Rahalle vastinetta.

Anonyymi-ap

Olen tänään oppinut PATTAYAN MATKAILUPALSTALTA että puhelinta ostaessaan tulee selvittää kaunko se voi olla vesiämpärissä ja vaurioitumatta olla niin pölyisissä olosuhteissa kuin esimerkiksi lattialiipparit työtään suorittaa.

Tuosta tuli mieleeni kysäistä että minkälainen lumilinko siellä Pattayan Savossa on suosiossa ja miksi?

Onko mitä speksejä joita tulee huomioida?

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vesitiiviydessä on se hyvä puoli että ei tarvi hätäillä jos käsittelee puhelinta vaikka vesisateessa. Jopa Thaimaassa joskus sataa, mikäli et ole huomannut.

      Minulla on tapana laittaa puhelin PCX:n avoimeen lokeroon sarvien alapuolelle ajaessa. Joskus se jopa on unohtunut sinne. Puhelin on kastunut kunnolla, vaan se ei haittaa.

      Kuuntelen äänikirjoja myös puhelimesta aktiivisesti. Usein ammeessa ja joskus puhelin on jopa suihkussa siinä saippualokerossa. Ei haittaa vaikka kastuu.

      Se hyöty siitä on, mutta toki on sata muutakin syytä hankkia hyvä ja kestävä puhelin. Nopeus ja käyttövarmuus on iPhonen parhaita puolia.

      2010

      • Anonyymi

        Hyvä tietää tulevaisuudessa kiitos, jos minulle tulee tarve mennä suihkuun puhelimeni kanssa.

        Olen kuullut joskus sanonnan että thaimaalaisille naisille, jopa suomalaisille teinitytöille oma puhelin on paras kaverinsa.

        Mikä se olikaan 2010:n viimeisin puhelinmerkki ennen Iphonea joka kirjoituksista päätellen oli hankittuna jonkun vanhemmanIphonen jälkeen ja miksi?

        Mies jolla moottoripyörä, ajelee PCX:llä ..... Grattis.


      • Anonyymi

        Hyvä puhelinasiantuntija, voisitko selvittää mitä tarkoitat nopeudella ja käyttövarmuudella.

        Minulla ei ole koskaan minkään merkkisessä puhelimessa ollut mitään käyttövarmuusongelmia, aina on toiminut, entä nopeus, aina on tapahtunut mitä olen tahtonut.

        Muistan hyvin aikaa jolloin asiantuntijan valokuvissa oli toisen merkkinen leima ja silloin oltiin niin polleeta valokuvien tasosta, miksi aina mieli muuttuu ja aina on oikeassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä puhelinasiantuntija, voisitko selvittää mitä tarkoitat nopeudella ja käyttövarmuudella.

        Minulla ei ole koskaan minkään merkkisessä puhelimessa ollut mitään käyttövarmuusongelmia, aina on toiminut, entä nopeus, aina on tapahtunut mitä olen tahtonut.

        Muistan hyvin aikaa jolloin asiantuntijan valokuvissa oli toisen merkkinen leima ja silloin oltiin niin polleeta valokuvien tasosta, miksi aina mieli muuttuu ja aina on oikeassa?

        Ajan eniten PCX:llä, toiseksi eniten liikun jalan ja kolmanneksi eniten polkupyörällä.
        Kun otat iPhonen käteen, se toimii ajatusta nopeammin. Halvoissa puhelimissa on viive, aina.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan eniten PCX:llä, toiseksi eniten liikun jalan ja kolmanneksi eniten polkupyörällä.
        Kun otat iPhonen käteen, se toimii ajatusta nopeammin. Halvoissa puhelimissa on viive, aina.

        2010

        Varmasti toimii henkilöllä ajatusta nopeammin joka 100.000 kilometrin jälkeen VAHINGOSSA hoksasi miten moottoripyörää ohjataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan eniten PCX:llä, toiseksi eniten liikun jalan ja kolmanneksi eniten polkupyörällä.
        Kun otat iPhonen käteen, se toimii ajatusta nopeammin. Halvoissa puhelimissa on viive, aina.

        2010

        Tuo on totta,Iphone on todella nopea


      • Anonyymi

        Vesitiiviys tuo mukanaan myös ongelmia, esim 3.5mm audioplugi on vaikea tehdä, ja kaikki parhaimmat kuulokkeet käyttävät juuri sitä mallia, minulla on tosin applen beats kuulokkeet bt versiona, mutta suuren virrankulutuksen takia tykkään kuunnella siltä johdollisena. varsinkin kun en aina muista niitä ladata... toisin akku kestään niissä hyvin pitkää... Tuli melkoisena yllätyksenä että ajatkin vain pcx;llä pääosin, se nimittäin ei mitenkään sovi sinun kokoiselle, tiedän kokemuksesta, kuin istuisi lasten istuimessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe