Hyvää iltaa

Anonyymi-ap

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).

99

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos👩💋😄

    • Anonyymi

      Kiitos, rakas.

    • Anonyymi

      Iltaa ihanalle ♥️

    • Anonyymi

      Saisiko pienen vihjeen, ketä naista kaipailet? Kun minäkin täällä olen🤔

      • Anonyymi

        Hän kyl tunnistaa jos tänään täällä on :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyl tunnistaa jos tänään täällä on :).

        Taitaa olla itse kuningas. Verkkojen punoja. Älkää vaan kukaan sotkeutuko.


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa yhdelle rakkaalle miehelle♥️

    • Anonyymi

      Oii 💭🤍🫂Kiitos ☀️

    • Anonyymi

      Mikä fiilis nyt iltaan? :) moni haluaisi toivotuksen omia. :)

      • Anonyymi

        Iskeekö mustasukkaisuus? .:).:)..;).:):).:).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iskeekö mustasukkaisuus? .:).:)..;).:):).:).

        Ei iske. En edes ominut tuota. :)


      • Anonyymi

        Hyvä fiilis :). No juu monia halua omia, tietysti kaipaavat omaansa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä fiilis :). No juu monia halua omia, tietysti kaipaavat omaansa :).

        Niin varmaan tekee. :) ajattelitko olla täällä enää jos alatte seurustelemaan sen naisen kanssa? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan tekee. :) ajattelitko olla täällä enää jos alatte seurustelemaan sen naisen kanssa? :)

        En tiedä :). Voishan sitä käydä joskus :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä :). Voishan sitä käydä joskus :).

        Niin onhan tämä tavallaan vapaa ajan viettoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan tämä tavallaan vapaa ajan viettoa. :)

        Niin ja ihan hyvä ku on löytänyt jonkun kelle ainakin voi kertoa asioista ja vaihtaa ajatuksia :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan tämä tavallaan vapaa ajan viettoa. :)

        Tuli nyt sellanenkin mieleen että sanoisko sille naiselle tästä, jos aletaan seurustelemaa :). Ite ajattelen että ei tässä mitään pahaa ole :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ihan hyvä ku on löytänyt jonkun kelle ainakin voi kertoa asioista ja vaihtaa ajatuksia :).

        Minulle voi puhua jos on joku asia. :) mutta suosittelen myös vahvasti puhumaan sille naiselle uskon että sekin ymmärtää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli nyt sellanenkin mieleen että sanoisko sille naiselle tästä, jos aletaan seurustelemaa :). Ite ajattelen että ei tässä mitään pahaa ole :).

        Se on sinun päätettävissä. :) toki se voi suuttua jos puhut jollekin toiselle naiselle täällä eikä se tiedä siitä mitä puhutaan. Jotenkin ennen kun itse olin täällä tuntui oudolta että joku edes palstalla kävisi joten se voi olla outoa sellaiselle joka ei tiedä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle voi puhua jos on joku asia. :) mutta suosittelen myös vahvasti puhumaan sille naiselle uskon että sekin ymmärtää. :)

        Tuo on totta :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun päätettävissä. :) toki se voi suuttua jos puhut jollekin toiselle naiselle täällä eikä se tiedä siitä mitä puhutaan. Jotenkin ennen kun itse olin täällä tuntui oudolta että joku edes palstalla kävisi joten se voi olla outoa sellaiselle joka ei tiedä. :)

        Joo, mä mietin kans joskus et en varmana kirjota tänne ikinä yhtään mitää :). Ois mustakin outoo jos se nainen sanois et käy ikävä palstalla :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mä mietin kans joskus et en varmana kirjota tänne ikinä yhtään mitää :). Ois mustakin outoo jos se nainen sanois et käy ikävä palstalla :).

        Kirjoitat jos sille tuntuu tai sitten et. :) mutta kannattaa miettiä juuri miltä siitä naisesta se tuntuu ettei pilaa sitä jo alkuunsa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat jos sille tuntuu tai sitten et. :) mutta kannattaa miettiä juuri miltä siitä naisesta se tuntuu ettei pilaa sitä jo alkuunsa. :)

        Toki mietin ja siksi sitä nyt aloinkin miettiä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki mietin ja siksi sitä nyt aloinkin miettiä :).

        Kyllä sinä osaat miettiä oikean ratkaisun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä osaat miettiä oikean ratkaisun. :)

        Kiitos luottamuksesta :). Haluan antaa hänelle kaikkeni jos päädytään yhteen :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos luottamuksesta :). Haluan antaa hänelle kaikkeni jos päädytään yhteen :).

