Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
Ota muhun yhteyttä
114
3053
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä voin tietää että kuka olet?
- Anonyymi
Niin, mitähän kautta olisi paras?
- Anonyymi
Soitat mun puhelimeen tai laita viesti niin soitan itse..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitat mun puhelimeen tai laita viesti niin soitan itse..
Mistä saan sun numeron?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saan sun numeron?
Kysy se henkilöltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy se henkilöltä
Keneltä henkilöltä? On aika ympäripyöreitä nämä vastaukset. Eikö ap voisi toimittaa numeron jotain kautta kaivatulleen? Varmaan jonkun ihmisen tietää, mitä kautta se onnistuisi.
- Anonyymi
Tiedät sen kyllä. Älä kysy täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saan sun numeron?
Tiedät keneltä saat. Olen sen kertonut kun me nähtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät keneltä saat. Olen sen kertonut kun me nähtiin.
Et ole kertonut.
- Anonyymi
Tässä otan yhteyttä suhun, kerro.
- Anonyymi
Jos antaisi jonkun spämmi-emeilinsä, niin ei haittaisi vaikka joku muukin täällä vastaisi siihen, kun sitä ei juuri käyttäisi muutenkaan.
- Anonyymi
Meen illalla käymään jossain jossa on jotkut jotka voi jotain kautta jotenkin jotain meidän näkemisen eteen tehdä.
oonkohan pikkasen pöllöllä tuulella tänään?- Anonyymi
Joskus on otettava apua vastaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on otettava apua vastaan...
otappa ite sitä apua vastaan kun oot sitä vailla paskan kirjottaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
otappa ite sitä apua vastaan kun oot sitä vailla paskan kirjottaja
kaikkihan täällä on ihan totaalista skeidaa, täällä koskaan kukaan täyjärkinen oo mitään kirjoitellut
- Anonyymi
Mikset tullut sinne meidän vakio paikkaan missä me aina nähdään? Odotin sinua turhaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset tullut sinne meidän vakio paikkaan missä me aina nähdään? Odotin sinua turhaan
annappa vinkki josta tiedän että odotit oikeassa paikassa.
Kurvasin nimittäin ohi joskus hieman ennen 10 illalla, mutta näkyi olevan asiakkaita senverran etten kuitenkaan poikennut.
En pysty puhumaan henkilökohtaisia jos liikaa sivullisia vieressä, tietty jos hän itse olisi siellä ollut niin eri asia. - Anonyymi
Jos toinen ei missään nimessä halua nähdä sinua enää, niin parempi jättää rauhaan ettei vallan rikolliseksi touhuksi voisi sinun osaltasi mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vakiopaikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
torstaina taas klo 20, nyt meen kun kävin sunnuntaina tarkistamassa että oon tervetullut
- Anonyymi
Melkein paras ois laittaa viesti jotain kautta niin voin soittaa heti kun hyvä hetki puhua ja olisi suotavaa jutella ihan kasvokkainkin sitten..
- Anonyymi
Et tullut kun sinulla oli kiire. Ei ollut eka kerta kun teit oharit. Mutta Rakastan sinua, mutta oletko sinä varmasti vapaa kun kuulin että et olis vapaa vaan varattu.
- Anonyymi
No voin jutella kenen kanssa tahansa jos se on ongelma.
- Anonyymi
Hyvähän se on täälä viestitellä kun kuka tahansa voi ajatella että tämä viesti on nyt mulle. Parempi ois laittaa ees joku VIHJE kelle on tarkoitettu, saattaas mennä paremmin perille täällä nämä viestittelyt. 🙈🙊 Jos tarkotus ylipäätänsä on saavuttaa sitä kelle täällä kuvittelee kirjoittavansa. 😁
- Anonyymi
Väitätkö että vihjeet saa jonkun ottaan johonkin yhteyttä. Tiedän että oot kirjottanut palstalla kauan niin miten edes kehtaat sanoa noin.haha 😂 sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö että vihjeet saa jonkun ottaan johonkin yhteyttä. Tiedän että oot kirjottanut palstalla kauan niin miten edes kehtaat sanoa noin.haha 😂 sivusta
Väitätkö että ilman vihjeitä olevat viestit saa jonkun ottamaan yhteyttä johonkin paremmin? 😂
- Anonyymi
Otin juuri telepaattisesti, tunnetko 🤯📡
- Anonyymi
Mutta päädyin että yhteys on palstan kautta kun niin ollaan päätetty.
