tarran jäljet vex?

Nimetön

Meillä on ollut lasten koripalloteline kiinnitettynä tarroilla kaapin oveen (materiaali"melamiinia"). Tarrat lähti pois, mutta rasvaiset läikät jäi...millä ne saisi pois??!!

9

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pena

näin on!

• sis.saneeraaja

kaappisi ovet voilla tai margariinilla anna vaikutta jonkin aikaa ja pese sitten pois.

• voihan nenä

Kuullostaa kylä aika epäuskottavalta ...kuullostaa lähinnä siltä, että ovista tulee entistä törkyisemmät....

• Janna
        voihan nenä kirjoitti:

Kuullostaa kylä aika epäuskottavalta ...kuullostaa lähinnä siltä, että ovista tulee entistä törkyisemmät....

Ihan oikea niksi tuo on. Rasva pehmittää liiman.

• miski
        Janna kirjoitti:

Ihan oikea niksi tuo on. Rasva pehmittää liiman.

voita ja margariinii ja ruokaöljyy.. meillä on kirjahyllyssä kamalia teippijälkiä. enpä tiiä mikä niihin vois auttaa kun ei oikeen hangatakaan voi..

• sis.saneeraaja
        voihan nenä kirjoitti:

ellet usko. Teit homman miten tahansa niin aina joudut sen kuitenkin pesemään.

• näin olen tehnyt

Vaikka kuulostaakin ehkä ihan hullulta, niin tavallinen pyyhekumi, jolla hankaat tarran liimakohtia. Lähtee takuuvarmasti ja samalla kaapista tulee niin puhdas, ettei kukaan usko siinä tarroja olleenkaan.

Viimeksi putsasin näyttöpäätteen reunoista lapsen laittamien tarrojen liimaläikät kumilla ja nyt se on taas kuin uusi.

• servetti+rypsiöljy

servetäjä rypsiöljyä kyllä lähtee huom pirkka-servettejä

3 servettiä

vettä

rypsiöljyä

kyllä lätee

• samsung

no mitäs mää, teen ku liimasin läppärini kanteen tarran ja otin sen pois ja tulos oli että siihen jäi osa tarraa kiinni ja liimajäljet. niin mitä teen kun pitäisi myydä tämä kyseinen läppäri auttakaa pliis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    Aihe