Kuin imeke man, lelu man ja skootteri Simo?
Onko tuusniemellä muita tunnettuja
22
724
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnettuja mistä? Jos hölmöily ja romujen keräys on sitä niin osuit oikeaan
- Anonyymi
Tv:stä, tubesta. No eipä sieltä ketään muita ole/ollu. :D
- Anonyymi
Kunnanjohtaja?
Mikä sen nimi nyt onkaan.. - Anonyymi
Huomena pukkoo imekettä lissee,sattaa centtilöitä taivaalta.Kosulan tunnetuin 6 kone piäsöö töehin.
- Anonyymi
Mikä 6 kone
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä 6 kone
Resupekan valametti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resupekan valametti
Okei
- Anonyymi
Muuten kuka onkaan kautta aikain tunnetuin tuusniemeläinen?
- Anonyymi
Tuskinpa siellä muita ainakaan miehiksi luettavia loput on pelkästään pikkukikkelisiä miesoletettuja, jotka taitavat käyttää hametta kotonaan salassa muilta ja vaimoltaan jos sellainen sattuu olemaan.
- Anonyymi
Tämän päivän Iltasanomissa oli uutinen tuusniemeläisestä velanperijästä oikein nimen kera.Siinä seuraavaksi tunnetuin tuusniemeläinen.Ehdotonta reilu pari vuotta.
- Anonyymi
POHJOIS-KARJALAN käräjäoikeus on tuominnut tuusniemeläisen Dille Polarin, 34, kahdesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta, kahdesta törkeästä ryöstöstä, törkeästä vapaudenriistosta ja ampuma-aserikoksesta kolmen vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.
(Tuusniemeläisen nimi on muutettu yksityisyyden säilyttämiseksi)- Anonyymi
Hui
- Anonyymi
Aika rajua meininkiä siellä.
- Anonyymi
On kamalata,on,on,
- Anonyymi
Onkoha kiusannu mehtämannia pienenä tai jonkin verran pienempänä?
- Anonyymi
On. Metsa Man on kuuluisin.
Oli Venlagaalassa ehdolla Suomen suosituimmaksi TV-esiintyjäksi. Oli kolme n parhaan joukossa.
myös Metsa Man olutta saatavilla ympäri Suomea.
Noita mainitsemiasi henkilöitä en tiedä.
Taitavat olla sinun mielikuvituskavereitasi.- Anonyymi
Et edes arvannut. Nähtävästi et ole katsonut youtubea koskaan vain pikku kakkosta.
- Anonyymi
Sitä kuravettä ei ole enää myynnissä ei mennyt kaupaksi.
- Anonyymi
Elisa Holopainen
- Anonyymi
Oliskohan resupekka.tanssiitähtien kisassa gogin sijalla ,jos olis venlan voittanu aikanaan.
- Anonyymi
Mestari voittaisi helposti.
- Anonyymi
Simo on Kingi!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559