- Anonyymi
Tunnen kyllä mies.. 🤫🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen kyllä mies.. 🤫🤗
Zorppa tyrkky, olen nainen. ✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm...ei jalan sijaa, ei käden sijaa..Ja tätä nimitellään vielä tuoliksi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole nainen!
Ei ainakaan mulle. Mulla ei ole selvittämättömiä asioita kenenkään kanssa 😄
- Anonyymi
Jos sä haluat asiat selvittää, sä otat ihan itse yhteyttä.
- Anonyymi
Unfinished business? 🪤⬅️❓️🆗️
- Anonyymi
Ei ole ansa. Mieti nyt, mitää ei oo tapahtunut jos joskus otit muinoin yhteyttä. Mitään pahaa ei tapahu. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ansa. Mieti nyt, mitää ei oo tapahtunut jos joskus otit muinoin yhteyttä. Mitään pahaa ei tapahu. Ap
Milloinkahan tämä tapahtui?
- Anonyymi
Yhteys kulkee molempiin suuntiin. Sen pitäisi olla vuorovaikutteista.
Ottaisin jos voisin.
- Anonyymi
Ainut rauhani on, etten koskaan enää kuule tai näe sinusta mitään.
- Anonyymi
:(.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:(.
😀 Vapaus
- Anonyymi
Tiedän tunteen, kun pääsee jostain todellisesta kulkuaan kappaleesta eroon katkaisemalla häneen välit. Mikään ei voita sitä mielenrauhan ja onnen tunnetta.
- Anonyymi
Rauhasi saat halutessasi
- Anonyymi
Tee aloite, saat paremmin yhteyden...
- Anonyymi
Samaa toivoisin eräältä nuorelta mieheltä..
- Anonyymi
Kukaan nainen ei kirjoittaisi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan nainen ei kirjoittaisi näin.
Ehkä hän asuu kaapissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän asuu kaapissa?
Tai laatikossa.
Laatikkoukko, laatikkoukko
mitä sä puuhaat, torkutko?
Keitätkö kahvin, harjaatko kengät,
esiin nyt sieltä jo käy (hei)!
- Anonyymi
En ota yhteyttä enää.
Kaiken sen jälkeen mitä teit on kaikki muistotkin pelkkää petosta.
Mikään ei ollut koskaan aitoa, kaikki ilokin vain tekee vihaiseksi koska se ei ollut todellista.
Olimme yhdessä kun sinulla oli vaikeampaa ja kun minulla oli vaikeampaa me erosimme.
Raahasin sinut huipulle ja siellä väsyneenä hengähtäessä sinä tönäisit minut alas.
Onneksi se kaikki on ohi, sillat poltettu, emmekä enää milloinkaan pidä yhteyttä.- Anonyymi
Se on sun puoli tarinaa. Olis kiva jutella kasvotusten asioista, ehkä saisimme rauhan.
- Anonyymi
Excellent description ☝️👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sun puoli tarinaa. Olis kiva jutella kasvotusten asioista, ehkä saisimme rauhan.
Uusi seurasi varmasti riittää sinulle näkemään, ettei tarinalla ole toista puolta.
Mikäli uusi onnesi oli pysyvää, sillä et tahtonut keskustella etkä selvittää asioita kun olimme vielä kasvotusten, niin sinulla oli kiireitä uuden ihastuksesi kanssa.
En edes tiedä miten sinulla menee, eikä minua kaiken sen jälkeen edes kiinosta.
Se kauhein tapahtuma elämässäni on tullut parhaimmaksi tapahtumaksi, sillä kaikki kauneimmatkin muistot tuottavat kipua ja on hyvä, että siitä on päässyt eroon.
En muistele menneitä, en ajattele sinua, en haikaile vanhaa vaan iloitsen siitä, että se kaikki jäi taakse ja unohtuu.
Olin täysin hajoitettu ja hajalla ja kiitän siitä, sillä olenhan kaukana sinusta, emmekä milloinkaan enää pidä yhteyttä.
Se elämäni kovin, kallein, hajoittavin ja tappavin kokemus on tullut parhaakseni, sillä pääsin sinusta lopullisesti eroon.
Minulla on rauha ilman sinua ja tahdon unohtaa sinut.
Parempi sinullekin etsiä onneasi muualta ja jättää vanha taaksesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi seurasi varmasti riittää sinulle näkemään, ettei tarinalla ole toista puolta.
Mikäli uusi onnesi oli pysyvää, sillä et tahtonut keskustella etkä selvittää asioita kun olimme vielä kasvotusten, niin sinulla oli kiireitä uuden ihastuksesi kanssa.
Se kauhein tapahtuma elämässäni on tullut parhaimmaksi tapahtumaksi, sillä kaikki kauneimmatkin muistot tuottavat kipua ja on hyvä, että siitä on päässyt eroon.
En muistele menneitä, en ajattele sinua, en haikaile vanhaa vaan iloitsen siitä, että se kaikki jäi taakse ja unohtuu.
Olin täysin hajoitettu ja hajalla ja kiitän siitä, sillä olenhan kaukana sinusta, emmekä milloinkaan enää pidä yhteyttä.
Se elämäni kovin, kallein, hajoittavin ja tappavin kokemus on tullut parhaakseni, sillä pääsin sinusta lopullisesti eroon.
Parempi sinullekin etsiä onneasi muualta ja jättää vanha taaksesi.Niinpä jos miettisit ihan toisesta kulmasta asiaa niin tajuaisit että eteenpäin et ole edelleenkään päässyt.
Asia hiertää sinua kuin väärän kokoiset kalsarit.
(Täysin sivusta tämä huomio, ei mitään tekemistä asian kanssa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi sinullekin etsiä onneasi muualta ja jättää vanha taaksesi.Jatkoa....
Se että edes ajattelin tätä asiaa, sai minut voimaan pahoin.
On todella tärkeää jättää kaikki entinen taakseen ja unohtaa se, sillä sen ajatteleminenkin saa voimaan pahoin.
Vaikka kaikki se valhe ja ne kulissit, joissa elimme olisi näyttänytkin hyvältä, niin loppu ratkaisee.
Sillä se mitä siitä jäi käteen tai paremminkin menetti, se kaikki on sitä todellisuutta mihin kaikki johti.
Turhaa oli se kaikki ja elämäni kallein opetus ja paras paikka on olla kaukana sinusta ja paras ajatus on olla ajattelematta sinua.
Mitä kauempana olet, sen parempi ja mitä vähemmän muistoja sen parempi.
Tahtoisin unohtaa ja mikäli voisin palata ajassa taaksepäin, en olisi koskaan halunnutkaan tavata sinua.
Se mikä oli rakkautta, se olikin petosta ja jäljelle jäi vain viha.
Älä tule koskaan lähelleni, älä yritä mielistellä äläkä esittää mitään.
En voi luottaa sinuun enkä tahdokaan luottaa sinuun.
En muistella, en edes tiedostaa olemassa oloasi.
Säälin kyllä sinua, mutta en tunne sitäkään, sekin sääli menee hukkaan.
Pahuus pukeutuu kauniiksi, se viettelee ja tilaisuuden tullen sen pettää ja puukottaa selkään. Sen sinä teit ja annoit pahuudelle kasvot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä jos miettisit ihan toisesta kulmasta asiaa niin tajuaisit että eteenpäin et ole edelleenkään päässyt.
Asia hiertää sinua kuin väärän kokoiset kalsarit.
(Täysin sivusta tämä huomio, ei mitään tekemistä asian kanssa)Niin oli aika mitätön kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota sää yhteys vaikk mesessä nii jutskataan.
- Anonyymi
Onnexs voit ny hyvviin. Nauti vapadesta.
- Anonyymi
Juuri näin rakas kohtalotoverini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa rauha käsittelemällä asia vaikka psykiatrin juttusilla, mutta jos toinen henkilö ei yksinkertaisesti halua nähdä sinua tai olla muutenkaan missään tekemisissä kanssasi, niin eiköhän niitä muitakin ihmisiä ole joiden kanssa kokeilla toimisiko.
Eiköhän aika ole mennä eteenpäin, ettet takerru lopunikääsi vielä vanhuksenakin, josta ei ole mitään hyötyä enää millään tavalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa rauha käsittelemällä asia vaikka psykiatrin juttusilla, mutta jos toinen henkilö ei yksinkertaisesti halua nähdä sinua tai olla muutenkaan missään tekemisissä kanssasi, niin eiköhän niitä muitakin ihmisiä ole joiden kanssa kokeilla toimisiko.
Eiköhän aika ole mennä eteenpäin, ettet takerru lopunikääsi vielä vanhuksenakin, josta ei ole mitään hyötyä enää millään tavalla.Ja hänelle ennen kaikkea: hoitakoon alkoholisminsa. Naiset kaikkoavat.
- Anonyymi
Emme ole olleet yhdessä kuten hyvin tiedät, eikä mikään ole ollut epäaitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi sinullekin etsiä onneasi muualta ja jättää vanha taaksesi.Mikä kauhein tapahtuma?
Olen pahoillani ettei tunteeni herännyt ja hiljennyin.
Mutta hyvä, iloitse ja jatka elämääsi siten kuin se on, sitä olen toivonut sillä niin olen ajatellut että se on parasta sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkoa....
Se että edes ajattelin tätä asiaa, sai minut voimaan pahoin.
On todella tärkeää jättää kaikki entinen taakseen ja unohtaa se, sillä sen ajatteleminenkin saa voimaan pahoin.
Vaikka kaikki se valhe ja ne kulissit, joissa elimme olisi näyttänytkin hyvältä, niin loppu ratkaisee.
Sillä se mitä siitä jäi käteen tai paremminkin menetti, se kaikki on sitä todellisuutta mihin kaikki johti.
Turhaa oli se kaikki ja elämäni kallein opetus ja paras paikka on olla kaukana sinusta ja paras ajatus on olla ajattelematta sinua.
Mitä kauempana olet, sen parempi ja mitä vähemmän muistoja sen parempi.
Tahtoisin unohtaa ja mikäli voisin palata ajassa taaksepäin, en olisi koskaan halunnutkaan tavata sinua.
Se mikä oli rakkautta, se olikin petosta ja jäljelle jäi vain viha.
Älä tule koskaan lähelleni, älä yritä mielistellä äläkä esittää mitään.
En voi luottaa sinuun enkä tahdokaan luottaa sinuun.
En muistella, en edes tiedostaa olemassa oloasi.
Säälin kyllä sinua, mutta en tunne sitäkään, sekin sääli menee hukkaan.
Pahuus pukeutuu kauniiksi, se viettelee ja tilaisuuden tullen sen pettää ja puukottaa selkään. Sen sinä teit ja annoit pahuudelle kasvot.En osaa edes oikein sanoa mitään... Miten niin pettää ja puukottaa?
- Anonyymi
En ota teen nyt ruokaa
- Anonyymi
Ei ole ikävä kyllä ainakaan itsellä mitään syytä olettaa yhteydenoton olevan toivottua. Sama varmaan hyvin monella muullakin täällä.
- Anonyymi
Musta ei ole pidetty huolta täällä.
- Anonyymi
Ota sinä minuun vain yhteyttä
- Anonyymi
En ota. Mene nyt vaan sen vaimoihmisesi kanssa.
Sen verran voit varottaa että pysyy minusta kaukana.
En minä sitä pelkää vaan pelkään että jos lähestyy minua niin voi tapahtua jotain mitä ei voi enää peruuttaa.😏- Anonyymi
Vaimoihminen kuka hän on? En tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoihminen kuka hän on? En tunne.
Kyllä tunnet. Etkä rakastanut meistä kumpaakaan. En usko sanojasi. Lies, lies, lies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tunnet. Etkä rakastanut meistä kumpaakaan. En usko sanojasi. Lies, lies, lies.
En tiedä muusta kuin että minua et ainakaan ole rakastanut, mutta senhän sinä kyllä tiedätkin.
- Anonyymi
Hei, rakas. Soita siihen maksupuhelimeen, joka on linja-autoaseman edessä, kopissa. Muistatko yhä numeron? Minä muistan. Se on piirtynyt mieleeni, kuin kartan viivastot. Pelkään sinua. Voitko antaa anteeksi hänelle? Hän ei pelkää sinua. Se saattaa hämmentää sinua? Hän on töissä linja-autoaseman vieressä. Hän voi pitää puhelinta silmällä. Hän voi määrätä kohtalosi. Kenenkään sielu ei ole häkistänsä vapaa. Kaikkien meidän sielu on kopissa.
- Anonyymi
Jätit minut. Jätit tulematta meidän vakio paikkaan missä meidän piti nähdä
- Anonyymi
NIIN JÄTINKIN. JÄTIN IHAN TAHALLAAN. OLIT AINA VAIN SELLAINEN HETKEN VIIHDENUMERO XD
- Anonyymi
Ei ole vakiopaikkaa, enkä ole jättänyt tulematta minnekään minne sovittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIIN JÄTINKIN. JÄTIN IHAN TAHALLAAN. OLIT AINA VAIN SELLAINEN HETKEN VIIHDENUMERO XD
Kukaan ei ole viihdenumero.
- Anonyymi
Arvaa mitä. Ei se haittaa, koska oli kivaa että olin sinulle viihde numero, sillä sinun hymysi kertoi kaiken, että en ollu vain hetken huumaa sinulle vaan sellainen, joka sai sinut uudestaan kukkimaan ja sait silmiisi auringon takaisin, joten olen onnellinen, että saatoin auttaa sinua. En tule takaisin sinun elämääsi, sillä nyt sinä pärjäät ilman enkelin sielun ääntä. Et tarvi minua enää. Olet vihdoinkin vahva ja vapaa elämään ja tekemään sitä mitä olet jo kauan haaveillut, sillä sinä kaipaat vapautta et suhdetta.
Ciao.- Anonyymi
Kukaan ei ole ollut viihdenumero.
- Anonyymi
No katsotaan, ei sitä koskaan tiedä mihin tulee yltäneeksi,kun täällä kukaan täysin oma itsensä taida olla.
- Anonyymi
Ei ole mitään selvittämistä. Älä takerru liikaa menneisyyteen tai olet menneisyyden kahleissa oleva menneisyyden orja.
- Anonyymi
Sinun menneisyytesi löyhkää. Siivoa itsesi. Hyvitä tekosi…
- Anonyymi
Vitut.....
- Anonyymi
Don't be afraid to lose what wasn't meant to be.
- Anonyymi
Kuka ja keneen? Ja kirjoita nyt tuohon että oikea tietää. Ei tiedä kun täällä on kymmenelle niitä omia oikeita!
- Anonyymi
Minulle erään näkeminen tuo ilon.
Kohtaaminen kahdestaan ei ole mahdollista. Yksityisyys puuttuu. En ole rohkea tai kokemut kuten hän ehkä toivoisi.
Ei ole sanottavaa, koska emme tunne. Vain läheisyys kiinnostaisi, mutta en sitäkään tiedä, miten pitkälle, mutta ei tarvitse tietääkään, koska mahdollisuus joka tapauksessa puuttuu. - Anonyymi
Minulla ei ole mitään tarvetta selvittää asioita yhdenkään sellaisen kanssa, joka jollain tavalla liittyy rankkoihin vuosiin.
- Anonyymi
kyllä, minä kaipaan, monia ihmisiä,
mutta, olen mitä olen,
ja, en jaksa, kovinkaan paljon,
ja, iän, myötä vuosien varrella, pitäisi uida, kävellä ja käydä kuntosalilla, enemmän,
kaipaan, J, ja, kaipaan, elonia,
joten, toivotaan, että kummallakin on unelmien elämä,
ja, unelmien pitkä elämä,
ja, minun pitää todellakin panostaa, itseeni myöhemmin,
joten, kaveri, suhteet, ikävä kyllä jää,
N - Anonyymi
tai, "jää", =)
- Anonyymi
Olipa melkoinen hyvän mielen aloitus taas siis useamman kommenttien osalta, jos jollakin on kävi mielessä esim selvittää tällaiset asiat, niin ei varmasti enää. Tämä foorumi on kyllä hyvä tällaisessa henkisessä sensuroinnissa.
- Anonyymi
Haluat selvittää asiat, mut pyydät toista ottamaan yhteyttä?
- Anonyymi
Miehen logiikkaa, what can I say 🤷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen logiikkaa, what can I say 🤷
Naisen logiikkaa on mennä elämässä eteenpäin jos mies ei näe mitään vaivaa selvittääkseen asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen logiikkaa on mennä elämässä eteenpäin jos mies ei näe mitään vaivaa selvittääkseen asioita.
Sinulla on itselläsi paljon selvitettävää. Ja sen tiedät. Et hyvittänyt mitään. Et ollut pahoillasi etk osoittanut teoillasi rakkautta. Tekosi olivat silkkaa pahuutta. Hän lähti.
- Anonyymi
Mitäs haluaisit selvitellä?
- Anonyymi
En varppina ota 😆
- Anonyymi
Mene ja etsi joku muu. Mulla on jo uusi.
- Anonyymi
Tääl ois marsu.
- Anonyymi
Narsu jäänyt roikkumaan syyllisyyttään. Naisesi meni.
- Anonyymi
Pitäisikö ihmisten parempia tunnisteita laittaa, tai itse ottaa yhteyttä, eihän täältä voi tietää kenen kanssa haluat asioita selvittää ja mitä.
- Anonyymi
"Ota muhun yhteyttä
Jotakin kautta. Selvitetään asiat.."
Vastaa haastemiehen kutsuun ...- Anonyymi
Mikäs se sellainen haastemies oikein on- sellainen oikein kova haastamaan vai? Koen tämän lievän kyseenalaistamisen turvalliseksi tilaksi siinä mielessä, että jos on enemmän ja vähemmän käsitys, että jollain henkilöllä on aivan oma todellisuuskäsityksensä, niin näitä hyväkin miettiä siltä kannalta, että kaikessa ei välttämättä ole niin perää.
- Anonyymi
Paha sanoa saadaanko liekki syttymään
- Anonyymi
Ei se syty enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se syty enää
Niin.. sehän palaa ikuisesti. Ei tarvitse syttyä.
- Anonyymi
Ei tupata, jos ei kerran tykätä.
- Anonyymi
Sitä samaa.
- Anonyymi
Ei, Vladimir. Eikö me jo sovittu tästä.
t. Joe - Anonyymi
Nääh, silence is key.
https://youtube.com/shorts/Nz60L3rzv9c?feature=share - Anonyymi
Mä oon yrittänyt selvittää jo, mutta ei häntä kiinnostanut. Estäminen yhteydenottokanavalla sen kertoo.
- Anonyymi
Lopeta juominen, väkivalta ja pettäminen. Ne tuhoavat sinut itsesi. Rakkaus ei pysy vierelläsi vaan pakenee peloissaan.
- Anonyymi
Oi, oi, toivottavasti asianne selviää. Voimia!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723