Kysymys "aidoille" / Biit ja myöhään makailleet

Täällä ei kuuleman mukaan enää syntyperäsiä tai hyvissä ajoin heränneitä lesboja ole, mutta jos joku semmonen on tänne eksynyt, niin kysymys sulle.
Ovatko biit sulle uhka vai mahdollisuus vai jotakin muuta? Entäpä nämä myöhään heränneet lesbot?

53

1071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän tässä mietin, jotta keitä kuita on nämä..öö 54 tähän mennessä vilkassutta, mutta ei mitään pukahtanutta 😅 Miehiä, myöhäisiä, muun sukupuolisia, bi-seksuaaleja, jottain muita. Ja liekö joukossa yhtään aikasta mutta hiljasta.
      No samapa kai tuo. Vaaka-asentoon, öitä 😴

    • Anonyymi

      Täällä kirjottelee syntyperäinen lesbo :D. Rehellisesti, en bi-naisista viehäty, kuten en viehäty heteronaisistakaan.. Jotenkin niin erilainen kulttuuri, kai sitä haluaa omanlaista seuraa. Myöhään heränneet lesbot ovat lesboja siinä missä muutkin lesbot joten iso mahdollisuus. Pus.

      • Kiitos rehellisestä vastauksesta syntyperäinen 😊


    • Anonyymi

      En tiedä koska tajuatte, että ne riitakeskustelut käydään kolmen kirjoittajan kesken. Sama kaava on toistunut jo vuosia.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta bisset eikä kiinnosta kuka milloinkin on seksuaalisuutensa löytänyt

    • Anonyymi

      Yks asiallinen vastaus. Mikä teitä vaivaa?

    • Anonyymi

      Kaikki aitoon kahden naisen väliseen uskollisen rakkauteen kykenevät ovat mahdollisuus. En minä välitä aiemmista suhteista vaan siitä, miten ihminen kokee ja määrittelee itsensä nyt. Useat eivät tänä päivänä edes itseään lokeroi tai julista suuntautumistaan.

      • 👍🏻


    • Anonyymi

      Mietin sellaista, että jos heteronaiselta kysyttäisiin sama asia bi-miehistä/myöhäis heränneistä heteroista... Jotenkin musta tuntuu että heteronaiset ei tykkäisi jos mies olisi bi tms.. Voi olla että olen väärässä mutta sellainen mielikuva mulla on. Ei koske tietenkään kaikkia.

      • Anonyymi

        Luulin pitkään olevani hetro, mutta olenkin todennut olevani bi ja nykyään kiinnostunut naisesta.
        Mutta jo 80-luvulla sanoin ihan ääneenkin, että jos puolisoni, silloinen puoliso oli mies, pettäisi minua toisen miehen kanssa, se olisi paljon enemmän ok, kun suhde toiseen naiseen. Eli minulle bi mies olisi myös ollut ok, toki salasuhdetta ja pettämistä en hyväksy. Mutta jos mies olisi sanonut olevansa bi, se olisi ollut ok. Ehkä myös se, jos olisi "pyytänyt lupaa" harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.
        Eli minulle kumppanin menneisyyden parisuhteet ei ole ongelma,olkoon ne kohdistautuneet mieheen tai naiseen. Eikä olleet silloinkaan kun kuvittelin olevani hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin pitkään olevani hetro, mutta olenkin todennut olevani bi ja nykyään kiinnostunut naisesta.
        Mutta jo 80-luvulla sanoin ihan ääneenkin, että jos puolisoni, silloinen puoliso oli mies, pettäisi minua toisen miehen kanssa, se olisi paljon enemmän ok, kun suhde toiseen naiseen. Eli minulle bi mies olisi myös ollut ok, toki salasuhdetta ja pettämistä en hyväksy. Mutta jos mies olisi sanonut olevansa bi, se olisi ollut ok. Ehkä myös se, jos olisi "pyytänyt lupaa" harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.
        Eli minulle kumppanin menneisyyden parisuhteet ei ole ongelma,olkoon ne kohdistautuneet mieheen tai naiseen. Eikä olleet silloinkaan kun kuvittelin olevani hetero.

        Hmm. Sinä puhut avoimesta suhteesta jos olisit sallinut toisten kanssa olemisen. Vai onko se myytti että biseksuaali voi olla tyytyväinen yhteen kumppaniin biseksuaalisuudesta huolimatta ? Ja olet varmasti aina ollut ns. Suvaitsevaisempi vaikka et ole tiedostanut omaa seksuaalisuuttasi.


    • Anonyymi

      Kukin olkoon mitä on. Parisuhdetta haen lesbona lesbosta, valinta jonka kuka tahansa lesbo ymmärtää.

      • Anonyymi

        Allekirjoitan tämän.


      • Eipä tuo auta toisten valintoja arvostella.


    • Anonyymi

      Minkähän takia täällä jankataan aina näitä samoja itsestäänselvyyksiä. Jokainen tietää, että löytyy niitä joille kumppanin suuntautumisella on väliä ja niitä joille ei ole. Käytännössähän asialla ei ole kellekään väliä, koska tuskin kukaan haluaa olla epäkiinnostuneen kanssa.

      • Anonyymi

        No tämähän bisari näitä näyttää jankkaavan. Kelpaako lesbolle vai ei?


    • Anonyymi

      Minä uskon puolestani, että jos aidosti rakastuu tai ihastuu ei tuollaisilla asioilla ole edes merkitystä.
      Toki voi olla vaatimuslista, mut jos kaikki muu sopii ja tuntuu hyvältä, niin enpä usko olevan väliä.

      Ja bi voi olla yksiavioinen ja lesbo avoimessa suhteessa. Tai lesbokin voi pettää.

      • Niin uskon minäkin, kuka termeihin rakastuu olkoon termiensä kanssa. Itse kuitenkin rakastun aina ihmiseen, en termiin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin uskon minäkin, kuka termeihin rakastuu olkoon termiensä kanssa. Itse kuitenkin rakastun aina ihmiseen, en termiin.

        Tai rakastuu mieheen:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai rakastuu mieheen:D

        Eikö mies sinusta ole ihminen?


      • Anonyymi

        Suurin osa bisseistä on ajantuhlausta romanttista ja kokonaisvaltaista suhdetta hakevalle lesbolle.
        -->Avaa tinder, deittisivustot ja some ni näet bissenaisten suosiman polyyden sekä mieskeskeisen puheen ja hehkutuksen, naisiin ei tunneta niin voimakkaasti, juuri mitään tai sitten pelkkä seksuaalisuuden toteuttamisen alustana heille, vrt toteuttavat bihenkistä puoltaan. Tunnen useampia näin käyttäytyviä ihan livessäkin. Huono tarjous kaiken kaikkiaan.
        Käytän aikani muuhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa bisseistä on ajantuhlausta romanttista ja kokonaisvaltaista suhdetta hakevalle lesbolle.
        -->Avaa tinder, deittisivustot ja some ni näet bissenaisten suosiman polyyden sekä mieskeskeisen puheen ja hehkutuksen, naisiin ei tunneta niin voimakkaasti, juuri mitään tai sitten pelkkä seksuaalisuuden toteuttamisen alustana heille, vrt toteuttavat bihenkistä puoltaan. Tunnen useampia näin käyttäytyviä ihan livessäkin. Huono tarjous kaiken kaikkiaan.
        Käytän aikani muuhun.

        No joku vika on itsessäkin, jos löytää aina ne huonot bisset, jotka elää kuten kuvailet. Eikä koskaan mitään vakavasti otettavaa, ettei se nyt kyllä niitten bissejen vika ole, jotka pystyy sitoutumaan naiseen yksiavioisesti ilman vilkuiluja miehiin.

        Jos löytää vain huonoja, on hyvä kysyä miten se on mahdollista muille löytää hyviä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No joku vika on itsessäkin, jos löytää aina ne huonot bisset, jotka elää kuten kuvailet. Eikä koskaan mitään vakavasti otettavaa, ettei se nyt kyllä niitten bissejen vika ole, jotka pystyy sitoutumaan naiseen yksiavioisesti ilman vilkuiluja miehiin.

        Jos löytää vain huonoja, on hyvä kysyä miten se on mahdollista muille löytää hyviä.

        Se on realiteetti ko. vähemmistön naisissa. Turha asiaa on peitellä kun monen käytös sanoo muuta. Hienot puheet on eri asia,"sukupuolella ei ole väliä", kuin suhdekäyttäytyminen ja sitoutuminen käytännössä. Valkenee sullekin jos joskus vakavaa naissuhdetta lähdet hakemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on realiteetti ko. vähemmistön naisissa. Turha asiaa on peitellä kun monen käytös sanoo muuta. Hienot puheet on eri asia,"sukupuolella ei ole väliä", kuin suhdekäyttäytyminen ja sitoutuminen käytännössä. Valkenee sullekin jos joskus vakavaa naissuhdetta lähdet hakemaan.

        No siinä tapauksessa olen mielummin yksin, kun jonkun pellen kanssa joka hinkuu muuallekin. Mua evvk polyt ja seksiseikkailijat.

        Joko on yksissä yhden kanssa, tosissaan muihin hinkumatta tai sitten ei ole ollenkaan.

        So simple is that.


      • Hyvin samoilla linjoilla oon sun kanssa.


    • Anonyymi

      Tuli yks kipale mieleen. Siinä lauleskellaan jotenkin niin, että antaa kaikkien kukkien kukkia, kukkia vaan. Että vetästään hanskat käteen ja kuopsutellaan nätisti multaa, penkissä on tilaa vaikka millasille kukille. Kastella pitäs muistaa kans, ni kaikilla on hyvä olla.

      • 🌸🌹🌷🌻🌼 😁 Mulla on semmonen "ongelma" jotta biisit lähtee tosi usein soimaan millon mistäkin sanasta tai lauseesta.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        🌸🌹🌷🌻🌼 😁 Mulla on semmonen "ongelma" jotta biisit lähtee tosi usein soimaan millon mistäkin sanasta tai lauseesta.

        Mulla sama ongelma, että kohtalontovereita löytyy. Voi jokunen muukin aika-ajoin olla, mut toi on pysyvää sorttia. Vaan, onko ongelma enää siinä kohtaa ongelma, kun sitä ei koe ongelmaksi?
        Nimimerkillä ikuinen ongelma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama ongelma, että kohtalontovereita löytyy. Voi jokunen muukin aika-ajoin olla, mut toi on pysyvää sorttia. Vaan, onko ongelma enää siinä kohtaa ongelma, kun sitä ei koe ongelmaksi?
        Nimimerkillä ikuinen ongelma.

        Niin, en mä sitä sillä tavalla kovin ongelmaksi koe ja siksi nuo täpätki ongelma sanan molemmin puolin 😁 Sillon se tietysti on pikkusen rasittavaa, kun alkaa joku ei oikein yhtäänmieluinen kipale soimaan. Semmonen mikä on vaan tarttunut mieleen vaikkapa jostain mainoksesta.
        Mulla tuo soitanta alkaa vielä monesti myöhään illalla. Sillon kun pitäs alkaa rauhottumaan ja mennä yöpuulle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, en mä sitä sillä tavalla kovin ongelmaksi koe ja siksi nuo täpätki ongelma sanan molemmin puolin 😁 Sillon se tietysti on pikkusen rasittavaa, kun alkaa joku ei oikein yhtäänmieluinen kipale soimaan. Semmonen mikä on vaan tarttunut mieleen vaikkapa jostain mainoksesta.
        Mulla tuo soitanta alkaa vielä monesti myöhään illalla. Sillon kun pitäs alkaa rauhottumaan ja mennä yöpuulle.

        Heh, soitannasta..
        Käy päässä potpuri, soittajan sormi on sellainen elin. Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa. Ja sitten rauhottuu. Ilta yöhön kuljettaa. 😅 Mikä logiikka? Älä vaan multa kysy. En kuleksi ilman paitaa, mut vainion poika tais. Sen sijaan kuleksin nyt Erikssonin matkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, soitannasta..
        Käy päässä potpuri, soittajan sormi on sellainen elin. Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa. Ja sitten rauhottuu. Ilta yöhön kuljettaa. 😅 Mikä logiikka? Älä vaan multa kysy. En kuleksi ilman paitaa, mut vainion poika tais. Sen sijaan kuleksin nyt Erikssonin matkaan.

        Mä olen huono sanaleikeissä ja luultavasti hieman kehno myös kielipelissä. Logiikka jäi tässä aukeamatta. Toivottavasti uniportin kanssa käypi parempi tsäkä 😅 Annan sut Erikssonin matkaan ja toivotan hyvät yöt 😴


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä olen huono sanaleikeissä ja luultavasti hieman kehno myös kielipelissä. Logiikka jäi tässä aukeamatta. Toivottavasti uniportin kanssa käypi parempi tsäkä 😅 Annan sut Erikssonin matkaan ja toivotan hyvät yöt 😴

        En sanois niinkään, onhan sulla sanat hallussa. Niitä voi järjestellä monella tapaa ja joku järjestys on aina miellyttävämpi mitä toinen olis. Jospas pääsit porttikoodin ohi sinäkin? Mä pääsin hyvinkin, vaikken kylläkään siellä lukittuna näin pitkään ollu. Kävästyä tuli ulkopuolellakin. Joten unitauti poissuljettu. 😅 Logiikka voi välillä olla sellanen utuinen haavekuva, toisissa asioissa silti kirkkaana läsnä. Ei tää elo oo niin suoraks viivaks piirretty, enkä nää kalkkiakaan missään. Onneks. Viikonloppuja, se on niinku nyt!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sanois niinkään, onhan sulla sanat hallussa. Niitä voi järjestellä monella tapaa ja joku järjestys on aina miellyttävämpi mitä toinen olis. Jospas pääsit porttikoodin ohi sinäkin? Mä pääsin hyvinkin, vaikken kylläkään siellä lukittuna näin pitkään ollu. Kävästyä tuli ulkopuolellakin. Joten unitauti poissuljettu. 😅 Logiikka voi välillä olla sellanen utuinen haavekuva, toisissa asioissa silti kirkkaana läsnä. Ei tää elo oo niin suoraks viivaks piirretty, enkä nää kalkkiakaan missään. Onneks. Viikonloppuja, se on niinku nyt!

        Onhan se olemassa kai kaikenlaisia sanajärjestyksiä ja pilkun paikkoja, mutta kun en semmosia osaa, niin menee siihen järjestykseen, kun mielestä tulee ja pilkut sitten jonnekin😅Ilmankos en monestikaan tule ymmärretyksi. Hyvä jottet jäänyt lukkojen taa, vaikka kyllä mä ite esimerkiksi Annan kanssa voisin jäähä vähän pitemmäksikin aikaa 😁
        Viikonloppuja sinnekin!


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onhan se olemassa kai kaikenlaisia sanajärjestyksiä ja pilkun paikkoja, mutta kun en semmosia osaa, niin menee siihen järjestykseen, kun mielestä tulee ja pilkut sitten jonnekin😅Ilmankos en monestikaan tule ymmärretyksi. Hyvä jottet jäänyt lukkojen taa, vaikka kyllä mä ite esimerkiksi Annan kanssa voisin jäähä vähän pitemmäksikin aikaa 😁
        Viikonloppuja sinnekin!

        Niinhän ne puhuu, että pilkkua joku viilaiskin joskus, toiset jopa lisääntymistä niitten kans harrastaa. Herttinen sentään. Mä saatan joskus ohimennen viilasta, mut lisääntyminen on jo hoidossa, lähinnä hoidettu jo muulla tapaa. 😇
        Oli niin hieno ilma, että tuli viivähdettyä ulkotiloissa tovi jos toinenkin. Parempi tietty olis, jos vois jo ilman toppavaatteita ulkoilla. Sitä saa vielä ootella ja multa kysyessä, liiankin pitkä odotusaika. Ei oikein tuo jäitten polttelu oo malttamattoman hommaa.


    • Anonyymi

      Miten myöhään makoillut lesbo joka ei tiennyt olevansa lesbo eroaa biisiä?

      • Anonyymi

        Villi arvaus, se on makoillu ihan yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villi arvaus, se on makoillu ihan yksin.

        Sekin on mahdollista. Mutta entä nämä myöhään makoilleet jotka ovat yrittäneet monta kertaa suhdetta miehen kanssa. Ne eivät ole kuitenkaan onnistuneet. Usein nainen on epäillyt jo olevansa bi. Silti suhteet miehiin eivät onnistu. Lopulta nainen ymmärtää olevansa lesbo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on mahdollista. Mutta entä nämä myöhään makoilleet jotka ovat yrittäneet monta kertaa suhdetta miehen kanssa. Ne eivät ole kuitenkaan onnistuneet. Usein nainen on epäillyt jo olevansa bi. Silti suhteet miehiin eivät onnistu. Lopulta nainen ymmärtää olevansa lesbo.

