Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

Anonyymi-ap

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei sillä että mä olisin mitenkään sun perheeseen tunkenut kovinkaan äkkiä, onhan ne kai jotain aika konservatiivisia maalaisia. 😆


Tiedät kyllä kuka

134

1820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Röyhkeä ja muita kunnioittamaton käytöksesi on aihe loputtomalle hävetykselle. Hyvää loppuelämää, beibiboi.

      • Anonyymi

        En jotenkin tunnista itseäni tästä, kuitenkaan. Välillä toki häröilen, se kun on hauskaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jotenkin tunnista itseäni tästä, kuitenkaan. Välillä toki häröilen, se kun on hauskaa..

        Hauskaahan se sinun mielestäsi on, mutta minua hävetti häröilysi, enkä halunnut esitellä sinua suvulleni, koska arvostan ja kunnioitan heitä, enkä halua heidän lähelleen heitä halveksuvia, itsensä ylentäviä otuksia, jotka eivät tunnista omaa junttimaisuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaahan se sinun mielestäsi on, mutta minua hävetti häröilysi, enkä halunnut esitellä sinua suvulleni, koska arvostan ja kunnioitan heitä, enkä halua heidän lähelleen heitä halveksuvia, itsensä ylentäviä otuksia, jotka eivät tunnista omaa junttimaisuuttaan.

        Kiitos nauruista! Näiden palstojen paras anti on nauru ja ihmiset joille voi nauraa. KIITOS!

        -sivusta


    • Anonyymi

      Isää olen kyllä hävennyt monesti. Joskus ikeassa pieraisi ja meni toisen hyllyn taa piiloon nauramaan.

      • Anonyymi

        Onko sun faija aikamoinen äijä, ja äiti fiksu?


      • Anonyymi

        Ai kamala🤭. Huikee isä sulla🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun faija aikamoinen äijä, ja äiti fiksu?

        On se kuitenkin insinööri ja lehtori. Hänellä on aika omalaatuinen huumurintaju. Kyllä äitini ihan fiksu on mutta miesmausta voidaan olla montaa mieltä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamala🤭. Huikee isä sulla🤣🤣🤣🤣

        No joo vähemmän huikeeta siinä vieressä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kuitenkin insinööri ja lehtori. Hänellä on aika omalaatuinen huumurintaju. Kyllä äitini ihan fiksu on mutta miesmausta voidaan olla montaa mieltä .

        Mitä mieltä tällainen lehtori olisi sitten ollut minusta? 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä mieltä tällainen lehtori olisi sitten ollut minusta? 🤭

        Enhän minä sitä tiedä. En ole kysynyt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä sitä tiedä. En ole kysynyt .

        Hyvä. Ne ei taida mitään tietää. Sulle on varmaan tullut faijasi älyäkin.


        Itse ajattelin sen niin, että jos suhde syntyy, niin en lähde sinne sukuloimaan. Sinne lannan hajuun. Vaikka maaseudusta tykkäänkin. Enkä tarkoita että olisin joku luolamies. Tässä oli vaan muita näkökohtia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Ne ei taida mitään tietää. Sulle on varmaan tullut faijasi älyäkin.


        Itse ajattelin sen niin, että jos suhde syntyy, niin en lähde sinne sukuloimaan. Sinne lannan hajuun. Vaikka maaseudusta tykkäänkin. Enkä tarkoita että olisin joku luolamies. Tässä oli vaan muita näkökohtia...

        Maalaistalon tyttöä wonkaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalaistalon tyttöä wonkaat?

        Vanhoja asioita. Maalainen oli joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Ne ei taida mitään tietää. Sulle on varmaan tullut faijasi älyäkin.


        Itse ajattelin sen niin, että jos suhde syntyy, niin en lähde sinne sukuloimaan. Sinne lannan hajuun. Vaikka maaseudusta tykkäänkin. Enkä tarkoita että olisin joku luolamies. Tässä oli vaan muita näkökohtia...

        Voi sua. Eipä sellaista tarvitse miettiä. Kun suhdetta ei synny. Ei sinne nyt ihan mikä tahansa sukankuluttaja sisälle astele. Toivottavasti kuitenkin kovasti kouluttautunut mies. Poliitiikkaan pyydettiin ehdokkaaksi muttei lähtenyt. Sen verran järkevä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja asioita. Maalainen oli joo.

        Mitähän ihmeen vanhoja asioita meillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua. Eipä sellaista tarvitse miettiä. Kun suhdetta ei synny. Ei sinne nyt ihan mikä tahansa sukankuluttaja sisälle astele. Toivottavasti kuitenkin kovasti kouluttautunut mies. Poliitiikkaan pyydettiin ehdokkaaksi muttei lähtenyt. Sen verran järkevä ihminen.

