kysympähän vaan

Anonyymi-ap

Miten kunta voi peukuttaaa opiskelustipendin puolesta.jonka on itse päättänyt.Kunta koostuu asukkaista,joilla on ja pitääkin olla oma mieli asiasta,ja kunta olemme me .Pieni asia.mutta miettikääpä miten ala-arvoisina meitä pidetään.

12

1691

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei kiinnosta ku voin saaha rahaa siitä spede, ootko kateelline???

• Anonyymi

spede tienasi rahansa itse,sinä et siihen kykene.Kateellinen en ole,mutta tunnen myötähäpeää sinunlaisia kohtaan.

• Anonyymi

Aloittaja itse kaipaisi stipendin oikeinkirjoituksen kurssille. Hänen päänavauksensa
      otsikko; kysympähän vaan huutaa tuskaansa äidinkielemme kauniilla kentillä. Olisi
      yksinkertainen vain utsinut jotta; kysynpä vaan. Tämä opiksi. ;)

• Anonyymi

Tämä äidinkielen valistaja voisi opiskella, kuinka puolipistettä käytetään. Hirveän näköistä käyttää sitä tuolla tavalla paikoissa, joihin se ei todellakaan kuulu. Eikä ole edes makuasia noissa tilanteissa.

• Anonyymi

Kun joku kirjoittaa jotain mistä ei pidä, on aina hyvä alkaa moittimaan kielioppia. Näinhän voi saada jonkun maan hiljaisen hiljentymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä äidinkielen valistaja voisi opiskella, kuinka puolipistettä käytetään. Hirveän näköistä käyttää sitä tuolla tavalla paikoissa, joihin se ei todellakaan kuulu. Eikä ole edes makuasia noissa tilanteissa.

Puhut asiaa! Paraskin arvostelija tämä puolipisteyttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut asiaa! Paraskin arvostelija tämä puolipisteyttäjä.

Mitä muuta sitä voi odottaa,kun johtana on pikkupoika asteelle jäänyt kouhottaja,

• Anonyymi

Opetelkaa suomenkieltä valittajat uskottavuutenne tueksi. :)

• Anonyymi

Siellä taas pilkunpäälläpomppija erinomaisuuttaan yritää tuoda esille.Jo on ihmisellä elämä tyhjää.kun pitää pilkkuja ja pisteietä kytätä.Arkikieli on arkikieli ,..;.....,.... siinä sinulle pane mieleisees paikkaan.Säälittävää.

• Anonyymi

No voi voi teitä tasapäisiä ja itseoppineita lauseenrakentajia, tuleeko hermo pintaan
      jos vähän opastetaan oikeinkirjoitusta? ;(

• Anonyymi

Sinä et siihen pysty !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1535
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      92
      879
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      622
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      621
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      235
      610
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      607
    10. 49
      577
    Aihe