Lieksa on nasta mesta

Anonyymi-ap

Vai mitä? Kukapa ei Lieksasta tykkäisi.

59

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lieksa suosikkikaupunki saa meidät kuumaksi kuin näätä pakkasella.🏋🏼‍♂️🚀👮

      • Anonyymi

        Aivan huippua Lieksassa on sen sijainti. Niin kaukana, ettei edes haju tule tännä saakka.


      • Anonyymi

        Nyt tuli kiire näätää kuumentamaan. 🚜🏃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuli kiire näätää kuumentamaan. 🚜🏃

        Nyt tuli kiire on minun vuoro kuumentamaan. 🏇♨️


    • Anonyymi

      Aivan yhtä hyvä, kuin nastan päällä istuminen.

    • Anonyymi

      Nurmeslaiset eivät tykkää, ovat kuulema kateellisia. Kysyin nurmeslaiselta miksi, jolloin sain vastaukseksi että niin on aina ollut, kummallista.

      • Anonyymi

        Nurmeslaiset eivät todella ole kateellisia Lieksalle. Lieksassa ei ole mitään kadehtimisen arvoista. Annatte kähminnän tapahtua silmienne edessä. Tehkää kuten Nurmes esittäessään epäluottamuksen kaupunginjohtajalle ja laittoi stopin Kämänkin suhmuroinnille uutta kaupunginjohtajaa valittaessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmeslaiset eivät todella ole kateellisia Lieksalle. Lieksassa ei ole mitään kadehtimisen arvoista. Annatte kähminnän tapahtua silmienne edessä. Tehkää kuten Nurmes esittäessään epäluottamuksen kaupunginjohtajalle ja laittoi stopin Kämänkin suhmuroinnille uutta kaupunginjohtajaa valittaessa.

        Nuse on ku rantakylä


      • Anonyymi

        Olemme kateellisia paskanpolttoviritykselle ja gfn hienolle tehtaalle.

        T: Nuselainen


    • Anonyymi

      Vaikka ei olisikaan nasta mesta, on kuitenkin kotikunta siinä kuin kaikki kunnat ovat joidenkin kotikuntia.
      Voihan sitä asua ja työskennellä missä vain mutta kyllä kotipaikka säilyy aina mielessä.

      • Anonyymi

        Jos näkee muutakin maailmaa huomaa kuinka arvostaa Lieksaa asuinpaikkana 😍


      • Anonyymi

        Näin on. Siksipä minäkin viihdyin niin huonosti Lieksassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näkee muutakin maailmaa huomaa kuinka arvostaa Lieksaa asuinpaikkana 😍

        "Jos näkee muutakin maailmaa..."
        Tietää miten sisäänpäin lämpiävä paikka Lieksa on. Samalla rahalla mitä täällä menee saan laadukkaampaa ilmapiiriä ja ympäristön muualta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näkee muutakin maailmaa huomaa kuinka arvostaa Lieksaa asuinpaikkana 😍

        Samaa mieltä. Ne ketkä eivät ole käyneet asumassa muualla Suomessa, haukkuvat Lieksaa kuin rakkikoirat.
        Toki sitä voi majailla aikansa missä vain, kuitenkin kotipaikka on aina parasta, tässä tapauksessa se on tämä turhaan parjattu Lieksa ihmisineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos näkee muutakin maailmaa..."
        Tietää miten sisäänpäin lämpiävä paikka Lieksa on. Samalla rahalla mitä täällä menee saan laadukkaampaa ilmapiiriä ja ympäristön muualta.

        Tavalliselle tollukalle niinkuin sinulle ja minulle, riittää vähemmänkin laadukas,
        Ei olla itsekkään kovin laadukkaita.


    • Anonyymi

      No nyt tuli kiire Lieksaan 🏃‍♂️🚴‍♀️👧🏿

    • Anonyymi

      Negatiiviset ihmiset eivät viihdy missään, eikä heitä oikein minnekään halutakaan.

      • Anonyymi

        "Negatiiviset ihmiset eivät viihdy..."
        Tuo tarkoittaa sitä, että jos et viihdy Lieksassa olet negatiivinen.
        No minä nyt kuitenkaan en viihdy Lieksassa kovin hyvin ja kun tilaisuus tuli niin... no, olen päätökseni tehnyt.
        Kaikille kun ei riitä hiihtolatu, uimahalli ja linkutushalli. Ei myöskään se kerran vuodessa kasattu näytelmänpläjäys tai viikko torvisoittoa. Pilkilläkään ei jaksa oikein päivittäin istua.
        Ymmärrän kyllä, että Lieksasta pääsee mm. Joensuuhun tai Kuopioon ostoksille ja kulttuuririentoihin jos tarvitsee. Ihanpa niinkin, mutta miksi asua Lieksassa jos voi asua siellä missä nuo tarjonnat ovat äärellään?
        Jos noilla perusteilla olen negatiivinen niin sitten vaan olen. Olen sitäkin mieluummin jossakin muualla kuin Lieksassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Negatiiviset ihmiset eivät viihdy..."
        Tuo tarkoittaa sitä, että jos et viihdy Lieksassa olet negatiivinen.
        No minä nyt kuitenkaan en viihdy Lieksassa kovin hyvin ja kun tilaisuus tuli niin... no, olen päätökseni tehnyt.
        Kaikille kun ei riitä hiihtolatu, uimahalli ja linkutushalli. Ei myöskään se kerran vuodessa kasattu näytelmänpläjäys tai viikko torvisoittoa. Pilkilläkään ei jaksa oikein päivittäin istua.
        Ymmärrän kyllä, että Lieksasta pääsee mm. Joensuuhun tai Kuopioon ostoksille ja kulttuuririentoihin jos tarvitsee. Ihanpa niinkin, mutta miksi asua Lieksassa jos voi asua siellä missä nuo tarjonnat ovat äärellään?
        Jos noilla perusteilla olen negatiivinen niin sitten vaan olen. Olen sitäkin mieluummin jossakin muualla kuin Lieksassa.

        Samasta syystä minäkin olen alkanut muuttoa valmistelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Negatiiviset ihmiset eivät viihdy..."
        Tuo tarkoittaa sitä, että jos et viihdy Lieksassa olet negatiivinen.
        No minä nyt kuitenkaan en viihdy Lieksassa kovin hyvin ja kun tilaisuus tuli niin... no, olen päätökseni tehnyt.
        Kaikille kun ei riitä hiihtolatu, uimahalli ja linkutushalli. Ei myöskään se kerran vuodessa kasattu näytelmänpläjäys tai viikko torvisoittoa. Pilkilläkään ei jaksa oikein päivittäin istua.
        Ymmärrän kyllä, että Lieksasta pääsee mm. Joensuuhun tai Kuopioon ostoksille ja kulttuuririentoihin jos tarvitsee. Ihanpa niinkin, mutta miksi asua Lieksassa jos voi asua siellä missä nuo tarjonnat ovat äärellään?
        Jos noilla perusteilla olen negatiivinen niin sitten vaan olen. Olen sitäkin mieluummin jossakin muualla kuin Lieksassa.

        Kävin moikkaamassa faijaa Espanjan aurinkorannikolla. Siellä niitä negatiivisia suomalaisia valittajia oli samassa taloyhtiössä. Olivat muuttanee juuri muualle. Vievät mukanaan negatiivisuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin moikkaamassa faijaa Espanjan aurinkorannikolla. Siellä niitä negatiivisia suomalaisia valittajia oli samassa taloyhtiössä. Olivat muuttanee juuri muualle. Vievät mukanaan negatiivisuutensa.

