Entiseen kotikaupunkiin, ihanaa saada nähdä perheenjäseniä jälleen.
Ajattelin talvella tai keväällä tulla käymään..
48
88
Vastaukset
- Anonyymi
Jää sinne Afrikkaan nyt vaan kun halusit sinne. Et oo tervetullut enää tänne
- Anonyymi
Tervetuloa vaan kotikonnuille, tuosta sek0päästä ei kannata välittää. Sairas se on.
On varmasti mukavaa nähdä heidät :)
Ny mä painun katselemaan kauniita unia. Viikonloppu meni taas liian nopeaa :(On kyllä! Jouluna käytiin miehen ja koiran kanssa, yövyttiin siskoni luona. Pari yötä oltiin.
Kävimme kummisedän pikkujoulu ruokailla, oli mukava nähdä sukulaisia myös.Kittiechihuen kirjoitti:
On kyllä! Jouluna käytiin miehen ja koiran kanssa, yövyttiin siskoni luona. Pari yötä oltiin.
Kävimme kummisedän pikkujoulu ruokailla, oli mukava nähdä sukulaisia myös.Mites sessuli viihty kylässä?
tinttu-liina kirjoitti:
Mites sessuli viihty kylässä?
Ei se heti tykästy uusiin ihmisiin. Mutta ainakin nykyään on kovasti kiintynyt minun siskooni ja vanhempiini.
Kittiechihuen kirjoitti:
Ei se heti tykästy uusiin ihmisiin. Mutta ainakin nykyään on kovasti kiintynyt minun siskooni ja vanhempiini.
Useinkin se menee noilla lemmikeillä, ettei ne ihan suoraa päätä ota vieraampia lähelleen. Sit ku huomaavat, että onkin ihan jees-tyyppi, nii kelpaa kamuks :)
Matkustatteko lemmikkit mukana?
Kun itse reissaan, niin koira jää kotiin koiran kanssa.
Kesällä ollaan vuokrattu mökki, niin koira on mukana. Viihtyy hyvin siellä ja saunassa halusi käydä myös. 😀- Anonyymi
Heh, 'koira jää kotiin koiran kanssa' :D Autocorrect kai, mutta sain hyvät naurut :D
Anonyymi kirjoitti:
Heh, 'koira jää kotiin koiran kanssa' :D Autocorrect kai, mutta sain hyvät naurut :D
No hups! Eli koira jää mieheni luokse.
tinttu-liina kirjoitti:
Minä en ole käyny pitkään aikaan missään...
Musta on tullu kotitoukka :)No en minäkään paljoa reissaile.
Kittiechihuen kirjoitti:
No en minäkään paljoa reissaile.
Mä oon aikoinani kulkenu, niin eipä enää ole niin hinkua. Nyt tykkään rentoutua kotona :)
tinttu-liina kirjoitti:
Mä oon aikoinani kulkenu, niin eipä enää ole niin hinkua. Nyt tykkään rentoutua kotona :)
Onhan se oma koti mukava paikka myös.
Itse olen huono reissaamaan ahdistuksen takia.Kittiechihuen kirjoitti:
Onhan se oma koti mukava paikka myös.
Itse olen huono reissaamaan ahdistuksen takia.Okei...kurja juttu :(
Mua ei vaa enää huvita istua pitkiä matkoja autossa. Hotellin sängytkää ei voita omaa. Menee aina pyörimiseks neki yöt, kun ei uni vaan tule. Olin usein lomareissun jälkeen väsyneempi ku ennen reissua.tinttu-liina kirjoitti:
Okei...kurja juttu :(
Mua ei vaa enää huvita istua pitkiä matkoja autossa. Hotellin sängytkää ei voita omaa. Menee aina pyörimiseks neki yöt, kun ei uni vaan tule. Olin usein lomareissun jälkeen väsyneempi ku ennen reissua.Niin, onhan reissujen matkat autossa väsyttäviä. Ja pitäisi ottaa kotoa tyynyt mukaan reissuun/hotelliin.
Yleensä tuo minun ahdistus voi aiheuttaa huonoa oloa, niin ei joka reissuun tule mentyä..Kittiechihuen kirjoitti:
Niin, onhan reissujen matkat autossa väsyttäviä. Ja pitäisi ottaa kotoa tyynyt mukaan reissuun/hotelliin.
Yleensä tuo minun ahdistus voi aiheuttaa huonoa oloa, niin ei joka reissuun tule mentyä..Noissa hotelleissa on kyllä minusta hyvät vuoteet, mutta uni ei vain tule...
Onko tuohon ahdistuksen tuomaan huonoon oloon olemassa mitään lääkettä?tinttu-liina kirjoitti:
Noissa hotelleissa on kyllä minusta hyvät vuoteet, mutta uni ei vain tule...
Onko tuohon ahdistuksen tuomaan huonoon oloon olemassa mitään lääkettä?Onhan niitä, mutta kun en muista ottaa niitä mukaan kun jonnekin lähden..
- Anonyymi
Ite en oo kans reissannu missään:) Eipä tuu ainaskaan pilattua ilmastoa:)
Sunflower - Anonyymi
Hitto toi on hyvä moka, nauraa (ekaa kertaa tänään:D)
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ite en oo kans reissannu missään:) Eipä tuu ainaskaan pilattua ilmastoa:)
SunflowerEt sinä mitään pilaa!
Minne matkustaisi jos mahdollista, siis onko meillä ei reissaajilla kuitenkin joku paikka missä olisi kiva käydä?
Minä: Egypti, pyramidit ja faaraot kiinnostaa. Japani, geishat, kirsikan kukat...Kittiechihuen kirjoitti:
Onhan niitä, mutta kun en muista ottaa niitä mukaan kun jonnekin lähden..
No höh...
Ku ny seuraavan kerran lähdet jonnekki, nii pistä ne lääkket ekaks laukkuun :)Kittiechihuen kirjoitti:
Et sinä mitään pilaa!
Minne matkustaisi jos mahdollista, siis onko meillä ei reissaajilla kuitenkin joku paikka missä olisi kiva käydä?
Minä: Egypti, pyramidit ja faaraot kiinnostaa. Japani, geishat, kirsikan kukat...Noi pyramidit olis kyl kiva nähdä.
Mä haluaisin myös mennä jonnekki sellaseen paikkaan, missä olis pitkästi hiekkarantaa. Turkoosinvärinen meri ja sellainen oma pieni merenranta-asunto. Ei ihmisiä missään...
Näin joskus ihanan kuvan. Se oli joku Samui...tinttu-liina kirjoitti:
Noi pyramidit olis kyl kiva nähdä.
Mä haluaisin myös mennä jonnekki sellaseen paikkaan, missä olis pitkästi hiekkarantaa. Turkoosinvärinen meri ja sellainen oma pieni merenranta-asunto. Ei ihmisiä missään...
Näin joskus ihanan kuvan. Se oli joku Samui...No hiekkaranta ja kaunis sininen vesi olisi kyllä kaunista. En ui, mutta voisin istua rannalla ja nauttia.
Kittiechihuen kirjoitti:
No hiekkaranta ja kaunis sininen vesi olisi kyllä kaunista. En ui, mutta voisin istua rannalla ja nauttia.
No en minäkään mikäään huippu-uimari ole, mutta voisihan sitä käydä lillumassa vedessä...
Ihaninta olisi vaan istua ja katsella sitä merta.tinttu-liina kirjoitti:
No en minäkään mikäään huippu-uimari ole, mutta voisihan sitä käydä lillumassa vedessä...
Ihaninta olisi vaan istua ja katsella sitä merta.Viihtyisi vaikka koko päivän! Eväät mukaan ja nautitaan.🌞
Kittiechihuen kirjoitti:
Et sinä mitään pilaa!
Minä: Egypti, pyramidit ja faaraot kiinnostaa. Japani, geishat, kirsikan kukat...Joku Tyynen valtameren saari ois magee paikka :) Voisi vaan ottaa arskaa ja nauttii elämästä :)
artagnan kirjoitti:
Joku Tyynen valtameren saari ois magee paikka :) Voisi vaan ottaa arskaa ja nauttii elämästä :)
Kyllä! Saisin katsella fisuja myös, Suomen vedet on niin ruskeata, niin vaikea nähdä kaloja..
- Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Kyllä! Saisin katsella fisuja myös, Suomen vedet on niin ruskeata, niin vaikea nähdä kaloja..
Ai meinaatsä järvivesii? Kyl Kokkolan edustalla veneillessä näkee pohjaan asti ja vesi on kirkasta :) Oisko siinä about kolkyt metrii syvyyttä.
- Artsi - Anonyymi
Kittiechihuen kirjoitti:
Lämmön puolesta toi Tyyni valtameri ois kyl magee mesta :)
- Artsi Anonyymi kirjoitti:
Ai meinaatsä järvivesii? Kyl Kokkolan edustalla veneillessä näkee pohjaan asti ja vesi on kirkasta :) Oisko siinä about kolkyt metrii syvyyttä.
- ArtsiNo sitten pitäisi päästä veneen kyytiin, niin pääsen kaloja katsomassa.
Kittiechihuen kirjoitti:
No sitten pitäisi päästä veneen kyytiin, niin pääsen kaloja katsomassa.
Esimerkiksi syyskesällä kahluusyvyydessä voi nähdä jopa siikoja, kunhan liikkuu vedessä tosi vaivihkaa. Kesällä rantavedessä uiskentelee puolestaan mm. rautapiikkejä ja niitäkin on ihan kiva bongailla (◕‿◕✿)
Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:
Esimerkiksi syyskesällä kahluusyvyydessä voi nähdä jopa siikoja, kunhan liikkuu vedessä tosi vaivihkaa. Kesällä rantavedessä uiskentelee puolestaan mm. rautapiikkejä ja niitäkin on ihan kiva bongailla (◕‿◕✿)
Okei, kiitos vinkeistä. Voisin katsella kaloja ja muita eläimiä vaikka kuinka kauan.
Kyl mä tiedän ton fiiliksen ku suuntaan itse mutsin ja faijan luo Stadiin. Se on kuiteskin se lapsuusaikojen hima :)
- Anonyymi
EI kandee
- Anonyymi
Ei älä tu tänne pliis rkoilen että älä tuu tänne
Saas nähdä tulenko tässä helmikuussa tai maaliskuussa.
tinttu-liina kirjoitti:
Tuletko yksin vai koko perheen kera?
Yksin, mies jää koiran kanssa kotiin.
Kittiechihuen kirjoitti:
Yksin, mies jää koiran kanssa kotiin.
Okei... :)
Meinaatko kauan olla vai tuleeko nopeaan sessulia ikävä?tinttu-liina kirjoitti:
Okei... :)
Meinaatko kauan olla vai tuleeko nopeaan sessulia ikävä?En vielä tiedä, ehkä viikon. Kyllä mies ja vuffe pärjäävät, toki aina ikävä tulee.
Kittiechihuen kirjoitti:
En vielä tiedä, ehkä viikon. Kyllä mies ja vuffe pärjäävät, toki aina ikävä tulee.
No varmasti pärjäävät! Kiva se on, ku saat nähdä kotiväkeäs :)
Vaihtelu virkistää välillä...
- Anonyymi
Eikö oo Varaa mennä hotelliin yöks
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196