Kiimaista naintia meidän kesken

Anonyymi-ap

Livot kielellä sisäreittä, hengität sisääni.
Silmissäsi on sumea katse,
maltat tuskin odottaa, että pääset raivaamaan pillunhuulet terskan tieltä. Niin että reitti on selvä.

Upotat pään jalkojeni väliin, ytimeni säkenöi, paisuu niinkuin tarve sinun kangessasi. Se on sykkivä ja odottava. Joka kerta kun voihkin kielesi värinässä, kalu sävähtää, valuttaa nestettä rakoni lailla.

Kohotat kasvot reisieni välistä, ne kiiltävät kiimasta. Kiskon sinut takaisin aivan liki, syöt pilluani yhä kiihtyvällä tahdilla, kunnes minun on käskettävä lopettamaan suuremman tarpeen tieltä.

Tartun kulliisi ja runkkaan sitä minkä kerkeän. Olet kovaa tempoilevaa miehisyyttä käteni alla, lantionliikkeesi vaativat jotain mihin tunkeutua.
Tiedät mikä tuo helpotuksen.

Asettelen kyrpäsi huulille ja niin se aloittaa liu’un. Huokaamme ja katsomme yhdessä kun se uppoaa tiukkuuteeni. Kova elin ja pieni pillu, tunnemme toisemme joka sentiltä.

-Helvetti että olet piukka, ja sun pillu vieläpä sykkii. Tulen hulluksi ajatuksesta, että se sykkii minulle, himoaa tätä kovaa kyrpää, niinkuin minä tuota sun ihanaa vittuasi.

Liu ut pitkin poikin, valitamme yhdessä kiimasta. Katsomme kun kyrpä liikkuu edestakaisin, nousee esiin käyränä kadotakseen jälleen vastaanottavaiseen pilluun. Sulkeudun sen ympärille, imen sinusta tahdonvoiman liike liikkeeltä, puristellen lantionpohjan lihaksilla minkä ehdin. Kiusaan sinusta itsehillinnän niin että kiihdytät ja alat tikkaamaan lyhyin vaativin työnnöin malttamatta kauas ihanasta pillunperästä.

Huudan kun paisuva kyrpä tekee niin hyvää ja saa pilluni kireämmäksi kuin tiesinkään. Huudahduksesi kertoo, että tunnet saman.
Suusi etsiytyy rinnoilleni ja aloitat lutkuttamaan nännejä vuoronperään. Huudan helvettiä ja taivasta. Pillu
sykkii kun survoudut minuun ja suu työstäen rintojani niinkuin tiedät minun rakastavan.

Voihkin kiimoissani:
-Miltä tuntuu saada pillua, minun kiimainen herrani?
-Taivaalta! Kuumalta ja märältä ja helvetin tiukalta, ihana nainen. Kun sinä otat minut vastaan enemmän kun halukkaasti ja minä rynnin kun ori. Astun sinut, minun naaraani, mielessäni vain vaaleenpunanen pillusi ja se miten se ahmasee minut. Ja miten tämä on tuhannes kerta kun niin teen. Joka päivä on saatava sitä, muuten tulen hulluksi halusta, enkä voi ajatella mitään muuta kuin malttamattomana odottavaa koloasi.

Sinä ahmit rintojani, lutkutat niitä
samalla kun nussit pohjaan asti ottaen suuaukolta vauhtia. Huudan läähätyksen lomasta:
-Anna mennä, otan joka sentin! Kyrpäsi paksunee ja tiedän mitä se tarkoittaa: Pilluni on tehny tehtävänsä liian hyvin ja sinulla lähtee lastit kohta liikkeelle. Tunnen sen melkein, minäkin tulen ihan juuri, kun kyrpäsi hieroo minua taivaisiin. Vähän vielä syvemmälle ja kun tulet ihan kiinni, kulli hankaa minun klitoristani työntö työnnöltä saatanan ihanasti…

Puheeni koventaa kiihkoa ja kullia, alat lykkimään voimakkaammin. Kiimoissasi puhiset:
-Onko nyt tarpeeksi aisaa, häh? Minua niin kuumottaa ajatus tuosta perseestäsikin, että jos sitäkin myöhemmin saisi? Tiukkahan se on kun mikä, ihan ajatuksesta meinaa lentää. Onko sinua pantu perseeseen, kulta?

Nyökkään huulta purren.Himokkaana tarjoisin sitäkin, jollei tässä panossamme olisi nyt liikaa kestämistä. Emme kumpikaan voisi nyt irroittaa, ottaa sauvaa ulos jotta se pääsisi toiseen reikään. Nautinnolliseen, mutta liian kaukaiseen…
Paukutat minua kivikovalla kangella ja minä hytkyn allasi porattavana, käytettävänä, ammollaan ja ahnaana. Sihahtelemme kiihdyttäviä sanoja, ikäänkuin taivaallinen nainti ei olisi jo liikaa, mutta yhdessä ne ovat taattua tavaraa. Äärimmilleen kiihotetut mielet ja vartalot valmistuvat ottamaan vastaan äärimmäisen nautinnon. Enpysty enää jarruttamaan kun panet yhä kiihtyvämmin sykkivää pilluani. Yksi, aah mikä työntö, kaksi, vielä nautinnollisempi, kolmannella sinäkin alat luovuttaa. Toistat vittua ja minä tempoilen hulluna allasi pillu suihkuten välissämme. En voi ajatella, on vain armottomana jyskyttävä kyrpä, joka maksimoi nautintoani, rinta syvällä suussasi. Näin kiihkoissan räjähtäisin ilman liikettäkin , mutta sen kanssa vavahtelen nautinnosta huutaen.

Mölähtelet jotain nänni suussasi, kyrpä syvällä sisässäni kolkutellen kohtuani.
Herutan mulkkua orgasmeissani nopeaan tahtiin ja sinusta näkee, että se vie sinut muualle. On vain pilluni ja sen aikaansaama autuus. Alat nykiä ja tunnen kuinka himosi lähtee etenemään kiveksistä vartta pitkin terskaan ja suurenmoisen hetken ajan tunnet niin suurta nautintoa, että tajunta sumenee. On vain pakollinen tarve laskea siemenet tähän vittuun, kohtuun saakka ja vaikka kurkkuun asti.

Ruiskaiset kuuman mällin, ensimmäisen toisen, kolmannen kerran. Lihakset pingottuvat viimeisiin epätoivoisiin työntöihin ja koetan miten persereikäsi sykkii purkausten tahdissa. Otan joka pisaran talteen pilluni poimuihin.

19

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähitellen värinä laantuu ja kyrpäsikin tyhjenee, mutta on vain hetkien päässä kunnes se taas alkaa himoitsemaan koloani. Kenties ensi kerralla toista, salaisempaa, mutta varmasti yhtä nautinnollista koko sen pituudelle. Pilluni sykähtää odottavasti vain ajatuksesta vaikka orgasmi on vasta takana. Se aavistaa jo tulevan ja melkein tuntee, miten kyrpä taas täyttää ihanasti.
      Hetken päästä. Sitä on saatava.

      Tiedän, että kulli lähtee leikkiin mukaan hanakasti, niin valmiina. Sinulle on ilo aina saada naisesi huutamaan ja anomaan mulkkua, tuntemaan itsesi läpikotaisin mieheksi, halukkaan pillun täydelliseksi tyydyttäjäksi.

    • Anonyymi

      Ja spedellä runosuoni sykkii buaahaa

      • Anonyymi

        Sinunlaisella henkisesti sairaalla ja älyllisesti vajaalla ei syki mikään 😂😂
        Eikö vituta olla koko elämä ilman naista?


      • Anonyymi

        Sulla piripäällä ei todellakaan syki suonissa muu kuin piri.Samaa spedeilyä ympäri vuorokauden.Niinhä ne sanooa narkit aineidensa voimalla ei unta tarvitse.


      • Anonyymi

        Säää ja bää mikä juntti piip piip


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Säää ja bää mikä juntti piip piip

        Haluutko turpaan hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko turpaan hönö

        Sää ja bää mikä piripää juntti buhaaa buhaaa kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää ja bää mikä piripää juntti buhaaa buhaaa kjäh kjäh

        NIMI JA OSOTE SAATANA SAAT TURPAAN NII ETTÄ OOT 6KK SAIRAALASSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla piripäällä ei todellakaan syki suonissa muu kuin piri.Samaa spedeilyä ympäri vuorokauden.Niinhä ne sanooa narkit aineidensa voimalla ei unta tarvitse.

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi herska heikki buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi herska heikki buaahaa

        Mitäs se herska heikki siellä piipittää.Osuiko ja upposiko heikille syvällekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi herska heikki buaahaa

        Sää ja bää mikä piripää juntti buhaaa buhaaa kjäh kjäh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi herska heikki buaahaa

        Vitun tollo susta spedestä on kysymys.Eikö tuo mahdu sun pirin täyttämään päähäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi herska heikki buaahaa

        Heikki Heroinisti kerroit juurikin kaiken oleelisen itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit juuri kaiken oleellisen itsestäsi herska heikki buaahaa

        Ja tuokin taas sekopää speden löpinöitä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuokin taas sekopää speden löpinöitä buaahaa

        Seksi on kaunein asia maailmassa ja te vain jauhatte tyhjänpäiväisiä?


    • Anonyymi

      Kirjoita vaan lisää! Mun kyrpä menee ylikierroksille tuota lukiessani.

    • Anonyymi

      Näkyy että on joku tosi pimeä ja sairas tyyppi ja sen lisäksi seksiaddiktio. Ihmisjäte.

      • Anonyymi

        Peilistäs varmaan tuon näit ja tunnistit sentään itsesi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe