Neljä vuotta veronmaksajien rahoilla.

Anonyymi-ap

Tamperelais­perhe eleli Espanjassa neljä vuotta veron­maksajien rahoilla – yhtä pikku­asiaa ei Kelalle kerrottu

Lapsilisiä, työttömyyskorvauksia, asumistukea... Rahavirta kolmilapsisen perheen vanhemmille kesti yli neljä vuotta.

21

60

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan tuo kovinkin yleistä kaupungeissa? Kelan valvonta vaikuttaa löperöltä. Kelan vastikkeettomat tuet lienevät noin 17 miljardia vuodessa. Tuossa voisi olla enemmänkin perkaamista...

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­y­­­m­­f­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17728773h

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kuinka on mahdollista hoitaa 4 vuotta etänä ,ettei kertaakaan tarvitse tavata livenä virkailijoita.Matut taitaa saada pitempiä päätöksiä .

    • Anonyymi

      mites muutama vuosi sitten se Lontoossa asuva somali-nainen? Eikös sekin vetänyt vuosikausia rahoja, eikä koskaan ole maksanut takaisin. Korkoineen.

    • Anonyymi

      Kyllä on törkeää. Valvonta pettää pahasti.

      Mutta jussien on turha tuohtua sukupolvia tuilla elettyään..

      • Anonyymi

        Inisee,
        Inisee....


      • Anonyymi

        Ei mulle Espanjaan niitä kuuluisia tukia makseta ja nää hinnan alennuskorvaukset ei oo vastikkeettomia. Joka halavatun hakemus ajetaan tietokonneella ristiin rastiin ees takas että eikö jotai poikkeemaa löytys että päästäs vähä sanktioo Isännälle laittamaan. Olen syvästi tuohtumaisillani..


      • Anonyymi

        Inisee,
        inisee,
        läimäys....


      • Anonyymi

        Leipää sinunkin suusi on massuttanut. Eikö ??


      • Anonyymi

        puolan pojan ruista pittee syyvä...


    • Anonyymi

      Ei ihme jos on sosiaalimenot paisuneet, tolkuttomasti valtakunnassa?🧔

    • Anonyymi

      Vuoden -kolme vuotta kelan rahoituksella loisijoita ei edes tutkita. On niin tätäpäivää pääkaupunkiseudulla....

      • Anonyymi

        Ootko huolissa siitä että jusseja valvotaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko huolissa siitä että jusseja valvotaan?

        en ole.


      • Anonyymi

        Voisi tehdä edes töitä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi tehdä edes töitä....

        ei miun tarvii...


    • Anonyymi

      Kokevat vainoa,rasismia ja eivät tunne suomen lakeja!Ei voi olla suomalainen tuomarina?Kohtuullista vapauttaa vastuusta?

    • Anonyymi

      Jo sukupolvia maataloustukien varassa eläneet eivät ole ensimmäisiä joiden kannattaa pöyristyä moisista väärinkäytöksistä..

      • Anonyymi

        Kyllä minä ainakin pöyristyn, ei mulle makseta vastikkeettomasti. Niinkuin sinulle.


    • Anonyymi

      Kelan pitäisi terästäytyä. Väärinkäytöksiä löytynee törkeän paljon, onhan niitä vastikkeettomia tukiakin yli 17 miljardia.

    • Anonyymi

      Kuinkahan moni oikeastaan pettää yhteiskuntaa tälläisillä asioilla , kyllä pitäisi valvonta olla sitä laatua ettei kukaan pystyisi pettämään , silloin ehkä ihmiset olisivat työssä ja maksaisivat kulunsa omilla tienesteillään .
      Se joka antaa valheellisia tietoja virastoille saisi rangaistuksen valehtelemisesta .
      Itse en aikoinani anonut edes asumistukeen vaikka olisin saanut sitä josmolisin anonut , tuli vaan sellainen fiilis että halusi pärjätä itse . Niin että meitä on moneen junaan

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe