Kuka kannattelee
kannatteliaa,
kun hänen jalkansa
pettävät alta.
Ei kukaan.
Kuka pelastaa,
pelastajan,
kun hän kaipaa
sankaria.
Ei kukaan.
Kuka tukee,
tukipilaria,
kun hän sortuu,
ja romahtaa.
Ei kukaan.
Koska hän on,
ei kukaan,
kunnes häntä,
tarvitaan.
Ei kukaan.
4
430
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikilla on omat tukijansa
Niin se ketju menee - Anonyymi
Ei ole omani joskus lukenut: Valhe on hyvä renki ,Huono Isäntä!
- Anonyymi
Hyväntekijä
auttaja
on näkymätön pyyteetön ei koskaan tee itsestään numeroa,
onki sitten eriasia jos hyväntekijä pyyteetön ihminen joutuu vaikeuksiin tarvis apua
saako apua,
huomaako kukaan tulla auttamaan,
ehkä ei,
todennäkösesti ei kukaan huomaa auttaa hyväntekijää,
mutta
hyväntekiä ei ole vaatimassakaan itselleen huomiota,
hän tyytyy osaansa jos jää ilman apua,
sillä hänen eli täydellisesti elämäsä toisten hyväksi,
surullista mutta totta,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455
