Tunnetko mies?

Anonyymi-ap

Tunnetko mies välinpitämättömyyteni, vihani, inhoni, säälini, katkeruuteni ja vastenmielisyyteni sinua kohtaan?

Kaikki liekkiparit eivät kai sitten olekkaan niin ihania, yhyyyyyy

Helvetissä on meille varattuna pieni yksiö..

40

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meen taivaaseen naiseni kanssa. En sun, sori.

      • Anonyymi

        Moikka, kerro jessuille ja Räsäselle terkkuja!

        Tiedän kyllä millaista on Taivaassa, yhtenä päivänä löysin 7 Skönä Hem-lehteä lehtiroskiksesta, ne oli varmasti tippuneet Taivaasta, ainakin kuvista päätellen, kun mainoksia ja kuvia ihmisten kodeista ei erottanut toisistaan.

        Tuossa ne nyt on kirjapinossa, katselen niitä aina kun haluan oikein pelätä ja nähdä pahoja unia🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikka, kerro jessuille ja Räsäselle terkkuja!

        Tiedän kyllä millaista on Taivaassa, yhtenä päivänä löysin 7 Skönä Hem-lehteä lehtiroskiksesta, ne oli varmasti tippuneet Taivaasta, ainakin kuvista päätellen, kun mainoksia ja kuvia ihmisten kodeista ei erottanut toisistaan.

        Tuossa ne nyt on kirjapinossa, katselen niitä aina kun haluan oikein pelätä ja nähdä pahoja unia🥲

        Kerrotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotaan.

        Ai niin olitte lomalle lähdössä? Varmaan mahtavaa lähteä pikkulapsen kanssa reissuun!

        Jään tänne brenkkaan ja aatteleen itteeni ja kuinka onnekas oon kun ei ole lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin olitte lomalle lähdössä? Varmaan mahtavaa lähteä pikkulapsen kanssa reissuun!

        Jään tänne brenkkaan ja aatteleen itteeni ja kuinka onnekas oon kun ei ole lapsia.

        Eipä ny oikein osu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ny oikein osu.

        Eli luulitko, et oon sun kaksoisliekki ja halusit vaan leuhkia "naisellasi"?

        Mahtaa olla saalis, kun kerran oot täälä 1.11 yöllä. Vaik toisaalta..täähän onkin varmaan parasta työaikaa monelle kauniille naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin olitte lomalle lähdössä? Varmaan mahtavaa lähteä pikkulapsen kanssa reissuun!

        Jään tänne brenkkaan ja aatteleen itteeni ja kuinka onnekas oon kun ei ole lapsia.

        Lapseton on onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapseton on onnellinen.

        No on lapsetkin varmaan ihania, jos tykkää ja jaksaa hoitaa:))

        Kiva joskus nähdä lapsia, mutta kivempi siitä nostaa kytkintä😂


    • Oliko tämä minulle?

      • Anonyymi

        En tunne sua ja mun kaivattuni on kuningas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sua ja mun kaivattuni on kuningas.

        Jeesus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne sua ja mun kaivattuni on kuningas.

        Missä päin Suomea?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Missä päin Suomea?

        En kerro.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kerro.

        Ole sitten ilkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus!

        🤣🤣🤣

        Voi v..tu, no ei!! Tosta muuten tuli mieleen, että mitähän Jeesus sanoisi mun kaksoisliekistä?

        Varmaan istuisi sohvalla huuli väpättäen, sitten keräisi helmansa ja opetuslapsensa ja sanoisi näsäviisaasti:"Kaikkia ei voi pelastaa, mutta Jumala rakastaa heitäkin😝🥳🩶."


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ole sitten ilkeä.

        No en ollut tällä kertaa. Jos olisin ollut ilkeä, olisin maininnut jotain siihen suuntaan, et taidan olla vähän yli-ikäinen sulle..lol


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en ollut tällä kertaa. Jos olisin ollut ilkeä, olisin maininnut jotain siihen suuntaan, et taidan olla vähän yli-ikäinen sulle..lol

        No ei se olis ollut edes ilkeää. Se alkaa olla vitsi vähän kaikialla nykyisin. lol


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No ei se olis ollut edes ilkeää. Se alkaa olla vitsi vähän kaikialla nykyisin. lol

        Noh...etpä ole ainoa, joka on vähän nuorempiin kallellaan. Mikäs siinä kun molemmille sopii ja sopiihan se aika monille.

        Ykskin nuori kundi, niin oikein pelästyin et mitä helvattua!..huh

        Mut eihän toi vitsinä kivalle tunnu. Minusta ei ihan tyylikästä, vaikka huumorista tykkäänkin.

        Mua tulis joku mummotteleen, niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus!

        Charlesin korvat näkyy pylvään takaa ja kevytmielinen kikatus kuuluu.


    • Anonyymi

      Ei se aina tarkoita että liekit päätyvät yhteen.

      • Anonyymi

        Eipä niin. Meidän tapauksessa voisi tulla pahaa jälkeä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niin. Meidän tapauksessa voisi tulla pahaa jälkeä..

        Varmaan hakkaisi sut hengiltä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan hakkaisi sut hengiltä🤭

        Tai sut 🫢🫢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä niin. Meidän tapauksessa voisi tulla pahaa jälkeä..

        EIPÄ VÄHÄN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sut 🫢🫢

        Saa tulla yrittää😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sut 🫢🫢

        💋❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIPÄ VÄHÄN

        Joo-o..ja kumpikin on sen tajunnut ja varonut. Ehkä 1/100 mahkut, ettei koko homma menisi täysin överiksi ja hyvin, hyvin sairaaksi ja ilkeäksi touhuksi.

        Mut silti..joskus mietin, et kuinka monta sekunttia menis siitä, kun ovi sulkeutuu selän takana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo-o..ja kumpikin on sen tajunnut ja varonut. Ehkä 1/100 mahkut, ettei koko homma menisi täysin överiksi ja hyvin, hyvin sairaaksi ja ilkeäksi touhuksi.

        Mut silti..joskus mietin, et kuinka monta sekunttia menis siitä, kun ovi sulkeutuu selän takana..

        Kyllä ruumiita on ennenkin tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ruumiita on ennenkin tehty.

        Niin aattele jos saisin slaagin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ruumiita on ennenkin tehty.

        Niinkun se nainen niitten vartijoiden alla.


    • Anonyymi

      Olkaapa nyt kunnolla piileskelevät rumilukset

      • Anonyymi

        Totta, nyt en ole parhaimmillani, mutta muuten hauska olo ja hyvä fiilis😃


    • Anonyymi

      Minua huvittaa se että olen aistivinani viha-rakkaussuhteen erään naisen ja minun välillämme 😄. Ensin luulin että se oli vain silkkaa vihaa hänen suunnaltaan minun puoleeni mutta en enää tiedä mitä ajatella. Ei minulla mitään häntä vastaan ole. On parasta jos vain pidän etäisyyteni häneen. Puhumalla ne asiat selviää jne. Tässä ei ole kuitenkaan ihan niin suurista tunteista kyse eli olkoon asiat nyt näin.

      • Anonyymi

        Kuulostat niin järkevältä ja kunnolliselta!

        Ehkä se nainenkin saa huvinsa.


      • Anonyymi

        Ja täällä kuitenkin etsit naista. Vaikutat itserakkaalta.


    • Anonyymi

      Tuon kaiken voi kiteyttää yhteen sanaan, sinä pelkäät. Käsittele pelkosi.

      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa.

        Jos se mies minut hylkäisi niin se pilaisi minun elämän, romahtaisin täysin. Enkä ihan usko, että elämän realiteettien vuoksi suhde olisi kovinkaan pitkäikäinen.

        Kun ottaa huomioon hänen luonteensa ja millä asenteella on minut tunteistaan huolimatta kohdannut. Hän olisi voinut valita toisenkin tavan. Muttei valinnut. Siksi vihaan häntä.

        Pelko on luonnollinen ja hyvä asia. Tämä pelko on kuin sähköaita hänen ja minun välissä ja se aita ei kaadu tai mene rikki puhumalla eikä ajatuksen voimalla. Hän on aidan toisella puolella ja minä toisella.


    • Anonyymi

      Sä et päätä tällaisia asioita muiden puolesta. Puistattavaa, voiko tällainen olla edes totta

      • Anonyymi

        Takuuvuokratkin on jo maksettu! 12 neliön ikkunaton pikku lemmenpesä ja lämpöä 45 C ympäri vuoden, ei tarvi lähteä etelään🥰

        Pimeyden Ruhtinas lupas ottaa mun kaksoisliekin töihin pulkkatehtaaseen, työsoppari kestää ikuisesti ja palkka laskee säännöllisesti.

        Mut meitsi kuittaa, tosikot.

        The Queen Of ALL words👸


    • Anonyymi

      En tunne mitään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe