... pitkä kalju, parrakas mies, joka kantaa kainalossaan, säröillä olevaa pientä sydäntä...
Voisitko tuoda sen takaisin, tarvitsen sitä ja sinua...
Etsintäkuulutus
28
458
Vastaukset
- Anonyymi
https://youtu.be/Xpks8DSK93I
Aurinkoista huomenta ❤ - Anonyymi
Minne päin menee?
- Anonyymi
Kysäisin ihan toisesta hyvin arkisemmasta asiakokonaisuudesta, että onko kiinnostusta ja eipä sitä kyllä ollut😏
- Anonyymi
Voisin tuoda takaisin.. Rakkaani
- Anonyymi
🙏🙏❤❤💋💋
- Anonyymi
Nyt lähti parta ja poro, niin saat miestä pierrä, myös ruikku hulluila, senkin kaappikello, savusukellusharjoitus, rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=f0E304_1hG4- Anonyymi
Mahtava.
- Anonyymi
Parta vellissä
Taisinpa hukatan sen, ops...
randombypasser kirjoitti:
Tuossa, elä hukkaa enää 🤣
https://aijaa.com/SQckXSSytämmen hukkasin.. 😬
G-LoveR kirjoitti:
Sytämmen hukkasin.. 😬
No niitä ei meiltä valitettavasti saa... Mutta tuollaista em. kuvan klanipäätä löytyy, niitä on varasto pullollaan. Että montako laitetaan? 😂
randombypasser kirjoitti:
No niitä ei meiltä valitettavasti saa... Mutta tuollaista em. kuvan klanipäätä löytyy, niitä on varasto pullollaan. Että montako laitetaan? 😂
No jos yksi vaan.. 😇
- Anonyymi
Tuntomerkit.
- Anonyymi
Pakko kysyä minkälainen on pitkä kalju? Jatkuu ja jatkuu.
- Anonyymi
18...c...m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18...c...m
Täällä on niitä tatteja johon kuvaus sopii aika monta.
- Anonyymi
Täällä olisi keskipitkä tuntomerkkeihin sopiva mies. Mielestäni se on iso ja lämmin sydän, mutta tuon sen kolhiintuneen sydämen takaisin sinulle täynnä rakkautta. Minä tarvitsen myös sinua, koska tykkään sinusta ja rakastan.
- Anonyymi
Haha, mun ex. Tosin pitkä vain omien sanojensa mukaan.
Annoitko sinäkin säälistä?- Anonyymi
Naiset on sitte ihania.
- Anonyymi
Onneksi Suomessa ei juuri olekaan kaljuja parrakkaita pitkiä miehiä 😂
- Anonyymi
Pitkä kalju...??
- Anonyymi
ei meille. sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei meille. sivusta.
No teille se juurikin on tulos ,vaihda jotain kevyempää päällees ei me sitte riisumiseen aikaa.
- Anonyymi
Alkaa otsasta, jatkuu takaraivoon.
- Anonyymi
Kuinka ollakaan meitä on samas rungos kaksi kaljua parrakasta.
- Anonyymi
Se on niinkuin vanha sanonta että onkuin kaksi marjaa täs tapaukses kaks jormaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146