Matkasin vähän aikaa sitten muutamaksi päiväksi Istanbuliin. Maahan saapuessa alkoi kova kysely, että missä mun toinen passi oikein on.. jouduin toistamaan tullissa monta kertaa, että mulla ei ole mitään toista passia. Lopulta tulluvirkailija päästi mut sitten eteenpäin. Olin vähän ihmeissäni.
Paluumatkan koittaessa passintarkastuksessa alkoi taas sama tenttaaminen, että annatko sun toisen passin. Ja mä kysyin että minkä ihmeen passin niin pyysi antamaan mun turkin passin myös heille. Mulla ei kyllä ole mitään toista passia. Suomen päässä kyselin että mitä voisi tälläinen tarkoittaa, mutta eivät olleet kuulleet, että tälläistä olisi kyselty ja kovasti hämmästelivät.
Onko kukaan tälläisestä kuullut tai onko jotain tietoa, että mikä ihmeen juttu tälläinen tenttaaminen oikein on
Toisen passin kysely turkin tullissa
Anonyymi-ap
3
583
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihme tämä aloitus on ?
- Anonyymi
Ihan simppeli kysymys. Mä olen täysin Suomen kansalainen, mutta multa tivattiin tiukkaan sävyyn tullissa, että he haluavat nähdä minun toisen passin, Turkin passin, jollaista mulla ei tietenkään ole. Mä pohdiskelin vain, etä onkohan kellä muulla tälläistä tapahtunut ja tietääkö kukaan , että mistä tämä voisi johtua.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17731032g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 304176
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344017- 583624
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans223463- 793437
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643301- 812866
- 542795
- 202544
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142274