Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli

Anonyymi-ap

Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.

47

1116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millaselles naiselle kommentti on esitetty? 😁

    • Anonyymi

      Sä et ole tainnut mitään oikeita tunteita koskaan tunteakaan.

    • Anonyymi

      Jokainen valitsee ystävänsä, ei mutinoita

      • Anonyymi

        Onko sinulla yhtään miespuolista kaveria / ystävää?
        Kireäpipoisilla mörökölleillä ei yleensä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla yhtään miespuolista kaveria / ystävää?
        Kireäpipoisilla mörökölleillä ei yleensä ole.

        Ei taida sinulle kuulua tuo asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida sinulle kuulua tuo asia

        Ei taida haluta olla sun kanssa tekemisissä eikä ystäväsi? En ihmettele näiden kirjoitelmien perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida sinulle kuulua tuo asia

        No sieltä löytyi heti yksi kireä mörökölli, olet juuri kuvaillun kaltainen. Sinulla tuskin koskaan tulee olemaan miespuolisia kavereita, ellet pysty muuttumaan ja siihen tuskin pystyt.
        Olisi ihan kiva sinullakin sellaisia olla, muuten olet yhä syvemmällä oman kuplasi vankina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sieltä löytyi heti yksi kireä mörökölli, olet juuri kuvaillun kaltainen. Sinulla tuskin koskaan tulee olemaan miespuolisia kavereita, ellet pysty muuttumaan ja siihen tuskin pystyt.
        Olisi ihan kiva sinullakin sellaisia olla, muuten olet yhä syvemmällä oman kuplasi vankina.

        Oho nyt vähä huvittaa..ei iha osu nyt sun analyysis oikeaan. Hhuh


    • Anonyymi

      No oi harmi. Kyllä Hertta Herttasia riittää. Minä menen nyt syömään suklaakakkua 🤤

    • Anonyymi

      Sinä se oot kuka suhtautuu noin, miks kuvailet sinua ja väität että se olen minä.

    • Anonyymi

      Kenelle naiselle menee?

      • Anonyymi

        P naiselle. Petti perk mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P naiselle. Petti perk mua.

        Miksi pettäjän kanssa olisit ystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pettäjän kanssa olisit ystävä?

        Sano sinä. Sinähän tänne kirjoitat.
        Ja miks sinä noin huonon mörököllin kanssa haluaisit olla ystävä?


    • Anonyymi

      Ei palstalla mitään ystäviä tehdä vaan irl. Lisäksi ystävät hyväksyisi huonoineen puolineen toisen.

    • Anonyymi

      Siis jos joku nainen ei halua olla ystäväsi on hän mörökölli. Voi kyynel

      • Anonyymi

        Koskee yleisesti kaikkia sinkkunaisia. Jos ei pysty ystävystymään yhdenkään miehen kanssa, on jossakin jotakin vikaa, koskee myös sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskee yleisesti kaikkia sinkkunaisia. Jos ei pysty ystävystymään yhdenkään miehen kanssa, on jossakin jotakin vikaa, koskee myös sinua.

        Ystävystymään miehen kanssa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävystymään miehen kanssa?!

        Eiks ne homppeli pojat oo yleensä naisten ystäviä? Ootsä sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävystymään miehen kanssa?!

        Taidat olla piintynyt feministi, älä pelkää, miehet juoksee sinua karkuun.

        Aloittaja on oikeilla jäljillä, kuten ketju havainnollistaa, on paljon naisia, joilla on jonkinlainen asennevamma, tai joku muu rajoittuneisuus.
        Säälittävää sinänsä, nämä tyypit ovat kuitenkin ikäväpalstalla ja varmasti erilaisilla deitti sovelluksilla etsimässä seuraa, vaikka sellaisen löytäminen on käytännössä mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskee yleisesti kaikkia sinkkunaisia. Jos ei pysty ystävystymään yhdenkään miehen kanssa, on jossakin jotakin vikaa, koskee myös sinua.

        Mikähän incel oot itse ….mietinpä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla piintynyt feministi, älä pelkää, miehet juoksee sinua karkuun.

        Aloittaja on oikeilla jäljillä, kuten ketju havainnollistaa, on paljon naisia, joilla on jonkinlainen asennevamma, tai joku muu rajoittuneisuus.
        Säälittävää sinänsä, nämä tyypit ovat kuitenkin ikäväpalstalla ja varmasti erilaisilla deitti sovelluksilla etsimässä seuraa, vaikka sellaisen löytäminen on käytännössä mahdotonta.

        Mene menojas mies. En menetä mitään. Etkä sinä. Naiselta naiselle.


    • Anonyymi

      Et kaikkea elämästäni tiedä. Esim sitä että vaikea elämäntilanteeni on vaikuttanut paljon ja vetänyt pinnan kireelle moneen suuntaan. Tiesitkö että en ole täydellinen? Jos odotit että kaikki on kanssani helppoa niin voit etsiä seuraavan.

    • Anonyymi

      Jatka sinä vaan ihmisten tunteilla leikkimistä! Se on paras mihin ikinä tuut pystymään.....

    • Anonyymi

      En halua ystäviä. Ystävyys on pelkkää hyväksikäyttöä. Ei kiitos.

    • Anonyymi

      En ole. En. Iloinen ja sosiaalinen nykyään.

    • Anonyymi

      Sitten ei olla varmaan sopivia toistemme seuraan? Rentoudun kyllä jos esim toinen on vakava ja mun ei täydy olla tai tilanteen mukaan. Joskus merkittävästi erilaiset persoonat eivät vain sovi yhteen vaikka miten haluaisi.

    • Anonyymi

      Jos mies et olisi tuollainen mököttäjä niin meistä olisi tullut vähintäänkin ystävät. Liian vakavasti mihin?

    • Anonyymi

      Voinko saada pari kivaa sanaa jostain. Masentaa taas.

      • Anonyymi

        Kohta on kevät ja aurinko paistaa, piristääkö se mieltäsi yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta on kevät ja aurinko paistaa, piristääkö se mieltäsi yhtään.

        Ei se oikein auta. :(


    • Anonyymi

      Olen ujo ja ihmisarka ihminen, enkä mikään mörökölli.

    • Anonyymi

      Miten niin liian vakavasti 😅 Sähän juokset mua karkuun?

      • Anonyymi

        Se on se "kaikki käy" mies. Nii iin postiivinen.


    • Anonyymi

      Älä valehtele.....

    • Anonyymi

      Joopa joo.
      Katsos kun mun ystävät ei ole tällä palstalla spämmimässä.
      Enkä mä voi sille mitään et sä oot ihan kujalla.

    • Anonyymi

      Vaihan palata incelit taas … ette kelpaa edes kaveriksi 😂😂

    • Anonyymi

      Jos joku luulee minua körömölliksi niin hän ei tunne mua.

    • Anonyymi

      Teen kovasti töitä...yritän...

      M

    • Anonyymi

      Sinulla on hyviä ystäviä vain jos he muuttuvat sellaisiksi kuin sinä haluat????? En edes usko että tunnet tosiasiallisesti koko naista. 😏
      Toisilla on aika vahva suojaus päällä "vieraita" ihmisiä kohtaan ja se johtuu elämänkokemuksista.
      Ei kaikki ole isin ja äitin kultapossuja. Jotkut meistä on isketty aikuisten kenkiin jo lapsena. Silloin sitä elämänkokemusta on päässyt jo tulemaan niin paljon että ymmärtää varoa vieraita.😉 Hälkki ei saa mitään hyvää aikaan.

      • Anonyymi

        Lisään vielä että jos nyt haluat niin kävele vaan mun ohi.
        Et menetä mitään. Tuskin minäkään koska en aio alkaa selitellä itseäni sinulle tai muillekaan.
        Minä muutun jos tunnen siihen tarvetta, en siksi että se on jollekin toiselle eduksi.......


    • Anonyymi

      Miksi joku noin käyttäytyy? Se on selviytymistä. Jos haluat olla aidosti ystävä, ymmärtäisit tuon ja antaisit aikaa. Tiedän, koska tietyllä tavalla tunnistan tästä itseni.

    • Anonyymi

      Sulla on "syyttävä sormi" kohti naista.... Koko kirjoitus huutaa oikein:

      Jos vain sinä nainen olisit ollut tietynlainen...
      Olet sitä ja tätä liikaa, mietit, suhtaudut, rakennat jne...

      Jos katse on koko ajan toisen puitteissa unohtaa tärkeimmän eli itsensä. Minkälainen olet ihan omana itsenäsi ja mitä kaipaat? Mitä voit itse tehdä ja omassa käytöksessäsi muuttaa?

      • Anonyymi

        Saman huomannut näistä sen kirjoituksista.


    • Anonyymi

      loputon leikinlaskukin voi olla tapa vältellä kaikenlaista, ja eikö se toisaalta ollut juuri vakavuuteni mikä pisti silmään

      • Anonyymi

        Ainakin yksi tietty henkilö tuntui aina jotenkin vakavan oloiselta ja siitä tuli sellainen tunne, että hän oli surullinen.


    • Anonyymi

      Hyvin on viihtynyt tälä Umpikujalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe