auttakaa! haluun vaan laihtua. mun syömistä aletaan tarkkailla ja mun pitää kuulemma syödä ainakin 3kertaa päivässä. en todellakaan oo syömässä. en oo siis alipainoinen mutta haluaisin muuten vaan laihtua. onko keinoja miten pystyn olla syömättä/huijata vanhempia et oisin syöny?
tai onko jotain paikkoja jonne vai esim piilottaa ruokaa huomaamatta?
ruoan pois jättäminen
Anonyymi-ap
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sun syömsiä tarkkaillaan jos et kerta ole normaalipainoinen?Kyllä lihavat lapset voi laihduttaa.Paljon painat?
- Anonyymi
tai siis oon alkanut syömään vähemmän ja Oona puhunu siitä koulupsykologilla yms mut ne ei vaan tajuu et haluisin oikeesti laihtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747364Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583153- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271948- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus141615- 181569
- 101569
- 521568