        Joo noi on noita maaseudun kuvioita. En edes harkinnut lähteväni siihen soppaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmeen vanhoja asioita meillä on?

        Vaikea sanoa. Riippuu ihan siitä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Riippuu ihan siitä kuka olet.

        Vaikea voi olla sanoa kun jutut on ollut vähissä viimeiset 20 vuotta missä olisi molemminpuolin jonkinlaista vispilänkauppaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea voi olla sanoa kun jutut on ollut vähissä viimeiset 20 vuotta missä olisi molemminpuolin jonkinlaista vispilänkauppaa

        Ei niin kauan näistä asioista. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Riippuu ihan siitä kuka olet.

        Niinpä. Siinä on sellainen asia että naiset rakastuu monesti isänsä kaltaisiin miehiin. Ja isäni on maailman kultaisin ihminen. Hänellä on hyvä sydäminen ja lempeä sekä auttavainen. Vaikka hänellä on outo huumorintaju niin ei hänen kanssaan ole ikinä tylsää. Vaikka olen aikuinen nainen sydämeni suli kun oli kipeänä ja isäni kiikutti minulle kuumaa teetä ja piparia vaikka ei olisi tarvinnut. Hän välittää aidosti ja rakastaa. Perhe on hänelle tärkein. Ei välitä titteleistä eikä niitä mainosta. Rakastaa elämiä ja luontoa. Eikä juo alkoholia. Sellaista miestä en ole vielä missään kohdannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Siinä on sellainen asia että naiset rakastuu monesti isänsä kaltaisiin miehiin. Ja isäni on maailman kultaisin ihminen. Hänellä on hyvä sydäminen ja lempeä sekä auttavainen. Vaikka hänellä on outo huumorintaju niin ei hänen kanssaan ole ikinä tylsää. Vaikka olen aikuinen nainen sydämeni suli kun oli kipeänä ja isäni kiikutti minulle kuumaa teetä ja piparia vaikka ei olisi tarvinnut. Hän välittää aidosti ja rakastaa. Perhe on hänelle tärkein. Ei välitä titteleistä eikä niitä mainosta. Rakastaa elämiä ja luontoa. Eikä juo alkoholia. Sellaista miestä en ole vielä missään kohdannut.

        Hyvä myyntipuhe. Tulee vähän myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Ne ei taida mitään tietää. Sulle on varmaan tullut faijasi älyäkin.


        Itse ajattelin sen niin, että jos suhde syntyy, niin en lähde sinne sukuloimaan. Sinne lannan hajuun. Vaikka maaseudusta tykkäänkin. Enkä tarkoita että olisin joku luolamies. Tässä oli vaan muita näkökohtia...

        Yritä tunnistaa oma lannanhajusi sielustasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maalaistalon tyttöä wonkaat?

        Mitään wonkaa enää, jätetty mies.
        Näyttää nyt luonteensa oikein julkisesti kirjoittelemalla täällä katkerana ja niin stadilaisena, että heh!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä myyntipuhe. Tulee vähän myöhään.

        Totta. Vähän valehtelin ukkini oli aikalailla samanlainen. Ukki tykkäsi vaan politiikasta. Ja isä ei voi sietää. Jollain tavalla se tietysti ollut vähän hankalaa kun ovat asettaneet miehen mallin ja tason jo itsessään niin korkealle että onhan se tavallaan kirouskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä tunnistaa oma lannanhajusi sielustasi...

        Miten sitä voi olla, kun olen Stadissa syntynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään wonkaa enää, jätetty mies.
        Näyttää nyt luonteensa oikein julkisesti kirjoittelemalla täällä katkerana ja niin stadilaisena, että heh!!!

        Missä vaiheessa mut jätettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Vähän valehtelin ukkini oli aikalailla samanlainen. Ukki tykkäsi vaan politiikasta. Ja isä ei voi sietää. Jollain tavalla se tietysti ollut vähän hankalaa kun ovat asettaneet miehen mallin ja tason jo itsessään niin korkealle että onhan se tavallaan kirouskin.

        Onhan se. Oletko itse filosofi ja poliitikko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Oletko itse filosofi ja poliitikko?

        En olen. Puutarhatonttujen terapeutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olen. Puutarhatonttujen terapeutti.

        Miten terapointi onnistui? 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa mut jätettiin?

