Gackt / J-Rock fanit!!!

leeca

Moikkis Moi!

Me tehdään adressia J-Rock artistille Gacktille. Jos
saamme tarpeeksi nimiä kasaan lähetämme adressin Gacktille itselleen ja Gacktin levy-yhtiölle. Tarkoituksena olisi, että erittäin hyvällä tuurilla saisimme Gacktin levyjä julkaistuksi Suomessa!
Saattaa olla kaukaa haettua ja turhaa, mutta ainahan
saa yrittää!
Joten kaikki jota kiinnostaa niin antamaan nimiä. Meillä on projekti käynnissä YleX:n sivuilla tästä asiasta myöskin, joten sinnekkin voi liittyä. Kiitos jo etukäteen!

12

905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meikä laittaa nimensä listaan!

• Taide

Mitä järkeä lähettää ne nimet Gacktille? Lähettäkää Free Record Shoppiin, tai mistä ikinä niitä haluattekaan ostaa! Kyllä ne sitten hommansa osaa. (BTW. Blippossa[Helsingin Foorumissa] myydään Ayumi Hamasakin levyjä, olen sinne muutamaan kertaan ehdottanut muita J-artisteja. Ehdottakaa sinne >__^)

Mutta ei Gackt niitä levyjä Suomen hyllyille tuo. Tökkikää levykauppiaita.

Mutta niin. Olisihan niitä levyjä kiva saada. Tök.

• leeca

Joo kyllä mä tiedän, että se Gackt ei niitä levyjä tänne levyhyllyille tuo, ajateltiin lähinnä sen takia lähettää se adressi myös Gacktille, että haluamme informoida Gacktia kuinka monet ihmiset myös täällä rapakon takana pitävät miehestä ja luulisi myös Gacktia itseään se kiinnostavan.
        Tuossa ensimmäisessä viestissä kyllä oli virheellistä tietoa, koska meinaamme kyllä myös lähettää adressin levykauppoihin ja ehkä jopa maahantuojille...jos siis saamme tarpeeksi nimiä kasaan!
        Sori puutteellisista tiedoista.

• hObi

niin nimiä mihin?tännekö?ilman muuta hyvän asian puolesta

• leeca

Siis se adressi on YleX:n backstagella olevassa Osaamiskeskuksessa nimellä "Kaikki Gacktista / J-Rockista Pitävät !!!"
        Sinne pitää kirjautua sisälle, mutta jos et sitä halua tehdä niin ilmoita mulle sähköpostilla nimesi niin mä voin kyllä sen sinne lisätä, tai jos et halua nimeäsi nettiin niin laitan sen sitten viimeiseen versioon ennen adressin lähettämistä.
        Sähköposti osoitteeni on [email protected]

• hObi
        leeca kirjoitti:

Siis se adressi on YleX:n backstagella olevassa Osaamiskeskuksessa nimellä "Kaikki Gacktista / J-Rockista Pitävät !!!"
        Sinne pitää kirjautua sisälle, mutta jos et sitä halua tehdä niin ilmoita mulle sähköpostilla nimesi niin mä voin kyllä sen sinne lisätä, tai jos et halua nimeäsi nettiin niin laitan sen sitten viimeiseen versioon ennen adressin lähettämistä.
        Sähköposti osoitteeni on [email protected]

joo tämä selvä,katsotaan jos jaksan käydä lähiaikoina siellä sivuilla.Mulla on kyllä tunnuksetkin,että ei pitäs olla ongelmaa.

• leeca
        hObi kirjoitti:

joo tämä selvä,katsotaan jos jaksan käydä lähiaikoina siellä sivuilla.Mulla on kyllä tunnuksetkin,että ei pitäs olla ongelmaa.

Kiitokset sulle jo valmiiks osanotostas!
        Mukavaa kun ihmiset kiinnostuu ja haluu osallistuu! :)

• R.i.k.k.u
        leeca kirjoitti:

Kiitokset sulle jo valmiiks osanotostas!
        Mukavaa kun ihmiset kiinnostuu ja haluu osallistuu! :)

Moon mukana ^^
        Mä lähetän nimeni sähköpostilla leeca sulle,
        en mä uskalla nimeäni nettihin laittaa ^^
        Mukavaa jos tämä adressi tuottaa tulosta
        ja Gacktin levyjä Suomessa aletaan myydä ^^

• leeca
        R.i.k.k.u kirjoitti:

Moon mukana ^^
        Mä lähetän nimeni sähköpostilla leeca sulle,
        en mä uskalla nimeäni nettihin laittaa ^^
        Mukavaa jos tämä adressi tuottaa tulosta
        ja Gacktin levyjä Suomessa aletaan myydä ^^

Kiitokset sinullekkin R.i.k.k.u, pistä vaan nimi tulemaan niin lisään sen sitten ennen lähetystä niin kuin jo kirjoitinkin!!! Toivotaan parasta että ihmiset kiinnostuisivat tarpeeksi ja haluaisi meidän kanssa yrittää vaikuttaa tähän asiaan...

• R.i.k.k.u
        leeca kirjoitti:

Kiitokset sinullekkin R.i.k.k.u, pistä vaan nimi tulemaan niin lisään sen sitten ennen lähetystä niin kuin jo kirjoitinkin!!! Toivotaan parasta että ihmiset kiinnostuisivat tarpeeksi ja haluaisi meidän kanssa yrittää vaikuttaa tähän asiaan...

Pistin tulemaan..

• Gacktin suurfani

minen löytäny tästä viestiketjusta sitä itse adressin nettiosoitetta. Gacktin huimana fanittajana olen tuota monta kertaa toivonut, ja koska monet haluavat juuri monia artisteja, kuten Dir en Greyn, Miyavin, An Cafen tai muun Suomeen asti, Gackto-saman saaminen tänne olisi turhaa. levyt olisivat siis aika hyvä saavutus.
      Siispä;
      missä voi kirjoittaa nimensä kyseiseen adressiin?

• leeca

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe