Kissan aitaus ilman kattoa

Anonyymi-ap

Onko joku keksinyt, miten estää kissaa karkaamasta aitauksesta, jossa ei ole kattoa. Joku täällä kertoi laittaneensa aitauksen yläreunaan samanlaisen sähkövaijerin kuin lehmille. Ja jostain kuulin että olisi jotain pyöriviä rullia, jotka mahdollista asentaa aidan yläreunaan siten, että niiden yli ei pääse kiipeämään. Kuulisin mieluusti lisää näistä ja muista ratkaisuista, joilla asiaa voisi ratkoa. En kaipaa kommentteja siitä, että katto pitää olla :)

5

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mitenkään voi estää,ellei ole kattoa. Letterä kissa keinot keksii. Tämän huomaatte kyllä,kun muutama kissa on kadonnut.
      Ellette suosiolla ymmärrä laittaa kattoa.

• Anonyymi

Riittävän korkea soiro pleksiä tai peltiä aidan yläreunassa ni kynnet ei pidä.
      Nykyajan lehmille tarkotettuja paimenia en laittas. Olen nähny sammakonkin langalle kuolleen,joten liian raju. Ja kissan jalat ei oo maassa, vaan aidalla ni tuskin saa tälliä.
      Eikö näkymätön aitakin yksi vaihtiehto, vai karkaako siittä?

Jos teet 1,8 m aitauksen pinnoista. Eli pystyputkista/ tangoista. Ei kissa saa tassujaan väleihin, eikä saa tassunsijaa kiivetäkseen.
      Myös verkkoaita+ yläreunaan pitkiä pinoja/ pystyputkia voisi toimia,ettei pääse kiipeemään... Koirille myydään kalteritarhoja, samalla periaatteella. Kalteria ei niin vaan kiivetä.

• Anonyymi

Tiijätkö, koira onkin eri eläinlaji kuin kissa...

• Anonyymi

Tossa oli ok vinkkejä.
        Mietin et myös aidan yläreunaan laitetut ikäänkuin peltiräystäät vois toimia.
        Siis V muotoinen pelti. Ja pellin toinen reuna ruuveilla kiinni aidan yläreunaan, ja pellin toinen reuna olisi ikäänkuin lippa aidan sisällepäin. Joku 30 cm voisi olla riittävä lipan pituus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tossa oli ok vinkkejä.
        Mietin et myös aidan yläreunaan laitetut ikäänkuin peltiräystäät vois toimia.
        Siis V muotoinen pelti. Ja pellin toinen reuna ruuveilla kiinni aidan yläreunaan, ja pellin toinen reuna olisi ikäänkuin lippa aidan sisällepäin. Joku 30 cm voisi olla riittävä lipan pituus.

Kunhan katsot että on turvallinen eikä viillä haavoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4750
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2434
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      64
      1568
    4. 58
      1310
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    6. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1186
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      877
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      810
    Aihe