Hyvää iltaa

Anonyymi-ap

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)

87

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iltaa. Veikkaan vahvasti, ettei tämä kysymys ollut minulle. Vastaan silti, että ei ole tullut edistystä suuntaan taikka toiseen. Arvaan kyllä, että siltä mukavalta mieheltä tätä kysyt.

      • Anonyymi

        Toihan haukkui sen miehen, ei ne ole enää tekemisissä.


      • Anonyymi

        Ei ollut sinulle. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toihan haukkui sen miehen, ei ne ole enää tekemisissä.

        On ne täällä jutelleet taas uudemman kerran ja sopineet kai riitansa?


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        On ne täällä jutelleet taas uudemman kerran ja sopineet kai riitansa?

        Miten tuota voisi kutsua. Ollaan perseestä molemmat eikä haluta mitään toisistamme muuta kuin jonkun jonka jutella kun ei muista palstalaisista ole siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuota voisi kutsua. Ollaan perseestä molemmat eikä haluta mitään toisistamme muuta kuin jonkun jonka jutella kun ei muista palstalaisista ole siihen.

        Hmm... Niin. Eikö kestään muusta ole? Mutta sehän on hyvä kun on juttukaveri täällä.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Hmm... Niin. Eikö kestään muusta ole? Mutta sehän on hyvä kun on juttukaveri täällä.

        Ei täällä muista ole siihen. Kiusaavat vain huvikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä muista ole siihen. Kiusaavat vain huvikseen.

        Enhän minä kiusaa. Eikä ihan kaikki muutkaan.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Enhän minä kiusaa. Eikä ihan kaikki muutkaan.

        Ne ketkä ei kiusaa niin niistä ei ole juttelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ketkä ei kiusaa niin niistä ei ole juttelemaan.

        On varmasti, jos vaan löytyy jutun juurta.


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        On varmasti, jos vaan löytyy jutun juurta.

        Ei ole. Minä jos joku tiedän parhaiten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Minä jos joku tiedän parhaiten.

        No, ihan kuinka vain. :)


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        No, ihan kuinka vain. :)

        Kaksoisliekit nuo ovat 🤣 Samanmoisia kiukkuperceitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksoisliekit nuo ovat 🤣 Samanmoisia kiukkuperceitä

        Tuosta en tiedä mutta kiukkuperceestä tiedän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta en tiedä mutta kiukkuperceestä tiedän.

        Täh? Kenestä nyt puhutaan? :)


      • Anonyymi
        Nkaivatulle kirjoitti:

        Täh? Kenestä nyt puhutaan? :)

        Sinusta varmaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta varmaan?

        Hmm.. ok. :)


    • Anonyymi

      Kyllä ärsyttää

      • Anonyymi

        Mikä ärsyttää sitten?


    • Anonyymi

      Onpa tossa jotain tullut, pyysin numeron ja sen sain :).

      • Anonyymi

        Onpa kiva. :) sitten vain siitä eteenpäin. En nähnyt ryöstöunia. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :) sitten vain siitä eteenpäin. En nähnyt ryöstöunia. :)

        No hyvä ettet :). Joo eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :) sitten vain siitä eteenpäin. En nähnyt ryöstöunia. :)

        Mitäpä sun päivään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sun päivään?

        Tässähän tämä maanantai. :) aikaa vastaan juoksemista. :) entä sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän tämä maanantai. :) aikaa vastaan juoksemista. :) entä sinulla?

        Kiirettä ja tulipa tehtyä yksi iso juttu :). Ostin oman asunnon :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiirettä ja tulipa tehtyä yksi iso juttu :). Ostin oman asunnon :).

        Onpa kiva. :) onko sellainen mitä olet toivonutkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :) onko sellainen mitä olet toivonutkin?

        On :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän tämä maanantai. :) aikaa vastaan juoksemista. :) entä sinulla?

        Eli kiireinen päivä sullakin? :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kiireinen päivä sullakin? :).

        Sitäkin. :) ei enää masenna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäkin. :) ei enää masenna.

        Hyvä kuulla :). Auttoiko joku tietty asia siihen? Kysyn vaan niin tiedät jatkossa sitten mikä auttaa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla :). Auttoiko joku tietty asia siihen? Kysyn vaan niin tiedät jatkossa sitten mikä auttaa :).

        Ehkä nukkuminen. :) ajan kuluminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nukkuminen. :) ajan kuluminen.

        Niin se tietysti yksi :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se tietysti yksi :).

        Ei tämä iloisuus kauaa kestä mutta nautitaan nyt kun edes hetken. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä iloisuus kauaa kestä mutta nautitaan nyt kun edes hetken. :)

        Höh :(. En kysy pahalla, mutta onko sulla sitten jonkilainen epävakaus tai kaksisuuntanen häiriö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh :(. En kysy pahalla, mutta onko sulla sitten jonkilainen epävakaus tai kaksisuuntanen häiriö?

        En tiedä. Epäilen että on mutta olen diagnosoinut itselleni jo kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Epäilen että on mutta olen diagnosoinut itselleni jo kaiken.

        No ei kai nyt ihan kaikkea :). Mitä tarkotat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai nyt ihan kaikkea :). Mitä tarkotat?

        Kyllä sinä tiedät. Kun puhuttiin niin oli jo kaikki dianoosit minussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä tiedät. Kun puhuttiin niin oli jo kaikki dianoosit minussa.

        Siis mitkä kaikki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitkä kaikki?

        Ihan kaikkea mahdollista. Löysin myös yhden keskustelun täältä vuosia sitten jonka olin käynyt. Siellä joku sanoi että olisi rajatilahäiriö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kaikkea mahdollista. Löysin myös yhden keskustelun täältä vuosia sitten jonka olin käynyt. Siellä joku sanoi että olisi rajatilahäiriö.

        Oli siis joku nainen kenet oli kohdannut ja sillä samoja piirteitä kuin minulla. Kirosi sitä millainen se nainen oli sille miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kaikkea mahdollista. Löysin myös yhden keskustelun täältä vuosia sitten jonka olin käynyt. Siellä joku sanoi että olisi rajatilahäiriö.

        Sehän on sama asia kun epävakaa persoonallisuushäiriö. No mitä sulla sitten on omast mielestäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli siis joku nainen kenet oli kohdannut ja sillä samoja piirteitä kuin minulla. Kirosi sitä millainen se nainen oli sille miehelle.

        Niin se voi olla jos ei itse tiedosta asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sama asia kun epävakaa persoonallisuushäiriö. No mitä sulla sitten on omast mielestäs?

        Ei ole täysin sama. Rajatila taitaa olla astetta kevyempi kuin epävakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se voi olla jos ei itse tiedosta asiaa

        En koe silti että olisin ihan sellainen kuin se nainen oli siinä. Osittain kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole täysin sama. Rajatila taitaa olla astetta kevyempi kuin epävakaa.

        Joo okei, se voi olla niin. Se mun entinen naisystävä oli jompi kumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo okei, se voi olla niin. Se mun entinen naisystävä oli jompi kumpi.

        Oliko sille diagnosoitu niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sille diagnosoitu niin?

        Joo se taisi olla tuo epäavakaa, niin se ainakin sanoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo se taisi olla tuo epäavakaa, niin se ainakin sanoi.

        Näkyikö se miten hänessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyikö se miten hänessä?

        Impulsiivisuutena, mielialan nopeina vaihteluina. Raivarit olivat kovat mitättömistä asioista. Ei se mitään jos henkilö itse sen tajuaa mutta hän ei vaan sitä millään halunnut myötää että esim raivokohtaukset johtui siitä. Sometilit hän saattoi masennuksessa poistaa kuukauden parin välein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Impulsiivisuutena, mielialan nopeina vaihteluina. Raivarit olivat kovat mitättömistä asioista. Ei se mitään jos henkilö itse sen tajuaa mutta hän ei vaan sitä millään halunnut myötää että esim raivokohtaukset johtui siitä. Sometilit hän saattoi masennuksessa poistaa kuukauden parin välein.

        Miten se tuli toimeen muiden ihmisten kanssa? Tai miten pärjäsi arjessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se tuli toimeen muiden ihmisten kanssa? Tai miten pärjäsi arjessa?

        Työpaikat vaihtu usein ainakin. Vaihtelevalla menestyksellä hän pärjäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se tuli toimeen muiden ihmisten kanssa? Tai miten pärjäsi arjessa?

        En mä liikaa viitsi sanoa, ikinä ei tiedä vaikka lukisisi ja tunnistaisi näitä juttuja. Masennusjaksot oli vaikeita.. hän ei kestänyt muiden onnellisuutta silloin. Sitten tuli jaksoja kun elämä oli täydellistä ja hän näki minussa vain vikoja. Tasaisina jaksoina hän oli ihan normaali nainen kehene rakastuinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikat vaihtu usein ainakin. Vaihtelevalla menestyksellä hän pärjäsi.

        Entä kaverisuhteissa? Oliko paljon draamaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä liikaa viitsi sanoa, ikinä ei tiedä vaikka lukisisi ja tunnistaisi näitä juttuja. Masennusjaksot oli vaikeita.. hän ei kestänyt muiden onnellisuutta silloin. Sitten tuli jaksoja kun elämä oli täydellistä ja hän näki minussa vain vikoja. Tasaisina jaksoina hän oli ihan normaali nainen kehene rakastuinkin.

        Tuskin tunnistaa. Onhan useampi tapaus samanlainen. Oliko hän hoidossa? Miten itse sitä jaksoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kaverisuhteissa? Oliko paljon draamaa?

        Uusien ihmissuhteiden luominen oli vaikeaa, en oikein tiedä miten kavereiden kanssa meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusien ihmissuhteiden luominen oli vaikeaa, en oikein tiedä miten kavereiden kanssa meni.

        Eikö koskaan puhunut kavereistaan sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tunnistaa. Onhan useampi tapaus samanlainen. Oliko hän hoidossa? Miten itse sitä jaksoit?

        Jossakin terapiassa oli käynyt kuulemma. En tiedä mikä on totuus, ei käynyt ikinä meidän aikana vaikka oltiin kauan yhdessä. No mun mielestä raskaita oli ne jaksot kun hän oli lennokkaalla päällä, koska hän jotenkin sokaistui kaikesta. Hän muuttui täysin, se ei ollut enää sama ihminen tavallaan. Niinä aikoina hän ei tunnistanut itsessään sitä sairautta. Muina jaksoina hän oli tietoinen siitä. Rakastin häntä kuitenkin ja ei se tuntunut pahalta vaikka välillä hänellä ei vauhdikkaassa vaiheessa ollut mitään filtteriä mitä hän sanoi tai teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin terapiassa oli käynyt kuulemma. En tiedä mikä on totuus, ei käynyt ikinä meidän aikana vaikka oltiin kauan yhdessä. No mun mielestä raskaita oli ne jaksot kun hän oli lennokkaalla päällä, koska hän jotenkin sokaistui kaikesta. Hän muuttui täysin, se ei ollut enää sama ihminen tavallaan. Niinä aikoina hän ei tunnistanut itsessään sitä sairautta. Muina jaksoina hän oli tietoinen siitä. Rakastin häntä kuitenkin ja ei se tuntunut pahalta vaikka välillä hänellä ei vauhdikkaassa vaiheessa ollut mitään filtteriä mitä hän sanoi tai teki.

        Oliko teillä pahoja riitoja? Miten reagoit siihen kun hän otti asian puheenaiheeksi siitä ensimmäistä kertaa? Ajattelitko että mikä tämä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö koskaan puhunut kavereistaan sinulle?

        Ei kovin paljoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko teillä pahoja riitoja? Miten reagoit siihen kun hän otti asian puheenaiheeksi siitä ensimmäistä kertaa? Ajattelitko että mikä tämä on?

        En oikeastaan mitenkään sen kummemmin sitä ihmetellyt. Mun mielestä oli hyvä saada jotain selitystä hänen käytökseen. Häneltä puuttui sellainen tasapaino, joko hän pitu tunteita sisällään tai sitten antoi palaa täysillä. Siksi kai se meni sitten usein yli. Ja en sano että olisin itse mikään täydellinen ihminen, mutta oli se joskus vaikeaa kun ei tiennyt miksi hän haukkui mut ja siksi riitoja tulikin. Olihan niitä pahojakin riitoja mutta toisaalta se tieto hänen häiriöstä auttoi ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan mitenkään sen kummemmin sitä ihmetellyt. Mun mielestä oli hyvä saada jotain selitystä hänen käytökseen. Häneltä puuttui sellainen tasapaino, joko hän pitu tunteita sisällään tai sitten antoi palaa täysillä. Siksi kai se meni sitten usein yli. Ja en sano että olisin itse mikään täydellinen ihminen, mutta oli se joskus vaikeaa kun ei tiennyt miksi hän haukkui mut ja siksi riitoja tulikin. Olihan niitä pahojakin riitoja mutta toisaalta se tieto hänen häiriöstä auttoi ymmärtämään.

        Oliko teillä sitten loppujen lopuksi hyvä suhde? Kuulostaa raskaalle. Minä hänen saappaissa olisin mennyt tuon aikana terapiaan. Et ehdottanut sitä hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko teillä sitten loppujen lopuksi hyvä suhde? Kuulostaa raskaalle. Minä hänen saappaissa olisin mennyt tuon aikana terapiaan. Et ehdottanut sitä hänelle?

        Jos ehdotin siitä tuli riita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ehdotin siitä tuli riita.

        Onpa harmi. Mutta oliko se hyvä suhde jos nyt mietit sitä jälkeen päin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harmi. Mutta oliko se hyvä suhde jos nyt mietit sitä jälkeen päin?

        Oli se hyvä suhde. Oli hän "normaalikin" ja sillon tosi ihana. Mut jäihän siinä moni asia mietityttämäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se hyvä suhde. Oli hän "normaalikin" ja sillon tosi ihana. Mut jäihän siinä moni asia mietityttämäänkin.

        Miettikö hän koskaan sitä tuntuiko sinusta pahalta ottaa vastaan jatkuvaa riitelyä ja haukkumista? Tai näkikö itsessään vikaa jos suuttui terapia ehdotuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikö hän koskaan sitä tuntuiko sinusta pahalta ottaa vastaan jatkuvaa riitelyä ja haukkumista? Tai näkikö itsessään vikaa jos suuttui terapia ehdotuksesta?

        Tällä siis yritän ajaa sitä takaa että teillä saattoi olla hyvä suhde joltain osin mutta kaikki tuo muu siinä ohella on voinut vaikuttaa sinuun. Jos toinen ei pysty näkemään omaa käytöstä tai ole valmis hakemaan apua ongelmiinsa tai ymmärtämään niitä niin siinä vaiheessa näen ettei ole kunnioittanut sinua tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miettikö hän koskaan sitä tuntuiko sinusta pahalta ottaa vastaan jatkuvaa riitelyä ja haukkumista? Tai näkikö itsessään vikaa jos suuttui terapia ehdotuksesta?

        Kai hän sillon kun ei ollut maanisessa vaihessa mietti. Mutta sitten kun oli niin hän ei nähnyt itsessään vikaa vaan kaikki hänen ongelmansa johtui minusta hänen mielestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai hän sillon kun ei ollut maanisessa vaihessa mietti. Mutta sitten kun oli niin hän ei nähnyt itsessään vikaa vaan kaikki hänen ongelmansa johtui minusta hänen mielestään.

