Joskus sitä vaan tahtois kumppanin jonka kanssa riidellä kunnolla

Anonyymi-ap

Pistää oikein kunnolla rähinäksi.👄

18

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas olen ihan tuon vastakohta. En kestäisi olla parisuhteessa, jossa riiteleminen on tavanomaista tai osapuolille tuttua kauraa...

    • Anonyymi

      Kunnon riitely puhdistaa ilmapiiriä.

    • Anonyymi

      Oletkin vammain¨en se on huomattu vttunaama!

      • Anonyymi

        Pieni pusu poskellesi kultaseni.👄


    • Oisko se siis kivaa päästä välillä vähän vänkäämään toisen kanssa? Ja sitten sovitaan ja halitaan? Ehkä joskus sovintoseksiäkin? Hmm, joo, onhan siinä kyllä puolensa, saa murista turhatumisiaan toiselle ja sitten läheisyyttä kaupan päälle, taidan ymmärtää.

      • Anonyymi

        Ei minulla ole tuollaisia haaveita.


      • Anonyymi

        Tätä minä juuri tarkoitin.👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä minä juuri tarkoitin.👄

        No niin, sittenhän tämä on match made in heaven AND hell 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No niin, sittenhän tämä on match made in heaven AND hell 🤣

        Kyllä :) 👄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä :) 👄

        Kunhan olis pääosin se heaven ja sitten aina välissä piristykseksi vähän hell, että voi kopata toisen syliin jos ei muuten ole muistanut halia riittävästi 😊


    • Anonyymi

      Oishan se ihan virkistävää riidellä kunnolla ja että ne tunteet kuohahtaa. Ja sitten sopia samalla intohimolla. Vaan entä silloin kun toinen on kuin lämmintä maitoa. Hiljaa kyrälee ja kantaa kaunaa ei osaa pyytää anteeksi eikä antaa anteeksi.

    • Anonyymi

      Kunhan se riitely sujuisi hillitysti. En haluaisi elää jonkun kanssa joka saisi mielipuolisia raivareita tai huutaisi liian korkella volyymilla.

      • Anonyymi

        Ei sellaista jaksaisi.


    • Anonyymi

      Eikö nykyinen osaa riidellä?

    • En olis hyvä kumppani riidanhaluiselle. Mutta eikö niitä riitapukareita yleensä olekin helpompi löytää, kun päinvastaisia?

    • Anonyymi

      Mieheltä miehelle?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7441
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      82
      4423
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2887
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      350
      1447
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1322
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1099
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      275
      1048
    Aihe