Leikkauksiinhan pääsee nykyään vain korruptiolla.. eli..

Anonyymi-ap

Korruptio = Suhteita tai rahaa...

23

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No lobotomian saa jos kovin käy veto tuulitunnelissa

    • Anonyymi

      Mehiläiseen tai Terveystaloon pääsee aina melkein heti jos haluaa siitä hiukan maksaa tai vakuutukset ovat kunnossa.

      • Anonyymi

        Mehiläiseen en mene enää ikinä lääkäri täys konitohtori vaan enpä maksanut laskuakaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehiläiseen en mene enää ikinä lääkäri täys konitohtori vaan enpä maksanut laskuakaan...

        Älä huoli, kyllä ne sulta rahat ottaa, maksat vaan lisää korkoja ja perintä kuluja.
        Lääkärit on usein samoja lääkäriasemilla ja sairaaloissa. Yksityisellä puolella voit toki valita, mutta tiedätkö kuka on hyvä ja onko sinun tapauksesi normaali, helppo tai mahdoton?


    • Anonyymi

      Hiukseni leikkaus maksoi 23€. Ei jonoja, Yksityinen yrittäjä.

      • Anonyymi

        Melko edullista. Monet pyytävät jopa 25€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko edullista. Monet pyytävät jopa 25€.

        Leikkaan karvani itse, ei maksa mitään.


      • Anonyymi

        Juu, vähemmän noita partureita on kunnallisella puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaan karvani itse, ei maksa mitään.

        Wauh, olet talent ja kalju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, vähemmän noita partureita on kunnallisella puolella.

        Menkääs nyt pilipali pojat muualle satuilemaan


    • Anonyymi

      Soteen työnnetään taas rahaa. Kunnat hoitivat tyylikkäästi terveydenhuollon vähemmällä rahalla ja lääkäriin pääsi nopeesti. Professorithan laskivat, että viisi miljardia säästyy uudessa sotessa. Mitenkäs tässä näin kävi? Ei tainnut olla professoreilla laskupäätä.

      • Anonyymi

        Voi pika, et ymmärrä koko asiaa ja alkukankeuksia on tietenkin noin isossa muutoksessa aina.


      • Anonyymi

        Eiköhän suuriman hallan palveihin tehnyt se puolihullu AY-hieho joka villitsi hoitajia lähtemään pois hyvistä töistään. Nyt saavat hyvät palkankorotukset, mutta onko paluuta?


    • Anonyymi

      Minä olen päässyt ihan hyvin normaalilla tavalla, tosin olen kertonut, että voin ottaa peruutuspaikan ja valmiina koska vain.

      • Anonyymi

        Sussa ole mitään normaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sussa ole mitään normaalia

        Mitä se sussa oikein on, jos siinä ei ole normaalia?


    • Anonyymi

      Ei pidä mitenkään paikkaansa tämä väite. Kuka tai mikä taho aloitti ja miksi haluaa suomeen levittää riitaa ja huonoa henkeä. Miettikää sitä.

      • Anonyymi

        Kyllä pitää paikkansa tämä väite. Mietitään sitä!


    • Anonyymi

      Kyllähän se niin on että parisuhteen seksielämää voi parantaa ottamalla enemmän vastuuta kodin askareista.

      • Anonyymi

        Menehän sinä kuuraamaan hameinesi sitä pytyn ympärystä. Kodin siivoukset ja pyykkäykset voi teettää maahanmuuttajilla ja keskittyä harrastuksiin ja ystäviin. Filippiiniläiset ovat esimerkiksi erittäin tunnollisia ja hyviä siivoojia.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Filippiiniläiselle voi huoletta jättää asunnon avaimet siivouskäyntiä varten ja lähteä itse ulkoilemaan.

      • Anonyymi

        Vain unelmissas onneton


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe