Kova supliikki ja bisnesmies.
Autoilla leveilee kuin heimoveljet.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Jethro_Rostedt#/media/Tiedosto%3AJethro_rostedt.jpg
Onko Jethrolla romaniverta ?
7
1372
Vastaukset 7
- Anonyymi
Mies on vain tuotteistanut itsensä, siihen sisältynevät ne autotkin.
Romanithan eivät mitään bisnesihmisiä ole, ei niillä heidän hevosillaankaan yleensä voittorahoja kuitata...- Anonyymi
Kyllä ne kuule kaikenmaailman lindemaanit ovat mukamas kauppamiehiä. Niiden akkojen pitsinnypläys oli pelkkää lumetta. Niin lähti meiltäkin polkupyörä näiden käynnin myötä.
Himmeisiiin ei oo luottamista. Jetin kebab-baarissa en oo Fugessa käynyt. Enkä käy.
- Anonyymi
Jethron äidinisä oli romani.
- Anonyymi
Ajattelisin enemmänkin että on ns. kansainvälisten pankkiirien sukua kuin kaaleiden.
- Anonyymi
Kyllä on romaniverta. Itse Fugessa talvet asuvana mannen yökerhon yläpuolella asuvana ja kaverin tietävänä olen satavarma asiasta.
- Anonyymi00017UUSI
Näkeehän sen naamasta. Roisto mikä roisto.
- Anonyymi00018UUSI
Saattaa jotain kaukaista romaniperimää olla sukupolvien takaa mutta ei sen enempää. Melkoinen ketku on ja innokas koinija.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492393Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80942
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591