        Oliko hiki kun heräsit? Luulet sitä todeksi, koska menit umpikännissä nukkumaan. Mielikuvituksesi teki tepposet. Et ole koskaan käynyt Jamalia kauempana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko hiki kun heräsit? Luulet sitä todeksi, koska menit umpikännissä nukkumaan. Mielikuvituksesi teki tepposet. Et ole koskaan käynyt Jamalia kauempana.

        Negatiivinen ihminen ärsyyntyy aina kun Lieksaa kehuu, hänen mielestään asiat ovat aina huonosti, onpa hän missä tahansa. Ja hän syyttää aina muita. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivinen ihminen ärsyyntyy aina kun Lieksaa kehuu, hänen mielestään asiat ovat aina huonosti, onpa hän missä tahansa. Ja hän syyttää aina muita. 😂

        MITÄ VIELÄ KUKA TÄSSÄ ÄRSYYNTYY TOSIASIOISTA EI VAIN KANNATA SULKEA NIILTÄ SILMIÄÄN VAIKKA OLISIKIN KÄNNISSÄ
        MISTÄ SINÄ MUKA TIEDÄT MITÄ TOINEN IHMINEN AJATTELEE ONKO HÄN NEGATIIVI VAI POSITIINEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ VIELÄ KUKA TÄSSÄ ÄRSYYNTYY TOSIASIOISTA EI VAIN KANNATA SULKEA NIILTÄ SILMIÄÄN VAIKKA OLISIKIN KÄNNISSÄ
        MISTÄ SINÄ MUKA TIEDÄT MITÄ TOINEN IHMINEN AJATTELEE ONKO HÄN NEGATIIVI VAI POSITIINEN

        akusta ensin nekatiivinen piuha pois ja sitten pirkkaolut työtön napanuora tupsupipo +50 vee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ VIELÄ KUKA TÄSSÄ ÄRSYYNTYY TOSIASIOISTA EI VAIN KANNATA SULKEA NIILTÄ SILMIÄÄN VAIKKA OLISIKIN KÄNNISSÄ
        MISTÄ SINÄ MUKA TIEDÄT MITÄ TOINEN IHMINEN AJATTELEE ONKO HÄN NEGATIIVI VAI POSITIINEN

        Ota rauhallisesti. Usein tuo negatiivisuus on ns. sukuvika, opittu tapa vanhemmilta jne. Se opitaan lapsena ja se pidetään mukana koko elämä aina hautaan asti. Äreät vanhukset ovat olleet niitä Lieksasta valittaneita nuoria, keski-ikäisiä ja lopulta vanhuksia. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Negatiivinen ihminen ärsyyntyy aina kun Lieksaa kehuu, hänen mielestään asiat ovat aina huonosti, onpa hän missä tahansa. Ja hän syyttää aina muita. 😂

        Sinun väitteesi "...hänen mielestään asiat ovat aina huonosti, onpa hän missä tahansa... " on ihan perseestä ja vailla katetta.
        Minä olen oikein tyytyväinen täällä. Eipä ole valittamista ollengan. Kävin aamulla lenkillä ja oli kivaa, vaikka tuuli ihan hurjasti.
        Sitten lähdin kartsalle ja - höh - bussi mennä vilahti nenän edestä. Minä siis myöhästyin siitä, mutta viiden minsan päästä tuli toinen ja niin minä pääsin keskustaan. Täällä ei ole niin väliksi, jos yhdestä bussista myöhästyy, niin kohta tulee toinen. Päivällä se reissu maksaa vain 2 egee/suunta ja järjestelmä toimii hienosti. Hyvin usein jopa kaupunginosasta toiseen pääsee ilman bussin vaihtoa.
        Täällä ei välttämättä tartte omaa autoa laingan, mutta fillari on hyvä olla, koska hyvin hoidettuja pyöräilyreittejä on runsaasti. Muuan reitti on sellainen, että voi fillaroida pitkin rantoja yli 6 kilsaa ja on kuitenkin ihan kaupungin keskustassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Negatiiviset ihmiset eivät viihdy..."
        Tuo tarkoittaa sitä, että jos et viihdy Lieksassa olet negatiivinen.
        No minä nyt kuitenkaan en viihdy Lieksassa kovin hyvin ja kun tilaisuus tuli niin... no, olen päätökseni tehnyt.
        Kaikille kun ei riitä hiihtolatu, uimahalli ja linkutushalli. Ei myöskään se kerran vuodessa kasattu näytelmänpläjäys tai viikko torvisoittoa. Pilkilläkään ei jaksa oikein päivittäin istua.
        Ymmärrän kyllä, että Lieksasta pääsee mm. Joensuuhun tai Kuopioon ostoksille ja kulttuuririentoihin jos tarvitsee. Ihanpa niinkin, mutta miksi asua Lieksassa jos voi asua siellä missä nuo tarjonnat ovat äärellään?
        Jos noilla perusteilla olen negatiivinen niin sitten vaan olen. Olen sitäkin mieluummin jossakin muualla kuin Lieksassa.

        Entäs jos nuo mainitsemasi "kulttuurinpläjäykset" eivät kiinnosta?
        Työssä käynnin lisäksi aika kuluu oman pihan, talon ja kesämökin parissa, niissä riittää hommia. Lisäksi on perhe ja joitakin pikkuharrastuksia. En tunne jääneeni mistään paitsi.
        Hyvä kun pääset lähelle kulttuuririentoja ja ostospaikkoja, viihtymistä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun väitteesi "...hänen mielestään asiat ovat aina huonosti, onpa hän missä tahansa... " on ihan perseestä ja vailla katetta.
        Minä olen oikein tyytyväinen täällä. Eipä ole valittamista ollengan. Kävin aamulla lenkillä ja oli kivaa, vaikka tuuli ihan hurjasti.
        Sitten lähdin kartsalle ja - höh - bussi mennä vilahti nenän edestä. Minä siis myöhästyin siitä, mutta viiden minsan päästä tuli toinen ja niin minä pääsin keskustaan. Täällä ei ole niin väliksi, jos yhdestä bussista myöhästyy, niin kohta tulee toinen. Päivällä se reissu maksaa vain 2 egee/suunta ja järjestelmä toimii hienosti. Hyvin usein jopa kaupunginosasta toiseen pääsee ilman bussin vaihtoa.
        Täällä ei välttämättä tartte omaa autoa laingan, mutta fillari on hyvä olla, koska hyvin hoidettuja pyöräilyreittejä on runsaasti. Muuan reitti on sellainen, että voi fillaroida pitkin rantoja yli 6 kilsaa ja on kuitenkin ihan kaupungin keskustassa.

        Hienoa että olet tyytyväinen, eikä tarvitse valittaa Lieksasta 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samasta syystä minäkin olen alkanut muuttoa valmistelemaan.

        Muutin Lieksasta Vantaalle, nyt menee tosi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun väitteesi "...hänen mielestään asiat ovat aina huonosti, onpa hän missä tahansa... " on ihan perseestä ja vailla katetta.
        Minä olen oikein tyytyväinen täällä. Eipä ole valittamista ollengan. Kävin aamulla lenkillä ja oli kivaa, vaikka tuuli ihan hurjasti.
        Sitten lähdin kartsalle ja - höh - bussi mennä vilahti nenän edestä. Minä siis myöhästyin siitä, mutta viiden minsan päästä tuli toinen ja niin minä pääsin keskustaan. Täällä ei ole niin väliksi, jos yhdestä bussista myöhästyy, niin kohta tulee toinen. Päivällä se reissu maksaa vain 2 egee/suunta ja järjestelmä toimii hienosti. Hyvin usein jopa kaupunginosasta toiseen pääsee ilman bussin vaihtoa.
        Täällä ei välttämättä tartte omaa autoa laingan, mutta fillari on hyvä olla, koska hyvin hoidettuja pyöräilyreittejä on runsaasti. Muuan reitti on sellainen, että voi fillaroida pitkin rantoja yli 6 kilsaa ja on kuitenkin ihan kaupungin keskustassa.

        Kun googlasin
        https://www.google.com/search?q=Moktar.Gubta++Lieksa&client=firefox-b-d&filter=0&biw=1920&bih=903&dpr=1


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Olisi töitä tarjolla Lieksassa, asuin noin 10 v. sitten Nurmeksessa, joten Lieksa on jollakin lailla tuttu. Nykyisin asun Kuopiossa.
      Millainen meno on Lieksassa? Onko keski-ikäisten tapahtumia? Tansseja?

    • Anonyymi

      Ja mistähän saatanan vinkkelistä katsotuna?

    • Anonyymi

      tottahan tuo, itsestähän se on kiinni

    • Anonyymi

      Kyllä Lieksa aina Nurmeksen voittaa.

      • Anonyymi

        Lieksassa sattuu ja tapahtuu, Nurmes on Lieksan nukkumalähiö.


    • Anonyymi

      en tykkää lieksasta. en ole saanut naista vuosiin.

      • Anonyymi

        Pidän Lieksasta en ole nähnyt naista vuosiin viihdyn bemariparkissa 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän Lieksasta en ole nähnyt naista vuosiin viihdyn bemariparkissa 🥰

        Niin kauan kuin on tummelia, on elämää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän Lieksasta en ole nähnyt naista vuosiin viihdyn bemariparkissa 🥰

        Ai siksi kirjoitat joka päivä bemaripojista 😂


    • Anonyymi

      Nastan paikka on ilmoitustaulu

    • Anonyymi

      Lieksasta ei ole mitään pahaa sanottavaa.

      • Anonyymi

        Olen eri mieltä, minulla on kaikesta pahaa sanottavaa myös lieskasta. Aikamoinen tuppukylä, jossa ei hyväksytä meitä toisinajattelijoita vaan naureskellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri mieltä, minulla on kaikesta pahaa sanottavaa myös lieskasta. Aikamoinen tuppukylä, jossa ei hyväksytä meitä toisinajattelijoita vaan naureskellaan.

        Ehkä sinä vain olet hassu ja tuot iloa Lieksan elämään.


    • Anonyymi

      Hiihtoloma lopuillaan. Koli on mahtava paikka ja tulihan tuota piipahdettua Lieksassakin. Oli hauska tavata nuoruuden tuttuja ja myös satunnaisia Lieksalaisia. Olette mahtavaa porukkaa. Kaikkea hyvää.

      • Anonyymi

        Tervetuloa uudestaan, olikin hauska tappaa vanha tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa uudestaan, olikin hauska tappaa vanha tuttu.

        Älä juo viinaa, et tule viisaammaksi niin.


    • Anonyymi

      Seko-Lieksa.

    • Anonyymi

      Lieksassa on kaikkea mitä ihminen kaipaa elämässään. Jos joku on toista mieltä, on hän epäonnistunut omassa elämässään.

      • Anonyymi

        Liian moni ruikuttaja on jäänyt Lieksaan. Miksi he eivät muuta pois täältä.


    • Anonyymi

      Lieksa on huippu mesta.🧛

    • Anonyymi

      voin huonosti, se on muiden syy

    • Anonyymi

      Lieska on mesta paikka lieskalaisten mielestä.

      • Anonyymi

        Kirjoittaminen on vaikeaa nykypäivän 13-vuotiaalle 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaminen on vaikeaa nykypäivän 13-vuotiaalle 😂

        Totta. Se on nykypäivän 13-vuotiaalle lähes mahdotonta Pisa-tutkimusten mukaan, mutta minulta lieskalaiseltahan tämä sujuu kuin vettä vaan ja olen 50-vuotias ja itkettää.


    • Anonyymi

      Täällä on aina kivaa.

    • Anonyymi

      Jep

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe