Konmarin keksijä Marie Kondo lopettaa itse konmarittamisen.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009362958.html
Heinäsirkatkin katosivat nopeasti ruokalistoilta ja samoin käy sähköautojen.
Sinne painuvat kaikki samaan suomalaisen energiaturvesuon monttuun vihreän aatteen kanssa.
Sähköautot on kuin konmari
31
61
Vastaukset
- Anonyymi
Siltähän tuo näyttää. Maailmalla ei autolautat enää edes ota sähköautoja kyytiinsä...
- Anonyymi
Kyllä ottavat. Hyvin kelpasi lautan kyytiin ainakin kolme viikkoa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ottavat. Hyvin kelpasi lautan kyytiin ainakin kolme viikkoa sitten.
Vielä. Norjassa eivät ota ja monet varustamot harkitsevat samaa. Etkö lue uutisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä. Norjassa eivät ota ja monet varustamot harkitsevat samaa. Etkö lue uutisia?
Kauhheeta. Nyt loppuu sähköautoilu maalimalla kyllä.
Ja höpöhöpö. Onko se taas pikkupojalla jännäpäivä, onko?
Näyttää meinaan ERITTÄIN vahvasti siltä, että "Jonne" luki otsikon ja ingressin ja sai hepulin. Siinä jännän kiehuessa se juttu jäi sitten lukematta. Liekö ollut liian monisanainenkin "Jonnen" kyvyille?
Jos yksi pienen autonkuljetuskapasiteetin omaava norjalaisvarustamo lopettaa sähköautojen kuskaamisen, niin se ei tarkoita muuta kuin sitä, ettei tuo kyseinen varustamo kuljeta niitä enää jatkossa - TOISTAISEKSI.
Pienen kansikapasiteetin vuoksi heillä ei ole resursseja tuontyyppiseen varautumiseen. Toisaalta tuo päätös perustuu tapahtumaan, jossa sähköautopaloa ei ole kyetty osoittamaan onnettomuuden syyksi, on vain epäilys. Muitakin syitä on esitetty, mutta mitään ei ole varmistettu.
Muilla jutussa mainituilla varustamoilla ei ole tuollaista päätöstä tehty, eikä sitä edes suunnitella.
Sen sijaan tehdään, kuten muuttuvaan maailmaan ja kehittyvään teknologiaan ymmärtäväisesti suhtautuvan yhtiön kuuluukin tehdä eli haetaan ratkaisuja. Ts. varaudutaan ja kehitetään järjestelmiä.
Totuushan on se, että sähköauto ei ole sen paloherkempi kuin polttomoottorinenkaan, mutta se on polttomoottorista vaikeampi sammutettava. Sammutustekniikat ovat olemassa ja niitä sovelletaan jo eri aluksiin. Uusissa aluksissa nuo asiat huomioidaan jo suunnittelussa ja valmistuksessa. Kehityksen pysäyttäminen ei ole vaihtoehto.
Monille isoille varustamoille tuo autojen kuljettaminen on merkittävä tulonlähde, joten se pidetään tarjonnassa, eikä haahuilla pikkupoikien jännähakuisuuden mukaan.
Sedän neuvo on:
- Koeta sinäkin kasvaa aikuiseksi, opiskele ahkerasti ja tule sitten selittämään omia kantojasi. Täällä kun saattaa olla vastaväittäjänä pikkasen sinua korkeammin koulutettu ja alaa laajemmin ymmärtävä henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhheeta. Nyt loppuu sähköautoilu maalimalla kyllä.
Ja höpöhöpö. Onko se taas pikkupojalla jännäpäivä, onko?
Näyttää meinaan ERITTÄIN vahvasti siltä, että "Jonne" luki otsikon ja ingressin ja sai hepulin. Siinä jännän kiehuessa se juttu jäi sitten lukematta. Liekö ollut liian monisanainenkin "Jonnen" kyvyille?
Jos yksi pienen autonkuljetuskapasiteetin omaava norjalaisvarustamo lopettaa sähköautojen kuskaamisen, niin se ei tarkoita muuta kuin sitä, ettei tuo kyseinen varustamo kuljeta niitä enää jatkossa - TOISTAISEKSI.
Pienen kansikapasiteetin vuoksi heillä ei ole resursseja tuontyyppiseen varautumiseen. Toisaalta tuo päätös perustuu tapahtumaan, jossa sähköautopaloa ei ole kyetty osoittamaan onnettomuuden syyksi, on vain epäilys. Muitakin syitä on esitetty, mutta mitään ei ole varmistettu.
Muilla jutussa mainituilla varustamoilla ei ole tuollaista päätöstä tehty, eikä sitä edes suunnitella.
Sen sijaan tehdään, kuten muuttuvaan maailmaan ja kehittyvään teknologiaan ymmärtäväisesti suhtautuvan yhtiön kuuluukin tehdä eli haetaan ratkaisuja. Ts. varaudutaan ja kehitetään järjestelmiä.
Totuushan on se, että sähköauto ei ole sen paloherkempi kuin polttomoottorinenkaan, mutta se on polttomoottorista vaikeampi sammutettava. Sammutustekniikat ovat olemassa ja niitä sovelletaan jo eri aluksiin. Uusissa aluksissa nuo asiat huomioidaan jo suunnittelussa ja valmistuksessa. Kehityksen pysäyttäminen ei ole vaihtoehto.
Monille isoille varustamoille tuo autojen kuljettaminen on merkittävä tulonlähde, joten se pidetään tarjonnassa, eikä haahuilla pikkupoikien jännähakuisuuden mukaan.
Sedän neuvo on:
- Koeta sinäkin kasvaa aikuiseksi, opiskele ahkerasti ja tule sitten selittämään omia kantojasi. Täällä kun saattaa olla vastaväittäjänä pikkasen sinua korkeammin koulutettu ja alaa laajemmin ymmärtävä henkilö."Suomen varustamot harkitsevat samaa..."
Mutta jos et osaa lukea niin ota edes pää pois pe**eestäsi ennenkuin tulet aikuisia neuvomaan, kouho! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Suomen varustamot harkitsevat samaa..."
Mutta jos et osaa lukea niin ota edes pää pois pe**eestäsi ennenkuin tulet aikuisia neuvomaan, kouho!"Jonne" lukee nyt tuosta ja koettaa tajuta mitä se viesti IHAN KOKONAISUUDESSAAN sisältää. Kokeile sitten uudelleen sitä aikuistumista, vaikken usko sen onnistumiseen ihan helposti.
https://www.is.fi/autot/art-2000009355449.html
Täyssähköiset ovat vähemmän paloherkkiä KUIN MUUT AJONEUVOT.
Ja mm. siitä asiasta voit lukea tuolta. Huomaa, että saman kokoluokan otannassa oli täyssähköisten paloja VAIN 25 kpl, kun polttiksia kärysi yli 1500 kappaletta.
https://www.is.fi/autot/art-2000008531349.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jonne" lukee nyt tuosta ja koettaa tajuta mitä se viesti IHAN KOKONAISUUDESSAAN sisältää. Kokeile sitten uudelleen sitä aikuistumista, vaikken usko sen onnistumiseen ihan helposti.
https://www.is.fi/autot/art-2000009355449.html
Täyssähköiset ovat vähemmän paloherkkiä KUIN MUUT AJONEUVOT.
Ja mm. siitä asiasta voit lukea tuolta. Huomaa, että saman kokoluokan otannassa oli täyssähköisten paloja VAIN 25 kpl, kun polttiksia kärysi yli 1500 kappaletta.
https://www.is.fi/autot/art-2000008531349.htmlOlisin voinut laittaa tuohon vielä erään englanninkielisen tutkimuksen, mutta en tohdi kun minulla on siihen vain lukuoikeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin voinut laittaa tuohon vielä erään englanninkielisen tutkimuksen, mutta en tohdi kun minulla on siihen vain lukuoikeus.
Sitkesti jaksaa tuo sähköauto fanatikko jankuttaa. Varmaan joku virasta ulostettu pimahtanut ope.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitkesti jaksaa tuo sähköauto fanatikko jankuttaa. Varmaan joku virasta ulostettu pimahtanut ope.
Ei ole ulostettu mistään, ainakaan vielä.
Pimahtamista ei henkilö itse ole yleensä kykenevä määrittelemään - tai sillä tuskin olisi merkitystä.
Opettajauutta en kiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ulostettu mistään, ainakaan vielä.
Pimahtamista ei henkilö itse ole yleensä kykenevä määrittelemään - tai sillä tuskin olisi merkitystä.
