Matkasin vähän aikaa sitten muutamaksi päiväksi Istanbuliin. Maahan saapuessa alkoi kova kysely, että missä mun toinen passi oikein on.. jouduin toistamaan tullissa monta kertaa, että mulla ei ole mitään toista passia. Lopulta tulluvirkailija päästi mut sitten eteenpäin. Olin vähän ihmeissäni.
Paluumatkan koittaessa passintarkastuksessa alkoi taas sama tenttaaminen, että annatko sun toisen passin. Ja mä kysyin että minkä ihmeen passin niin pyysi antamaan mun turkin passin myös heille. Mulla ei kyllä ole mitään toista passia. Suomen päässä kyselin että mitä voisi tälläinen tarkoittaa, mutta eivät olleet kuulleet, että tälläistä olisi kyselty ja kovasti hämmästelivät.
Onko kukaan tälläisestä kuullut tai onko jotain tietoa, että mikä ihmeen juttu tälläinen tenttaaminen oikein on
Toisen passin kysely turkin tullissa
Anonyymi-ap
3
508
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihme tämä aloitus on ?
- Anonyymi
Ihan simppeli kysymys. Mä olen täysin Suomen kansalainen, mutta multa tivattiin tiukkaan sävyyn tullissa, että he haluavat nähdä minun toisen passin, Turkin passin, jollaista mulla ei tietenkään ole. Mä pohdiskelin vain, etä onkohan kellä muulla tälläistä tapahtunut ja tietääkö kukaan , että mistä tämä voisi johtua.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17731032g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040