        Hyvä. :) kannattaa olla avoin itsestä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. :) kannattaa olla avoin itsestä. :)

        Kokemusta on miltä pettäminen tuntuu enkä muutenkaan haluisi mitään sellasta tehdä kelleen :). Eihän täällä juttelu pettämistä ole mut silti ei se tunnu toisesta kivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on miltä pettäminen tuntuu enkä muutenkaan haluisi mitään sellasta tehdä kelleen :). Eihän täällä juttelu pettämistä ole mut silti ei se tunnu toisesta kivalta.

        Näin se on. :) jos tehdään niin että puhut sille naiselle kaikesta mistä haluat ilman palstaa. Jos taas tuntuu ettet kaikesta pysty tai halua puhua niin sitten voit minulle puhua. :) tai jos joku muu asia mietityttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. :) jos tehdään niin että puhut sille naiselle kaikesta mistä haluat ilman palstaa. Jos taas tuntuu ettet kaikesta pysty tai halua puhua niin sitten voit minulle puhua. :) tai jos joku muu asia mietityttää.

        Kuulostaa hyvältä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä :).

        Oliko se sinun asunto siis talo vai ihan asunto? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se sinun asunto siis talo vai ihan asunto? :)

        Talo :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo :).

        Onpa kiva. :) onhan se omaa rauhaakin ja kaikkea pääsee toteuttamaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kiva. :) onhan se omaa rauhaakin ja kaikkea pääsee toteuttamaan. :)

        Kyllä. Olen innoissani siitä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Olen innoissani siitä :).

        Kiva juttu. :) toivon todella että se nainen on sopiva. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu. :) toivon todella että se nainen on sopiva. :)

        Kiva kun toivot :). Mitäs sun päivään muutes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun toivot :). Mitäs sun päivään muutes?

        Tässähän tämä perinteistä menoa. :) mieli pysynyt tasaisena. :) entä sinun päivään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän tämä perinteistä menoa. :) mieli pysynyt tasaisena. :) entä sinun päivään?

        Hyvä kuulla että mieli on tasainen :). No paljon hommaahan tässä on uuden kämpän kanssa ja kaikkee :). Vauhil menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla että mieli on tasainen :). No paljon hommaahan tässä on uuden kämpän kanssa ja kaikkee :). Vauhil menee

        On varmasti. :) mitä mieltä olit muuten siitä kaksoisliekki asiasta? Kun ajattelin kaikenlaista mutta voihan se ihan huuhaatakin olla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On varmasti. :) mitä mieltä olit muuten siitä kaksoisliekki asiasta? Kun ajattelin kaikenlaista mutta voihan se ihan huuhaatakin olla. :)

        Jaa-a, aika skeptinen olen onko sellasta oikeest? :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa-a, aika skeptinen olen onko sellasta oikeest? :).

        En tiedä. :) uskoin kyllä kaikkeen mahdolliseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. :) uskoin kyllä kaikkeen mahdolliseen.

        No miten sä ajattelet nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten sä ajattelet nyt?

        Olen epäillyt sitä ajatusta. Vaikea jotenkin tietää. On se mahdollista mutta kun ei tiedä. Ne unetkin oli vain heijastusta siitä kun puhuttiin täällä en tiedä oliko muuta siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen epäillyt sitä ajatusta. Vaikea jotenkin tietää. On se mahdollista mutta kun ei tiedä. Ne unetkin oli vain heijastusta siitä kun puhuttiin täällä en tiedä oliko muuta siinä.

        Vaikea se on tietää. Mun mielipide on ettei sellasta ole kyl, voi olla hyvin samankaltaiset ihmiset vaan. Ja unethan tulee alitajunnasta :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea se on tietää. Mun mielipide on ettei sellasta ole kyl, voi olla hyvin samankaltaiset ihmiset vaan. Ja unethan tulee alitajunnasta :).

        Voihan se niinkin olla. :) harmi olisin halunnut uskoa johonkin ihmeelliseen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se niinkin olla. :) harmi olisin halunnut uskoa johonkin ihmeelliseen. :)

        Ei voi tietää :). Voin olla väärässäkin. No oisinks mä sun kaksoisliekki sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tietää :). Voin olla väärässäkin. No oisinks mä sun kaksoisliekki sitten?

        En tiedä. Jos sellainen on mahdollista niin voihan se niin olla. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Jos sellainen on mahdollista niin voihan se niin olla. :)

        Jep, no samoja piirteitä löytyy ainaki :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, no samoja piirteitä löytyy ainaki :).

