ja joutunut sen jälkeen veden kanssa kosketuksiin.
- Anonyymi
Kevät on siis jo tullut, sen verran olen nähnyt jo Toyotan ruostekukkasia tämän vuoden puolella.
- Anonyymi
Mä olen nähnyt kaikissa muissakin automerkeissä ruostetta.
- Anonyymi
Pehmeä ohut maali ja ohut pelti todettiin Yariksen TM 60000 km käyttötestissä huonokai suojaksi ulkoisia kolhuja vastaan.
- Anonyymi
Mistä autosta ei menisi, vaikka ruuvari pellistä läpi jos sen vasaralla löisi läpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä autosta ei menisi, vaikka ruuvari pellistä läpi jos sen vasaralla löisi läpi?
Sormella painamalla tulee Yarikseen painuma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sormella painamalla tulee Yarikseen painuma.
Joo ja kevyempi paino autossa on pois polttoaineen kulutuksesta, kun otetaan kokonaisuus huomioon eikä vaan yksinkertaisesti vain yhtä asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja kevyempi paino autossa on pois polttoaineen kulutuksesta, kun otetaan kokonaisuus huomioon eikä vaan yksinkertaisesti vain yhtä asiaa.
Ja näin ollen hengitysilma on puhtaampaa ja raikkaampaa hengittää, joten turvallisuus ja terveysasia on sekin.
- Anonyymi
Uusissa on vielä enemmän sinkkikukkasia ja sinkkikatoa koska pakotteet ja itäauto.
https://keskustelu.tekniikanmaailma.fi/discussion/758752/skoda-octavia-iii-ja-maali-sinkki-ongelmat- Anonyymi
Näin mulla kävi Vw Golffin kanssa, että se alkoi muuttumaan kuplavolkkariksi tuon maalipinnan kuplimisen takia eikä se johtunut kiveniskuista vaan jotenkin ne kuplat tuntui sormella kokeiltaessa höllyvältä ja löllyvältä. Kiertoon meni koko auto kuitenkin niin ei sen niin väliä ollut.
- Anonyymi
Ilmojen lämmetessä Tojotkin saadaan liikenteeseen.
"Nuorimman ikäluokan (vuosimalli 2019) vikaherkimmät olivat Toyota C-HR, Ford Transit, Opel Insignia ja Toyota Corolla. Uudehkot Toyotat hyytyivät tielle kehnojen käynnistysakkujen vuoksi."
https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/adacin-uusin-tiepalveluraportti-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/- Anonyymi
Tehdään nyt härkäsestä kärpänen niin, kuin tuo asia oikeasti on eli käynnistysakkujen takia oli Toyota vaan huonompi ja ne akut vaihdettiin takuuaikana ja vielä parempiin, joten sillä hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942004Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321732Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.111659- 1751518
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1081242Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2131197- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135