        Mutta ei hakenut apua vaikka ehdotit vaan suuttui? Tiesi kuitenkin loukanneensa? Parisuhteessa mielestäni pitäisi olla niin että jos ongelmia on ne selvitetään. En ainakaan haluaisi elää sen tiedon kanssa että loukkaisin koko ajan toista enkä tekisi asialle mitään vaikka tietää mistä se johtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä siis yritän ajaa sitä takaa että teillä saattoi olla hyvä suhde joltain osin mutta kaikki tuo muu siinä ohella on voinut vaikuttaa sinuun. Jos toinen ei pysty näkemään omaa käytöstä tai ole valmis hakemaan apua ongelmiinsa tai ymmärtämään niitä niin siinä vaiheessa näen ettei ole kunnioittanut sinua tarpeeksi.

        Onhan se vaikuttan varmasti. Sillon sitä ei vaan nähnyt niin, rakastin sitä kuitenki. Nyt kun miettii niin eihän tuo hyvältä kuulosta. Kai sekin on musta tehnyt epävarman jollain tapaa naisten lähestymisen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se vaikuttan varmasti. Sillon sitä ei vaan nähnyt niin, rakastin sitä kuitenki. Nyt kun miettii niin eihän tuo hyvältä kuulosta. Kai sekin on musta tehnyt epävarman jollain tapaa naisten lähestymisen suhteen.

        Rakkaus tekee usein sokeaksi mutta kaikkea ei tarvitse sietää. Ei se varmasti kivaa ollut mutta ei siitä voi ottaa kuin opiksi seuraaviin suhteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei hakenut apua vaikka ehdotit vaan suuttui? Tiesi kuitenkin loukanneensa? Parisuhteessa mielestäni pitäisi olla niin että jos ongelmia on ne selvitetään. En ainakaan haluaisi elää sen tiedon kanssa että loukkaisin koko ajan toista enkä tekisi asialle mitään vaikka tietää mistä se johtuu.

        Päätyihän se lopulta pettämäänkin niin en tiedä kykenikö se asettumaan muiden asemana ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätyihän se lopulta pettämäänkin niin en tiedä kykenikö se asettumaan muiden asemana ikinä.

        Teidän suhteen aikana? Annoitko anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätyihän se lopulta pettämäänkin niin en tiedä kykenikö se asettumaan muiden asemana ikinä.

        Ei kuulosta kivalle tuo. Ei yhtään ja niin väärin sinua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se vaikuttan varmasti. Sillon sitä ei vaan nähnyt niin, rakastin sitä kuitenki. Nyt kun miettii niin eihän tuo hyvältä kuulosta. Kai sekin on musta tehnyt epävarman jollain tapaa naisten lähestymisen suhteen.

        Mutta hyvinhän sinulla menee nykyään. Kaikesta huolimatta olet naista lähestynyt ja niin sen pitääkin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätyihän se lopulta pettämäänkin niin en tiedä kykenikö se asettumaan muiden asemana ikinä.

        Hyvää yötä. Valvotin taas pitkään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän suhteen aikana? Annoitko anteeksi?

        En antanut. Oon muistaakseni sanonutkin tuosta pettämisestä? En vaan voinut sitä antaa anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulosta kivalle tuo. Ei yhtään ja niin väärin sinua kohtaan.

        Kiitos kun ajattelet noin :). Ja hyvää yötä sullekin. Ihan mieltä avaavaa oli pohtia aihetta :).


    • Anonyymi

      Joo ollaan naimisiin menossa.

      • Anonyymi

        ja viittit näillä palstoilla surffailla, ei taida olla vahvalla pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja viittit näillä palstoilla surffailla, ei taida olla vahvalla pohjalla.

        Ei niin. Epäilen että kirjoitelee täällä myös jollekin toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Epäilen että kirjoitelee täällä myös jollekin toiselle.

        Miksi niin epäilet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin epäilet?

        Onhan se nyt ihan ilmi selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se nyt ihan ilmi selvää.

        Sori ilmiselvä on yhdyssana en ehtinyt korjata.


    • Anonyymi

      Ei olla vielä puhuttu edes mitään.

    • Anonyymi

      Vietän täyttä elämää kaivattuni sisällä :D

      • Anonyymi

        siemennestekö siällä puhelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siemennestekö siällä puhelee.

        Edistytään sit

        Jooko


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe