Perseen nuoleminen

Anonyymi-ap

Olen 33 vuotias sinkkunainen ja mua kiihottaa aivan tajuttoman paljon ajatus siitä että joku mies nuolisi mun persettä oikein kunnolla, nussisi sitä kielellään ja saisi mut laukeamaan monta kertaa peräkkäin. Mua on kyllä pantu perseeseen mutta ei koskaan nuoltu, olis ihana tuntea märkä ja kuuma kieli siellä 😉

99

3049

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samat haaveet. Olen oman mieheni tutustuttanut tähän nautintoon vastaanottajana mutta hän ei ollut halukas tekemään minulle. Jospa meitä molempia innostaisi aikanaan :)

      • Anonyymi

        Siis onnistaisi. Autocorrect tekee omiaan.


      • Anonyymi

        Miten yleensä nuolet, mistä hän nauttii eniten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten yleensä nuolet, mistä hän nauttii eniten?

        Leveällä kielellä persreiän yli kiveksille. Välillä imeskelen kullia. Kun tuleminen lähellä, työnnän vähän kieltä. En tajua miksei toinen pidä tätä niin kuumana kuin tää on, myös antavana osapuolena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leveällä kielellä persreiän yli kiveksille. Välillä imeskelen kullia. Kun tuleminen lähellä, työnnän vähän kieltä. En tajua miksei toinen pidä tätä niin kuumana kuin tää on, myös antavana osapuolena.

        Kuulostaa todella kiihottavalta....just tuo että leveällä kielellä nuollaan, välillä sylkäistäis ja taas jatkettaisiin nuolemista...työnnettäis kieltä sisään pikkuhiljaa....oijoi tekis niiiin hyvää..... 😍


      • Anonyymi

        Hei.minä olen kiinnostunut nuolemaan reiästä reikään ja kauan ja on ihanaa upottaa kyrpää perseeseen kun sen on kielellä ensin avannut.kik.ari suomi


      • Anonyymi

        Mistä päin olet täällä olisi 26v mies valmis nuolemaan sun pyllyäsi kunnolla ja pitkään on tosi kiihottavaa työntää kieli tiukkaan reikään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet täällä olisi 26v mies valmis nuolemaan sun pyllyäsi kunnolla ja pitkään on tosi kiihottavaa työntää kieli tiukkaan reikään

        eikös tossa touhussa tule kakkakikkareita kieleen ? yök !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin olet täällä olisi 26v mies valmis nuolemaan sun pyllyäsi kunnolla ja pitkään on tosi kiihottavaa työntää kieli tiukkaan reikään

        Olen pk-seudulla, missä päin sä olet? Olis kyl ihana saada nuorempaa miestä, varsinkin jos olisit valmis nuolemaan kunnolla 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pk-seudulla, missä päin sä olet? Olis kyl ihana saada nuorempaa miestä, varsinkin jos olisit valmis nuolemaan kunnolla 😉

        asun tikkurilassa ja olen valmis nuolemaan suo kunnolla ja muutakin jos haluut olisitko halukas nuolemaan muo M26


      • Anonyymi

        olen kokeillut nainen on herkimmillään saatuaan ensin orkun sen jälkeen myös pepun nuolennan kautta tekee saman myös minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös tossa touhussa tule kakkakikkareita kieleen ? yök !

        eikö oo raanasta tulevaa vettä joka hommasssa pesu ensin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        asun tikkurilassa ja olen valmis nuolemaan suo kunnolla ja muutakin jos haluut olisitko halukas nuolemaan muo M26

        Voisin nuolla myös sua jos haluat....kädellä runkkailla sun kovaa kyrpää, samalla antaa sulle kunnon rimjob....laukeisit todella nopeasti 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös tossa touhussa tule kakkakikkareita kieleen ? yök !

        No kuule ei tuu jos pesty linna samppoolla huolellisesti.


    • Anonyymi

      Täällä m32 joka voisi tähän lähteä. Haaveena perseen nuolenta :)

      • Anonyymi

        Missä päin sä m32 asustelet? Rupes heti kiima nousemaan.... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin sä m32 asustelet? Rupes heti kiima nousemaan.... 😉

        Länsi suomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsi suomi

        Miten olisit valmis nuolemaan?


    • Anonyymi

      Ihan niin paljon kuin haluat ja niin syvältä kuin vain mahdollista

      • Anonyymi

        Kerro toki enemmän....kiihottaa niin paljon.... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki enemmän....kiihottaa niin paljon.... 😉

        Mistäpäin olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet

        Ihan pk-seudulla asustelen 😉


    • Anonyymi

      No missä voitas keskustella kahden

      • Anonyymi

        Oletko sä sis se m32?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sä sis se m32?

        Juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu

        Missä sä haluisit keskustella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sä haluisit keskustella?

        No ihan sama. ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan sama. ?

        Eikö täällä vois keskustella?


    • Anonyymi

      Olen jo takanasi, ihanaa...

      • Anonyymi

        Kerro enemmän.... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro enemmän.... 😉

        Olosuhteiden pakosta en valitettavasti voi, mutta fantastinen ajatus ja päämäärä, täytyi vain todeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olosuhteiden pakosta en valitettavasti voi, mutta fantastinen ajatus ja päämäärä, täytyi vain todeta.

        No voi harmi....olis ollut ihana jatkaa kiimaista keskustelua 😉


    • Anonyymi

      Tarkoitit varmaan olet homo ja himo runkkari!

    • Anonyymi

      Haiseeko tavara ja valuuko visvaa ajoittain?😖😖

      • Anonyymi

        Se on sun ongelmas mitä siitä tuut tänne piipittää uuvatti.Valitse pano seuras paremmin.


    • Anonyymi

      Pervot kyrpiäiset

    • Anonyymi

      eihän toi nyt ole epäkunnioittavaa miehiä kohtaan!

      • Anonyymi

        miehiä kohtaan saa olla epäkunnioittavaa ja vaatia kakkareijän nuolentaa, mutta toistippäin sitä ei tule tapahtumaan....


    • Anonyymi

      Saisko lisää spermaa?

    • Anonyymi

      Ihanaa, mun tiukka vittuni kostuu kun aattelen että joku ahnaasti nuolee mun peppureikääni, syvältä ja hitaasti eka sitten vähän lujempaa ja levittää samal pakaroitani ja nuolee ja nuolee ja lopulta laukean ku samal dildotin itteeni

    • Mä rakastan syödä peppua naida kielellä.. sit nuolla muutaman orkun pilllulle..

      • Anonyymi

        Haluisitko syödä mun peppua? t. 33v nainen 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko syödä mun peppua? t. 33v nainen 😉

        Mielelläni!!


      • Anonyymi
        Pastori78 kirjoitti:

        Mielelläni!!

        Missä päin olet? Mun peppu sykkii kiimasta.... 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet? Mun peppu sykkii kiimasta.... 😉

        Etelä-Savossa .. ajelen paljon.. missä sä??


      • Anonyymi
        Pastori78 kirjoitti:

        Etelä-Savossa .. ajelen paljon.. missä sä??

        Pk-seudulla...minkälainen mies olet..? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudulla...minkälainen mies olet..? 😉

        Pervo ja irstas..


      • Anonyymi
        Pastori78 kirjoitti:

        Pervo ja irstas..

        Ikä, pituus, ukkomies, millainen auto? 😉


    • Anonyymi

      Löytyykö keski-suomesta naista kuka haluaa pepun nuolentaa?

      • Anonyymi

        Millainen nuolija olis tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nuolija olis tarjolla?

        Täällä ainakin 60v ukm haluaisi nuolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nuolija olis tarjolla?

        23 vuotias ja innokas jätkä :)


      • Anonyymi

        Missä päin olet? Kuulostat ihanalta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin olet? Kuulostat ihanalta 😉

        Jyväskylästä, mistäpäin sä? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylästä, mistäpäin sä? 😉

        Helsingistä, minkä ikäinen olet..? Kuulostat unelmalta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        23 vuotias ja innokas jätkä :)

        Ihanaa, oletkos sä nuorukainen kuinka kokenut..? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen nuolija olis tarjolla?

        23v mies olisi valmis nuolemaan suo kunnolla ja pitkään jos kiinnostaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, oletkos sä nuorukainen kuinka kokenut..? 😉

        En oo kokenut 🙈 23v jätkä keski-suomesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo kokenut 🙈 23v jätkä keski-suomesta

        No mutta vielä parempi....pääsis opettamaan nuorempaa miestä... 😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta vielä parempi....pääsis opettamaan nuorempaa miestä... 😉😉

        Missä voitas keskustella lisää asiasta? 23v jätkä keski-suomesta


    • Anonyymi

      No tuohan on kerrassaan kuumottava ajatus, sinä kontillas peppu pystyssä edessä ja saisi nuolla takaa, levitellä pillumehuja kielellä perseelle ja lipsutella kielellä pillua ja persettä, samalla klitorista peukalolla härnäten, upottaa kielen perseeseen, samalla kirnuten sormin tai dildolla sun pillua...saisin sut laukeamaan suuhunu useaan kertaan, voitais olla kuusysissä, minä alla ja sinä päällä, upea märkä pillu ja himokas perse laskeutuu kasvoille ja nuolen, lirputan klitorista peppua sormettaen, nuolen persettä innolla.....oijoi, kun pääsis, voisin lopuksi upottaa kullin peppuusi ja laueta sinne!! m 50

      • Anonyymi

        Ihanaa, mun pillu haluu sun naamaa ja moloo


    • Anonyymi

      Minkälainen kroppa n33:lla, rehevä vai hoikka, pillu poslari vai tupsulla, perse iso vai kaponen ja mistäpäin suomea??? m50

      • Anonyymi

        Täällä n33, mun kroppa on aika rehevä, pillu tupsulla, perse iso ja olen pk-seudulta.... 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä n33, mun kroppa on aika rehevä, pillu tupsulla, perse iso ja olen pk-seudulta.... 😉

        No siinähän ne tärkeimmät tuli!! Haluaisitko ihan livenä kokeilla osaako vanha ukko mitään?? Nuoleminen on kyllä ihanaa hommaa jos kaveri onkunnolla mukana...m50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän ne tärkeimmät tuli!! Haluaisitko ihan livenä kokeilla osaako vanha ukko mitään?? Nuoleminen on kyllä ihanaa hommaa jos kaveri onkunnolla mukana...m50

        Kyllä mua suoraan sanottuna houkuttelee ihan livenä kokeilla....kyllä sä varmasti saat mut huutamaan nautinnosta 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mua suoraan sanottuna houkuttelee ihan livenä kokeilla....kyllä sä varmasti saat mut huutamaan nautinnosta 😉

        Jaa-a, sitä ei koskaan tiedä..luultavasti tykkäisit kun upottelisin dildoa pilluusi kun nuoleisin sua kontillaan, takaa, upottaisin kielenkärjen peppuun ja dildolla vauhtia. Miten ois 69, saisinminäkin jtn kivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a, sitä ei koskaan tiedä..luultavasti tykkäisit kun upottelisin dildoa pilluusi kun nuoleisin sua kontillaan, takaa, upottaisin kielenkärjen peppuun ja dildolla vauhtia. Miten ois 69, saisinminäkin jtn kivaa?

        Mitäs kivaa sä haluisit..? 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä n33, mun kroppa on aika rehevä, pillu tupsulla, perse iso ja olen pk-seudulta.... 😉

        Interested 🙋‍♂️😉😋 Tääl olis 23v kielimies Helsingistä. Kik: kovamies69


    • Anonyymi

      peppu nainnin jälkeen oot niin avoin että kieli menee syvälle ja tuntuu vielä paremmalta

    • Olen lähdössä Tallinnaan risteilylle 4.2 Vikingilla. Tarjoan kielihoitoa naisille meno- ja/tai paluumatkalla hytissäni ilman vastapalvelua. Ei ikärajaa. Pillun ja pepun nuolenta loppuun asti :) m54

    • Huomenta! Siis tämähän on parasta mitä voi olla, niin intiimiä ja kiihottavaa antaa JA saada rimjobi. Nuolisin naisen peppua jos siihen vaan tulisi mahdollisuus, antaumuksella ja pitkään. On hyvin kiihottavaa kuulla naisen nautinto ja nähdä vartalosta, kuinka hyvälle tuntuu kun kieli painuu syvälle peppureikään. Nautin itsekin meinaan siitä erittäin paljon kun nainen nuolee peppureikääni ja työntelee kieltä sisääni, hitaasti kaluani runkaten. Harvassa ovat vaan naiset jotka rakastavat molemminpäin, joten täältä nousee käsi ylös. Nainen joka haet seuraa tällaiseen ja muuhunkin kivaan, mieluusti vakituisempi tuttavuus mielessäsi, tutustutaanko. Alueena: pks

      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä, kerrotko hieman lisää itsestäsi..? t. n33 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä, kerrotko hieman lisää itsestäsi..? t. n33 😉

        Mikäli tutustuminen kiinnostaa, niin tule treffien puolella juttelemaan privana.


    • Anonyymi

      Naisen persereiän nuoleminen on kiihottavaa, oon nuollut monesti ja haistellut,,, 😋

    • ai että ajatuskin tuosta jo kiihottaa minua valtavasti-mitenkäs jos minä olisin valmis juurikin täyttämään toiveesi Muru-

      • Anonyymi

        Kerrotko hieman lisää itsestäsi..? 😉


    • Onnistuu.
      Missä päin vaikutat?

      • Anonyymi

        Pk-seudulla, missä sä? 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seudulla, missä sä? 😉

        Oulussa.


    • Anonyymi

      Minä nuolen tyttöystävältä aina molempia reikiä. Nuolen ensin pillua ja sitten hetken persettä ja näin edelleen. Sitten tietysti pano päälle

    • Anonyymi

      Ois kyllä dream come true jos saisi nuolla sekä pimppiä, että persettä samalla kerralla :)

      stadinsälli vm 1978

    • Anonyymi

      Et sinä ole kuin joku muuta kuin trolli

      • Anonyymi

        KERRANKIN JOKU JÄRKEVÄ KOMMENTOI 6/5.


    • Anonyymi

      Hei, tääl ois 23v urheilullinen mies Helsingistä 👅🙈. Kik: kovamies69

      • Anonyymi

        MEE HOITOON, PERSEENNUOLIJA. :D


    • Normaali juttuhan tuo. Aina koko takalisto jalat kohti taivasta ja vähän revittäen kieli tanssii pillun ja oefsddm välillä. Joskus vaimo pyllistää ja tarjoaa koko ihanan suklaanapin nuolgavaksi niin että voi kunnolla pyöritellä siellä kieltä. Joskus menen kyljellään nukkuvan vaimon taakse ja alan upottamaan kieltä persevakoon. Nopeasti huomaa kun pylly alkaa liikkumaan ja kiertämään. Vasta päältä kolmekymppisenä uskalsi alkaa nuolemaan persereikää ja kivaa on. Kannattaa rohkeasti kokeilla.

    • Anonyymi

      Aaaaargh heti tuli.... mahtioksennus pelkästä ajatuksesta. Menkää hoitoon.

    • Anonyymi

      Tää on varmaan täydellinen sivusto tuollaisen miehen löytämiseen mu si jos ihan aidon miehen ajattelit löytää ni suosittelen jotain muuta vaihtoehtoa mu vaikuttas jot niistä homoista muutoinkin tykkät enämpi et nautinnollisia hetkiä sulle

    • Anonyymi

      Meidän rouva oli sitä mieltä heti aluksi kun tavattiin että peppureikä on seksissä isossa roolissa. Minua aluksi hävetti kun hän nuoli minun reikää suuhun oton yhteydessä. On se mukavaa nuolla koko alakerta ennen kuin pistää kullin sisään.

    • Anonyymi

      Vaimoni tykkää kun nussin hänen peppureikäänsä kielelläni. Upotin kieleni syvälle peppuun ja vaimoni työntää peppuaan kieltäni vasten jotta kieli uppoaa kokonaan peppuun. Pillu valuu kiimasta ja vaimo saa mahtavat orkut.
      Voisin tehdä saman sinulle❤️

      Ukm65 Kuopio

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe