Veloe etsii työntekijöitä. Kannattaako sinne hakea? Millainen paikka? Toivon oikeita vastauksia. Entäs sisuwood? Sama kysymys.
Veloe kokemuksia
12
1863
Vastaukset
- Anonyymi
Naisia joka sormelle
- Anonyymi
Kumman käden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumman käden?
Molempiin
- Anonyymi
Kahella käellä.
- Anonyymi
Kovia yritää nää Savisalon mutta mikään ei tunnu onnistuvan.
- Anonyymi
Sisuwoodilla vuodesta toiseen jatkuva haku. Miksi siellä ei työntekijät pysy? Jokuhan pakko olla vialla? Liian hyvä palkka? Liian mulkkuja työntekijöitä vai mikä vikana?
- Anonyymi
Samaa pohtinut 🤔
- Anonyymi
Mitä nyt juttuja kuullut, niin palkka on ainakin paska.
- Anonyymi
Valoella palkka todellakin huono mitä ystävältä kuullut.. Kaupan kassalla tienaat paremmin. Nythän hommia ei ole senkään vertaa kuulemma kun porukka on lomautettu.
Joten ei kannata vaivautua. Olen myös kuullut että työilmapiiri ei ole aivan paras muutaman työntekijän myrkytettyä ilmapiiri. Tästä ei sen enempää tietoa.
Mutta kuullostaa siltä että ei kannata vaivautua tai ainakaan pidemmän aikavälin suunnitelmia tehdä. - Anonyymi
Paljonko on Sisuwoodin tuntipalkat, ollut harkinnassa muutto?
- Anonyymi
Kannattaisi kysyä Sisuwoodilta, miksi teillä on jatkuva haku päällä? Miksi kukaan ei jää teille töihin? Joku voisi kertoa? Muutakin kuin palkka, ei se voi niin paska olla ja ainoa syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi kysyä Sisuwoodilta, miksi teillä on jatkuva haku päällä? Miksi kukaan ei jää teille töihin? Joku voisi kertoa? Muutakin kuin palkka, ei se voi niin paska olla ja ainoa syy?
Huonot on palkat ja työntahti on semmonen et joka sentti liksasta kyllä revitään selkänahasta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395544
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253506Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142750- 472458
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631841Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491780Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201596- 321587
- 211582
- 281530