Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Anonyymi-ap

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)

129

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, oon niin raivona että melkein valmis luovuttamaan.

    • Anonyymi

      Harrastin seksiä ensimmäisen kerran vasta 25 vuotiaana. mieheltä. Hyvä vai paha?

      • Anonyymi

        Ei paha asia, jos minulta kysyy. 🙂


      • Anonyymi

        Ihana. Teinisekoilut ei ole mitään kadehtimisen arvoista. Tosin ei katumisenkaan arvoista😝


      • Anonyymi

        Minäkin olin yli 20. Olin tarkka siitä kenet kelpuutan.


      • Anonyymi

        Minäkin vasta 24-vuotiaana ja hän oli ensimmäinen seurustelusuhteeni ja oltiinkin sitten pitkään yhdessä. Tulikin tästä kysymyksestä mieleen, miten kiva olisi jutella hänen kanssaan kaikesta maan ja taivaan välillä, siis sen minun ihastukseni kanssa tietenkin, ettei tule väärinkäsityksiä. -naiselta


    • Anonyymi

      Mies voisi yllättyä pukeutumistyylistäni. Ikä voi tulla myös yllätyksenä, vähän huonompana. Mies saattaa luulla, että olen reilu 30, mutta olen jo kohta lähemmäs 50...hahhah

      • Anonyymi

        Olisiko sillä sitten konkreettista merkitystä?


    • Anonyymi

      Tein ratkaisun joka pitää minut tiukemmin hänen maailmassaan.

    • Anonyymi

      Olen ajatellut häntä päivittäin lohduttoman paljon jo useamman vuoden kaikesta huolimatta ja hän on yksi isoimmista syistä miksi ylipäätään jatkan siellä töissä. Miehelle.

      • Anonyymi

        Millä kirjaimella työpaikkasi alkaa?


    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut suhteessa kenenkään kanssa. Nainen olisi minulle eka ja ainoa. Jotkut naiset on yrittäneet saada minusta jotain, en tiedä mitä. Semmoista naista en ole tavannut kuka olisi halunnut minut omakseen tai olisi sen jotenkin ilmaissut. Jotain pinnallisia ihastumisia ja himoja niillä kai on ollut, mutta ahdistun sellaisista. Rakkautta tarvitsen.

      • Anonyymi

        Sama kokemus elämästä täällä, mutta olen nainen. Toivottavasti löydät itsellesi rakastavan naisen. Itsellä on sen verran ikää jo, että en usko rakkauteen kohdallani, mutta yritän löytää elämästä muuta iloa tässä kyllä. 🙂


      • Anonyymi

        Ei tule yllätyksenä enää, tiesin tämän jo. En ole ennen tavannut kaltaistasi miestä. En halua sinusta mitään hetken huumaa, haluaisin sinut omakseni. Rakastuin sinuun. Voi kuinka suloinen oletkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule yllätyksenä enää, tiesin tämän jo. En ole ennen tavannut kaltaistasi miestä. En halua sinusta mitään hetken huumaa, haluaisin sinut omakseni. Rakastuin sinuun. Voi kuinka suloinen oletkaan.

        Oli tosi ihanasti kirjotettu saanko udella minne päin viestiä laitoit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosi ihanasti kirjotettu saanko udella minne päin viestiä laitoit.

        Kiitos. Uudellemaalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Uudellemaalle.

        Ei sitten minulla joka kirjoitin tuon vastauksen aloitukseen. En ole uudeltamaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten minulla joka kirjoitin tuon vastauksen aloitukseen. En ole uudeltamaalta.

        Eikä minulta, joka olen Espoosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule yllätyksenä enää, tiesin tämän jo. En ole ennen tavannut kaltaistasi miestä. En halua sinusta mitään hetken huumaa, haluaisin sinut omakseni. Rakastuin sinuun. Voi kuinka suloinen oletkaan.

        Tuo on ehkä kauneinta, mitä olen koskaan lukenut. Onnen mies, josta noin sanotaan.


    • Anonyymi

      Oon epävarma ulkonäöstä arvostelen itteä jatkuvasti negatiivisesti enkä pelkästään ulkonäköö. En poistu neljän seinän sisältä jos ei oo pakko käyn lähinnä kaupassa ja lenkillä kun on pimeetä. Ainoo millon pystyn tunteen itteni riittäväks on sillon kun saan sen tunteen kumppanilta. Mikä voi näyttää läheisriippuvuudelta ja varmaan osaks on ja entisen elämän traumat.

      • Anonyymi

        diagnoosi adhd.


      • Anonyymi

        lääkityksenä illalla otettavat lääkkeet ja aamulla.


      • Anonyymi

        Voi että. Ymmärrän kyllä. Mutta sellaisen oikean, aidon itseluottamuksen voi löytää jokainen sisältään. Alat vaan havainnoimaan niitä edullisia ominaisuuksia itsestäsi. Ei se oikea itsetuntemus tule kenenkään toisen kautta. Voihan suhde tietysti auttaa omanarvontuntoon, jos on sellainen tsemppaava. Mutta en nyt kuitenkaan toisten varaan laskisi. Meillä on elämä tässä ja nyt. Ja se on elettävä, ei kannata tuhlata sitä nega-asioiden miettimiseen. Yritä elää joka päivä, niin varmasti törmäät mielenkiintoisiin ihmisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että. Ymmärrän kyllä. Mutta sellaisen oikean, aidon itseluottamuksen voi löytää jokainen sisältään. Alat vaan havainnoimaan niitä edullisia ominaisuuksia itsestäsi. Ei se oikea itsetuntemus tule kenenkään toisen kautta. Voihan suhde tietysti auttaa omanarvontuntoon, jos on sellainen tsemppaava. Mutta en nyt kuitenkaan toisten varaan laskisi. Meillä on elämä tässä ja nyt. Ja se on elettävä, ei kannata tuhlata sitä nega-asioiden miettimiseen. Yritä elää joka päivä, niin varmasti törmäät mielenkiintoisiin ihmisiin.

        Joo kyllä minä tiedän kaikki maailman viisaudet usko pois, mutta kerroin totuuden että oon kaikista viisauksista huolimatta riippuvainen kumppanin mielipiteestä. Etkö ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä minä tiedän kaikki maailman viisaudet usko pois, mutta kerroin totuuden että oon kaikista viisauksista huolimatta riippuvainen kumppanin mielipiteestä. Etkö ymmärrä.

        Ymmärrän kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        diagnoosi adhd.

        Ei kyllä liity tarkkaavaisuushäiriö millään tavalla tähän teennäiseen provokommenttiin ja muuten tarkkaavaishäiriössä voi olla erityisen häiritsevää se, että havaitsee kaiken ympäristössään, niin se voi olla vähän vit.. kuormittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä liity tarkkaavaisuushäiriö millään tavalla tähän teennäiseen provokommenttiin ja muuten tarkkaavaishäiriössä voi olla erityisen häiritsevää se, että havaitsee kaiken ympäristössään, niin se voi olla vähän vit.. kuormittavaa.

        Niin se onkin kuormittavaa, tiedän. Lisään näihin minun provokommentteihin vielä että olen todella rakastava ihminen ja puoliso on minulle kaikki. Tarvitsen puolison joka ymmärtää minun tarpeen koskea paikasta ja ajasta riippumatta. Jos esimerkiksi kaupan kassalla minun tulee tunne, haluan halata, minä saan niin tehdä ja jos minua estetään, loukkkaannun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se onkin kuormittavaa, tiedän. Lisään näihin minun provokommentteihin vielä että olen todella rakastava ihminen ja puoliso on minulle kaikki. Tarvitsen puolison joka ymmärtää minun tarpeen koskea paikasta ja ajasta riippumatta. Jos esimerkiksi kaupan kassalla minun tulee tunne, haluan halata, minä saan niin tehdä ja jos minua estetään, loukkkaannun.

        Olis mukavaa☝🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se onkin kuormittavaa, tiedän. Lisään näihin minun provokommentteihin vielä että olen todella rakastava ihminen ja puoliso on minulle kaikki. Tarvitsen puolison joka ymmärtää minun tarpeen koskea paikasta ja ajasta riippumatta. Jos esimerkiksi kaupan kassalla minun tulee tunne, haluan halata, minä saan niin tehdä ja jos minua estetään, loukkkaannun.

        Täytyy oppia ymmärtämään että puoliso on itsestä erillinen ja hänellä on oikeus koskemattomuuteen vaikka teillä olisi kuinka lämpimiä tunteita toisianne kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy oppia ymmärtämään että puoliso on itsestä erillinen ja hänellä on oikeus koskemattomuuteen vaikka teillä olisi kuinka lämpimiä tunteita toisianne kohtaan.

        Jatkoa, itse ajattelen näin


    • Anonyymi

      Jos ojennan pikkusormea, 1000 jonnee kulkee 100 vuotta itkein baarii pallomerta.
      Tää voi olla fiktiotakin.

    • Olen esiintynyt kerran telkussa nuorempana.

      • Anonyymi

        Missä ohjelmassa?


    • Anonyymi

      Mä olen miljonäärin perijä

    • Jos olisi kaivattu, niin tuskin mikään yllättäisi. Olen kuin avoin kirja, se voi kyllä yllättää jos itse on vähän pidättyväinen.

    • Anonyymi

      Rakastan sitä miestä.

    • Anonyymi

      En pysty olemaan vain yhden kanssa. Petän melko varmasti.

      • Anonyymi

        Toivottavasti kerrot tuon kaivatullesi heti alussa. Ettei tule särkynyttä sydäntä sitten myöhemmin. Hän saa valita jääkö kanssasi suhteeseen vai antaako sinun mennä toiseen, vapaampaan suhteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kerrot tuon kaivatullesi heti alussa. Ettei tule särkynyttä sydäntä sitten myöhemmin. Hän saa valita jääkö kanssasi suhteeseen vai antaako sinun mennä toiseen, vapaampaan suhteeseen.

        Tietää kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää kyllä

        Hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietää kyllä

        Tietää, mutta tulee yllätyksenä silti hänelle? Mikä logiikka?


    • Anonyymi

      Hänen asuinalueensa on mulle tuttu menneisyydestä.

      • Anonyymi

        Kuinka kaukaisesta menneisyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kaukaisesta menneisyydestä?

        2000-luvun alkupuolelta


      • Anonyymi

        Olen miettinyt, että oletkohan sinä 'hän'. Hän nimittäin sanoi minulle vähän ennen joulua jotain, joka sai minut miettimään, että hän taitaa tuntea tätä aluetta pidemmältä ajalta. Olisin halunnut kysyä asiasta silloin.


    • Jos sanoisin, että olenkin homo? Yllättysisiköhän? Tuskin, mitä ihmeellistä siinä on? Miksi siitä pitäisi yllättyä? Tylsää.

    • Anonyymi

      Tunteeni tulisi miehelle täysin puskista. Hänellä ei ole mitään käsitystä asiasta.

    • Anonyymi

      Jos häntä kiinnostaisi, hän ottaisi itse selvää. Kuka ja millainen minä olen. Sitä paitsi minusta on kiva olla vähän salaperäinen.

      • Anonyymi

        Otitko itse selvää vai eikö kiinnosta? Pääasia että sinua ihaillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otitko itse selvää vai eikö kiinnosta? Pääasia että sinua ihaillaan?

        Heh oletko tosissasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otitko itse selvää vai eikö kiinnosta? Pääasia että sinua ihaillaan?

        No kyllähän minä kuuntelin kaiken, mitä hän kertoi. Olisin ehkä voinut kysyä asioita lisää, mutta ei tullut tilaisuutta. En tiedä, onko sillä väliä. Ei hän varmaan edes ajattele minua enää. Elää elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllähän minä kuuntelin kaiken, mitä hän kertoi. Olisin ehkä voinut kysyä asioita lisää, mutta ei tullut tilaisuutta. En tiedä, onko sillä väliä. Ei hän varmaan edes ajattele minua enää. Elää elämäänsä.

        Niin elää ja ehkä ajattelee silti sinua jos olet tehnyt häneen sykähdyttävän vaikutuksen? Joskus aika vain ei riitä niitä selvittämään.