        Niin ainakin niitä. :) aika outoja yhteensattumia vähän joka asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ainakin niitä. :) aika outoja yhteensattumia vähän joka asiassa.

        On kyllä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, no samoja piirteitä löytyy ainaki :).

        Ja vaikka sinä täältä lähtisit kokonaan niin kyllä minä pärjään. Haluan vain sanoa että jos elämä vie mukanaan ilman palstaa niin en pidättele vaan toivon parasta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka sinä täältä lähtisit kokonaan niin kyllä minä pärjään. Haluan vain sanoa että jos elämä vie mukanaan ilman palstaa niin en pidättele vaan toivon parasta. :)

        Niin pärjäätkin, oot pärjännyt tähänkin asti :). Toivon parasta sullekin ja että tulisi tilanne missä säkii voisit vaikka jättää tän paikan joskus :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä :).

        Mutta minun pitäisi todella tutustua itseeni. Kaikkea en vielä tiedä muuta kuin sen että elämä on joltain osin kohdellut minua epäreilusti niillä lähtökohdilla mitä minulla ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pärjäätkin, oot pärjännyt tähänkin asti :). Toivon parasta sullekin ja että tulisi tilanne missä säkii voisit vaikka jättää tän paikan joskus :).

        Kyllä itsekin toivon sitä. Ja olen pärjännyt aikamoisesta menneisyydestä. Tässä tilanteessa kuka tahansa olisi mennyt hämmilleen jos olisi elänyt saman polun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itsekin toivon sitä. Ja olen pärjännyt aikamoisesta menneisyydestä. Tässä tilanteessa kuka tahansa olisi mennyt hämmilleen jos olisi elänyt saman polun. :)

        Haluatko avata menneisyyttäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on miltä pettäminen tuntuu enkä muutenkaan haluisi mitään sellasta tehdä kelleen :). Eihän täällä juttelu pettämistä ole mut silti ei se tunnu toisesta kivalta.

        NÄIN SE JUTTELEE ITSELLEEN TAAS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko avata menneisyyttäsi?

        Vähän samaa kuin sinullakin tuota turvattomuutta ollut. Paljon feikkejä ihmisiä ja kiusaajia. Epäreilua kohtelua. Mutta minussa on ollut myös vaikutusta tapahtumiin ja minun uskomattomassa luonteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän samaa kuin sinullakin tuota turvattomuutta ollut. Paljon feikkejä ihmisiä ja kiusaajia. Epäreilua kohtelua. Mutta minussa on ollut myös vaikutusta tapahtumiin ja minun uskomattomassa luonteessa.

        Ikävää kuulla, mutta onhan asiat nyt ilmeisest paremmin? Ilkeitä ihmisiä on ketkö ajavat vaan omaa etuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää kuulla, mutta onhan asiat nyt ilmeisest paremmin? Ilkeitä ihmisiä on ketkö ajavat vaan omaa etuaan.

        On paremmin. :) onhan noilla ollut vaikutusta minuun. Vaikka ei nyt niin sanottua vahinkoa ole enää niin olen millainen olen sen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paremmin. :) onhan noilla ollut vaikutusta minuun. Vaikka ei nyt niin sanottua vahinkoa ole enää niin olen millainen olen sen jälkeen.

        Niinhän se on, ympäristötekijät vaikuttaa :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, ympäristötekijät vaikuttaa :).

        Mutta ei se koskaan poista sitä hyväntahtoisuutta ja luonteen lujuutta mikä minulla on aina ollut. :) vaikka olisin kuinka sekaisin ollut niin en ole halunnut tehdä pahaa muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei se koskaan poista sitä hyväntahtoisuutta ja luonteen lujuutta mikä minulla on aina ollut. :) vaikka olisin kuinka sekaisin ollut niin en ole halunnut tehdä pahaa muille.

        Se on hyvä piirre :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä piirre :).

        Niin kai. :) ja ehkä myös periksiantamattomuus. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. :) ja ehkä myös periksiantamattomuus. :)

        Se nyt tietysti näissä miehissä. Yli vuosi siitä on ja vieläkin kaipaan. :D älytön tämä mieli kun ei luovuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. :) ja ehkä myös periksiantamattomuus. :)

        No se ainakin on hyvä :). Tosin kai nuokin tietyn pisteen jälkeen voi kääntyä itseään vastaanki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se ainakin on hyvä :). Tosin kai nuokin tietyn pisteen jälkeen voi kääntyä itseään vastaanki.

        Niin ainakin kaipailussa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ainakin kaipailussa. :)

        Heh joo :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh joo :).

        Kyllä se mies vielä löytyy. :D halusi tai ei niin joka kiven alta ajattelin katsoa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se mies vielä löytyy. :D halusi tai ei niin joka kiven alta ajattelin katsoa. :)

        Toivotaan niin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin :).

        Paljon voi tehdä useampi katse vaikutuksen minuun mutta ei usean kohdalla niin tapahdu. Siinä oli jotain sellaista outoa. Olin ihan myyty ja samaan aikaan ahdisti hänen katseensa. Ajattelin että en halua näyttää hänen edessään heikolle tai huonolle. Tyhmällekään. Hän oli niin fiksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon voi tehdä useampi katse vaikutuksen minuun mutta ei usean kohdalla niin tapahdu. Siinä oli jotain sellaista outoa. Olin ihan myyty ja samaan aikaan ahdisti hänen katseensa. Ajattelin että en halua näyttää hänen edessään heikolle tai huonolle. Tyhmällekään. Hän oli niin fiksu.

        No tuskinpa näytit :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa näytit :).

        Niin ei voi kun toivoa. :) kerran se ikäänkuin kuvasi minua. En tiedä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei voi kun toivoa. :) kerran se ikäänkuin kuvasi minua. En tiedä miksi.

        Ihan tosi? :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi? :).

        Kyllä. Luulisin. Tosi outoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Luulisin. Tosi outoa.

        On, luulis sitte että tulee puhumaan jos kehtaa kuvatakin :). Mut ehkä se vana näytti että kuvas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, luulis sitte että tulee puhumaan jos kehtaa kuvatakin :). Mut ehkä se vana näytti että kuvas.

        Kyllä se oli sitä mille näyttikin. Aivan selkeä. Mutta jos jotain positiivista siinä on niin jossain se sitä kuvaa voi katsella ja muistella miten kaunis olin ja ikävöidä minua. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se oli sitä mille näyttikin. Aivan selkeä. Mutta jos jotain positiivista siinä on niin jossain se sitä kuvaa voi katsella ja muistella miten kaunis olin ja ikävöidä minua. :)

        No sittenhän se on ihan selvästi tykännyt susta :). Sun vaa pitää löytää se mies jostain :). Varmaan taustakuvana se kuva :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän se on ihan selvästi tykännyt susta :). Sun vaa pitää löytää se mies jostain :). Varmaan taustakuvana se kuva :).

        Tuskinpa enää on kun on mennyt aikaa jo pitkään. Voihan se videokin olla jompikumpi oli varmasti. :) katseli kyllä niin useasti. Hakeutui katsomaan. En ymmärrä miksi ei tullut minulle puhumaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa enää on kun on mennyt aikaa jo pitkään. Voihan se videokin olla jompikumpi oli varmasti. :) katseli kyllä niin useasti. Hakeutui katsomaan. En ymmärrä miksi ei tullut minulle puhumaan mitään.

        On se kyllä erikoista ja syitä emme voi kuin arvailla :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyllä erikoista ja syitä emme voi kuin arvailla :).

        Voi kun olen kysynyt täällä monta kertaa. Ei vain tule vastausta. :/ en voi lähestyä kun ei tunneta. Pitää vain jatkaa etsintää vaikka tuntuu ettei jaksaisi enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olen kysynyt täällä monta kertaa. Ei vain tule vastausta. :/ en voi lähestyä kun ei tunneta. Pitää vain jatkaa etsintää vaikka tuntuu ettei jaksaisi enää.

        On se kyllä ikävä juttu. Oletko saanu täältä vastausta sitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyllä ikävä juttu. Oletko saanu täältä vastausta sitte?

        Jotain kyllä. En tiedä tosin 100% onko häneltä. Ja minun mieli ei oikein usko ennen kuin on tosite edessä että olisi varmasti häneltä. Jokin asia minkä vain hän tietää minusta tai mitä meidän välillä kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kyllä. En tiedä tosin 100% onko häneltä. Ja minun mieli ei oikein usko ennen kuin on tosite edessä että olisi varmasti häneltä. Jokin asia minkä vain hän tietää minusta tai mitä meidän välillä kävi.

        Niinhän se pitää melkee ollakin. Tässä paikassa se on vaikeaa mutta toivotaan että löytyis. En mäkään uskois 100 %. Mut jos tää ainut keino niin ei aita kun jatkaa sinnikkäästi kai :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se pitää melkee ollakin. Tässä paikassa se on vaikeaa mutta toivotaan että löytyis. En mäkään uskois 100 %. Mut jos tää ainut keino niin ei aita kun jatkaa sinnikkäästi kai :).

