Mihin tämä kammottavuus johtaakaan Suomen yhteiskuntaa?
Hyväksyykö yksikään VL. uutta translakia?
Mitä siis sanomme trans laista?
21
355
Vastaukset
- Anonyymi
Mää oon 45 vuotta asunut erikaupungeisa, oon nähny yhden tai kaksi transuu !!
En ymmärrä kauheeta mölyä asiasta !! Onko niitä monta sataa suomessa vai onks ne yhtä harvinaisii ko hömötiaiset !! ??- Anonyymi
Nyt mennään kohti tuhoa ja lujaa!
- Anonyymi
Nyt tulee lisätä raamatullista evankelioimista. Jeesus tahtoo pelastaa kaikenlaiset ihmiset. Ristillä on syntimme sovitettu.
Raamattu sanoo jokaiselle saman sanoman: "Tehkää.parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen.."
"Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin..."
Apt. 2:38,41. - Anonyymi
Eivät lestadiolaiset evankelioi. Se on ennemminkin uskossa olevien työtä.
- Anonyymi
Ovatko lestadiolaiset siis laistaneet evankelioimisen? Eivätkö he jaa traktaatteja kaduilla?
- Anonyymi
Ovat sulkeutuneet seurakuntansa sisään, eivät aina edes työpaikalla tunnusta olevansa lestadiolaisia, yrittävät salailla uskoaan? Häpeävät sitä, MIKSI?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat sulkeutuneet seurakuntansa sisään, eivät aina edes työpaikalla tunnusta olevansa lestadiolaisia, yrittävät salailla uskoaan? Häpeävät sitä, MIKSI?
Kristitty ei salaile uskoaan, varmasti tunnustavat uskonsa, jos joku kysyy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitty ei salaile uskoaan, varmasti tunnustavat uskonsa, jos joku kysyy!
No siltä se varmasti sinusta tuntuu, mutta voiko olla, että monet esikoislestadiolaiset eivät niin varmasti uskalla uskoaan tunnusta?
Minulla on kokemuksia siitä, että sitä "uskoa" salailen ja muutkin kristityt salailevat tai salailivat.
Tai ainakin pidetään tai pidettiin omana tietona.
Ei sitä muille kerrota tai kerrottu, joskus sitten kovan paikan tullen kysyttäessä tunnustus, kun ovat huomanneet omituisuutta puheissa tai käytöksessä.
Olenko vain yksin tällainen, joka noin olen kokenut?
- Anonyymi
Kyllä se Jeesus tulee taas taivaista trumpettejen säestämänä, kuten on tehnyt joka vuosi. Varsinkin kun vasenkätisyys hyväksyttiin. Silloin Jeesus oli erityisen ankara ja tuhosi kaikki muut paitsi aitouskovaiset kuten Nooan tulvan aikana.
Kyllä nyt juuri ennen Jeesuksen tuloa ihmiset syö toisiaan ja teurastaa kaiken eteensä tulevan antikristuksen tapaan. Tämä on aitouskovaisen keskuudessa profetoitu. Pitää varoa joka päivä muita ihmisiä, kun ne vain tappavat ja raiskaavat toisiaan.
Ainoastaan aitouskovat osaavat rukoillen olla ilman täydellistä pahuutta. Kaikki muut ovat pahan vallassa tieteineen. Aitouskova on sentään jättänyt koulun käymättä kokonaan kellarin ja Jeesuksen voimin. - Anonyymi
Eikö kannattaisi keskittyä parempiin asioihin?
- Anonyymi
Voisit katsoa opetusvideon aidosta kristinuskosta:
https://youtu.be/4w_MT0UVlTM - Anonyymi
Lestadiolaiset ovat hiljaa vakavan kysymyksen edessä, että hyväksyvätkö uuden lain. Näin osoittavat hiljaisen hyväksymisensä.
- Anonyymi
Ei kukaan normaali ihminen voi tällaista hyväksyä!
- Anonyymi
Tuon uuden lain hyväksyminen ei ole varsinaisesti tekemisessä huorinteon tai haureuden kanssa! Nehän ne esikoislestadiolaisillekin ovat ne "synnit"?
Siinä on siinä laissa omat puutteensa, se on selvä. Mutta ei meidän tuohon lakiin kannata keskittyä?
Voipihan jopa olla niin , että laista tulee enemmän haittaa noille sitä ajaneille? Se näkee, kuka vielä silloin elää, kun tämänkin lain kylvöjä niitellään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan normaali ihminen voi tällaista hyväksyä!
No minä olen varmasti yhtä normaali kuin sinä, ja hyväksyn sen, että Suomen eduskunta hyväksyy minkä tahansa lain!
Se vaan menee näin demokratiassa. Eihän se aina varmaan sinusta tunnu, "että nyt ei mennyt minun mieleni mukaan", mutta jos olisi tullut toinen äänestystulos eduskunnassa, olisi ollut monia, jotka eivät olisi sitä voineet pitää oikeana tuloksena ja hyväksyä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä olen varmasti yhtä normaali kuin sinä, ja hyväksyn sen, että Suomen eduskunta hyväksyy minkä tahansa lain!
Se vaan menee näin demokratiassa. Eihän se aina varmaan sinusta tunnu, "että nyt ei mennyt minun mieleni mukaan", mutta jos olisi tullut toinen äänestystulos eduskunnassa, olisi ollut monia, jotka eivät olisi sitä voineet pitää oikeana tuloksena ja hyväksyä!Eivät kaikki yksilöihmiset hyväksy eduskunnan päätöksiä
- Anonyymi
Asetammeko 1 Kor. 6:9-11 siihen?
- Anonyymi
Ymmärrämme että ihmiset elävät synnissä kunnes tulevat uskoon.
- Anonyymi
Kyllä ne uskossa olevat elävät synnissä myös! Vai onko ne synnittömiä, ne uskossa olevat?
Mikä lestadiolaisjoukko on se oikea?
Äänestetään voittaja?
- Anonyymi
Vai niin. Kerrankin asia jota lestasetämiehet eivät pysty poistamaan tahdottomien ja nöyryytettyjen alamaistensa ajatuksista.
Hoitokokoukset kehiin taas!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031707- 2101537
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591020Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58855En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36735Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732