        Vai voiko lesbous edes olla niin piilossa tai nainen torjuu sen mielestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai voiko lesbous edes olla niin piilossa tai nainen torjuu sen mielestään?

        Kyllä, joillakin vähemmistöillä voi olla ihan sisäistettyä homo- tai transfobiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, joillakin vähemmistöillä voi olla ihan sisäistettyä homo- tai transfobiaa.

        Jep ja vissiin myös reippaanlaisesti bifobiaa 😑


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep ja vissiin myös reippaanlaisesti bifobiaa 😑

        Antipatiat bissejä kohtaan on ihan heidän itsensä aiheuttamia. Huonolla kohtelulla saa yleensä huonoa kohtelua, ei pitäis yllättää ketään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antipatiat bissejä kohtaan on ihan heidän itsensä aiheuttamia. Huonolla kohtelulla saa yleensä huonoa kohtelua, ei pitäis yllättää ketään.

        Piti googlata tämä antipatia, vaikka joskus sanana olenkin sen kuullut ja ehkä joskus merkityksenkin tiennyt. Vastenmielisyys, epäluulo, joka voi syntyä kokemuksen kautta. Oisko osa syntynyt myös kuuleman kautta, tiiä tuota.
        Näillä mennään taas.


    • Anonyymi

      Lesbona haluan lesbon, mutta myöhään heränntkin käy hyvin.
      Bi/pan ihmiset kierrän kaukaa!!!

      • Anonyymi

        Tämä.. Oon monoamorinen lesbo ja mun nainen samoilla asetuksilla. Ihan parasta


    • Anonyymi

      Olen bi, enkä tunne ketään kenelle se olisi ongelma. Jos jollekin on, niin se on hänen vastuksensa eikä liity elämääni mitenkään.

      • Anonyymi

        Itselläni bii/pan-tyyppejä ystävinä, seurustelukumppanin valitsen lesboista. Asia ja valinta joka ei kuulu kuin mulle itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni bii/pan-tyyppejä ystävinä, seurustelukumppanin valitsen lesboista. Asia ja valinta joka ei kuulu kuin mulle itselleni.

        Siitä vain. Mulla ei ole sellaisia ystäviä eikä tule vastakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä vain. Mulla ei ole sellaisia ystäviä eikä tule vastakaan.

        Miksi ei, jos saapi kysyä?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miksi ei, jos saapi kysyä?

        Eikö se ole sanomattakin selvää. En voi olla ystävä sellaiseän kanssa, joka kannattaa syrjintää seksuaalisen suuntautumisen perusteella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole sanomattakin selvää. En voi olla ystävä sellaiseän kanssa, joka kannattaa syrjintää seksuaalisen suuntautumisen perusteella.

        Okei. No mä taisin ymmärtää sitten tuon sun vastauksen anonyymille väärin. Ymmärsin sen niin, jotta et huoli (edes) kamuksi biitä. No justiinhan mun lukutaitoa täällä moitittiin ja ymmärrystä kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole sanomattakin selvää. En voi olla ystävä sellaiseän kanssa, joka kannattaa syrjintää seksuaalisen suuntautumisen perusteella.

        Mä taas en halua ystäväksi sellaista joka tekee suoraviivaisia ja mustavalkoista päätelmiä ihmisistä. Kuten väittää että kun lesbo ei halua bisarin kanssa seurustella niin hän on paha ja harrastaa sortoa. Asia ei ole näin vaan paljon monimutkaisempi mutta sinä katsotkin vain asiaa omasta kulmastasi.


    • Anonyymi

      Et varmaan saa köniin ikinä. Et saa.

      • Jaa miekö vai joku muu? 😅 Puhumalla on tähän mennessä selvitty, vaikka Karpelan Totin kurssi onkin käymättä. Sen sijaan jonkin verran oon ihteni puolustamista aikanaan opetellu ja massaakin ompi sen verran 😁, jotta ihan joka naiselta en köniin ota ja vielä vähemmän annan (kun en taho). Öitä sinnekin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe