Peltotontille perustettu viime keväänä kartiotuija-aitaus reilu 100m.
Pohdin nyt, että kannattaako aita suojata kevätauringolta vaikka maan routaa ei ole juurikaan? Tai riittäisikö suojaverkko yhdellä kerroksella-suojateho n.50%?
Yhden version mukaan saattaa jopa haitata jos routimista ei ole..
Luin myös pelkän juurakon suojaamisesta hallaharsolla, uhka vai mahdollisuus?
Tuija-aidan suojaaminen
Anonyymi-ap
4
277
Vastaukset
- Anonyymi
Tuijat kannattaa ainakin muutamina ensimmäisinä vuosina (3-4?) suojata kevätauringolta. Vallankin jos 100 m aitaa, niin voi tulla melkoinen vahinko ja kaikki työ menee hukkaan. Tai sitten ei, molempia nähty. Uskoisin, että yksi kerros varjostuskangasta riittää.
- Anonyymi
Kiitokset. Tämä vahvisti kantaani.
- Anonyymi
Jos keväällä aurinko paistaa ja puhaltaa kylmä pohjoistuuli, niin silloin kannattaa suojata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395