      • Anonyymi

        Ehkä juuri tuon salaperäisyyden hän tulkitsee ettei kiinnosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin elää ja ehkä ajattelee silti sinua jos olet tehnyt häneen sykähdyttävän vaikutuksen? Joskus aika vain ei riitä niitä selvittämään.

        Oletko tosissasi? Ihan oikeasti? Onko ihmiset vähä-älyisiä?


    • Anonyymi

      Rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni vasta 40-vuotiaana. En ole koskaan tuntenut tällaista onnea.

    • Anonyymi

      Ei hän tiedä mistä haaveilen tai mitä ajattelen mistään. Pitää yrittää pysyä maan pinnalla. Kun ei hän välttämättä halua että mies rakastaa häntä enemmän kuin mitään maailmassa. Ja se on minun tavoitteeni. En halua mitään vähempää. Mutta hän voi olla liian "nykyaikainen" eikä ymmärrä tuollaista. Ihmiset on vieraantuneita oikeasta rakkaudesta. Tunnen itseni avaruusolioksi täällä. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Ehkä hän tietää jotain kuitenkin. Kyllä nainen joka on rakastunut, haluaa että mies rakastaa häntä enemmän kuin mitään.


      • Anonyymi

        Olipa kaunis kirjoitus minä kyllä hänet haluaisin ja varsinkin jos ajattelisi samalla tavalla kuten tuo kirjoittaja niin en ole koskaan muita halunut tai haluiskaan mutta olenpa yksin. Hänen rakkaus kelpaisi vain ja ainoastaan.


      • Anonyymi

        Olisipa mulle jossain tälläinen mies❤️


    • Anonyymi

      Jokaisen pitäisi oppia ettei:Tuhlaa elämää kaipaamalla jotain mitä ei koskaan saa. Tuskin kenekään kaivattu lukee tällä kaipauksia ja tunnistaa ihmiset siitä?

      • Anonyymi

        Tällä olollani on tarkoitus

        En kaipaa kännejä

        Pari olutta riittää


    • Anonyymi

      Hän on ensimmäinen, joka sai minut tuntemaan rakkautta ( ja häneen).

    • Anonyymi

      En ole enkä ollutkaan koskaan maneater…vaikka sinut olisin voinut kyllä syödä hitaasti ja nautinnolla💕

    • Anonyymi

      Mies mulla on oikeasti vihko/vihkoja, ollut jo vuosia, ei oo päiväkirja vaan asioita mitä mietin ja yritän ratkaista, sekalaisen sekopäistä. Välillä piirrän sinne jotain vaikka siinä oon huono. Kuitenkin, se vihko mikä on käytössä on sohvalla tai jossain näkyvissä mutta se on tarkoitettu vaan mun luettevaks. Sitä on luettu ilman mun lupaa ja minulle se kertoi etten voi luottaa kyseiseen lukijaan, silti annoin vihkon olla esillä ja tulen jatkossakin näin tekeen siksi että se on helposti saatavilla sillon kun mieleen tulee asioita. Painotan että se on tarkoitettu silti vaan minun luettevaks, jos annan luvan se on eriasia ja ehkä sulle antaisinkin luvan.

      • Anonyymi

        Ole sit rakastava

        Äläkä pelota mua pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sit rakastava

        Äläkä pelota mua pois

        Mulla oli sellaisia ns päiväkirjoja

        Panin ne roskiin ajat sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla oli sellaisia ns päiväkirjoja

        Panin ne roskiin ajat sitte

        Minä oon pannu viimeks 10kuuksutta sitten mutta kohta lopetan laskemisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon pannu viimeks 10kuuksutta sitten mutta kohta lopetan laskemisen.

        Tääkin kyllä saattaa tulla sille miehelle yllätyksenä mutta näin se on.


      • Anonyymi

        ja mies, sielä vihkossa ei lue mitään rakkauden tunnustuksia vaikkakin rakkaus on yks asia mitä oon sielä vihkossa ratkonut ja yks asia mikä sieltä tuli heti ensimmäisenä vastaan oli kirjoitus haistakaa vittu kusipäät, sellaista ja sitten ainoa mies josta oon sinne kirjoittanut on Jeesus, mutta tossa viime vuoden lopulla sinne ilmestyi sun nimi tietenkin mun kirjoittamana.


      • Anonyymi

        taikka on sielä mainittu muitakin miehiä Raamatusta ja itse paholainen ja sen pataljoona.


    • Anonyymi

      Olen paljon tunteellisempi kuin miltä äkkiseltään vaikutan.

      • Anonyymi

        Ihmisen olemuksen aistii vain lähietäisyydeltä.


    • Anonyymi

      Olen mt potilas.

      • Anonyymi

        Käy hakeen apua jos pahasti menee. Jos saatais suomi nousuun lääkkeiden verotuksella. Toivottavasti saat vielä lääkkeet mistä ei niin vaan eroon pääse. Voidaan sitten yhdessä nauraa kuinka pahoja vierotusoireita niistä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy hakeen apua jos pahasti menee. Jos saatais suomi nousuun lääkkeiden verotuksella. Toivottavasti saat vielä lääkkeet mistä ei niin vaan eroon pääse. Voidaan sitten yhdessä nauraa kuinka pahoja vierotusoireita niistä tulee.

        Kaikkea ei pitäisi hoitaa lääkkeillä. Ensin pitäisi kokeilla muita keinoja ja lääkitys vasta kun tilanne on täysin toivoton. Maksat ja haimat pamahtaa etuajassa nykytouhulla. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea ei pitäisi hoitaa lääkkeillä. Ensin pitäisi kokeilla muita keinoja ja lääkitys vasta kun tilanne on täysin toivoton. Maksat ja haimat pamahtaa etuajassa nykytouhulla. Sivusta

        Hyvä ja järkevä neuvo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy hakeen apua jos pahasti menee. Jos saatais suomi nousuun lääkkeiden verotuksella. Toivottavasti saat vielä lääkkeet mistä ei niin vaan eroon pääse. Voidaan sitten yhdessä nauraa kuinka pahoja vierotusoireita niistä tulee.

        Kommenttisi on todella inhottava.

        MT-potilas, minä olen sitä myös. Ja se on ihan OK. Olen pahoillani, että joku pyrki sinua loukkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea ei pitäisi hoitaa lääkkeillä. Ensin pitäisi kokeilla muita keinoja ja lääkitys vasta kun tilanne on täysin toivoton. Maksat ja haimat pamahtaa etuajassa nykytouhulla. Sivusta

        Niinpä. Yhdestä lääkkeestä sain rytmihäiriön ja sitten sitä meinattiin hoitaa uusilla lääkkeillä mutta onneks löyty sopivampi josta en oo saanut mitään oireita mutta tiedän mitä se tai ne tekee elimille.


    • Anonyymi

      Tunnen hänet aina etukäteen ennen näkemistä. Se tunne on kipua.

    • Anonyymi

      Vähän vaan häppärissä pientä värinää..
      Älyttömän märkää touhua

    • Anonyymi

      Miehen käytös ja kohtelu naista/naisia kohtaan merkitsee myös ennen aktuaalista ihmissuhdetta. Suojeleeko mies minua ja mun aluetta, vai päästääkö siihen esimerkiksi muita naisia täysin ajattelematta. Riskikartoitusta. Olen hyvä ihmistuntija.

      • Anonyymi

        Hyvä vastaus. Olen samaa mieltä. Jos ollaan yhdessä jotain kaunista rakentamassa, siihen ei pidä tuoda häiriötekijöitä. Paitsi tietysti jos ei ole samat ajatukset ja halua toisesta eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vastaus. Olen samaa mieltä. Jos ollaan yhdessä jotain kaunista rakentamassa, siihen ei pidä tuoda häiriötekijöitä. Paitsi tietysti jos ei ole samat ajatukset ja halua toisesta eroon.

        Mielestäni ei ole tarvetta päästä tolla tavalla kenestäkään eroon.


    • Anonyymi

      Hän on se joka sai mut lopullisesti heräämään ja tajuamaan oman seksuaalisen suuntautumiseni 😘

      • Anonyymi

        Mitä tapahtui


      • Anonyymi

        Tää vois osua. Mutta miksi kiellät sen minulta? Rakastan sua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää vois osua. Mutta miksi kiellät sen minulta? Rakastan sua

        Enkä kiellä, mäkin sua💖(jos olisit hän)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä kiellä, mäkin sua💖(jos olisit hän)

        Kerro se mulle sitte nii voidaa rakastaa myös yhdessä. ❤️


    • Anonyymi

      Mut on ympärileikattu

    • Anonyymi

      Näitä riittää. Mua on pyydetty malliksi ulkomailla asuessa 😅Olin silloin toki huomattavasti laihempi. En toki nytkään lihava. Ja omasta mielestä ihan tavallinen.

      • Anonyymi

        Minut yritettiin ostaa joskus teininä muistaakseni 10 kamelilla. Isä ei myynyt. 😂


    • Anonyymi

      Olen edelleen vahvasti ihastunut ja olisin valmis jättämään kaiken. Jos hän vain ei vetäytyisi.

      • Anonyymi

        Teidän pitäisi keskustella asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän pitäisi keskustella asiasta.

        En halua tungetella. Ymmärrän kyllä kun seuraani ei kaivata. Yritän vaan unohtaa..


    • Anonyymi

      Olin pitkään katkera ja vihainen. Että jätit mut jos rakastit mua. Niinkuin väitit. Sitten annoit vielä toivoa kyselit näkemisestä ja pidit yhteyttä. Tuntui että pelasit vaan tunteillani. Niinkuin mut ois monta kertaa hylätty uudestaan. Mun on ollut tosi vaikea sen jälkeen uskoa oikein kenenkään tunteisiin.

      • Anonyymi

        En ollut jättämässä häntä. Halusin aikaa tilaa. En erota .


    • Anonyymi

      Lopettakaa jo tuo jatkuva kaivaminen

      • Anonyymi

        Kaipaaminen = kaivattu
        Kaivaminen = kaivettu


    • Anonyymi

      Näen sinusta, naisesta, jatkuvasti unia❤️

      • Anonyymi

        Voi kun minäkin näkisin siitä miehestä.


    • Anonyymi

      En ole kertonut, että edellinen suhteeni päättyi oikeastaan siihen, kun rakastuin suhun mies. Mitään vastaavaa en ollut kokenut elämässäni kunnes tapasin sinut.

      Ja toinen. Mahani meni aina sekaisin, kun suunniteltiin näkemistä.

      • Anonyymi

        Voi sinua pientä. Enhän mä olisi kysynyt niin usein jos oisin tiennyt tuon. Ehkä saadaan tilaisuus vielä kohdata toisemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua pientä. Enhän mä olisi kysynyt niin usein jos oisin tiennyt tuon. Ehkä saadaan tilaisuus vielä kohdata toisemme.

        Sydämeni sykkii edelleen vain sinulle.


    • Anonyymi

      Suhtaudun miehen ja naisen välisiin suhteisiin alkukantaisesti. Vaikka olen muuten sivistynyt. Tai no, suhtautumiseni kertoo mielestäni juuri sivistyksestä. No mutta, ei helmiä sioille tai ymmärtämättömille.

    • Anonyymi

      Vähät välitän ihmisten mielipiteistä, noin ylipäätään.

    • Anonyymi

      Saan niin paljon arvosteluja muualta ettei musta oo mihinkään. Yritän elää oman elämäni ja joka päivä toivon että saan joskus tehdä sen rauhassa. Unelmoin omasta kodista ja teen sen eteen töitä. En suostu jakaan sitä kenenkään kanssa koska koti on mulle rakkain paikka koska sielä minua ei arvostella vaikka sekin on tapahtunut mutta enää ei.

      • Anonyymi

        Tsempit sinulle🧡. Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta.

        Sivusta


    • Anonyymi

      Oon aina ollu syrjytti ja ulkopuolinen. Sääliä en siedä ja oma äitini arvosteli koko ajan kaikkee mitä tein. Elin köyhyysrajan alapuolella 17 vuotiaasta asti koska vanhemmat vaan jätti asuun yksin ja oon ollut koditon.

    • Anonyymi

      On ollut aikoja kun ei oo ollut ruokaa eikä rahaa viikkoihin.

    • Anonyymi

      Vihaan ihmisiä.

    • Anonyymi

      Koulun jälkeen kun kävelin kotiin menin vauhdilla että kukaan ei nää kun itkin pois sitä nöyryytystä mitä joka päivä koulussa siedin. Yläasteella koko yläasteen sanottiin ja huudettiin huoraks ja koiraks käytävillä ja siinä oli mukana isoja porukoita ja fyysistä väkivaltaa. Vaihdoin ammattikoulun toiselle paikkakunnalla koska ne samat huutelijat jatko ammattikoulussa.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani, että jouduit kokea kiusaamista ja väkivaltaa. Ei tuollaista kukaan ansaitse. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, että jouduit kokea kiusaamista ja väkivaltaa. Ei tuollaista kukaan ansaitse. :(

        Koulukiusaajat on pahinta pohjasakkaa.


    • Anonyymi

      Kotona ei odottanut rakastava äiti vaan syyttäjä.

      • Anonyymi

        Olen niin pahoillani. Joissain tapauksissa lapsen tulisi saada valita vanhempansa.


    • Anonyymi

      Oon aina ollut hyväkäytöksinen mutta koska joskus yritin puolustautua istuin minä koulun jälkeen kärsimässä rangaistusta.

      • Anonyymi

        Näinhän se toksisessa ilmapiirissä toimii, että jos yrittää puolustautua niin siitä rokotetaan ja varsinainen kiusaaja mällistelee tyytyväisenä ihmisjoukon keskeltä. Sen osaa aikuisetkin kyllä jos on kyse kovinkin kypsymättömistä tms


    • Anonyymi

      Oot ihan neiti. Neiti mieheksi. Tämä yllätti jopa minut. Et ole mitään siitä mitä luulin

    • Anonyymi

      Ei oo mitään rumaa sanaa mitä en olis jo kuullu. Jos saisin kymmenellä ruoskaniskulla yhden lojaalin ihmisen ottaisin iskut heti.

    • Anonyymi

      Get the fuck out of my sight

    • Anonyymi

      Se kaikki tuntuu jo tapahtuneen jollekulle muulle koska juuri hänen seurassaan olen voinut olla siitä vapaa, että ehkä sitten se suuri vaikutuksensa siihen etten koe olevani yhtä kuin tähänastinen eletty elämäni vaan täynnä mahdollisuuksia johonkin ennen kokemattomaan.

    • Anonyymi

      Mitä häneen tulee, olin jo pakottanut itseni unohtamaan hänet toistaiseksi. Joten en tule koskaan ymmärtämään, miksi olin siinä viimeksi tavatessamme yhtäkkiä ja hämmentävästi varma että kaikki, minkä olin kuvitellut olevan totuus, oli valhetta. Vain taika ja unelma ovat totta – kaikki muu pelkkää valhetta.

    • Anonyymi

      Olin jo aika syvällä ja hän herätti minussa elämänhalun mutta murtuvat aalto ei selitä koko merta.

      • Anonyymi

        Minulla on mielen päällä ollut koko elämäni asia

        Tunnen syyllisyyttä

        Toinen henkilö sai ikuisen vamman

        Ei ollut suoranaisestiminun syy

        Krapula ehkä osaltaan

        Onneksi ei tapahtunut pahempaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on mielen päällä ollut koko elämäni asia

        Tunnen syyllisyyttä

        Toinen henkilö sai ikuisen vamman

        Ei ollut suoranaisestiminun syy

        Krapula ehkä osaltaan

        Onneksi ei tapahtunut pahempaa

        Alan olla maniassa ?

        Vai onko tämä normaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alan olla maniassa ?

        Vai onko tämä normaali

        Rakastan ihmistä

        En tykkää machomiehistä

        Sellaista ääntäkin vierastan

        En pysty kuuntelemaan


    • Anonyymi

      Minä heräsin yöllä huutoon. Se oli oma huutoni. Sydän hakkasi ja olin paniikin vallassa. Minua pelotti: Pohjois-Korea hyökkää minä hetkenä hyvänsä. Pelkääkö kukaan muu täällä Koreaa? Se on suurin kauhuni.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla (naisella) on leikkausarpia pari metriä!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe