Tiedättekö te Pattayan raakkaat mikä on pankkikortti vaihteen vuoksi 24/7? Minä kerron.

Anonyymi-ap

Pankkikortti on muovista valmistettu maksukortti ja käteiseen verrattava maksuväline.
Pankkikortilla voi tavallisesti maksaa ostoksia ja nostaa rahaa pankkiautomaatista. Maksu peritään kortinhaltijan tililtä useimmiten muutamassa päivässä.
Monissa maissa, mm. Suomessa, käytettiin aiemmin kansallisia pankkikortteja, mutta luottokuntien kuten Visa tai Mastercard ansiosta, ne ovat nykyisin kansainvälisiä pankkikortteja.

6

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kaikki suomessa ja thaimaassa pankkien kortit eivät ole pankkikortteja, vaan kansainvälisiä maksukortteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki suomessa ja thaimaassa pankkien kortit eivät ole pankkikortteja, vaan kansainvälisiä maksukortteja.

Kysytäänpäs taas vaihteeksi että miksi kaikki suurimmat pankit Suomessa myöntävät pankkikortteja pankkikortin nimellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytäänpäs taas vaihteeksi että miksi kaikki suurimmat pankit Suomessa myöntävät pankkikortteja pankkikortin nimellä?

mieti sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tapahtui samalla kun luottokortit muutettiin Veikkaus-korteiksi, jotka toimii Guubassa saakka.

$

• Kerran olin amerikassa ja aimo oli kanssa. Olin meno matkalla päätä pidempi aimoa, mutta kun mentiin samaa matkaa aamu puurolle Las Velkasissa,
      niin huomasin olevani aimoa päätä lyhyempi. Meinasin tulla hulluksi... Aimo kysyi leikkisästi että mitäs se pätkä ottaa puuron sekaan?
      Heitin sen naamaan paistetun kanan munan suoraan pannulta, aimo kirkui vähän aikaa, nappasi minua niskasta kiinni ja painoi poskeni kiinni hehkuvaan parilaan.
      Mylvin kuin sika teuraalla mutta sain käteeni veden keittimen, josta kaadoin kiehuvaa vettä aimon sarka housujen etumukseen... aimo hädissään riisui housut siinä ruoka jonossa jolloin minä heitin suolaa ja tapaskoa hänen palo vammoihin.

Aimo väänsi ison tortun käteensä ja iski sen otsaani jolloin en nähnyt mitään. Kun pyyhin mämmiä pois silmistäni niin aimo oli hakenut halo sammuttimen ja suihkutti sitä kasvoilleni ja nenän reijästä.... aivoni ei saaneet happea 20 minuuttiin ja olin koomassa vartin verran. Olin vihainen kun peijooni kun heräsin ja etsin aimon käsiini. Sauna jakkaralla kopautin häntä taka raivoon niin että teko hampaat lensi kiukaalle. Aimo työnsi minut puu kiukaalle paistumaan jolloin sain sauna kiven käteeni.... aimon korva löydettiin myöhemmin lauteiden alta ja saatiin kohtuu hyvin ommeltua takaisin paraisten pien elin klinikalla.

Riita sovittiin siten kuin se vain nyt poikien kesken yleensä sovitaan, eli karhumaisella painiskelulla peti kammarin puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe