Olipa taas kiva lukea Savon Sanomista eilisen IPK pelin juttu, Iisalmen Sanomissa ei riviäkään koko pelistä, onko oikeaa suhtautumista tilaajia kohtaan.
Ihme uutisointia
10
164
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvii ollakaan tuollaisia turhia juttuja lehdessä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17727765P
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ee tarvii,joskus on koko sivun juttu,eto asiasta.
- Anonyymi
Lehtien urheiluhömppä voisi olla omana erillisenä julkaisuna, niin ei veisi palstatilaa tärkeämmiltä asioilta. Samoin tv:ssä ne voisi niputtaa omille kanavilleen ja reality-ja lifestyle ohjelmat voisi sijoittaa samoille kanaville urheilun kanssa, jolloin muut kanavat olisivat täysin vapaita tuollaisista turhista, täysin toisarvoisista ohjelmista.
- Anonyymi
Pitää aikaistaa IPK:n pelit niin ehtii jutun taittaa ennen lehden painoa.
- Anonyymi
Buhahahaa! 😏😏🤭🤣🤣🤣
Spurgulauma otti turpaan divarin jumboporukalta. Taisi latvialaisten SuPerAlko-tuliaiset tehdä tehtävänsä jo tässä vaiheessa viikkoa. 🎁🍻🍻🍻🍻🍻👌👍
Ennen seuraavaa peliä on vielä pari päivää aikaa tissutella lisää, niin saattaa lauantaina olla pojilla semmoiset tutinat päällä, että taitaa heinolalaisilta tulla kylmää kyytiä. 😵😰🥴🤢🤮
Ihan vain vedonlyöntiä harrastaville vinkkinä.
Sitä ollaan olevinaan niin urheilijaa, niin urheilijaa, että... Mutta ihan puliukkoja taitaa olla koko lössi. 🤡🤡🤡🤡🤡🤡
On niitä jotka puhuvat ja sitten on niitä jotka tekevät.- Anonyymi
Näyttää vähän siltä kuin sinä puhuisit kotisohvalta perunalastu suussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää vähän siltä kuin sinä puhuisit kotisohvalta perunalastu suussa?
Sipsejä vain viikonloppuna. Elän kurinalaisemmin ja askeettisemmin, kuin nuo "urheilijat".
- Anonyymi
Kylymmee kyytiä poijille. Tulukkee poijat poikkeen sieltä, siellä on jiäkiekkopeli mänössä.
Ee mopolla moottortielle.- Anonyymi
Poijilla kova kiire kesälomille. Kaks peliä pitäs vielä jakssoo ja sitten alakaa poijilla koko kesän kestävä nestetankkaus. Voe sitä pämppeemisen miäree.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043