Kova supliikki ja bisnesmies.
Autoilla leveilee kuin heimoveljet.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jethro_Rostedt#/media/Tiedosto%3AJethro_rostedt.jpg
Onko Jethrolla romaniverta ?
8
1410
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mies on vain tuotteistanut itsensä, siihen sisältynevät ne autotkin.
Romanithan eivät mitään bisnesihmisiä ole, ei niillä heidän hevosillaankaan yleensä voittorahoja kuitata...- Anonyymi
Kyllä ne kuule kaikenmaailman lindemaanit ovat mukamas kauppamiehiä. Niiden akkojen pitsinnypläys oli pelkkää lumetta. Niin lähti meiltäkin polkupyörä näiden käynnin myötä.
Himmeisiiin ei oo luottamista. Jetin kebab-baarissa en oo Fugessa käynyt. Enkä käy.
- Anonyymi
Jethron äidinisä oli romani.
- Anonyymi
Ajattelisin enemmänkin että on ns. kansainvälisten pankkiirien sukua kuin kaaleiden.
- Anonyymi
Kyllä on romaniverta. Itse Fugessa talvet asuvana mannen yökerhon yläpuolella asuvana ja kaverin tietävänä olen satavarma asiasta.
- Anonyymi00017
Näkeehän sen naamasta. Roisto mikä roisto.
- Anonyymi00018
Saattaa jotain kaukaista romaniperimää olla sukupolvien takaa mutta ei sen enempää. Melkoinen ketku on ja innokas koinija.
- Anonyymi00019
Helvetti mitä "asiantuntijoita" tässäkin ketjussa on.
Toki myönnettäkööt, että ulkonäön perusteella voisi ainakin olettaa hänen olevan ennemminkin romani kuin valkolainen. Ja sanoihan eräs hänen ohjelmassaan esiintynyt romaninainenkin, että jos Jetro laittaisi heimolaisten vaatteet päälle, niin kävisi heikäläisistä heittämällä.
Mutta eipä se ulkonäkö ole tae siitä, että henkilö olisi romani tai että olisi romaneita ainakaan ihan lähisuvussa.
Toki parin sukupolven takana voi ollakin.
Se on kyllä fakta, että Jetro on venkula.
SIihen en tiedä ottaa kantaa, kuinka kovin, mutta onhan se nyt selvä muuten. Varsinkin kun mies asustaa ulkomailla lain kouraa ja velkojia karussa.
Ja satuin joskus täällä Varsinais-Suomessa asuvana juttusille erään henkilön kanssa, joka on tuntenut Jetron jo lapsesta asti(vanhoja koulukavereita), silloin kun nämä Jetron sotkut olivat enemmänkin julkisuudessa. Ja hän vain sanoi, että venkula se Jetro oli jo nuorena, minkä vuoksi nämä hänen sotkunsa eivät yllättäneet häntä.
Voi tietysti olla, että tämä juttukaverini sattui nyt puhumaan lämpimikseen eikä todellisuudessa tunne henkilökohtaisella tasolla Jetroa. Mutta toisaalta, minkä hiton takia joku huviksensa jauhaisi tuollaisia juttuja.. Tarkoitan, että kaipa siinä nyt ainakin jokin tosi on pohjalla, mistä nämä Jetron nykyiset ongelmat ovat hyvä esimerkki, kun venkuloinnit menee vituiksi.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa611326Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää901017- 164927
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105864Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30853Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as25788Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks45745Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 27694
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu125685VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43616- 61602
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.155601Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187501- 55497
- 39495