Epätoivo .

Anonyymi-ap

Yksinäisyys. Vuodet ja vuosikymmenet,. Yksinäiset illat.
Haluan pois

30

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Henkisesti heikompia kausia on itsellänikin takana. Parempi olotila syntyy useista, pienistä asioista, ihan sellaisista arkipäiväisistä ja normaaleista jutuista. Loppujen lopuksi ihminen tarvitsee aika yksinkertaisia asioita. Elämä tulee nähdä sellaisena että se koostuu eri osa-alueista ja kaikkia osa-alueita tulee huoltaa että täällä jaksaa olla. On fyysinen terveys, mielenterveys, sosiaalinen elämä, talouspuoli (ura, työ, opiskelu), harrastukset ym. Olennaista on pyrkiä siihen että olisi mahdollisimman vähän onneton. Tiedän että joillakin ihmisillä on hyvin vaikeaa saavuttaa onnea ja koen kuuluvani tähän ryhmään. Siksi pyrin keskittymään siihen että millä keinoilla olisin vähemmän onneton kuin mitä olen. Sosiaalinen elämäni on surkuhupaisalla tasolla ja se on iso miinus mikä heijastuu negatiivisesti muihinkin asioihin.

      On hyvä miettiä elämän tarkoitusta. Sanoisin että niitä tarkoituksia on useita kuten kokea välillä sellaisia asioita joita ei normaalisti koe. Matkustelu ja maailman näkeminen on myös itseisarvo. Sellainen syvällinen yhteys luontoon tulee säilyttää ja kannattaa viettää riittävästi aikaa kaupunkialueiden ulkopuolella, sillä se alentaa stressitasoja ;).

    • Anonyymi

      et, sinä halua, pois, sinulla on vain yksi elämä,

      joten, toivotaan, ja, toivotaan, että unelmien elämä sinulle,

      tulisi,

      en osaa, enempää sanoa,

      voin, vain sanoa, että kauniita ja hyviä öitä,

      :)

    • Anonyymi

      Sellasta se on kun on herra ylijumala! Kaiken yläpuolelle ja kukaan ei kelvannut.

      • Anonyymi

        Ja tuollaiseen kun tutustuu ei kukaan haluakkaan takaisin kun tajuaa mihin helvettin on joutunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuollaiseen kun tutustuu ei kukaan haluakkaan takaisin kun tajuaa mihin helvettin on joutunut

        Siksi juuri on vain ohi menty aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi juuri on vain ohi menty aina.

        Ihmeellisiä sekopäävastauksia . Onneksi tosiaankin olet kävellyt ohitseni
        ap.


      • Anonyymi

        Ei kelvannut. Ei.
        Virheen olet tehnyt.


      • Anonyymi

        Et ole ainoa haluton mies.


    • Anonyymi

      Kotisi sinua ei kuitenkaan kukaan hae. Jos yöt valvot ja päivän nukut? Saat yksin loppu elämäsi olla. Mikä estää sinua ryhdistäytymästä ottaa kellon eli ajan haltuun itse ja lopettaa aamuyöhön valvominen?Kello vaan joka aamu soimaan.Terveydellesi ja pälles otat ruokarytmin ulkoilu rytmin.Eikä mitän en jaksa,huon sää.Sepustus. Osaat kävellä,osaat likkua yksin.Kipuunin lääke like,liku. Mene talotoimkuntien kerhot, asukastalot. jos olet työtn.Saat kontaktia muihin ihmisin. Piristyt ja tupakat kaljat pois.Alkaa väri tulla kasvoihin ja tuoksut silloin paremalle.

      • Anonyymi

        Oletuksia. Parisuhteessa olen, vakituisessa työssä, säännöllinen päivärytmi. Harrastus, paljon kavereita. Palstan otsikko on haluttomuus, otsikon alle epätoivoisen yöavautumiseni kirjoitin. Kyse ei ole omasta haluttomuudestani eikä siitä, että iltojeni vuosia jatkunut yksinäisyys johtuisi parisuhteen puutteesta


    • Anonyymi

      Epätoivo- huoli itsestä? Elämä on kokemuksia, omanlaisia kokemuksia. Itse opetellut tekemään asioita, jotka synnyttää hyvää mieltä, kuuluuko siihen muita ihmisiä? Harvemmin, en tyrkytä seuraani muille, tulee jos on tullakseen ja joskus näin käy. Koen, etten halua olla muille vaivoiksi.

      Siksi harvemmin olen edes aloitteen tekijä. En koe olevani epätoivoinen, viihdyn hyvin yksikseni, mikä on yksi hyvä puoleni. En ole menestynyt, tulen toimeen silti omillani. Minun on vaikea luottaa muihin, pettynyt moniin aiemmin, ehkä se on ollut yksi syy myös oppia paremmin yksinoloon (kokenut enemmän hyväksikäyttöä).

      Toisinaan miettinyt, että yksin ollessa voi kokea olonsa turvattomaksi, jollei saa tukea silloin, kun sitä kaipaa (keneen voi lopulta luottaa, selkään puukottajia olen kohdannut). Ehkä tällaiset tuntemukset voi synnyttää pelkoa ja epätoivoakin.

      Aina olisi hyvä olla olemassa joku luottohenkilö/ luottohenkilöitä, jonka puoleen kääntyä, kun kohtaa vähemmän mieleisiä tilanteita (vastoinkäymisiä). Näitä hyvä olla, kaikilla ei kuitenkaan ole heitä, luottamus ja luottamuksellisuus ovat tärkeitä seikkoja.

      • Anonyymi

        Niin. Joku mietiskelyjuttu voisi auttaa pitämään ajatukset kasassa. Kai tässä on lopulta taustalla jonkinlainen itseensä ja omaan toimintaansa pettyminen. Pitäisi löytää tästäkin tilanteesta ne positiiviset puolet ja yrittää hyväksyä itsensä ja omat ratkaisunsa sekä oppia hyväksymään omat valintansa ja tulemaan toimeen arjessa kaikkien tekemiensä ratkaisujen ja päätösten kanssa.
        Kaikki on kuitenkin suurimmaksi osaksi kiinni ihmisestä itsestään. Oma vika.
        -ap


    • Anonyymi

      Keväät ovat pahimpia. Onnelliset ihmiset kävelevät käsikkäin ja katsovat rakastuneesti toisiaan. Haluan syksyyn ja pimeään

      • Anonyymi

        Haluan nukkua kesään. Kevät oikeasti kaikkein pahin. Luonto herää ja ihmiset,
        Olen jumissa elämässäni vailla hellyyttä ja kosketuksia. Kevät toisensa jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan nukkua kesään. Kevät oikeasti kaikkein pahin. Luonto herää ja ihmiset,
        Olen jumissa elämässäni vailla hellyyttä ja kosketuksia. Kevät toisensa jälkeen.

        Haluan nukkua. Paetakseni uneen.


    • Anonyymi

      Oi, oi, voimia. Olet arvokas. Koita jaksaa!

      • Anonyymi

        En ole. Olen näkymätön, minua ei lasketa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Olen näkymätön, minua ei lasketa.

        Olet arvokas, usko pois. Voimia!


    • Anonyymi

      Sattuu.
      -ap

      • Anonyymi

        Rauhaa sinulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaa sinulle!

        Olen niin yksin :'(
        Ilta toisensa jälkeen, viikot, kuukaudet, vuodet. Vuosikymmen, kohta kaksi.
        Joutaisin pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin yksin :'(
        Ilta toisensa jälkeen, viikot, kuukaudet, vuodet. Vuosikymmen, kohta kaksi.
        Joutaisin pois

        Toivottavasti löydät itsellesi ystäviä tai kumppanin, jos sellaisen haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin yksin :'(
        Ilta toisensa jälkeen, viikot, kuukaudet, vuodet. Vuosikymmen, kohta kaksi.
        Joutaisin pois

        Voisitko mennä vähän ulos, vaikka lenkille tai vaikka joskus vähän viihteellekin tai aloittaa joku harrastus, opiskella, käydä seurakunnassa, jutella työkavereitten kanssa enemmän tms. Olet arvokas. Koita jaksaa ja voi hyvin kaikesta huolimatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti löydät itsellesi ystäviä tai kumppanin, jos sellaisen haluat.

        Olen naimisissa ollut jo pitkään . Olemme puolison kanssa vain ystäviä.
        Tunne, että olen ansassa ja vankina. Lisäksi äärimmäinen seksuaalinen turhautuminen. Yritän pyristellä pois.
        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen niin yksin :'(
        Ilta toisensa jälkeen, viikot, kuukaudet, vuodet. Vuosikymmen, kohta kaksi.
        Joutaisin pois

        Voimia, koita jaksaa. Sinulla on merkitys täällä, usko pois.


    • Anonyymi

      Tissiä

      • Anonyymi

        Ime munaas pentu


    • Anonyymi

      Täällä taas. Uni ei tule muutamaan tuntiin. Joskus toivon, että pääsisin pois
      -ap

    • Anonyymi

      :'( paha olla

    • Anonyymi

      Pahinta on tunne, ettei kelpaa kenellekään. Ei kelpaa omalle puolisolleen. Olen ihminen, jossa ei ole mitään kaunista eikä haluttavaa.
      Ruma, turha nainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe