Jos lääkäri on kirjoittanut että on täysin työkyvytön ja lisäksi kirjoittanut sairaslomaa toistaiseksi. Todistus on 5 v. vanha. Mutta eikö todistus ole voimassa koska sairasloma on kirjoitettu toistaiseksi voimassa olevana eikä määräaikaisena?
Lääkärintodistus B ja sairasloma toistaiseksi.
4
1078
Vastaukset
- Anonyymi
Millaista eläkettä saat?
- Anonyymi
Mun käsittääkseni, jos hakee nyt vasta eläkkeitä tai esim. sairauspäivärahaa, niin niitä varten pitää olla lääkärinlausunto, joka ei ole 1/2 vuotta vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun käsittääkseni, jos hakee nyt vasta eläkkeitä tai esim. sairauspäivärahaa, niin niitä varten pitää olla lääkärinlausunto, joka ei ole 1/2 vuotta vanhempi.
Lisäksi jos on kelan sairaspäivärahalla, kela hylkää anomuksen 2-3 kuukauden kuluttua jokseenkin automaattisesti ja uutta hakemusta varten pitää olla taas ihan uusi lääkärintodistus. Entinen ei kelpaa, vaikka siinä olisikin sairasloma-aikaa jäljellä ja vaikka sairaus on kuinka krooninen. Juu, on hiton typerää. Kela työllistää näin lääkäreitä aika mukavasti.
- Anonyymi
Lääkäri kirjoitti puoli vuotta sairaslomaa. Kelasta tuli hylky kolmen kuukauden jällkeen, koska sairaus oli heidän näkemyksensä mukaan parantunut.
Kelan hylyistä ei kannata tehdä valitusta, vaan pitää mennä lääkäriin ja pyytä uusi lausunto, joka lähtee taas kelaan. Monet lääkärit tietävätkin tämän kelan (turhauttavan) käytännön.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741