Miesten alastonkuvia ja vuoden kuva-arvoitus.

Anonyymi-ap

Pääartisti kertoi että on ihan gay-juttua julkaista itsestään alastonkuvia kun kohteliaasti on pyydetty valokuvaa paapatuksien tueksi, että hän on ihan fitnespyllyinen ja sixbägginen varakas atleetti, mutta kas kummaa ....

https://ibb.co/PzDSky1

On tosin muitakin kuvia joita hän kokee alastonkuviksi kuten se hupaisa uima-allaskuva jossa hauistaan pullisteli kilo kultaa kaulassaan.

Tuhon edelliseen kuvaan liittyen kysymys, mikä mahtanee olla valmentajan pituus- painosuhde ja rasvaprosentti.

Sitten tämä onkin kimurantti kompakysymys ..... minkä väriset penkit hyvät rakkaat?

https://imgbb.com/Bzjb6Bc

HAUSKAA.

21

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilatut poseerauskuvat munasillaan lienee eri asia kuin shortsit jalassa otetut ikivanhat kuvat. Gae on Eliteboxingin päätreenari Thaimaassa ja valmentanut parhaita. Häntä ei kannata kampitella innoissaan sillä hyvästä lihasta ja iästä huolimatta hänellä on edelleen silmää ja voimaa.
      https://www.facebook.com/watch/?v=713169710232606&ref=sharing

      • Anonyymi

        Niin ..... ja missä on tilattu munasillaan .... ?

        Ei ole ikivanha se kultakäätykuva ja ikivanhoilla on turha polleilla olevansa atleetti kun pärstäkuvasta ilmenee että on possu.

        Silmää ja voimaa voi olla mutta kysymys oli pituus ja painosuhteesta, sekä rasvaprosentista, nehän on elämän a ja o rakkaille.

        Muuten mitävittuu sinä sivuselittelijä jälleen piipität ja pärräät?

        Minkä väriset penkit .... hauskaa HAUSKAA.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lue aloitus ja mikäli tahdot jotain muuta oireilla, niin tee aiheellesi oma aloitus ja pyydä keskustelukumppaniksesi mainitsemasi Pasasen Bumba.

        Siis ymmärrätkö mitä aloituksessa lukee vitunyhdyssanakansankynttilä?


      • Anonyymi

        Voi sinua ressukka en ole niin sanonut, tosiasiassa kerroin että erääseen thaimaan kansallispuistoon on 55 vuoden ikäraja, minä en sinne mennyt, kuin portille, mutta vaimoni sinne meni, kävelemään, tuli tunnin kuluttua takaisin hyvin väsyneenä, ja sanoin ettei enää koskaan, mene tuonne liian raskasta, vaimoni on alle 50 vuotias, tämä tapahtui viime vuoden huhtikuussa.
        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua ressukka en ole niin sanonut, tosiasiassa kerroin että erääseen thaimaan kansallispuistoon on 55 vuoden ikäraja, minä en sinne mennyt, kuin portille, mutta vaimoni sinne meni, kävelemään, tuli tunnin kuluttua takaisin hyvin väsyneenä, ja sanoin ettei enää koskaan, mene tuonne liian raskasta, vaimoni on alle 50 vuotias, tämä tapahtui viime vuoden huhtikuussa.
        By NumBall HHN 62v.

        Kertoisitko sen erään kasallispuiston nimen mihin on tuo ikäraja.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko sen erään kasallispuiston nimen mihin on tuo ikäraja.?

        En muista nimeä jossain TAKin pohjoispuolella, siellä on useita kansallispuistoja, ainakin tämä yksi on erittäin vaikeakulkuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua ressukka en ole niin sanonut, tosiasiassa kerroin että erääseen thaimaan kansallispuistoon on 55 vuoden ikäraja, minä en sinne mennyt, kuin portille, mutta vaimoni sinne meni, kävelemään, tuli tunnin kuluttua takaisin hyvin väsyneenä, ja sanoin ettei enää koskaan, mene tuonne liian raskasta, vaimoni on alle 50 vuotias, tämä tapahtui viime vuoden huhtikuussa.
        By NumBall HHN 62v.

        Keksit tuon ihan itse tuon ikärajan. Dokasit huoneessa sillä aikaa kun vaimosi kävi puistossa ja siinä ristissä ei ollut mitään hankalaa.

        Kuvat oli vaimosi lärvikirjassa ja vaimosi oli liikkeellä veljensä myös altaalla sekä temppelissä. Sinä söit vaan paahtoleipää kännissä hotellilla.

        Sanoit riipasseesi pullon brandyä jo ennen kuin sinua tultiin hakemaan.

        Olen käynyt noin kymmenessä kansallispuistossa Thaimaassa. Yhdessäkään ei ole ikärajaa näkynyt eikä kyselty.

        Niissä käy taaperosta vanhukseen kaikki, paitsi jos kunto ei kestä kävellä tai laho silta ei kestä punkeroa.

        Appiukko on 72 ja kiipeilee katoille ja puihin kuin vuorikauris. 55 kiloa pelkkää sitkeää lihaa. Punoo päivässä vajoihin uuden heinäkaton ja juo 2 tunnin välein Changin. Lääkäri kielsi Laon.

        Ei se kuules punkero ole iästä kiinni. 100 vuotias nainen kävi avaruudessa miljardöörin kanssa eikä tehnyt heikkoa.

        2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua ressukka en ole niin sanonut, tosiasiassa kerroin että erääseen thaimaan kansallispuistoon on 55 vuoden ikäraja, minä en sinne mennyt, kuin portille, mutta vaimoni sinne meni, kävelemään, tuli tunnin kuluttua takaisin hyvin väsyneenä, ja sanoin ettei enää koskaan, mene tuonne liian raskasta, vaimoni on alle 50 vuotias, tämä tapahtui viime vuoden huhtikuussa.
        By NumBall HHN 62v.

        Vai "kävelemään" meni?


    • Anonyymi

      " vaimoni sinne meni, kävelemään, tuli tunnin kuluttua takaisin hyvin väsyneenä, ja sanoin ettei enää koskaan, mene tuonne liian raskasta, vaimoni on alle 50 vuotias, tämä tapahtui viime vuoden huhtikuussa.
      By NumBall HHN 62v."

      Seura tekee kaltaisekseen.... Oli pirtsakka likka ennen! Kaunis, sexikas ja hyvakuntoinen.

      • Anonyymi

        Vaimoni on varsin hyvä kuntoinen, painaa 55 kiloa, on erittäin pirtsakka aikuinen nainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni on varsin hyvä kuntoinen, painaa 55 kiloa, on erittäin pirtsakka aikuinen nainen...

        Kertoisitko nyt sen kansallispuiston nimen mihin on 55 vuoden ikäraja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko nyt sen kansallispuiston nimen mihin on 55 vuoden ikäraja?

        En muista nimeä se on muutaman kymmenen kilsaa TAK:in pohjoispuolella, chiang main tietä. tien vasemmalla puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muista nimeä se on muutaman kymmenen kilsaa TAK:in pohjoispuolella, chiang main tietä. tien vasemmalla puolella.

        Taas kerran puhut paskaa, mihinkään kansallispuistoon ei ole ikärajaa. Jokaunen voi käyskennellä siellä omaan tahtiin. Sinä et vaan jaksa lyllertää mihinkään sohvaltasi tietokoneen vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran puhut paskaa, mihinkään kansallispuistoon ei ole ikärajaa. Jokaunen voi käyskennellä siellä omaan tahtiin. Sinä et vaan jaksa lyllertää mihinkään sohvaltasi tietokoneen vierestä.

        Se on ainoa kansallispuisto missä on kokoajan puistonvartija valvomassa ettei vanhukset mene sinne, minulla sinne ei ollut asiaa mutta vaimoni meni kuten sanoin, eikä ollut kovinkaan tyytyväinen takaisin tullessa... käy läpi tak:in kansallispuistot sieltä se löytyy, riittävän hankala on myös hua hin lähellä oleva pala-un puisto, minä en mene edes ensimmäiselle rastille, tyttäreni oli täällä hän meni 8 ja palasi kiireen vilkkaasti takaisin, tyttäreni oli 26 vuotias, rasteja on 20... jos olisit käynyt thaimaassa tietäisit että hyvin monet puistot on vaikeita liikkua, ja paras puisto on kuitenkin khao Yai puisto, olen käynyt siellä kuusi kertaa... Mutta siinä olet oikeassa ei sinne puistoon ole ikärajaa takissa, mutta siellä on vartijat valvomassa ettei vanhukset lähde sinne.

        Muuten otan vielä kantaa tähän thaimaan diabetes tilanteeseen, se on huolestuttava todennäköisesti pahempi kuin suomessa, paljon pahempi...
        By NumBAll HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ainoa kansallispuisto missä on kokoajan puistonvartija valvomassa ettei vanhukset mene sinne, minulla sinne ei ollut asiaa mutta vaimoni meni kuten sanoin, eikä ollut kovinkaan tyytyväinen takaisin tullessa... käy läpi tak:in kansallispuistot sieltä se löytyy, riittävän hankala on myös hua hin lähellä oleva pala-un puisto, minä en mene edes ensimmäiselle rastille, tyttäreni oli täällä hän meni 8 ja palasi kiireen vilkkaasti takaisin, tyttäreni oli 26 vuotias, rasteja on 20... jos olisit käynyt thaimaassa tietäisit että hyvin monet puistot on vaikeita liikkua, ja paras puisto on kuitenkin khao Yai puisto, olen käynyt siellä kuusi kertaa... Mutta siinä olet oikeassa ei sinne puistoon ole ikärajaa takissa, mutta siellä on vartijat valvomassa ettei vanhukset lähde sinne.

        Muuten otan vielä kantaa tähän thaimaan diabetes tilanteeseen, se on huolestuttava todennäköisesti pahempi kuin suomessa, paljon pahempi...
        By NumBAll HHN 62v.

        Höpönlöpöä. Et ollut edes mukana.

        Keksit tuon ihan itse tuon ikärajan. Dokasit huoneessa sillä aikaa kun vaimosi kävi puistossa ja siinä ristissä ei ollut mitään hankalaa.

        Kuvat oli vaimosi lärvikirjassa ja vaimosi oli liikkeellä veljensä myös altaalla sekä temppelissä. Sinä söit vaan paahtoleipää kännissä hotellilla.

        Sanoit riipasseesi pullon brandyä jo ennen kuin sinua tultiin hakemaan.

        Olen käynyt noin kymmenessä kansallispuistossa Thaimaassa. Monissa monta kertaa. Yhdessäkään ei ole ikärajaa näkynyt eikä kyselty.

        Niissä käy taaperosta vanhukseen kaikki, paitsi jos kunto ei kestä kävellä tai laho silta ei kestä punkeroa. Vanhat ihmiset on sitkeitä jos ovat kunnossa ja ultramatkoilla viiskymppiset on kestävimpiä.



        Appiukko on 72 ja kiipeilee katoille ja puihin kuin vuorikauris. 55 kiloa pelkkää sitkeää lihaa. Punoo päivässä vajoihin uuden heinäkaton ja juo 2 tunnin välein Changin. Lääkäri kielsi Laon.

        Vaimon kanssa kun on patikoitu niin ne on 4-7 tunnin etappeja. Nousuissakin vaimo lauleskelee ja punoo kukkaseppeleitä. 40 kiloa minua kevyempi ja samassa patikointikunnossa.

        Ei se kuules punkero ole iästä kiinni. 100 vuotias nainen kävi avaruudessa miljardöörin kanssa eikä tehnyt heikkoa.

        Vaimosi oli todella vihaisen näköinen aamiaisella kun äijä tenusi koko Songkranin. Sen homman olisit voinut tehdä kotonakin.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpöä. Et ollut edes mukana.

        Keksit tuon ihan itse tuon ikärajan. Dokasit huoneessa sillä aikaa kun vaimosi kävi puistossa ja siinä ristissä ei ollut mitään hankalaa.

        Kuvat oli vaimosi lärvikirjassa ja vaimosi oli liikkeellä veljensä myös altaalla sekä temppelissä. Sinä söit vaan paahtoleipää kännissä hotellilla.

        Sanoit riipasseesi pullon brandyä jo ennen kuin sinua tultiin hakemaan.

        Olen käynyt noin kymmenessä kansallispuistossa Thaimaassa. Monissa monta kertaa. Yhdessäkään ei ole ikärajaa näkynyt eikä kyselty.

        Niissä käy taaperosta vanhukseen kaikki, paitsi jos kunto ei kestä kävellä tai laho silta ei kestä punkeroa. Vanhat ihmiset on sitkeitä jos ovat kunnossa ja ultramatkoilla viiskymppiset on kestävimpiä.



        Appiukko on 72 ja kiipeilee katoille ja puihin kuin vuorikauris. 55 kiloa pelkkää sitkeää lihaa. Punoo päivässä vajoihin uuden heinäkaton ja juo 2 tunnin välein Changin. Lääkäri kielsi Laon.

        Vaimon kanssa kun on patikoitu niin ne on 4-7 tunnin etappeja. Nousuissakin vaimo lauleskelee ja punoo kukkaseppeleitä. 40 kiloa minua kevyempi ja samassa patikointikunnossa.

        Ei se kuules punkero ole iästä kiinni. 100 vuotias nainen kävi avaruudessa miljardöörin kanssa eikä tehnyt heikkoa.

        Vaimosi oli todella vihaisen näköinen aamiaisella kun äijä tenusi koko Songkranin. Sen homman olisit voinut tehdä kotonakin.

        2010

        Se mitä "flösöön" tulee niin kaivele Kärsäpunkero sieltä tallennuksistasi esiin vaikkapa Moto GP:ssä otetut kuvat, josta ei ole aikaa kuin pari kuukautta.

        En ole lihonut sen jälkeen. Mitään homoposeerauskuvia en ala sinulle vartavasten ottamaan. Viimeksi olen laittanut itsestäni kuvan tilauksesta nykyiselle vaimolleni vuonna 2016. Sillä taidetaan pärjätä loppuun saakka.

        Mersun penkit on yläosastaan tumman harmaat sekä edessä että takana. Kiitos kysymästä.

        Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mitä "flösöön" tulee niin kaivele Kärsäpunkero sieltä tallennuksistasi esiin vaikkapa Moto GP:ssä otetut kuvat, josta ei ole aikaa kuin pari kuukautta.

        En ole lihonut sen jälkeen. Mitään homoposeerauskuvia en ala sinulle vartavasten ottamaan. Viimeksi olen laittanut itsestäni kuvan tilauksesta nykyiselle vaimolleni vuonna 2016. Sillä taidetaan pärjätä loppuun saakka.

        Mersun penkit on yläosastaan tumman harmaat sekä edessä että takana. Kiitos kysymästä.

        Rakas

        Jaahas että se on nyt seksuaalinen asia että 2010 on Flösö.
        Kaivele kuvia .... hauskaa.

        Ja sitten nyt on meban penkit sekoitus punaista ja mustaa, miten mahtaa ovet ja muu sisusta olla.

        Sanoja tällä kylähullulla riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas että se on nyt seksuaalinen asia että 2010 on Flösö.
        Kaivele kuvia .... hauskaa.

        Ja sitten nyt on meban penkit sekoitus punaista ja mustaa, miten mahtaa ovet ja muu sisusta olla.

        Sanoja tällä kylähullulla riittää.

        Kuinka helvetin lyhyt se sinun muistisi oikein on...? https://ibb.co/X4f86qV

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka helvetin lyhyt se sinun muistisi oikein on...? https://ibb.co/X4f86qV

        2010

        Niin ja tuossa kuvassahan kaikkien muistinystyröiden mukaan on mustat selkänojat .... siis selkänojien keskiosat kuten persalusissakin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9479
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4017
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2790
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2554
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      178
      2538
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1803
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1632
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe