Kela se on

Anonyymi-ap

Vasemmistoliitto suunnittelee kelalle jotain pankkia meinaan

16

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Spermapankki?

    • Anonyymi

      Kokoomus jatkaa kuulemma Sipilän linjoilla.
      Sipilä leikkasi köyhiltä ansiosidonnaista, terveysmaksuja lisättiin jne, nyt Orpo tillittää soteleikkauksia.
      Vaalit ovat talousvaalit; köyhät kyykkyyn!
      Oikeisto alkaa kalista ja heikentää taloutta köyhien osalta. Tämä on tosi ja vakava asia.
      Raha ei riitä enää edes ruokaan.
      Yksityiset sai aloittaa rellestämisen jo vanhusten osalta, kuten Atten toiminta on sarvensa näyttänyt.
      Nyt kepu ja Kok lyö yhteistä rumpua, heikentäen tavallisten ihmisten elinolon, köyhälistön kurjuudeksi. Vaalit läiskyy ja Lavrov antaa sivusta uutta pontta käytävään taistelutantereeseen. Soppa on valmiina!

    • Anonyymi

      Otan konjakkia nyt🚗

      • Anonyymi

        Hätistele Aku töihin, ettei peräsi huutele, mitä sattuu.
        Milä sinua alkoi närästää, kun et kestä kuulla totuuksia, vai oletko noita alapää pervoja, joita riittää joka käräjätupaan nykyään.
        Seuraa oikeita asioita, US taisi määritellä tarkemmin Sipilän tehdyt haitat ja nyt todetaan Orpon jatkavan rajumpia aatoksia, köyhien kyykyttämisestä.
        Ei naurata yksijalkaista, eikä yksisilmäistä kerjätä leipäänsä kiviaidan vierellä kuin Venäjällä.


      • Anonyymi

        Ei ihme, ettei asiat loista putkeen, näyttää siltä, että mikä kurkusta alas, se puntista ulos.
        Ylälatva heiluu tuulimyllyn kera samaan tahtiin; pyörii, ei pyöri, K O P S!
        $$$ - hukkuu lumeen ja silmät jää nurin päähän siellä kyhjötät, sossun luukulla kaiketi.


    • Anonyymi

      Hyvähän sitä olisi kansan varautua oikeiston kyykytykseen, mutta sossuun se pankki pitäisi tehdä, sillä siellä on kohta pian tungosta.

      • Anonyymi

        Eikö se sossu ole ollut pankki määrätyille jo iät ajat. Ei siis uusi asia.
        Tavalllnen kuolevainen ei ole saanut yteiskunnalta killiäkään, päinvastoin, aina on saanut jollekin luukulle antaa viimeisetkin, eikä sekään näytä riittävän.


    • Anonyymi

      Pyhäjärvi ei saa enää valtioapuja, ovat kusseet muroihin iätajat 🤣

      • Anonyymi

        Eikö se Pyhäjärviki ole jo sen ikäinen että pitäisi osata omillaan tulla toimeen?
        Sama koskee ihmisiä, väestöä. Kyllä 20 vuotiaan jo pitäisi opiskella ja itse tienata omiin kuluihinsa sekä menoihinsa menevää rahaa. Sekä ennenkaikkea osata laittaa asiat, kulutuksensa tärkeysjärjestykseen. Ei siinä äitiä, isää, sossua tai muuta yhteiskunnan tukitoimea tarvita. Eri asia on sitten lääketieteellisesti sairaat, vammautuneet, vajavaiset. Heitä meidän tulee tukea ja auttaa.
        Vötkylät opiskelemaan ja töihin sekä kaikkinainen tukipolitiikka uusiksi. Ilmaista, vastikkeetonta rahan jakamista ei tulisi olla.
        Kokoomuksen linjaa jään mielenkiinnolla seuraamaan!!!! - Peukutan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se Pyhäjärviki ole jo sen ikäinen että pitäisi osata omillaan tulla toimeen?
        Sama koskee ihmisiä, väestöä. Kyllä 20 vuotiaan jo pitäisi opiskella ja itse tienata omiin kuluihinsa sekä menoihinsa menevää rahaa. Sekä ennenkaikkea osata laittaa asiat, kulutuksensa tärkeysjärjestykseen. Ei siinä äitiä, isää, sossua tai muuta yhteiskunnan tukitoimea tarvita. Eri asia on sitten lääketieteellisesti sairaat, vammautuneet, vajavaiset. Heitä meidän tulee tukea ja auttaa.
        Vötkylät opiskelemaan ja töihin sekä kaikkinainen tukipolitiikka uusiksi. Ilmaista, vastikkeetonta rahan jakamista ei tulisi olla.
        Kokoomuksen linjaa jään mielenkiinnolla seuraamaan!!!! - Peukutan...

        Jaa mitä olet itse tehnyt elättääkseen itsesi, kerro nyt 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mitä olet itse tehnyt elättääkseen itsesi, kerro nyt 🤣

        -70 luvulta alkaen 15 vuotiaasta asti oon tehny töitä - mm. mansikkamaalla, metsän istutus hommissa kesät meni.
        Peruskoulun jälkeen opiskelua, töitä, opiskelua, töitä, opiskelua, töitä. Eli myös ns aikuisopiskelua työn ohella. 3 ammattitutkintoa sekä erilaisia lisäkoulutuksia hankittu.
        Opiskelut olen rahoittanut työtä tekemällä, pankkilainalla.
        Niin ja töitä teen edelleen. Päätyöni lisäksi 2 työtä jotka ns. keikkahommaa.
        Näin olen itseni ja läheiseni elättänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -70 luvulta alkaen 15 vuotiaasta asti oon tehny töitä - mm. mansikkamaalla, metsän istutus hommissa kesät meni.
        Peruskoulun jälkeen opiskelua, töitä, opiskelua, töitä, opiskelua, töitä. Eli myös ns aikuisopiskelua työn ohella. 3 ammattitutkintoa sekä erilaisia lisäkoulutuksia hankittu.
        Opiskelut olen rahoittanut työtä tekemällä, pankkilainalla.
        Niin ja töitä teen edelleen. Päätyöni lisäksi 2 työtä jotka ns. keikkahommaa.
        Näin olen itseni ja läheiseni elättänyt.

        Vaikuttaa oikean työn tekemisestä josta annan tämän peukun 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa mitä olet itse tehnyt elättääkseen itsesi, kerro nyt 🤣

        Mitäs sinä vetelä🤣


    • Anonyymi

      Nykyään nämä vähät työt ovat etupäässä kuntouttavaa työtä, kuka tarvitsee kuntouttavaa työtä elääkseen, ei ihme että paikkakunta tyhjenee.

      • Anonyymi

        Nykyään on paljon näitä Älypuhelimen omistajia, jotka eivät osaa edes antaa rahasta takaisin, vaikka kassakone kertoo takaisin annettavan summan jo valmiiksi. Se on nykyajan kepulaista UUSAVUTTOMUUTTA.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe