Pankkikortti on muovista valmistettu maksukortti ja käteiseen verrattava maksuväline.
Pankkikortilla voi tavallisesti maksaa ostoksia ja nostaa rahaa pankkiautomaatista. Maksu peritään kortinhaltijan tililtä useimmiten muutamassa päivässä.
Monissa maissa, mm. Suomessa, käytettiin aiemmin kansallisia pankkikortteja, mutta luottokuntien kuten Visa tai Mastercard ansiosta, ne ovat nykyisin kansainvälisiä pankkikortteja.
Tiedättekö te Pattayan raakkaat mikä on pankkikortti vaihteen vuoksi 24/7? Minä kerron.
6
90
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tiedän ja varmaankin kaikki muutkin tietää, paitsi Pertti "Hurttiarska" Pasanen Hui Hain vuokrahuoneessa ei tiedä. Kukaan ei ole kertonut Nordealle että pankkikortit ovat poistuneet Hurttiarskan määräyksellä.
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/maksu-luottokortit/pankkikortti.html
Linkistä voit tilata omasi.- Anonyymi
Kaikki suomessa ja thaimaassa pankkien kortit eivät ole pankkikortteja, vaan kansainvälisiä maksukortteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki suomessa ja thaimaassa pankkien kortit eivät ole pankkikortteja, vaan kansainvälisiä maksukortteja.
Kysytäänpäs taas vaihteeksi että miksi kaikki suurimmat pankit Suomessa myöntävät pankkikortteja pankkikortin nimellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysytäänpäs taas vaihteeksi että miksi kaikki suurimmat pankit Suomessa myöntävät pankkikortteja pankkikortin nimellä?
mieti sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tapahtui samalla kun luottokortit muutettiin Veikkaus-korteiksi, jotka toimii Guubassa saakka.
$
Kerran olin amerikassa ja aimo oli kanssa. Olin meno matkalla päätä pidempi aimoa, mutta kun mentiin samaa matkaa aamu puurolle Las Velkasissa,
niin huomasin olevani aimoa päätä lyhyempi. Meinasin tulla hulluksi... Aimo kysyi leikkisästi että mitäs se pätkä ottaa puuron sekaan?
Heitin sen naamaan paistetun kanan munan suoraan pannulta, aimo kirkui vähän aikaa, nappasi minua niskasta kiinni ja painoi poskeni kiinni hehkuvaan parilaan.
Mylvin kuin sika teuraalla mutta sain käteeni veden keittimen, josta kaadoin kiehuvaa vettä aimon sarka housujen etumukseen... aimo hädissään riisui housut siinä ruoka jonossa jolloin minä heitin suolaa ja tapaskoa hänen palo vammoihin.
Aimo väänsi ison tortun käteensä ja iski sen otsaani jolloin en nähnyt mitään. Kun pyyhin mämmiä pois silmistäni niin aimo oli hakenut halo sammuttimen ja suihkutti sitä kasvoilleni ja nenän reijästä.... aivoni ei saaneet happea 20 minuuttiin ja olin koomassa vartin verran. Olin vihainen kun peijooni kun heräsin ja etsin aimon käsiini. Sauna jakkaralla kopautin häntä taka raivoon niin että teko hampaat lensi kiukaalle. Aimo työnsi minut puu kiukaalle paistumaan jolloin sain sauna kiven käteeni.... aimon korva löydettiin myöhemmin lauteiden alta ja saatiin kohtuu hyvin ommeltua takaisin paraisten pien elin klinikalla.
Riita sovittiin siten kuin se vain nyt poikien kesken yleensä sovitaan, eli karhumaisella painiskelulla peti kammarin puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354471- 1242214
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2191862Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801660
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1871513- 541364
- 611298
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751291- 1191161