        Niin. Voihan harmi. Kerran juttelin täällä tosi fiksun oloisen kanssa. Ajattelin heti että olisi se. Sanoi että ujouden takia ei olisi tullut juttelemaan. Hän ei kuulema halunnut häiritä minua kun vaikutin niin rauhalliselta ja keskittyneeltä. Sanoi jotenkin näin ehkä me kohdataan vielä oikealla ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Voihan harmi. Kerran juttelin täällä tosi fiksun oloisen kanssa. Ajattelin heti että olisi se. Sanoi että ujouden takia ei olisi tullut juttelemaan. Hän ei kuulema halunnut häiritä minua kun vaikutin niin rauhalliselta ja keskittyneeltä. Sanoi jotenkin näin ehkä me kohdataan vielä oikealla ajallaan.

        Tuon lisäksi kehui minua kauniiksi. Sanoi kaikkea mukavaa. Muistaa kuulema paljonkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Voihan harmi. Kerran juttelin täällä tosi fiksun oloisen kanssa. Ajattelin heti että olisi se. Sanoi että ujouden takia ei olisi tullut juttelemaan. Hän ei kuulema halunnut häiritä minua kun vaikutin niin rauhalliselta ja keskittyneeltä. Sanoi jotenkin näin ehkä me kohdataan vielä oikealla ajallaan.

        Oispa se ollut se ja kohtaisitte :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa se ollut se ja kohtaisitte :).

        Aika näyttää ja sattuma kohdataanko vai ei. Kaikessa hän oli se ihanin. Mutta toki en yhtään vähättele mitä nyt sinustakin tiedän ettenkö voisi sinustakin viehättyä. Mutta en tiedä haluanko todella mitään oikeasti yhtään kenenkään kanssa ja parempi tosiaan etten haluakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää ja sattuma kohdataanko vai ei. Kaikessa hän oli se ihanin. Mutta toki en yhtään vähättele mitä nyt sinustakin tiedän ettenkö voisi sinustakin viehättyä. Mutta en tiedä haluanko todella mitään oikeasti yhtään kenenkään kanssa ja parempi tosiaan etten haluakaan.

        Ei sun tarvi mua miettiä, ihan rauhassa kehut vaan sitä miestä ihanimmaksi :). Sun täytyy jotenkin koittaa miettiä mikä tekee sut onnellisimmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvi mua miettiä, ihan rauhassa kehut vaan sitä miestä ihanimmaksi :). Sun täytyy jotenkin koittaa miettiä mikä tekee sut onnellisimmaksi.

        Onhan sinussakin paljon hyvää. :) ja olet paljon ollut minulle apuna niin hyvässä ja huonossa mielentilassa. Ja kaikki mitä itsestäsi olet kertonut on myös minun makuun. En voi sitä kieltää. Ei tällä nyt ole mihinkään vaikutusta kunhan vain kehun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sinussakin paljon hyvää. :) ja olet paljon ollut minulle apuna niin hyvässä ja huonossa mielentilassa. Ja kaikki mitä itsestäsi olet kertonut on myös minun makuun. En voi sitä kieltää. Ei tällä nyt ole mihinkään vaikutusta kunhan vain kehun. :)

        No kiitos :). Samoin olet ollut avuksi mulle paljon ja olen jo sanonutkin että voisin varmast suhun ihastua. Mutta tosiaan minäkin vain kehun :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos :). Samoin olet ollut avuksi mulle paljon ja olen jo sanonutkin että voisin varmast suhun ihastua. Mutta tosiaan minäkin vain kehun :).

        Kiva kuulla. :) rupean nukkumaan. Öitä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla. :) rupean nukkumaan. Öitä. :)

        Öitä :).


    • Anonyymi

      Kiitos ny vaan. Samoin mukavata keskiviikon ehtoota sulle kans.

    • Anonyymi

      Hyvää iltaa yhdelle miehelle täällä 😆🤩

    • Anonyymi

      Senkin Höpö-Nalle ap 😅😁🤭🤩

      • Anonyymi

        Höpönalle? :).


    • Anonyymi

      No mutta iltaa vain sinnekin.

    • Anonyymi

      Aika kiva ketju teillä:) Ainakin lukijalle.

    • Anonyymi

      siis aika nice tiäkkö kelle

    • Anonyymi

      Jollekin lukee aloituksessa,hänelle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      80
      3530
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3314
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3059
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1951
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      144
      1522
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1301
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1292
    Aihe