Tiedättekö te Pattayan raakkaat mikä on pankkikortti vaihteen vuoksi 24/7? Minä kerron.

Anonyymi-ap

Pankkikortti on muovista valmistettu maksukortti ja käteiseen verrattava maksuväline.
Pankkikortilla voi tavallisesti maksaa ostoksia ja nostaa rahaa pankkiautomaatista. Maksu peritään kortinhaltijan tililtä useimmiten muutamassa päivässä.
Monissa maissa, mm. Suomessa, käytettiin aiemmin kansallisia pankkikortteja, mutta luottokuntien kuten Visa tai Mastercard ansiosta, ne ovat nykyisin kansainvälisiä pankkikortteja.

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kaikki suomessa ja thaimaassa pankkien kortit eivät ole pankkikortteja, vaan kansainvälisiä maksukortteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki suomessa ja thaimaassa pankkien kortit eivät ole pankkikortteja, vaan kansainvälisiä maksukortteja.

Kysytäänpäs taas vaihteeksi että miksi kaikki suurimmat pankit Suomessa myöntävät pankkikortteja pankkikortin nimellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysytäänpäs taas vaihteeksi että miksi kaikki suurimmat pankit Suomessa myöntävät pankkikortteja pankkikortin nimellä?

mieti sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tapahtui samalla kun luottokortit muutettiin Veikkaus-korteiksi, jotka toimii Guubassa saakka.

$

• Kerran olin amerikassa ja aimo oli kanssa. Olin meno matkalla päätä pidempi aimoa, mutta kun mentiin samaa matkaa aamu puurolle Las Velkasissa,
      niin huomasin olevani aimoa päätä lyhyempi. Meinasin tulla hulluksi... Aimo kysyi leikkisästi että mitäs se pätkä ottaa puuron sekaan?
      Heitin sen naamaan paistetun kanan munan suoraan pannulta, aimo kirkui vähän aikaa, nappasi minua niskasta kiinni ja painoi poskeni kiinni hehkuvaan parilaan.
      Mylvin kuin sika teuraalla mutta sain käteeni veden keittimen, josta kaadoin kiehuvaa vettä aimon sarka housujen etumukseen... aimo hädissään riisui housut siinä ruoka jonossa jolloin minä heitin suolaa ja tapaskoa hänen palo vammoihin.

Aimo väänsi ison tortun käteensä ja iski sen otsaani jolloin en nähnyt mitään. Kun pyyhin mämmiä pois silmistäni niin aimo oli hakenut halo sammuttimen ja suihkutti sitä kasvoilleni ja nenän reijästä.... aivoni ei saaneet happea 20 minuuttiin ja olin koomassa vartin verran. Olin vihainen kun peijooni kun heräsin ja etsin aimon käsiini. Sauna jakkaralla kopautin häntä taka raivoon niin että teko hampaat lensi kiukaalle. Aimo työnsi minut puu kiukaalle paistumaan jolloin sain sauna kiven käteeni.... aimon korva löydettiin myöhemmin lauteiden alta ja saatiin kohtuu hyvin ommeltua takaisin paraisten pien elin klinikalla.

Riita sovittiin siten kuin se vain nyt poikien kesken yleensä sovitaan, eli karhumaisella painiskelulla peti kammarin puolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      265
      5628
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1874
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1700
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1131
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      152
      1028
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1006
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      921
    9. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      902
    10. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      901
    Aihe