Opettajauutta en kiellä.Anteeksi kirjoitusvirhe. Pitää olla - opettajuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jonne" lukee nyt tuosta ja koettaa tajuta mitä se viesti IHAN KOKONAISUUDESSAAN sisältää. Kokeile sitten uudelleen sitä aikuistumista, vaikken usko sen onnistumiseen ihan helposti.
https://www.is.fi/autot/art-2000009355449.html
Täyssähköiset ovat vähemmän paloherkkiä KUIN MUUT AJONEUVOT.
Ja mm. siitä asiasta voit lukea tuolta. Huomaa, että saman kokoluokan otannassa oli täyssähköisten paloja VAIN 25 kpl, kun polttiksia kärysi yli 1500 kappaletta.
https://www.is.fi/autot/art-2000008531349.htmlAi hitto! Sinähän tukeudutkin iltasanomien uutisointiin...
Noh, sitten ei kannata jatkaa.
Kiitos käynnistä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hitto! Sinähän tukeudutkin iltasanomien uutisointiin...
Noh, sitten ei kannata jatkaa.
Kiitos käynnistä!Mikä lienee tuo sinun "uutiskanavasi"? Epäilemättä se oli täsmälleen sama tai vastaava.
Eikös ollutkin kiva kun sait tuosta lehdestä pakotien hankalaan tilanteeseesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhheeta. Nyt loppuu sähköautoilu maalimalla kyllä.
Ja höpöhöpö. Onko se taas pikkupojalla jännäpäivä, onko?
Näyttää meinaan ERITTÄIN vahvasti siltä, että "Jonne" luki otsikon ja ingressin ja sai hepulin. Siinä jännän kiehuessa se juttu jäi sitten lukematta. Liekö ollut liian monisanainenkin "Jonnen" kyvyille?
Jos yksi pienen autonkuljetuskapasiteetin omaava norjalaisvarustamo lopettaa sähköautojen kuskaamisen, niin se ei tarkoita muuta kuin sitä, ettei tuo kyseinen varustamo kuljeta niitä enää jatkossa - TOISTAISEKSI.
Pienen kansikapasiteetin vuoksi heillä ei ole resursseja tuontyyppiseen varautumiseen. Toisaalta tuo päätös perustuu tapahtumaan, jossa sähköautopaloa ei ole kyetty osoittamaan onnettomuuden syyksi, on vain epäilys. Muitakin syitä on esitetty, mutta mitään ei ole varmistettu.
Muilla jutussa mainituilla varustamoilla ei ole tuollaista päätöstä tehty, eikä sitä edes suunnitella.
Sen sijaan tehdään, kuten muuttuvaan maailmaan ja kehittyvään teknologiaan ymmärtäväisesti suhtautuvan yhtiön kuuluukin tehdä eli haetaan ratkaisuja. Ts. varaudutaan ja kehitetään järjestelmiä.
Totuushan on se, että sähköauto ei ole sen paloherkempi kuin polttomoottorinenkaan, mutta se on polttomoottorista vaikeampi sammutettava. Sammutustekniikat ovat olemassa ja niitä sovelletaan jo eri aluksiin. Uusissa aluksissa nuo asiat huomioidaan jo suunnittelussa ja valmistuksessa. Kehityksen pysäyttäminen ei ole vaihtoehto.
Monille isoille varustamoille tuo autojen kuljettaminen on merkittävä tulonlähde, joten se pidetään tarjonnassa, eikä haahuilla pikkupoikien jännähakuisuuden mukaan.
Sedän neuvo on:
- Koeta sinäkin kasvaa aikuiseksi, opiskele ahkerasti ja tule sitten selittämään omia kantojasi. Täällä kun saattaa olla vastaväittäjänä pikkasen sinua korkeammin koulutettu ja alaa laajemmin ymmärtävä henkilö.Mitenkäs wanha horisko itse lienet kun 60 vuotiaalle sedäksi telläännyt?
Taitaa olla sulla jutut jo sellaista horinaa ettei maksa vaivaa ottaa kantaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs wanha horisko itse lienet kun 60 vuotiaalle sedäksi telläännyt?
Taitaa olla sulla jutut jo sellaista horinaa ettei maksa vaivaa ottaa kantaa."Mitenkäs wanha horisko itse lienet kun 60 vuotiaalle sedäksi telläännyt?"
No jopas. Jos tuo pitää paikkansa, niin myönnän, että olen nuorempi, mutta en pyydä anteeksi.
Eihän ne ikävuodet tee asiantuntijaa, eikä asenne ja luulo vastaa tietoa.
Vankka asenne voi kyllä viedä läpi harmaan kiven, mutta entäs sitten kun sen kiven takana on toinen toistaan kovempia "kiviä"?
Sanovat, että tieto luo tuskaa, mutta kun lyö päänsä tarpeeksi usein "kiveen", niin kyllä tyhmempikin tajuaa, että sen tuskan aiheuttaakin luulo - eli tiedonpuute.
En siis nojaa ikävuosiin, vaikka minullekin niitä tulee lisää, ja mitä enemmän vuosia, sitä enemmän ehdin hankkia tietoa. Tässäkin on muistettava, että usein jo keski-iässä uuden tiedon omaksuminen heikkenee.
Siitä huolimatta minä varsin mieluusti hyödynnän mm. yliopistojen tarjoamia mahdollisuuksia, koska minä uskon tietoon.
Voisimme jatkaa keskustelua varmaan vaikka kuinka kauan, mutta minun on nyt keskityttävä asioihin, joita pidän tätä tärkeämpinä.
Sovitaan vaikka niin, että voit/voitte pitää itseänne voittajina ja minua luovuttajana. Takaraivoonnne jää kuitenkin kalvava epäilys, että tuo kaveri taitaa olla sittenkin oikeassa.
Yksi asia hiukan harmittaa nyt. Minun pitää työskennellä sisätiloissa, vaikka tuolla ulkona paistaa aurinko. Vaan eipä surra, ylihuomenna on samalaista säätä luvassa. Tällaisella säällä minä jotenkin kaipaan laavulle pitämään makkaraa tikussa - vaikka siinä Lykynlammen rannalla. Nähdään siellä lauantaina👍😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitenkäs wanha horisko itse lienet kun 60 vuotiaalle sedäksi telläännyt?"
No jopas. Jos tuo pitää paikkansa, niin myönnän, että olen nuorempi, mutta en pyydä anteeksi.
Eihän ne ikävuodet tee asiantuntijaa, eikä asenne ja luulo vastaa tietoa.
Vankka asenne voi kyllä viedä läpi harmaan kiven, mutta entäs sitten kun sen kiven takana on toinen toistaan kovempia "kiviä"?
Sanovat, että tieto luo tuskaa, mutta kun lyö päänsä tarpeeksi usein "kiveen", niin kyllä tyhmempikin tajuaa, että sen tuskan aiheuttaakin luulo - eli tiedonpuute.
En siis nojaa ikävuosiin, vaikka minullekin niitä tulee lisää, ja mitä enemmän vuosia, sitä enemmän ehdin hankkia tietoa. Tässäkin on muistettava, että usein jo keski-iässä uuden tiedon omaksuminen heikkenee.
Siitä huolimatta minä varsin mieluusti hyödynnän mm. yliopistojen tarjoamia mahdollisuuksia, koska minä uskon tietoon.
Voisimme jatkaa keskustelua varmaan vaikka kuinka kauan, mutta minun on nyt keskityttävä asioihin, joita pidän tätä tärkeämpinä.
Sovitaan vaikka niin, että voit/voitte pitää itseänne voittajina ja minua luovuttajana. Takaraivoonnne jää kuitenkin kalvava epäilys, että tuo kaveri taitaa olla sittenkin oikeassa.
Yksi asia hiukan harmittaa nyt. Minun pitää työskennellä sisätiloissa, vaikka tuolla ulkona paistaa aurinko. Vaan eipä surra, ylihuomenna on samalaista säätä luvassa. Tällaisella säällä minä jotenkin kaipaan laavulle pitämään makkaraa tikussa - vaikka siinä Lykynlammen rannalla. Nähdään siellä lauantaina👍😎Eipä tässä voittoja olla hakemassa, kunhan ajatuksenpuolikkaita viskotaan.
Minä nyt en kaikkeen yliopistojen suoltamiin tutkimuksiin paljon painoa laita, sillä olen ehtinyt havaita että sieltä saa jopa tilattua tarkoitushakuisia tutkimuksia, periaatteella tässä on vastaus, tehkää sitä tukeva tutkimus.
Mitä isompi raha tilaa ja sponssaa, sitä varmemmin myyntiä- tai aatetta edistäviä ne tutkimustulokset ovat.
Kumpiko on oikeassa, se nähtäneen jo 10 vuoden sisällä, tosin sinulla lienee paremmat mahdollisuuden sen näkemiseen kuin minulla, jo iänkin perusteella.
Ei kun työniloa ja hauskaa laavuretkeä.
- Anonyymi
Jos heinäsirkat ovat poistuneet ravintoloiden ruokalistoilta ja sähköautojakaan ei saa ajaa määräänsä enempää jossakin Norjan perukoilla, niin mitä jää peruspertille enää jäljelle? Onneksi eukko sentään vielä komuaa ja marisee.
- Anonyymi
Olkaa huoletta. Ennustan, että sähköautoja on olemassa vielä silloinkin, kun kasvatte horsmaa.
- Anonyymi
Sähköautoja kokeiltiin ja valmistettiinkin jo 1900-luvun alussa, mutta ei ne vaan silloinkaan menestyneet, eikä menesty nytkään.
Paljon vaan tuhlataan taas rahaa ja resursseja ennekuin tämä tajutaan, mutta sitä kipeämpi onkin sitten otsa sähköautofanaatikoilla... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoja kokeiltiin ja valmistettiinkin jo 1900-luvun alussa, mutta ei ne vaan silloinkaan menestyneet, eikä menesty nytkään.
Paljon vaan tuhlataan taas rahaa ja resursseja ennekuin tämä tajutaan, mutta sitä kipeämpi onkin sitten otsa sähköautofanaatikoilla...Minulle se kipu näyttäytyy melkoisena rahansäästönä. Voi tätä tuskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle se kipu näyttäytyy melkoisena rahansäästönä. Voi tätä tuskaa!
Säästönä? Ostat ensin 60 000 euron sähköauton että voisit säästää satasen kuussa?
Missä siinä sitä säästöä tulee puolta halvempaan bensa-autoon verrattuna? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästönä? Ostat ensin 60 000 euron sähköauton että voisit säästää satasen kuussa?
Missä siinä sitä säästöä tulee puolta halvempaan bensa-autoon verrattuna?Mitäs täällä kyselet joutavia? Katsele siitä samasta kristallipallosta, josta näit autoni arvon ja kuukausisäästötkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs täällä kyselet joutavia? Katsele siitä samasta kristallipallosta, josta näit autoni arvon ja kuukausisäästötkin.
Niin, mutta entä ne säästöt...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle se kipu näyttäytyy melkoisena rahansäästönä. Voi tätä tuskaa!
Määrittele melkoinen rahansäästö?
Ota huomioon myös pääomaraha minkä käytit sähköauton hankintaan vaihtaessasi polttiksesta sähköön, sekä sähkö- ja bensa-auton käyttövoiman kustannukset / 100 km.
Unohtamatta tietenkään vakuutuksia ja käyttömaksuja.
Jos joku saa ladata autoaan ilmaiseksi vaikkapa työpaikalla, niin se ei oikein yleisperusteeksi käy, sillä kaikille se ei ole mahdollista, vaan useimmat joutuvat maksamaan sähkölatauksesta vähintään pörssihintaa.
Eipä sitä säästöä ihan heti taidakaan olla kuitattavissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määrittele melkoinen rahansäästö?
Ota huomioon myös pääomaraha minkä käytit sähköauton hankintaan vaihtaessasi polttiksesta sähköön, sekä sähkö- ja bensa-auton käyttövoiman kustannukset / 100 km.
Unohtamatta tietenkään vakuutuksia ja käyttömaksuja.
Jos joku saa ladata autoaan ilmaiseksi vaikkapa työpaikalla, niin se ei oikein yleisperusteeksi käy, sillä kaikille se ei ole mahdollista, vaan useimmat joutuvat maksamaan sähkölatauksesta vähintään pörssihintaa.
Eipä sitä säästöä ihan heti taidakaan olla kuitattavissa?Eli minun pitäisi perustella OMA rahan säästöni, mutta ei sittenkään oma koska kaikki eivät voi ladata autojaan ilmaiseksi?
- Anonyymi
Sähköauto on isojen, pieni munaisten ukkojen leikkikalu.
- Anonyymi
Kävi jo mielessä, että mistä tiedät sähköautomiesten munien pituudesta, mutta annetaanpa olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävi jo mielessä, että mistä tiedät sähköautomiesten munien pituudesta, mutta annetaanpa olla...
Ai sinäkin siis tiedät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinäkin siis tiedät...
Pidä vain tuo -kin itselläsi. Minä kun en tiedä, eikä näin heterona kiinnostakaan.
- Anonyymi
Sähköauton arvo tippuu nopeammin, kun kerkiät osamaksulla sitä lyhentämään.
- Anonyymi
Joo, se on autoja sijoitusmielessä ostaville ongelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913020Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21149Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun337923Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden264895