Mulla sattuu olemaan vain jotain vanhaa kaksinapaista kaapelia. Voinko sillä vetää ulos partsille sähköt jos käytän kahta johdinta vierekkäin niin saan kytkettyä maadoitetun pistorasian. Ottaisin keviksi jommankumman tai molemmat piuhat toisesta kaapelista.
Partsille sähköä.
23
156
Vastaukset
- Anonyymi
Voit aivan hyvin vetää kaksinapaisen kaapelin parvekkeelle. Voit myös heittää sen parvekkeelta pihalle tai suoraan roskapönttöön. Varmistaudu ettei alla ole ketään.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17725354q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä se onnistuu kunhan johdosta löytyy CE- merkki. Hätätilassa voit maadottaa kevin patteriin ja ottaa sähkön naapurin parvekkeelta. Luonnollisesti naapurin olisi hyvän kiistettävyyden vuoksi olla pois paikalta asennushetkellä.
- Anonyymi
Naapurin parveke on 70m päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako olla naapurin parvekkeessa CE-merkintä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Haet vaan pidemmän johdon jossa ce-merkki. Luulitko että se naapuri paistaa sitä sähköä itse uunissa? Ei tietenkään se tulee johdolla vielä kauempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaako olla naapurin parvekkeessa CE-merkintä?
Ellei ce-merkkiä ole voit maalata itsekin.
- Anonyymi
Help help. Siis mikä ongelma, ei minun mielestäni mitään. Kaksinapaista kaapelia riittävästi. Jos vedän tuplana jakorasialta partsille niin mulla on kolmenapainen kytkentä mahdollista, yksi ylimääräinenkin naru.
Nämä kaksi kaapelin asennan asennuskanavaan.- Anonyymi
Tyttöystävän jakorasiasta voit vetää ihan mitä tahansa jos jakorasiassa on CE-merkki.
- Anonyymi
Voithan aina nollata parveke rasian.
Keviksi otetaan nola johdin joka muutenkin menee maadoitukseen ja sähkölaitoksen generaattorin nollapisteeseen.
Asiantuntija- Anonyymi
En minä mitään nollajohtimia ala käyttämän, kyllä minä vedän KeVin vaikka erivärisellä ja ihan erikseen olevalla piuhalla.
- Anonyymi
Kiitokset aloittajalle palstan aktivoinnista !!
- Anonyymi
Kiitokset palstan aktivointi kommentaattorille. Aktivointiaevostelun kommentoinnista
- Anonyymi
Eikös tää ole sellinen keskustelu palsta
Joillekkin sekään ei sovi.
Mene sinne. Peräkammariin takaisin
- Anonyymi
Voit toki vaan et saa niin tehdä. Sähkö tappaa kun maallikot tekevät asennuksia.
- Anonyymi
Yhtä hyvin sähkö tappaa oikeudellisen asentamana.
- Anonyymi
Nollaat rasin niin se maadoittuu hyvin
- Anonyymi
Voihan sen nollata
Nollaaja- Anonyymi
Äiti sanoo että samanlainen nolla kuin isä. Isä on sähjömies
- Anonyymi
Ei se mmj n pätkäköän paljon makasa. Jos noi pikkurahasta on kiinni niin voin sulle sen kaapelin lähettää.
Mmj mies- Anonyymi
En minä mitään lahjoituksia vastaan ota, oon tottunut itse kaiken tekemään ja kierrätysmatskuilla. Puran kaapelia vaikka jostain muusta huoneesta ja vedän sähköt parvekkeelle ja sitten kun tarviin sähköä siellä mistä kaapelin otin pois niin saanhan minä taas jostain muusta pätkän kaapelia, vaikka sieltä parvekkeelta. Sitä kun ei naputtele seiniin kiinni niin nopea poistaa.
- Anonyymi
Kqikki sähköt on nollattu nomvalmiiksi sähkölaitoksella jossa generaattorin tähtipiste on maadoitettu
- Anonyymi
Olipa sekainen selitys tämäkin! Kanna johtosi roskiin ja pyydä ammattimies asialle oikeitten johtojen kanssa. Tulee silti halvemmaksi kun hautajaiset oman hölmöilysi vuoksi! Nämä sähkötyöt EIVÄT ole jokamiehen oikeuksia !! Ja näille sivuille on turha kirjoitella vitsinä kun typeriä kysyjiä näkyy olevan hoopotettavissa liikaakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882