Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.
Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
48
1154
Vastaukset
- Anonyymi
Millaselles naiselle kommentti on esitetty? 😁
- Anonyymi
Sä et ole tainnut mitään oikeita tunteita koskaan tunteakaan.
- Anonyymi
Jokainen valitsee ystävänsä, ei mutinoita
- Anonyymi
Onko sinulla yhtään miespuolista kaveria / ystävää?
Kireäpipoisilla mörökölleillä ei yleensä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla yhtään miespuolista kaveria / ystävää?
Kireäpipoisilla mörökölleillä ei yleensä ole.Ei taida sinulle kuulua tuo asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sinulle kuulua tuo asia
Ei taida haluta olla sun kanssa tekemisissä eikä ystäväsi? En ihmettele näiden kirjoitelmien perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida sinulle kuulua tuo asia
No sieltä löytyi heti yksi kireä mörökölli, olet juuri kuvaillun kaltainen. Sinulla tuskin koskaan tulee olemaan miespuolisia kavereita, ellet pysty muuttumaan ja siihen tuskin pystyt.
Olisi ihan kiva sinullakin sellaisia olla, muuten olet yhä syvemmällä oman kuplasi vankina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sieltä löytyi heti yksi kireä mörökölli, olet juuri kuvaillun kaltainen. Sinulla tuskin koskaan tulee olemaan miespuolisia kavereita, ellet pysty muuttumaan ja siihen tuskin pystyt.
Olisi ihan kiva sinullakin sellaisia olla, muuten olet yhä syvemmällä oman kuplasi vankina.Oho nyt vähä huvittaa..ei iha osu nyt sun analyysis oikeaan. Hhuh
- Anonyymi
No oi harmi. Kyllä Hertta Herttasia riittää. Minä menen nyt syömään suklaakakkua 🤤
- Anonyymi
Sinä se oot kuka suhtautuu noin, miks kuvailet sinua ja väität että se olen minä.
- Anonyymi
Kenelle naiselle menee?
- Anonyymi
P naiselle. Petti perk mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P naiselle. Petti perk mua.
Miksi pettäjän kanssa olisit ystävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pettäjän kanssa olisit ystävä?
Sano sinä. Sinähän tänne kirjoitat.
Ja miks sinä noin huonon mörököllin kanssa haluaisit olla ystävä?
- Anonyymi
Ei palstalla mitään ystäviä tehdä vaan irl. Lisäksi ystävät hyväksyisi huonoineen puolineen toisen.
- Anonyymi
Siis jos joku nainen ei halua olla ystäväsi on hän mörökölli. Voi kyynel
- Anonyymi
Koskee yleisesti kaikkia sinkkunaisia. Jos ei pysty ystävystymään yhdenkään miehen kanssa, on jossakin jotakin vikaa, koskee myös sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskee yleisesti kaikkia sinkkunaisia. Jos ei pysty ystävystymään yhdenkään miehen kanssa, on jossakin jotakin vikaa, koskee myös sinua.
Ystävystymään miehen kanssa?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks ne homppeli pojat oo yleensä naisten ystäviä? Ootsä sellainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla piintynyt feministi, älä pelkää, miehet juoksee sinua karkuun.
Aloittaja on oikeilla jäljillä, kuten ketju havainnollistaa, on paljon naisia, joilla on jonkinlainen asennevamma, tai joku muu rajoittuneisuus.
Säälittävää sinänsä, nämä tyypit ovat kuitenkin ikäväpalstalla ja varmasti erilaisilla deitti sovelluksilla etsimässä seuraa, vaikka sellaisen löytäminen on käytännössä mahdotonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän incel oot itse ….mietinpä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla piintynyt feministi, älä pelkää, miehet juoksee sinua karkuun.
Aloittaja on oikeilla jäljillä, kuten ketju havainnollistaa, on paljon naisia, joilla on jonkinlainen asennevamma, tai joku muu rajoittuneisuus.
Säälittävää sinänsä, nämä tyypit ovat kuitenkin ikäväpalstalla ja varmasti erilaisilla deitti sovelluksilla etsimässä seuraa, vaikka sellaisen löytäminen on käytännössä mahdotonta.Mene menojas mies. En menetä mitään. Etkä sinä. Naiselta naiselle.
- Anonyymi
Et kaikkea elämästäni tiedä. Esim sitä että vaikea elämäntilanteeni on vaikuttanut paljon ja vetänyt pinnan kireelle moneen suuntaan. Tiesitkö että en ole täydellinen? Jos odotit että kaikki on kanssani helppoa niin voit etsiä seuraavan.
- Anonyymi
Jatka sinä vaan ihmisten tunteilla leikkimistä! Se on paras mihin ikinä tuut pystymään.....
- Anonyymi
En halua ystäviä. Ystävyys on pelkkää hyväksikäyttöä. Ei kiitos.
- Anonyymi
En ole. En. Iloinen ja sosiaalinen nykyään.
- Anonyymi
Sitten ei olla varmaan sopivia toistemme seuraan? Rentoudun kyllä jos esim toinen on vakava ja mun ei täydy olla tai tilanteen mukaan. Joskus merkittävästi erilaiset persoonat eivät vain sovi yhteen vaikka miten haluaisi.
- Anonyymi
Jos mies et olisi tuollainen mököttäjä niin meistä olisi tullut vähintäänkin ystävät. Liian vakavasti mihin?
- Anonyymi
Voinko saada pari kivaa sanaa jostain. Masentaa taas.
- Anonyymi
Kohta on kevät ja aurinko paistaa, piristääkö se mieltäsi yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta on kevät ja aurinko paistaa, piristääkö se mieltäsi yhtään.
Ei se oikein auta. :(
- Anonyymi
Olen ujo ja ihmisarka ihminen, enkä mikään mörökölli.
- Anonyymi
Miten niin liian vakavasti 😅 Sähän juokset mua karkuun?
- Anonyymi
Se on se "kaikki käy" mies. Nii iin postiivinen.
- Anonyymi
Älä valehtele.....
- Anonyymi
Joopa joo.
Katsos kun mun ystävät ei ole tällä palstalla spämmimässä.
Enkä mä voi sille mitään et sä oot ihan kujalla. - Anonyymi
Vaihan palata incelit taas … ette kelpaa edes kaveriksi 😂😂
- Anonyymi
Jos joku luulee minua körömölliksi niin hän ei tunne mua.
- Anonyymi
Teen kovasti töitä...yritän...
M - Anonyymi
Sinulla on hyviä ystäviä vain jos he muuttuvat sellaisiksi kuin sinä haluat????? En edes usko että tunnet tosiasiallisesti koko naista. 😏
Toisilla on aika vahva suojaus päällä "vieraita" ihmisiä kohtaan ja se johtuu elämänkokemuksista.
Ei kaikki ole isin ja äitin kultapossuja. Jotkut meistä on isketty aikuisten kenkiin jo lapsena. Silloin sitä elämänkokemusta on päässyt jo tulemaan niin paljon että ymmärtää varoa vieraita.😉 Hälkki ei saa mitään hyvää aikaan.- Anonyymi
Lisään vielä että jos nyt haluat niin kävele vaan mun ohi.
Et menetä mitään. Tuskin minäkään koska en aio alkaa selitellä itseäni sinulle tai muillekaan.
Minä muutun jos tunnen siihen tarvetta, en siksi että se on jollekin toiselle eduksi.......
- Anonyymi
Miksi joku noin käyttäytyy? Se on selviytymistä. Jos haluat olla aidosti ystävä, ymmärtäisit tuon ja antaisit aikaa. Tiedän, koska tietyllä tavalla tunnistan tästä itseni.
- Anonyymi
Sulla on "syyttävä sormi" kohti naista.... Koko kirjoitus huutaa oikein:
Jos vain sinä nainen olisit ollut tietynlainen...
Olet sitä ja tätä liikaa, mietit, suhtaudut, rakennat jne...
Jos katse on koko ajan toisen puitteissa unohtaa tärkeimmän eli itsensä. Minkälainen olet ihan omana itsenäsi ja mitä kaipaat? Mitä voit itse tehdä ja omassa käytöksessäsi muuttaa?- Anonyymi
Saman huomannut näistä sen kirjoituksista.
- Anonyymi
loputon leikinlaskukin voi olla tapa vältellä kaikenlaista, ja eikö se toisaalta ollut juuri vakavuuteni mikä pisti silmään
- Anonyymi
Ainakin yksi tietty henkilö tuntui aina jotenkin vakavan oloiselta ja siitä tuli sellainen tunne, että hän oli surullinen.
- Anonyymi
Hyvin on viihtynyt tälä Umpikujalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618