        Oon käynyt Helsingissä varmaan viimeksi 2005 . Oisko ollu sitten silloin. En muista nähtiikö kun oli aika pikavisiitti. Mutta se on hyvä en missään tapauksessa muutaisi sinne. Tällä tontilla missä asun niin ois 4 kerrostaloa siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea voi olla sanoa kun jutut on ollut vähissä viimeiset 20 vuotta missä olisi molemminpuolin jonkinlaista vispilänkauppaa

        Aa joku teini rakkaus. Aika jännä en siellä silloin käynyt ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten terapointi onnistui? 🙃

        Hyvin. Se on melkein samanlaista kun täällä kommunukoiti. Teen sitä etänäkin ja myös poisviskattujen tonttujen sieluihin minulla on tarvittaessa mahdollisuus ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin. Se on melkein samanlaista kun täällä kommunukoiti. Teen sitä etänäkin ja myös poisviskattujen tonttujen sieluihin minulla on tarvittaessa mahdollisuus ottaa yhteyttä.

        Otatko antennin? Antennit viestii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otatko antennin? Antennit viestii.

        Kiitoksia tarjouksesta mut mulla on kyllä jo antenni 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia tarjouksesta mut mulla on kyllä jo antenni 😂

        Ok, sori, en tuu väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitä voi olla, kun olen Stadissa syntynyt?

        Sitäpä juuri tarkoitinkin, enkä uskonutkaan että ymmärtäisit! :D

        Sielusta puhuin... Mikä on kun ei taidot riitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En olen. Puutarhatonttujen terapeutti.

        Sen kyllä huomaa!
        Valitettavasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sori, en tuu väliin.

        Joo mua kuulemma vihataan täällä. Varmaan se johtuu siitä että mulla niin hyvä isä. Mutta minäpä häippäsen nyt ikuisiksi ajoiksi pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpä juuri tarkoitinkin, enkä uskonutkaan että ymmärtäisit! :D

        Sielusta puhuin... Mikä on kun ei taidot riitä?

        Riitä mihin? Ajattelin että pitää vaan olla alfa.. kai olin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, sori, en tuu väliin.

        Antenni on katolla ja minä sisällä talossa. Että en tiedä miten siihen väliin pääsee. Jotenkin seinälle kiipeämällä varmaan. Mutta meen nyt. En halua että aiheutan vissiin vaan pahaa mieltä tyhmillä jutuillani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mua kuulemma vihataan täällä. Varmaan se johtuu siitä että mulla niin hyvä isä. Mutta minäpä häippäsen nyt ikuisiksi ajoiksi pois täältä.

        Miksi kukaan sua vihaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antenni on katolla ja minä sisällä talossa. Että en tiedä miten siihen väliin pääsee. Jotenkin seinälle kiipeämällä varmaan. Mutta meen nyt. En halua että aiheutan vissiin vaan pahaa mieltä tyhmillä jutuillani.

        No vastaa ensin aloituksen kysymykseen rehellisesti. Tämä on social experiment juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan sua vihaisi?

        Jaa a oon varmaan niin rasittava. Mulle tuli oikeasti aika paha mieli nyt. En enää tule tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa a oon varmaan niin rasittava. Mulle tuli oikeasti aika paha mieli nyt. En enää tule tänne.

        Mistä tuli paha mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuli paha mieli?

        Tuli kakki housuu eikä lehtori ole vaihtamasa vaippaa


      • Anonyymi

        Joo en mä ole tuohon ketjuun mitään kirjoittanut. En ylipäätään kirjoittele mitään vihaviestejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun faija aikamoinen äijä, ja äiti fiksu?

        Sun äitis se fiksu on, kun antoi panna alulle sut Helsingin kaduilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Ne ei taida mitään tietää. Sulle on varmaan tullut faijasi älyäkin.


        Itse ajattelin sen niin, että jos suhde syntyy, niin en lähde sinne sukuloimaan. Sinne lannan hajuun. Vaikka maaseudusta tykkäänkin. Enkä tarkoita että olisin joku luolamies. Tässä oli vaan muita näkökohtia...

        Muut näkökohdat ovat itsekkyytesi ja tyhmyytesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja asioita. Maalainen oli joo.

        Ei ne maalla tykkää tommosista stathin kuntheista, joilla kynnetkin lakassa, korvikset ja pinkit raidat sekä hiuksissa että boxereissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo noi on noita maaseudun kuvioita. En edes harkinnut lähteväni siihen soppaan.

        Miksi sitten täällä uliset, kun et kerran edes harkinnut?
        Hyvinhän sinun kävi, kun tulit jätetyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa mut jätettiin?

        Jo alunalkaen jätin sinut mielessäni, mutten kertonut sitä sinulle.
        Jotenkin säälistä jatkoin...
        En tykännyt oikeasti sinusta, mutten raskinut kertoa sitä, koska näin millainen ressukka olet ja ymmärsin, että olet rikki, säälin sua...
        Yritin muilla keinoin kuin puheella
        näyttää sulle, ettei mun sydän syki sulle yhtään.
        Sen vuoksi, että yritin suojella sinua jätetyksi tulemisen tunteelta ja tylyiltä sanoilta, en halunnut särkeä sinua enää enempää, olit niin surkea jo muutenkin ja minua niin hävetti se sinun itserakkautesi ja omahyväisyytesi ja esittämisesi ja machoilusi ja se niin sun stadilaisuutes!
        Enkä tykkää sinusta, kun ei sinulla ole yhtään tunneälyä, olet vaikeasti tunnevammainen.
        Luulet olevasi hyväkin vähän kaikessa, vaikket oikeasti osaa mitään, etkä ole älykäs, etkä myöskään sivistynyt, et ole suoraselkäinen suomalainen mies, olet veltto vellihousu uhoaja ja naisvihaaja pelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riitä mihin? Ajattelin että pitää vaan olla alfa.. kai olin väärässä.

        Siinä se virheesi onkin, että kuvittelet olevasi alfauros.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli kakki housuu eikä lehtori ole vaihtamasa vaippaa

        Haistelehan sinä vain sitä kakkiasi, kun et kaupunkilaisraasu osaa sanoa edes paska, kun se on niin sivistymättömän maalaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Siinä on sellainen asia että naiset rakastuu monesti isänsä kaltaisiin miehiin. Ja isäni on maailman kultaisin ihminen. Hänellä on hyvä sydäminen ja lempeä sekä auttavainen. Vaikka hänellä on outo huumorintaju niin ei hänen kanssaan ole ikinä tylsää. Vaikka olen aikuinen nainen sydämeni suli kun oli kipeänä ja isäni kiikutti minulle kuumaa teetä ja piparia vaikka ei olisi tarvinnut. Hän välittää aidosti ja rakastaa. Perhe on hänelle tärkein. Ei välitä titteleistä eikä niitä mainosta. Rakastaa elämiä ja luontoa. Eikä juo alkoholia. Sellaista miestä en ole vielä missään kohdannut.

        Kukapa ei piparista heltyisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo alunalkaen jätin sinut mielessäni, mutten kertonut sitä sinulle.
        Jotenkin säälistä jatkoin...
        En tykännyt oikeasti sinusta, mutten raskinut kertoa sitä, koska näin millainen ressukka olet ja ymmärsin, että olet rikki, säälin sua...
        Yritin muilla keinoin kuin puheella
        näyttää sulle, ettei mun sydän syki sulle yhtään.
        Sen vuoksi, että yritin suojella sinua jätetyksi tulemisen tunteelta ja tylyiltä sanoilta, en halunnut särkeä sinua enää enempää, olit niin surkea jo muutenkin ja minua niin hävetti se sinun itserakkautesi ja omahyväisyytesi ja esittämisesi ja machoilusi ja se niin sun stadilaisuutes!
        Enkä tykkää sinusta, kun ei sinulla ole yhtään tunneälyä, olet vaikeasti tunnevammainen.
        Luulet olevasi hyväkin vähän kaikessa, vaikket oikeasti osaa mitään, etkä ole älykäs, etkä myöskään sivistynyt, et ole suoraselkäinen suomalainen mies, olet veltto vellihousu uhoaja ja naisvihaaja pelle!

        On sullakin elämä, kun sun pitää anonyymille ihmiselle purkaa jotain oman elämäsi epäonnistumisia. Eikö ole pokkaa sanoa päin naamaa sille oikealle ihmiselle? Etkö tajua miten noloa toi on? 😆😆😆

        Ei mulla ollut mitään suhdetta tämän kanssa. Etkö viittis mennä muualle purkamaan säälittävää elämääsi? Sille ihmiselle vaikka?

        AP.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kuitenkin insinööri ja lehtori. Hänellä on aika omalaatuinen huumurintaju. Kyllä äitini ihan fiksu on mutta miesmausta voidaan olla montaa mieltä .

        Aa, mutta oliskohan insinöörivika. Yhden insinöörin kanssa meni 20v...... Lapset kasvoi, mutta mies ei, niin erottiin lopulta. Kukaan ei jaksa ikuista pikkupoikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, mutta oliskohan insinöörivika. Yhden insinöörin kanssa meni 20v...... Lapset kasvoi, mutta mies ei, niin erottiin lopulta. Kukaan ei jaksa ikuista pikkupoikaa.

        50 vuotta yhdessä. 48 vuotta naimisissa.


    • Anonyymi

      Mitä väliä mikä on vastaus asiaan millä ei ole mitään merkitystä. Mutta koska kyselet niin vastaan, sulla on ollut todella huonoja naisia kun tollasta mietit. Varmaan kannattaa kerätä oma itseluottamus koska muuten syytät hyviäkin naisia asioista mitkä huonot valinnat on sulle aiheuttaneet.

      • Anonyymi

        Ei kun tää tuli mieleen vaan jostain. En koe olevani itsetunnoltani mitenkään huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tää tuli mieleen vaan jostain. En koe olevani itsetunnoltani mitenkään huono.

        Okei. Niin olen minäkin eikä kiinnosta yhtään mitä mieltä joku muu olisi siitä kenen kanssa liikun. Minun itseluottamus on niin hyvä että annan kanssakulkijoiden olla sellaisia kun ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Niin olen minäkin eikä kiinnosta yhtään mitä mieltä joku muu olisi siitä kenen kanssa liikun. Minun itseluottamus on niin hyvä että annan kanssakulkijoiden olla sellaisia kun ovat.

        Uskotko täysin tuota itsekään?! 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko täysin tuota itsekään?! 🤗

        Haleja sinne myös. 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko täysin tuota itsekään?! 🤗

        Et kestä jos joku on sinut itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kestä jos joku on sinut itsensä kanssa.

        Miten toi minuun liittyy? Itsestänihän tässä nyt on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun tää tuli mieleen vaan jostain. En koe olevani itsetunnoltani mitenkään huono.

        Et ehkä koe,
        mutta rivien välistä kuultaa selvästi tuo heikko itsetuntosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Niin olen minäkin eikä kiinnosta yhtään mitä mieltä joku muu olisi siitä kenen kanssa liikun. Minun itseluottamus on niin hyvä että annan kanssakulkijoiden olla sellaisia kun ovat.

        Mitä nyt haukuskelet lannanhajuisiksi maalaisiksi! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ehkä koe,
        mutta rivien välistä kuultaa selvästi tuo heikko itsetuntosi.

        Varmaan Suomessa kaikki tulkitaan sen kautta kun kaikilla on huono itsetunto. Vaikka ei välttämättä ole.


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet, niin vastaan kuin hänelle. En häpeäisi, vaikka pituus eroa olisikin, roikkuisin susta ja reppuselässä. Okei, laittaisin korkkarit ja sit mentävä käsikynkkää🥰😊

      • Anonyymi

        Onko pituusero millainen? Vois tulla tämä kyseeseen, koska olen pitkä, mutta ei kai se mikään häpeän aihe ole? Ei edes silloin kun toinen on 190 ja toinen joku 150. Itselläni ollut potentiaalisesti tosi monta kertaa tällainenkin asetelma. 😆


      • Anonyymi

        Lisään että toi käsikynkkää meneminen toi hymyn huulille. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään että toi käsikynkkää meneminen toi hymyn huulille. 😊

        Oletko 190 pitkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko 190 pitkä?

        Olen. Voin sen sanoa, koska yleinen pituus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Voin sen sanoa, koska yleinen pituus.

        Mikä tämä maalaisjuttu on? On kaivuttusi maalaistalosta vai maalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä maalaisjuttu on? On kaivuttusi maalaistalosta vai maalta?

        No jostain hevon kuusesta se oli. En tiedä edes niin tarkkaan. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jostain hevon kuusesta se oli. En tiedä edes niin tarkkaan. 😉

        Se oli? Voitko nyt vähän avata tätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli? Voitko nyt vähän avata tätä?

        No se oli sellainen hyvän näköinen maalaismuija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oli sellainen hyvän näköinen maalaismuija.

        Ja sä painoit sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä painoit sitä?

        En kerennyt piknikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerennyt piknikille.

        Mikä sun kaupunki on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun kaupunki on?

        Ei se ainakaan Oulu ole, eikä Savonlinna. Tai Hämeenlinna. Eikä Turku. Ei Tampere.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pituusero millainen? Vois tulla tämä kyseeseen, koska olen pitkä, mutta ei kai se mikään häpeän aihe ole? Ei edes silloin kun toinen on 190 ja toinen joku 150. Itselläni ollut potentiaalisesti tosi monta kertaa tällainenkin asetelma. 😆

        Järjessä olet todellakin menettänyt sen,
        mitä pituudessa olet saanut.


    • Anonyymi

      Jos joutuu tätä kysymään täällä niin veikkaus on että naisten faijat levittelee kevyet mullat aloittajan päälle mielummin kuin antaa jälkeläisensä hiirulaiselle

      • Anonyymi

        Ei mua hiirulaiseksi voi sanoa. Mun arvomaailma ja tausta ei vaan oikein sovi yhteen maalaiskonservatiivien kanssa. Tai osittain sopii, mutta ei täysin. Ja mä en oikeastaan ikinä tule näissä asioissa vastaan. Voisi tulla jopa naisen miespuolisten sukulaisten kanssa, miten sen nyt sanoisi, nokkapokkaa. Jos ovat juntteja. Sivistyneen kanssa sitä ei saa mitenkään aikaiseksi, vaikka yrittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua hiirulaiseksi voi sanoa. Mun arvomaailma ja tausta ei vaan oikein sovi yhteen maalaiskonservatiivien kanssa. Tai osittain sopii, mutta ei täysin. Ja mä en oikeastaan ikinä tule näissä asioissa vastaan. Voisi tulla jopa naisen miespuolisten sukulaisten kanssa, miten sen nyt sanoisi, nokkapokkaa. Jos ovat juntteja. Sivistyneen kanssa sitä ei saa mitenkään aikaiseksi, vaikka yrittää.

        Hiirulaiselta kuulostaa ja heikolta itsetunnolta sori


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiirulaiselta kuulostaa ja heikolta itsetunnolta sori

        Ei kiinnosta. En luultavasti ole sun tuttu. Hoida juttusi irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. En luultavasti ole sun tuttu. Hoida juttusi irl.

        Olet K mies ja puheenaihe Laukaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua hiirulaiseksi voi sanoa. Mun arvomaailma ja tausta ei vaan oikein sovi yhteen maalaiskonservatiivien kanssa. Tai osittain sopii, mutta ei täysin. Ja mä en oikeastaan ikinä tule näissä asioissa vastaan. Voisi tulla jopa naisen miespuolisten sukulaisten kanssa, miten sen nyt sanoisi, nokkapokkaa. Jos ovat juntteja. Sivistyneen kanssa sitä ei saa mitenkään aikaiseksi, vaikka yrittää.

        Kuulostaa sekä heikolta että juntilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet K mies ja puheenaihe Laukaalla

        En edes tiedä missä Laukaa on. Enkä ole K-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edes tiedä missä Laukaa on. Enkä ole K-mies.

        Olet sä ja kohta tulee ylläri sulle K mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä ja kohta tulee ylläri sulle K mies

        Selvitä asiasi oikeassa elämässä. Ne ei liity muhun mitenkään.


      • Anonyymi

        AIVAN!
        Ja myös ehtaa sontaa tollasen haudalle paiskataan ja reilusti, maalla ei kitsastella! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua hiirulaiseksi voi sanoa. Mun arvomaailma ja tausta ei vaan oikein sovi yhteen maalaiskonservatiivien kanssa. Tai osittain sopii, mutta ei täysin. Ja mä en oikeastaan ikinä tule näissä asioissa vastaan. Voisi tulla jopa naisen miespuolisten sukulaisten kanssa, miten sen nyt sanoisi, nokkapokkaa. Jos ovat juntteja. Sivistyneen kanssa sitä ei saa mitenkään aikaiseksi, vaikka yrittää.

        Sivistynyt et ole, sinulla on aivan väärä kuva itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua hiirulaiseksi voi sanoa. Mun arvomaailma ja tausta ei vaan oikein sovi yhteen maalaiskonservatiivien kanssa. Tai osittain sopii, mutta ei täysin. Ja mä en oikeastaan ikinä tule näissä asioissa vastaan. Voisi tulla jopa naisen miespuolisten sukulaisten kanssa, miten sen nyt sanoisi, nokkapokkaa. Jos ovat juntteja. Sivistyneen kanssa sitä ei saa mitenkään aikaiseksi, vaikka yrittää.

        Ai sinäkö oikein YRITÄT saada nokkapokkaa aikaiseksi kaikkien kanssa!?
        Sinä ylempi olento, sivistynyt ja Stadissa syntynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua hiirulaiseksi voi sanoa. Mun arvomaailma ja tausta ei vaan oikein sovi yhteen maalaiskonservatiivien kanssa. Tai osittain sopii, mutta ei täysin. Ja mä en oikeastaan ikinä tule näissä asioissa vastaan. Voisi tulla jopa naisen miespuolisten sukulaisten kanssa, miten sen nyt sanoisi, nokkapokkaa. Jos ovat juntteja. Sivistyneen kanssa sitä ei saa mitenkään aikaiseksi, vaikka yrittää.

        Missä asioissa muka tulet vastaan?
        Heh hah hooooohhhhh :D
        Jäärä olet ja tyhmä sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä ja kohta tulee ylläri sulle K mies

        Tulee lavallinen lehmän paskaa postiluukustasi, lähetettynä terveisiä maalta.
        Sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee lavallinen lehmän paskaa postiluukustasi, lähetettynä terveisiä maalta.
        Sitä saa mitä tilaa.

        Maalaiset mitään lantaa lähettele, ne tulee henkilökohtaiseti paskomaan siitä luukusta ja naapurien luukkuihin samalla


    • Anonyymi

      En tiedä kuka olet. Mutta en häpeä muita ihmisiä. Itsetuntoni on niin vahva jo.

      • Anonyymi

        Kylläpä onkin tosi vahva itsetunto, oikein naurattaa!
        Kuvittelet aivan muuta kuin mitä kirjoitat.


    • Anonyymi

      Miks enää mietit jotai maalaisjunttiakkaa, noin korkean tason mies kuin sinä?

      • Anonyymi

        Ootko ite kaupungista kotoisin? Maalaisuudessa sinänsä ei ole mitään vikaa. Mut tän naisen olisi pitänyt siirtyä mun kulttuurin piiriin. En tiedä hiffasko se sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ite kaupungista kotoisin? Maalaisuudessa sinänsä ei ole mitään vikaa. Mut tän naisen olisi pitänyt siirtyä mun kulttuurin piiriin. En tiedä hiffasko se sitä.

        Tyhmät ei tajuu eikä maalaiset varsinkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät ei tajuu eikä maalaiset varsinkaan.

        Niin, ei se varmaan tajunnut. Tyhmä se ei ollut, mutta nämä sukukuviot on maalaisille niin tärkeitä.


      • Anonyymi

        Sehän tekee Stadissa syntyminen äijästä YTM:n.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tekee Stadissa syntyminen äijästä YTM:n.

        Ahaa, maalta tulee ytniä niitä varten?


    • Anonyymi

      Häpeän sinua koko ajan tuon ylimielisyytesi vuoksi.
      Olisin hävennyt kulkea tuollaisen asennevammaisen kanssa ja myös ulkoinen habituksesi hävetti.

      • Anonyymi

        Mikä siinä ulkoisessa habituksessa hävetti? 😆 Oletko nyt ihan varma että olen raivosi kohde? Mitä jos selvittäisit juttusi oikeassa elämässä? Alkaa olla vähän rasittavaa toi sun hyökkäily joka ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä ulkoisessa habituksessa hävetti? 😆 Oletko nyt ihan varma että olen raivosi kohde? Mitä jos selvittäisit juttusi oikeassa elämässä? Alkaa olla vähän rasittavaa toi sun hyökkäily joka ketjussa.

        Olen valmis selvittämään kaiken kanssasi IRL.
        Sinähän se pakoilet ja uikutat täällä, kun pitäisi käydä kehityskeskustelua kanssani, muttet kykene siihen, koska koet alemmuutta aivan syystä ja
        kanavoit sen haukkumalla minua ja muita maalaisia.
        Olen ylpeä maalaisuudestani ja juuristani ja sitä sinä et pystynyt etkä pysty hyväksymään, yritit pakottaa johonkin Stadin muottiin, joka on mielestäsi ainoaa oikeaa sivistystä, sydämen sivistyksestä et tiedä mitään.
        Tiedän vastaavani aivan oikealle henkilölle, joten älä yritä taas kerran luistella ulos keskustelusta väittämällä, etten tunne sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis selvittämään kaiken kanssasi IRL.
        Sinähän se pakoilet ja uikutat täällä, kun pitäisi käydä kehityskeskustelua kanssani, muttet kykene siihen, koska koet alemmuutta aivan syystä ja
        kanavoit sen haukkumalla minua ja muita maalaisia.
        Olen ylpeä maalaisuudestani ja juuristani ja sitä sinä et pystynyt etkä pysty hyväksymään, yritit pakottaa johonkin Stadin muottiin, joka on mielestäsi ainoaa oikeaa sivistystä, sydämen sivistyksestä et tiedä mitään.
        Tiedän vastaavani aivan oikealle henkilölle, joten älä yritä taas kerran luistella ulos keskustelusta väittämällä, etten tunne sinua.

        No aloitushan oli puoliksi porvoolainen, tiedäthän. Olinko sitten niin sivistynyt? Pidät minua siis huonompana? Nää Porvoon jutut on jänniä kun ne paljastaa asioita. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen valmis selvittämään kaiken kanssasi IRL.
        Sinähän se pakoilet ja uikutat täällä, kun pitäisi käydä kehityskeskustelua kanssani, muttet kykene siihen, koska koet alemmuutta aivan syystä ja
        kanavoit sen haukkumalla minua ja muita maalaisia.
        Olen ylpeä maalaisuudestani ja juuristani ja sitä sinä et pystynyt etkä pysty hyväksymään, yritit pakottaa johonkin Stadin muottiin, joka on mielestäsi ainoaa oikeaa sivistystä, sydämen sivistyksestä et tiedä mitään.
        Tiedän vastaavani aivan oikealle henkilölle, joten älä yritä taas kerran luistella ulos keskustelusta väittämällä, etten tunne sinua.

        Kaki tuli housuu terveisi Matomörssäri


    • Anonyymi

      Olisin mää sun kaa alkanut, mutta sää olit vääränvärinen

    • Anonyymi

      Olithan sä kiva karkki työpaikalla kunnes tuli ilmi et koipien välissä roikkuu pieni mato

      • Anonyymi

        Ei päde muhun. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei päde muhun. 😆

        Kyllä pätee ja työpaikalla saitkin lempinimen Matomörssäri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pätee ja työpaikalla saitkin lempinimen Matomörssäri

        Joo ei mitään tekemistä mun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pätee ja työpaikalla saitkin lempinimen Matomörssäri

        Hetkinen, mä tiedän Matomörssärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei mitään tekemistä mun kanssa.

        Reino on eri mieltä joka näki sut suihkussa kun nostelit saippuaa lattialta koko ajan mukamas vahingossa


    • Anonyymi

      Ulkoinen habituksesi on 10 +
      mutta hävetti se miten asenteesi ja keljumaisuutesi huokuu läpi sinusta ulospäinkin, hävetti liikkua tuollaisen "ylimyksen" kanssa, mieluummin kuljen ihmisen kanssa, joka suhtautuu empaattisesti kanssakulkijoihin ja on sinut itsensä kanssa, mitä sinä et totisesti ole, vaikka toitotatkin niin!
      Sinusta huokuu ulospäin koko ajan se miten paljon halveksit kaikkia ihmisiä ja koet itse olevasi ylempänä kaikkia, koska olet täysi narsisti.

      • Anonyymi

        No eikö tuollainen alle kolmekymppinen ole aina vähän ylimys? Nyt siellä on jo uudet tilalla. Tuomitset temperamenttini turhan ärhäkästi. Siihen vaikuttaa heimotausta yms.


    • Anonyymi

      Ei Stadissa syntyminen ja asuminen tee kenestäkään luonnostaan sivistynyttä ja älykästä.

      • Anonyymi

        Tää Matomörssäri on yhtä stadilainen ku Putini


    • Anonyymi

      Juu…nii tiiän kuka oot ja yllätys et taas uus juttu miks ollaan tässä tilanteessa…en todellakaan ois hävenny siunkaa liikkuu missään ja isäni kanssa olen jo nuoruudessa taistoni käyny….

    • Anonyymi

      Miten tuollaisen stadilaisen olisi voinut viedä isänsä eteen halveksimaan ja ylenkatsomaan vanhaa miestä, joka on ikänsä tehnyt paljon töitä!?
      Olisit varmasti oikein ääneenkin sanonut hänelle kuinka lannanhajuisia, tyhmiä ja sivistymättömiä maalaistolloja olemme, olethan sentään stadilainen itse!
      Etsi tasoisesi stadilaisfriidu! :D :D :D

    • Anonyymi

      Pitkästä aikaa ketju joka sai nauramaan. Hyvät ihmiset ei tämä elämä niin vakavaa ole, ei vaikka et saisi sitä mitä haluat. Katkeruudestakin voi puskea humoristista läbää kuten tässä

    • Anonyymi

      Kylläpäs lähti diipit kelat pyörimään!

      Ap.

    • Anonyymi

      🤣 totuus on että olisit ollut se joka ottaa nopeammin jalat alle kun nuppi ei maalais huumoria kestä,sen jälkeen kun hieman lämmetään ja tullahan sinuiks toisillemme. 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      En todellakaan olisi hävennyt

    • Anonyymi

      Mitä lehtiä sinä oikein luet? 😁

    • Anonyymi

      Sulla on musta aika väärä kuva. Etköhän jatka nyt matkaasi.

    • Anonyymi

      Hei, rakas. Häpeän vain äitiäsi ja sitä tapaa, jolla hän käsitteli autoani. Muistako? Torilla, kesällä 2000. Hän ajoi sen kiveyksen yli. Krunts! Kuinka ikävää! Ja sitten, myöhemmin, melkein junan alle, hmm? Ei sentään, mutta niin olisi voinut olla. Niinpä niin, kaikki voisi olla mahdollista. Ensi kerralla meidän on mietittävä tätisi häitä. "Tänään on hyvä päivä pelata tennistä" — mutta minähän en horoskooppeihin usko! Vai uskonko sittenkin? Ehkä oikeassa seurassa, ennen kuin viimeinen terälehti putoaa, rakas.

    • Anonyymi

      Te ootte sekaisin. 😋

      Ensimmäinen ja viimeinen kommentti tänne, joo.

    • Anonyymi

      Olen hävennyt kuule omaa ukkoa, mutta sillä ei niin väliä mitä mahdollisesti joku muu ajattelee koska, ei tiedä mitä on tapahtunut, ei voi ottaa kantaa kunnolla, Mitä väliä. Ärsyttää vaan jos oma ukko ei tajua joitain juttuja, mitä suurin osa tajuaisi.

    • Anonyymi

      Suurin osa ihmisistä on säälittäviä hulluja. Joitain asioita ei voi ikinä korjaa kokonaan. Ns. Lets live with it. Rahaa ja rakkautta.

    • Anonyymi

      Tämä vain miehille. Kuinka turn off on joskus kauan aikaa sitten kaikenlaista. Naiset please Älkää vastatko, en tarvitse shoppailu seuraa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe